ISEKI TA247F
Moderátor: DYK
Re: ISEKI TA247F
Dobrá práce neboli GOOD JOB!
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: sob pro 19, 2020 10:13 pm
- Bydliště: Kolín
Re: ISEKI TA247F
Ahoj ,
Koukám , že máme skoro stejný traktor . Chtěl jsem se zeptat zda nevíš k čemu slouží ty tři ovladače na hydrauliku ? Znám jen páku na zdvihání ramen a kolébkový ovladač na vyrovnávání pístnice . Děkuji Radek
Koukám , že máme skoro stejný traktor . Chtěl jsem se zeptat zda nevíš k čemu slouží ty tři ovladače na hydrauliku ? Znám jen páku na zdvihání ramen a kolébkový ovladač na vyrovnávání pístnice . Děkuji Radek
Re: ISEKI TA247F
Ahoj, až budu u stroje, nafotím to a vložím s popisem funkcí jednotlivých ovladačů - mimochodem, většinu bez originálního rotavátoru a bez rýžového políčka nevyužiješ.Radek Bílek píše: ↑pon říj 04, 2021 9:49 pm Ahoj ,
Koukám , že máme skoro stejný traktor . Chtěl jsem se zeptat zda nevíš k čemu slouží ty tři ovladače na hydrauliku ? Znám jen páku na zdvihání ramen a kolébkový ovladač na vyrovnávání pístnice . Děkuji Radek
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: sob pro 19, 2020 10:13 pm
- Bydliště: Kolín
Re: ISEKI TA247F
Děkuji mockrát za ochotu . Mám ISEKI TA 230F , ale ovládání z 235F . Nevím kde soudruzi v Japonsku udělali chybu Rotavátor mám , ale Kubota 140cm takže ovládání asi určitě nebude fungovat . Pluh řeším jednoradličný obracák tak budu řešit nastavení hydrauliky na orbu . Případně můžeš soukromou zprávou tel. a rád ti zavolám a vyřešíme to daleko rychleji .
Mulčování: ISEKI TA247F
Probíhá tu na fóru debata (http://nasetraktory.eu/forum/viewtopic. ... 0#p1726550), zda dostačuje 4x4 nebo 4x2. Zkoušel jsem vyjet tento kopeček (abych ho posekal) bez předního náhonu. Bez šance. No a pak téměř na volnoběh jsem couval se zapnutým předkem. Tím netvrdím, že je vždy potřeba AWD - nicméně pohon všech kol jednoznačně dokáže rozšířit možnosti (a posunout limity) našich japonských drobečků.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
Re: ISEKI TA247F
...jako bývalého traktoristu není třeba mě přesvědčovat o nesporných výhodách 4y4 . Jen jsem poukázal na to , že i 4x2 mají své místo . K čemu by byl přední náhon třeba mně ? Do lesa nejezdím a největší kopec v mém okolí je krtina . Takže ať nám slouží ty naše traktory !
A jen tak na zamyšlení : Umíš si představit , co se děje v klikovce při takovém náklonu ? Vzpomínám si , že při dusání siláže s DT - 54 i DT - 75 při výjezdu na prudkém nájezdu padal tlak oleje na nulu a oleje jsem určitě neměl málo .
A jen tak na zamyšlení : Umíš si představit , co se děje v klikovce při takovém náklonu ? Vzpomínám si , že při dusání siláže s DT - 54 i DT - 75 při výjezdu na prudkém nájezdu padal tlak oleje na nulu a oleje jsem určitě neměl málo .
Re: ISEKI TA247F
Já nevím, proč se vždycky na podporu nějakého tvrzení bere extrém?! Jasně, na takovou mezu člověk jezdí denně a vlastně je to denní chléb traktoru. Nebo jak? A pořád platí - s japoncem to jinak nejde, je lehkej, malej nevyjel by to. Ale nacouvat tam třeba s třicítkou? Ono totiž rozhoduje i hmotnost stroje, velikost kol a tak, no. A jen znovu zopakuju - pro japonce je předek skoro nutností, jinak by se nikam nedostal a nic neutáhl. Drtivá většina vás majitelů používá a nebo chce po stroji věci na hraně, nebo nad jeho běžné limity. Jak jsem na to přišel? Vyznívá to z textů napříč tématy o japoncích. Když to někdo netaví v mulčovači, tak neví, co by pověsil na čelák atd atd.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: ISEKI TA247F
Vláďo a co když Ti tam dobrý soused hodí nějakého přerostlého zmutovaného krtka uloveného někde u Černobylu...
p.s.: do předloňska jsem taky fungoval 4x2 a i nyní předek používám víceméně sporadicky - ale pomoc v nouzi to je - ale vše je o tom mezičlánku sedačka - volant - pedály
p.s.: do předloňska jsem taky fungoval 4x2 a i nyní předek používám víceméně sporadicky - ale pomoc v nouzi to je - ale vše je o tom mezičlánku sedačka - volant - pedály
Re: ISEKI TA247F
S týmto sa dá len a len súhlasiť.
