MITSUBISHI MT16D

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavol28
Příspěvky: 9
Registrován: sob úno 16, 2013 8:32 pm
Bydliště: zlate moravce

Re: MITSUBISHI MT16D

#31 Nový příspěvek od pavol28 »

Nazdar mas paradny stroj dal by sa niekedy zazriet pri praci som tiez od ZM ak hej daj mi prosim telefonne cislo

brnaj
Příspěvky: 168
Registrován: pát čer 12, 2009 9:27 pm
Bydliště: ČR - Český ráj

Re: MITSUBISHI MT16D

#32 Nový příspěvek od brnaj »

ahoj,

známý má taky mitsibishi 3-válec, nechytá mu teplej, vstřiky a svíčky v pořádku. nemáš tip, co bys tím mohlo být?
dík.

Uživatelský avatar
kopciatko
Příspěvky: 48
Registrován: pát dub 29, 2011 11:22 am
Bydliště: Zlate Moravce

Re: MITSUBISHI MT16D

#33 Nový příspěvek od kopciatko »

Fu tazko povedat, :( tipoval by som tie vstrekovace...sviecky nemaju vplyv- ked je teply tak netreba ho zhavit. Este cerpadlo vstrekovacie by bolo treba pozriet ci je dostatocny tlak. Zmerat kompresiu valcov. Uprimne ja som nevyberal ani sviecky, ani trysky, kedze s motorom som ziadny problem zatial nemal. startuje po nazhaveni aj pri najvacsich mrazoch. :)

brnaj
Příspěvky: 168
Registrován: pát čer 12, 2009 9:27 pm
Bydliště: ČR - Český ráj

Re: MITSUBISHI MT16D

#34 Nový příspěvek od brnaj »

motor táhne dobře, kompresi bych asi vyloučil, trysky zkoušeli a seřizovali, tak snad dobře, pokud by to mu šlo věřit, tak mi taky neštymuje to čerpadlo. u rotačního to při teplým stačilo polít, to vím, bylo vyjetý, ale řadový, nevim jestli se to taky tak projevuje.musíme to zkoušet.

Uživatelský avatar
Ali.Bubu
Příspěvky: 571
Registrován: čtv črc 01, 2010 5:25 pm
Bydliště: Kousek od Kladna

Re: MITSUBISHI MT16D

#35 Nový příspěvek od Ali.Bubu »

A chytne mu ten teplej motor, nebo musí počkat až vystydne?
Zkusil bych zkontrolovat všechny hadičky, trubičky, skleničku palivového filtru.....jestli mu nepadá nafta, třeba blbě utažená sponka na hadičce. Něco se ohřeje, nasaje se bublinka vzduchu a problém je na světě.
Kontrola vzduchového filtru taky není od věci.
Já se práce nebojim, klidně si vedle ní LEHNU.
Život je souhrn průserů nepravidelně po sobě jdoucích !
Pozdrav každého, když stoupáš vzhůru.Nevíš koho potkáš, až budeš padat dolů....

Uživatelský avatar
Ali.Bubu
Příspěvky: 571
Registrován: čtv črc 01, 2010 5:25 pm
Bydliště: Kousek od Kladna

Re: MITSUBISHI MT16D

#36 Nový příspěvek od Ali.Bubu »

Už jste někdo dodal do MT16 termostat? Pokud ano, změnilo se něco na chodu motoru?
Já se práce nebojim, klidně si vedle ní LEHNU.
Život je souhrn průserů nepravidelně po sobě jdoucích !
Pozdrav každého, když stoupáš vzhůru.Nevíš koho potkáš, až budeš padat dolů....

Uživatelský avatar
kopciatko
Příspěvky: 48
Registrován: pát dub 29, 2011 11:22 am
Bydliště: Zlate Moravce

Re: MITSUBISHI MT16D

#37 Nový příspěvek od kopciatko »

Ja mam pouzity termostat z Renaulta 5 vlozil som ho do hadice, bolo to najlacnejsie a jednoduche riesenie. Vysledkom je ze motor aj teraz v zime sa sa bez problemov zohreje na prevadzkovu teplotu, tam sa potom teplota drzi. Predtym sa rucicka teplomera ani nepohla poriadne, teraz pekne drzi pred stredom. a zda sa ked sa motor teraz cez zimu nastartuje, tak sa za chvilku zmizne klepotavy zvuk, myslim ze je tichsi kultivovanejsi chod.

Uživatelský avatar
Ali.Bubu
Příspěvky: 571
Registrován: čtv črc 01, 2010 5:25 pm
Bydliště: Kousek od Kladna

Re: MITSUBISHI MT16D

#38 Nový příspěvek od Ali.Bubu »

Nemáte někdo, čistě náhodou změřenej průměr díry na termostat?
Já bych se pokusil najít náhradu a nechce se mě vypouštět chladič a rozebírat to.

Psal jsem do Krampu jaká je cena originálu a tohle je odpověď : Prodejní cena je 673,- Kč bez DPH.

To si myslím, je docela dost.
Já se práce nebojim, klidně si vedle ní LEHNU.
Život je souhrn průserů nepravidelně po sobě jdoucích !
Pozdrav každého, když stoupáš vzhůru.Nevíš koho potkáš, až budeš padat dolů....

Uživatelský avatar
kopciatko
Příspěvky: 48
Registrován: pát dub 29, 2011 11:22 am
Bydliště: Zlate Moravce

Re: MITSUBISHI MT16D

#39 Nový příspěvek od kopciatko »

priemer priruby 37-38mm, dlzku si nepamatam. Napis uzivatelovi mitsu , on kupil orginal, a ma aj nacrtok, ale ked Ti mam poradit presiel som celu ponuku Wahler termostatov bezne pouzivanych do aut, ale taky malicky som nenasiel. Mal som katalog s nacrtkami. Ale mozes skusit. Inak staci vypustit 1liter Chlad.kvapaliny odmontovat prirubku co ide s motora na hadicu dve skrutky a zbadas dierku do ktorej to ma ist. Jeto praca na 15 min.

Uživatelský avatar
Ali.Bubu
Příspěvky: 571
Registrován: čtv črc 01, 2010 5:25 pm
Bydliště: Kousek od Kladna

Re: MITSUBISHI MT16D

#40 Nový příspěvek od Ali.Bubu »

Díky za rozměr a radu 8). Teď jsem dodělal rozborku-zborku :prace: a všechno změřil.
Pak jsem teprve četl tvůj příspěvek.
Jdu se ponořit :pc: do katalogů různých výrobců....
Já se práce nebojim, klidně si vedle ní LEHNU.
Život je souhrn průserů nepravidelně po sobě jdoucích !
Pozdrav každého, když stoupáš vzhůru.Nevíš koho potkáš, až budeš padat dolů....

Uživatelský avatar
bt66
Příspěvky: 177
Registrován: sob zář 25, 2010 10:11 am
Bydliště: Slovensko

Re: MITSUBISHI MT16D

#41 Nový příspěvek od bt66 »

Zdravím, vymenil som nože na rotavátore, ale nie na origo japonské ale na nože Terra, Vari! Trošku trebalo tie nože pred montážou upraviť, vrtať, rezať. Ešte nemal som možnosť vyskúšať tak "repasovaný" rotavátor, neviem ako sa bude správať pri práci, ale vyzerá to dobre. Ináč cenovo veľmi prijatelná bola tá úprava, mal som náklady cca. 50-60€, +moja robota, kým nové origo japonské nože, sadu na 130cm rotavátor t.j. 30ks, predávajú za cenu cca. 350€. Tu sú aj fotky, rotavátor a už opracované nože pripravené na montáž. Tie čierne som mal iba 24ks, tak som doplnil súpravu s 6ks červenými.
Má niekto skúsenosti s takými alebo podobnými nožami na jap. rotavátore?
Přílohy
Foto-0273.jpg
Foto-0277.jpg

Uživatelský avatar
HONZAD
Příspěvky: 438
Registrován: pát čer 19, 2009 6:15 pm
Bydliště: Brno - venkov

