Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali evidencii
Moderátor: DYK
Re: Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali eviden
A čo zelené ŠPZ-ky tie sú prepracovné stroje (UNC, Traktorbagre, velké 4kolky)
[stream]http://www.minv.sk/swift_data/source/policia/1tec/R.jpg[/stream]
[stream]http://www.minv.sk/swift_data/source/policia/1tec/R.jpg[/stream]
Keď ste už neúspešne vyskúšali všetky možnosti, prišiel čas prečítať si návod.
Re: Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali eviden
http://www.minv.sk/?vzory-tabuliek-s-ev ... na-vozidla
http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=66872
http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=66872
Keď ste už neúspešne vyskúšali všetky možnosti, prišiel čas prečítať si návod.
Re: Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali eviden
http://aktualne.atlas.sk/dobra-sprava-p ... s/doprava/
Hlavne na konci sa pise o vynimke na konkretnu trasu... Ze by sa aspon trosku pohli lady?
Hlavne na konci sa pise o vynimke na konkretnu trasu... Ze by sa aspon trosku pohli lady?
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: stř bře 06, 2013 8:28 am
- Bydliště: Svidník
Re: Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali eviden
na týchto veciach o ktorých sa tu píše ma podiel aj naša súčasná že vraj sociálna vláda. Zákon 725/04 Z.z. bol o.i. novelizovaný aj zákonom č. 356 z 29.10.2012 nadobudol účinnosť 1.12.2012 a pod ním sú podpísaní: Ivan Gašparovič v.r., Pavol Paška, v.r. a Róbert Fico, v.r.pol píše:až si prečítaš článok hore ,,schválené v,r.2009.tak to je zákon MIKLOšA A CIGáNA ,nezastavam Fica,tiež to začinam vybavovať a neteší ma to aj ked ja mám mt8 takže lahšie
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: stř bře 06, 2013 8:28 am
- Bydliště: Svidník
Re: Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali eviden
myslíš? Si na omyle. Im je na trt nejaké drobné poľnohospodárstvo. Im o národ nejde. Sám rieším tento problém a čudoval by si sa aké odpovede od oslovených politikov dostavám. Sme museli, lebo EÚ, je to celospoločenský záujem bla, bla, bla resp. aby som ich takýmito podnetmi neotravoval.pavolp. píše:Vsetkych nas aj tak pochytat nemozu.Chvilu mozno budu aktivny a potom ich to prejde.Alebo si myslite ze uplne nechaju skapat drobne polnohospodarstvo?Boli by pajtasi proti vlastnemu narodu.A to uz je potom skutocne na taku aspon malu revoluciu.
Re: Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali eviden
začal už vôbec niekto niečo vybavovať na japonca,ved už pomali treba rýpať v zemi a bez značiek len ručne,alebo pomali odkladať na pokuty a je ešte jedna možnosť,poslať to späť šikmookým a kúpiť tk čka.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: stř bře 06, 2013 8:28 am
- Bydliště: Svidník
Re: Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali eviden
a s TK-čkom nie je problém? Je problém so všetkými malotraktormi.pol píše:začal už vôbec niekto niečo vybavovať na japonca,ved už pomali treba rýpať v zemi a bez značiek len ručne,alebo pomali odkladať na pokuty a je ešte jedna možnosť,poslať to späť šikmookým a kúpiť tk čka.
Re: Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali eviden
aj s tk čkom je problém ale riešitelný.
Re: Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali eviden
Aj ja by som potreboval poriešiť problém s prepravou,pretože traktor potrebujem raz ,,sem´´ a znova ,,tam´´,vzdialené od seba 13km. Po prvé,značky na to nikdy nikdo nevybaví a napokon po vlastnej osi by mi to aj tak trvalo takmer hodinu.
Preto uvažujem o prívesnom vozíku s nosnosťou min. 1tonu. Prepravil by som si traktor kde len chcem a ten istý príves by som použil aj k traktoríku.
Len tie pálky za príves..! staršie by sa dali už aj od 1300€,ale nové tak okolo 4000€.
Preto uvažujem o prívesnom vozíku s nosnosťou min. 1tonu. Prepravil by som si traktor kde len chcem a ten istý príves by som použil aj k traktoríku.
Len tie pálky za príves..! staršie by sa dali už aj od 1300€,ale nové tak okolo 4000€.
Re: Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali eviden
na japonca by sa dali vistavit TP a SPZ len by musel byt zakupeni v autogabriella a prerobenie na europske cesty bi višlo na slovenske cca 50 000sk
Idú dve stíhačky a jedna nestíha...
Iseki tu 180f http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 72&t=63978
Zetor 7211
Fortschritt E512
Fortschritt E514
Rohr 24RA
Zetor 5611
Iseki tu 180f http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 72&t=63978
Zetor 7211
Fortschritt E512
Fortschritt E514
Rohr 24RA
Zetor 5611
Re: Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali eviden
Vsetko je otazka penazi. daju sa vybavit aj na japonca, je moznost prihlasit to v krajine Eu(madarsko) a potom nasledny prepis a donesenie na SR. Robi to ista firma na svoje dovezene stroje. A neradoval by som sa ani keby som majitel TK, pretoze tiez to stoji vela , a to nevravim ze doma robene jednoose privesy a vlecky. Darmo bude mat traktor SPZ ked vlecka ho mat nebude...Cele je to uplne chore v tomto policajnom state. Inak kategoria Ps ma vynimku do 2017. Cital som na 4kolkokarskom fore ze pracovna stvorkolka je klasifikovana ako Ps. Dostala zelene znacky. Nemusi na STK ani emisku. TK14 je kategoria "T" . Na jap. traktor nam treba jeden papier ktory neexistuje a to nieco ako formular COC, ze to bolo otypovane v nejakej krajine a schvalene na cestu. S tymto papierom by bol neriesitelny problem riesitelny.
Re: Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali eviden
Ono je to asi aj tak..
pred pár rokmi som s bratom doviezol z Nemecka osobné SUV. U nás na okrese mi to nechceli prihlásiť pretože vraj na to nieje
COC. V nemecku to normálne jazdilo a na slovensku to zrazu jazdiť nemohlo!A vraj eurozóna.Behali sme za tým,vybavovali,stále nič.Poradili nám aby sme napísali priamo do Štrazburgu na nejaké právne oddelenie(myslím že nejaký Solvex). Za dva dni sa nám odtial telefonicky ozvala jedna pani,ktorá s nami komunikovala krásne po slovensky.Vraj sa treba na takéto postupy viackrát a pravidelne sťažovať.Oni vraj vôbec nevedia že na Slovensku takéto problémi máme.Vraj je to absurdné a europske zákony sú nadradené naším štátnym.Vraj nám žiadne COC netreba. A že sa tým budú zaoberať.
Prešlo však len pár dní,stretol som sa z jednym známim z BA a ten,vraj aby som mu dal papiere čo mám a zopár stoviek slovenských. Za týždeň mi prišli z BA poštou evidenčné značky a techničák. A to ani auto nevideli..
To bol Góól. Auto je tu dodnes len na BA špz. A nikde nieje problém. Samozrejme len v Slovenskej byrokracii.
Potom sme sa vybodli aj na Štrazburg.
pred pár rokmi som s bratom doviezol z Nemecka osobné SUV. U nás na okrese mi to nechceli prihlásiť pretože vraj na to nieje
COC. V nemecku to normálne jazdilo a na slovensku to zrazu jazdiť nemohlo!A vraj eurozóna.Behali sme za tým,vybavovali,stále nič.Poradili nám aby sme napísali priamo do Štrazburgu na nejaké právne oddelenie(myslím že nejaký Solvex). Za dva dni sa nám odtial telefonicky ozvala jedna pani,ktorá s nami komunikovala krásne po slovensky.Vraj sa treba na takéto postupy viackrát a pravidelne sťažovať.Oni vraj vôbec nevedia že na Slovensku takéto problémi máme.Vraj je to absurdné a europske zákony sú nadradené naším štátnym.Vraj nám žiadne COC netreba. A že sa tým budú zaoberať.
Prešlo však len pár dní,stretol som sa z jednym známim z BA a ten,vraj aby som mu dal papiere čo mám a zopár stoviek slovenských. Za týždeň mi prišli z BA poštou evidenčné značky a techničák. A to ani auto nevideli..
To bol Góól. Auto je tu dodnes len na BA špz. A nikde nieje problém. Samozrejme len v Slovenskej byrokracii.
Potom sme sa vybodli aj na Štrazburg.
Re: Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali eviden
nieco pozitivne
Kedy budú môcť traktory na cesty? Za svetla alebo v noci?
Ak máte traktor, ktorý ste si postavili svojpomocne a dostanete naň zvláštnu značku začínajúcu písmenom C, budete s ním môcť vyjsť aj na cesty prvej a druhej triedy. Podľa paragrafového znenia novely ale len za zníženej viditeľnosti (keď bude pršať, snežiť, ak bude hmla, alebo za tmy prípadne šera).
Vzťahuje sa to na každé vozidlo so zvláštnym evidenčným číslom začínajúcim s písmenom C a piatimi číslicami. Tieto evidenčné čísla sa po novom budú vydávať aj zvláštnym vozidlám, ktoré doteraz neboli evidované (napríklad, podomácky vyrobeným traktorom).