Dyku : mal som 4x2, mal som 4x2 aj s čelákom a banujem že som ich predal. Aj ja som mal často na bazoši otvorený Z 25 - 30 - 40 Super a vždy ma odradili rozmery.
Zetor (okrem viničných) je dospelý traktor na väčší pozemok, ak mám zahradu 4 are tak na tú je privelký aj japonec. Rovnako treba brať do úvahy aj velkostné pomery domu dvora ulice.
Edit ešte dodám, že každý z nás si tak nejako zadanie musí aplikovať na seba aby si ho vedel dobre predstaviť.
Re: ISEKI TA247F
To je zajímavý, ty všechno víš, jak a co s čím, ale proč potom píšeš o sto koních do japonca a tvojí neustálé potřebě a nespokojenosti s výkonem motoru? Chceš dávat motor, který ti ten zbytek stočí do ruličky nebo teda nadměrně opotřebí? Nebo spojka nepřenese. Prostě neusále nespokojen s výkonem. Ty máš vyšší potřebu než má k dispozici třeba Zetor Major. Já nad tím uvažuju víc technicky a s tím výkonem jde konstrukčně ruku v ruce celková velikost traktoru, ne? A ano, na záhumenky je japonec vhodný, pak se ale podívej na Vladimíra jaké adaptéry za něj vyrábí. Prostě adekvátní. Jistě by ho ani nenapadlo s tím z lesa sápat domů pět metrů dřeva najednou, prostě několika tunový náklad vlečky a podobný blbiny. Jistě na nebržděné vlečce.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: ISEKI TA247F
2: Bielan: Gratulace k Táčku máš o fous silnější ségru (247) ze stejné stáje od Marka (já 227)
Pokud by se Ti podařil překlad s popisem funkcí eletronického ovládání hydrauliky, budu rád (klidně i ocením lahvinkou)
Mimochodem, zadní kola máš "otočené" na široko?
Pokud by se Ti podařil překlad s popisem funkcí eletronického ovládání hydrauliky, budu rád (klidně i ocením lahvinkou)
Mimochodem, zadní kola máš "otočené" na široko?
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Elektronické ovládání hydrauliky: ISEKI TA247F
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
Re: Elektronické ovládání hydrauliky: ISEKI TA247F
Tak jsem se opět trochu učil japonsky a podělím se o výsledek mého studia.
Kompletní překlad elektronického ovládání hydrauliky ISEKI řady 7
- platí pro verze ISEKI TA 207, 227, 247, 263, 267, 287 a 317
- nejde o doslovný, ale částečně volný překlad dle mého nejlepšího vědomí a svědomí co se týče u nás používané terminologie
- pokud najdete chybu, budu rád, když mě na ni upozorníte
Ke stažení: https://uloz.to/file/LeBlKy0ggkVv/iseki ... auliky-pdf
Jsou to jen čtyři stránky (formát PDF), ale je z nich patrný význam prakticky všech ovladačů.
Jen upozorňuji, že bez originálního rotavátoru ISEKI RKA140 a jemu příbuzných typů nebudou některé ovladače fungovat. Nicméně špatnou kombinací nastavení určitých ovladačů si můžete nechtíc hydrauliku rozhasit a tento návod by mohl pomoci najít řešení.
Kompletní překlad elektronického ovládání hydrauliky ISEKI řady 7
- platí pro verze ISEKI TA 207, 227, 247, 263, 267, 287 a 317
- nejde o doslovný, ale částečně volný překlad dle mého nejlepšího vědomí a svědomí co se týče u nás používané terminologie
- pokud najdete chybu, budu rád, když mě na ni upozorníte
Ke stažení: https://uloz.to/file/LeBlKy0ggkVv/iseki ... auliky-pdf
Jsou to jen čtyři stránky (formát PDF), ale je z nich patrný význam prakticky všech ovladačů.
Jen upozorňuji, že bez originálního rotavátoru ISEKI RKA140 a jemu příbuzných typů nebudou některé ovladače fungovat. Nicméně špatnou kombinací nastavení určitých ovladačů si můžete nechtíc hydrauliku rozhasit a tento návod by mohl pomoci najít řešení.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
Re: ISEKI TA247F
Ahoj ako si to prekladal? Ja som sa snažil tým gúúgl prekladačom z fotografií textu ale funguje to len cez mobil a moj je na to starý. Tak som sa zasekol a neviem ďalej.
Re: ISEKI TA247F
Vytiskl jsem si originál návod (odkaz výše) a pak měl v mobilu puštěný ten Google Překladač a trpělivě řádek po řádku překládal. Ty čtyři stránky mi trvaly několik hodin. Kdyby mě to samotného nezajímalo, tak bych to (zadarmo) nedělal. Každopádně některé znaky šly špatně přečíst (návod nějaký japonec skenoval), takže jsem si je překresloval na papír a pak je znovu Překladačem načítal. A v některých případech jsem musel dát automatickou detekci jazyka, kdy Google znaky vyhodnotil jako čínštinu. Obrovskou výhodou je, že je japonská gramatika docela jednoduchá a podobná naší slovanské.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE