LOVOL M354 G3
Moderátor: DYK
Re: LOVOL M354 G3
Veru málo, skúsim si vyžiadať COC list od predajcu, že čo tam píšu, lebo sa mi to nezdá.
LOVOL M354 G3, Vicon CM 165 séria 14034, Balíkovač 0870, Slniečková hrabačka, Fóliovačka na malé balíky
Farma Dolinka
Farma Dolinka
Re: LOVOL M354 G3
LOVOL M354 G3, Vicon CM 165 séria 14034, Balíkovač 0870, Slniečková hrabačka, Fóliovačka na malé balíky
Farma Dolinka
Farma Dolinka
Re: LOVOL M354 G3
To tam napísali peknú blbosť. šak 2 tony môžu ťahať osobáky a 130km/h rýchlosťou. Taký veľký traktor nemôže ani zbadať, že niečo ťahá
Re: LOVOL M354 G3
Tak podľa COC to odpísali správne, ako mi povedal predajca, problém je samotné nariadenie podľa ktorého sa schvaľuje, čiže zas sa EÚ pletie aj do toho,čo by sa nemusela, lebo ako som sa dočítal, keby mal traktor vzduch, tak môže smelo ťahať aj 5000kg.
Po stranách
Po stranách
LOVOL M354 G3, Vicon CM 165 séria 14034, Balíkovač 0870, Slniečková hrabačka, Fóliovačka na malé balíky
Farma Dolinka
Farma Dolinka
Re: LOVOL M354 G3
Tak od 7mth, kedy som si prvý krát všimol únik chladiacej kvapaliny ubehol nejaký čas a dnes, keď na počítadle mám 20mth, prebehol záručný servis.
Počas demontáže sa zistilo, že väčšina skrutiek na motore je slabo dotiahnutá, niektoré až vyslovene voľné. Skrutky na hlave boli dotiahnuté od 80 do 200Nm, každá inak.
Po demontáži hlavy a porovnaní s náhradnou sme zistili, že sú zle nalisované vložky pre vstreky. Preto tiekla chladiaca voda okolo vstreku.
Posledne sa začala objavovať voda aj okolo tesnenia pod hlavou. Každý vstrek mal niekoľko rôznych podložiek, podľa toho ako bola nalisovaná vložka. Na náhradnej hlave boli vstreky vymedzené všade jednou podložkou. Nasledovalo vybrúsenie plôch a založenie tesnenia. Montáž hlavy a dotiahnutie momentom 180Nm.
Na prírube, kde je ventil na kúrenie a snímač teploty bolo tiež poškodené gumové tesnenie.
V celku oprava prebehla celkom rýchlo, trvalo nám to dvom cca 5 hodín, prístup ku všetkým komponentom je celkom dobrý a netreba si lámať ruky. Firma Laidong by si mala dat viac záležať na montáži a takéto závady by sa nemuseli odstraňovať. A pre všetkých majiteľov týchto motorov odporúčam skontrolovať všetky skrutky a samozrejme dotiahnuť. Po odvzdušnení palivového systému motor šľape bez problémov, tak dúfam, že toto bola posledná výrobná vada tohto motora a už ma čaká len menenie filtrov a dolievanie nafty.
Zaujímavá konštrukcia je palivového sitka, to sa nachádza na konci pancierovej hadice, ktorá ide z nádrže. Za sitkom je samozrejme ešte palivový filter.
Do motora ide 6,5 litra oleja 15W40. Nalievanie prebieha cez hlavu a treba byť trpezlivý, kým olej ztečie. Traktor som kupoval v EMS TRADE Prešov a záručný servis prebehol bez dodatočných poplatkov za dopravu.
Počas demontáže sa zistilo, že väčšina skrutiek na motore je slabo dotiahnutá, niektoré až vyslovene voľné. Skrutky na hlave boli dotiahnuté od 80 do 200Nm, každá inak.
Po demontáži hlavy a porovnaní s náhradnou sme zistili, že sú zle nalisované vložky pre vstreky. Preto tiekla chladiaca voda okolo vstreku.
Posledne sa začala objavovať voda aj okolo tesnenia pod hlavou. Každý vstrek mal niekoľko rôznych podložiek, podľa toho ako bola nalisovaná vložka. Na náhradnej hlave boli vstreky vymedzené všade jednou podložkou. Nasledovalo vybrúsenie plôch a založenie tesnenia. Montáž hlavy a dotiahnutie momentom 180Nm.
Na prírube, kde je ventil na kúrenie a snímač teploty bolo tiež poškodené gumové tesnenie.
V celku oprava prebehla celkom rýchlo, trvalo nám to dvom cca 5 hodín, prístup ku všetkým komponentom je celkom dobrý a netreba si lámať ruky. Firma Laidong by si mala dat viac záležať na montáži a takéto závady by sa nemuseli odstraňovať. A pre všetkých majiteľov týchto motorov odporúčam skontrolovať všetky skrutky a samozrejme dotiahnuť. Po odvzdušnení palivového systému motor šľape bez problémov, tak dúfam, že toto bola posledná výrobná vada tohto motora a už ma čaká len menenie filtrov a dolievanie nafty.
Zaujímavá konštrukcia je palivového sitka, to sa nachádza na konci pancierovej hadice, ktorá ide z nádrže. Za sitkom je samozrejme ešte palivový filter.
Do motora ide 6,5 litra oleja 15W40. Nalievanie prebieha cez hlavu a treba byť trpezlivý, kým olej ztečie. Traktor som kupoval v EMS TRADE Prešov a záručný servis prebehol bez dodatočných poplatkov za dopravu.
LOVOL M354 G3, Vicon CM 165 séria 14034, Balíkovač 0870, Slniečková hrabačka, Fóliovačka na malé balíky
Farma Dolinka
Farma Dolinka
Re: LOVOL M354 G3
No to celkom dost vazne. Tak hadam uz nebudu dalsie problemi. Ja som na mojom nedotahoval ziadne skrutky vsetko bolo v poriadku.
Re: LOVOL M354 G3
No vidíš Monkus, že to nebyla nafta, jak jsi vrdil
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: LOVOL M354 G3
Palobobo
To buď rád, asi ti motor skladala lepšia zmena vo fabrike, alebo ako mechanik tvrdil, že sa im v Číne stáva, že majú málo vzduchu a potom sú skrutky dotiahnuté kadejako. To by dávalo aj logiku, keďže takmer všetko doťahujú momentom.
Inak otázka na teba, keď mažeš, koľko stlačení dekalamitkou dávaš do mazníc?
No nebola, len to by bol ten lepší prípad, tak som asi chcel, aby to bola nafta.DYK
LOVOL M354 G3, Vicon CM 165 séria 14034, Balíkovač 0870, Slniečková hrabačka, Fóliovačka na malé balíky
Farma Dolinka
Farma Dolinka
Re: LOVOL M354 G3
Akékolvek náradie ak nedosiahne pri spoji predpísané parametre zastaví linku. Robím s skrutkovaním, lisovaním, nitovaním a zváraním. Samotná linka kontroluje niekolko parametrov na každom spoji a ešte sa námatkou vyberajú kusy na detailné merania.
Re: LOVOL M354 G3
oco: to u nas nie v cine. Mozno skladali motor mensie deti a nevladali tolko dotiahnut.
Monkus: pouzivam na mazanie akumulatorovy mazaci lis a tam tak dva chody dakedy kym sa pohne vazelina vychadzajuca von.
Monkus: pouzivam na mazanie akumulatorovy mazaci lis a tam tak dva chody dakedy kym sa pohne vazelina vychadzajuca von.
Re: LOVOL M354 G3
No panecku....a pre toto ja nechcem cinana ani vidiet!..Radsej si kupim pozivaneho japonca..s tym taketo problemy nie su.A ked su..nemusim si vycitat kolko som vycaloval za novu cinu a ona sa pos...la po par mth!Chlapi..drzim vam palce aby vam co to ta cina vydrzala..aspon tolko co nam uz pouzity japonci.Vlastne ked som tak behal po nete za tych 14tis eur by som mal taky pouzivany japonec s kabinou ako lusk..a dovolim si povedat ze tou vybavou,spolahlivostou a vykonom na uplne inej urovni ako nejaky cinan.A ked som cital ten prispevok...to uz nechapem ako sa vobec moze stat taka vazna vec akou je nedotiahnutie skrutiek na tak dolezitom prvku akym je motor?...Ani si nechcem predstavit co by sa mohlo stat ak tie srouby nie su dotiahnute niekde v dolezitom mieste prevodovky?..alebo si to kazdy tyzden budete dotahovat po kazdom pouziti stroja?...
Re: LOVOL M354 G3
Jojo zaujatie voci cine pokracuje.... vyhod z domu vsetko co mas z ciny a som zvedavy co ti zostane. Uz som pisal vam zaujatym voci cine ze preco si nekupujete aj japonske prislusenstvo....
Ako tu pisal aj monkus je to najlacnejsie co je na trhu z kabinou a moznostou znaciek. Presne tak isto som to riesil aj ja.
Kolko ma tvoj japonec mth??
Ako tu pisal aj monkus je to najlacnejsie co je na trhu z kabinou a moznostou znaciek. Presne tak isto som to riesil aj ja.
Kolko ma tvoj japonec mth??
Re: LOVOL M354 G3
Pali - čína by mi absolutne nevadila, ale kabína ano. Ja som taký kabrioleťák. Furt snorím po nete po nejakom polovraku aby som sa mohol vyblázniť a pozliepať nejaký monster traktor, ale všetko kukám bez kabiny. Ja viem, keď spravím kotrmelec a nabijem si šišku potom zbadám.
Re: LOVOL M354 G3
Palo ...ver tomu ze by som vyhodil vsetko cinske keby to bolo mozne..ale for je v tom ze nikde nemam istotu ze dostanem skutocne produkt vyrobeny mimo cinu..Vies ale napriklad prislusenstvo ktore kupujem na agregaciu za japonca je primitivne jednoduche naradie..co sa na tom moze stat?...maximalne nieco utrhnem a pripadne to dovarim aj doma..co sa neda povedat o traktore!...v tom je ten for ..moj japonec ma 980mth..pre zaujimavost..sledujem kanal na youtube..juri serbin..a postupne chlap poukazuje na nepodarky,zle riesenia aj toho jeho cinaka...uz tam je badat v akej kategorii su tie stroje.
Naposledy upravil(a) pietrobs dne ned led 16, 2022 8:57 pm, celkem upraveno 1 x.