"Používanie vozidiel, ktorým bolo pridelené zvláštne evidenčné číslo obsahujúce písmeno C podľa § 127 ods. 12, je na cestách s výnimkou ciest III. triedy, miestnych komunikácií a účelových komunikácií za nezníženej viditeľnosti zakázané," uvádza novela.
Dôvodová správa však, na rozdiel od paragrafového znenia novely, tvrdí, že takéto vozidlá smú na cesty vyšších tried alebo počas zníženej viditeľnosti, len ak to povolia úrady. Pre vyššiu bezpečnosť na cestách, keďže zvláštne evidenčné čísla obsahujúce písmeno C sa smú vydávaj aj neschváleným vozidlám.
Na inom mieste novely sa ale môžeme dočítať, že predkladatelia návrhu novely chcú povoliť vyjsť na cesty aj podomácky vyrobeným poľnohospodárskym strojom. Predpokladáme, že správne má byť "za nezníženej viditeľnosti na cesty prvej a druhej triedy" a na ďalšie kedykoľvek.
Čítajte viac: http://auto.sme.sk/c/6775967/pozrite-si ... z2RGkyajrw
Kedy budú môcť traktory na cesty? Za svetla alebo v noci?
Ak máte traktor, ktorý ste si postavili svojpomocne a dostanete naň zvláštnu značku začínajúcu písmenom C, budete s ním môcť vyjsť aj na cesty prvej a druhej triedy. Podľa paragrafového znenia novely ale len za zníženej viditeľnosti (keď bude pršať, snežiť, ak bude hmla, alebo za tmy prípadne šera).
Vzťahuje sa to na každé vozidlo so zvláštnym evidenčným číslom začínajúcim s písmenom C a piatimi číslicami. Tieto evidenčné čísla sa po novom budú vydávať aj zvláštnym vozidlám, ktoré doteraz neboli evidované (napríklad, podomácky vyrobeným traktorom).
"Používanie vozidiel, ktorým bolo pridelené zvláštne evidenčné číslo obsahujúce písmeno C podľa § 127 ods. 12, je na cestách s výnimkou ciest III. triedy, miestnych komunikácií a účelových komunikácií za nezníženej viditeľnosti zakázané," uvádza novela.
Dôvodová správa však, na rozdiel od paragrafového znenia novely, tvrdí, že takéto vozidlá smú na cesty vyšších tried alebo počas zníženej viditeľnosti, len ak to povolia úrady. Pre vyššiu bezpečnosť na cestách, keďže zvláštne evidenčné čísla obsahujúce písmeno C sa smú vydávaj aj neschváleným vozidlám.
Na inom mieste novely sa ale môžeme dočítať, že predkladatelia návrhu novely chcú povoliť vyjsť na cesty aj podomácky vyrobeným poľnohospodárskym strojom. Predpokladáme, že správne má byť "za nezníženej viditeľnosti na cesty prvej a druhej triedy" a na ďalšie kedykoľvek.
Čítajte viac: http://auto.sme.sk/c/6775967/pozrite-si ... z2RGkyajrw
Foton 254
Re: Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali eviden
myshootko, predbehol si ma o pol hodinu. Ja ako skeptik to zas tak ružovo nevidím. Určite bude za tým nejaký istotne sociálny poplatok a polovička ludí nebude mať záujem. Na druhej strane ak toto prejde tak sa na cesty dostane úplne všetko. Nechcem krivdiť domarobom ale ak sa premnožia na cestách kto zas bude a hlavne ako posudzovať ich technický stav ( mne by stačili svetlá , blinkre, trúba,a funkčné brzdy)
Ako ďalšie pozitívum vidím množstvo krásnych Z-25, TK-14 v slušnom stave aspom na "C"-čkových značkách
Ako ďalšie pozitívum vidím množstvo krásnych Z-25, TK-14 v slušnom stave aspom na "C"-čkových značkách
Keď ste už neúspešne vyskúšali všetky možnosti, prišiel čas prečítať si návod.
Re: Povinné zaevidovanie vozidiel, ktoré nepodliehali eviden
tak ono zrejme tam budu nejake podmienky a uplne vsetko sa na cestu nedostane. predpokladam, ze tam budu aspon nejake minimalne poziadavky na technicky stav. mna by skor zaujimalo, ci sa to bude vztahovat aj na doma spravene vlecky. to by mi osobne velmi pomohlo, lebo tie ceny za vlecky, ktore sa daju postavit na spz su nehorazne. takze takto by som si vedel zlegalizovat vlecku, ktoru by som si napriklad spravil doma podla svojich predstav
Foton 254