Re: MITSUBISHI MT16D

#42 Nový příspěvek od HONZAD »

bt66 píše:Zdravím, vymenil som nože na rotavátore, ale nie na origo japonské ale na nože Terra, Vari! Trošku trebalo tie nože pred montážou upraviť, vrtať, rezať. Ešte nemal som možnosť vyskúšať tak "repasovaný" rotavátor, neviem ako sa bude správať pri práci, ale vyzerá to dobre. Ináč cenovo veľmi prijatelná bola tá úprava, mal som náklady cca. 50-60€, +moja robota, kým nové origo japonské nože, sadu na 130cm rotavátor t.j. 30ks, predávajú za cenu cca. 350€. Tu sú aj fotky, rotavátor a už opracované nože pripravené na montáž. Tie čierne som mal iba 24ks, tak som doplnil súpravu s 6ks červenými.
Má niekto skúsenosti s takými alebo podobnými nožami na jap. rotavátore?
Dobý nápad. Rozhodně budu rád, když se pak podělíš o zkušenosti. Nože japonských rotavátoru jsou šavlovitě vynuté, takže to lépe odřezává tvrdou půdu. Když to fungovalo na Vari, tak nevím, proč by to nemělo fungovat na Japonci.
Yanmar Fv230D
Mt8-70 MINI
2xFortschritt E931.50 + jeden předělaný na 4takt, zahradní rider MTD Gartenmobil 8/760 HA
Čím jsem starší, jsou jsou moje hračky dražší.

txw
Příspěvky: 1
Registrován: stř zář 15, 2010 10:02 pm

Re: MITSUBISHI MT16D

#43 Nový příspěvek od txw »

Ahoj vsem,

mam Mitsubishi MT16 D a nastal mi takovy problem, mame ho chvili, dnes 1. jizda, rotavator original , vse v pohode jezdilo, pak jsem trosku uvizl a protacelo se mi jedno zadni kolo, tak jsem pravou nohou seslapl uzaverku, a vyjel jsem v pohode, a pak jeste asi hodinu zlehka rotavatoroval a vse jelo v pohode, zadny divny zvuk. Potom jsem vyjel z pole a trosku vic zabrzdil a ozvalo se dost hlasity jakoby skripeni od brzd, a i pri pomaly jizde na jednicku a lehounkym pribrzdovani se zacne ozyvat jakoby skripani, a pri pohledu na pravy zadni kolo se to kolo cuka. Koukal jsem u pedalu uzaverky, chybi tam podle me zpetna pruzinka a taky jsem si chtel overit vypnuti uzaverky, ale je to nejaky divny, ta nozni paka co tlaci na ten plochacek, co kouka z bloku, tak ho zmackne, ale on se nevraci zpet, zkusil jsem ho vratit zpet do vodorovne polohy a potom i vyse ,ale porad to skripeni pri brzdeni dela. pred tim nez jsme tu uzaverku pouzili, brzdeni bylo v poradku, muze to mit to brzdeni a uzaverka souvislost?
A pochopil jsem podle obrazku dobre, ze uzaverka by se po jednom seslapnuti pedalu mela sepnout,porad byt sepla, a pak znova kdyz na pedal slapnu, tak ji tim zase vypnu? Jestli to tak je, tak mi to asi nejak nefunguje...

nenapada nekoho co s tim muze byt ? moc dekuji za jakoukoli radu, tip, napad....

TXW.

Uživatelský avatar
mirec
Příspěvky: 96
Registrován: ned pro 02, 2012 8:48 pm
Bydliště: Lučenec

Re: MITSUBISHI MT16D

#44 Nový příspěvek od mirec »

Podľa mňa je uzávierka v činnosti iba po dobu, kým máš zošlapnutý pedál. Ak si jazdil celý čas zo zopnutou uzávierkou tak chudák diferák.. Daj zadnú časť traktora na špalíky a potoč jedným kolesom, potom druhým. Musia ísť ľahko, bez šklbania, či škrípania. Potom zopni uzávierku a sleduj či pri točení dajme tomu ľavým kolesom, sa točí aj pravé. A nemôže byť, že ti ostávajú visieť iba brzdy a to škrípanie ide od nich?
Kubota Aste A-19
Kubota B6000 4WD

Uživatelský avatar
bt66
Příspěvky: 177
Registrován: sob zář 25, 2010 10:11 am
Bydliště: Slovensko

Re: MITSUBISHI MT16D

#45 Nový příspěvek od bt66 »

Súvislosť medzi brzdou a uzávierkou neviem či je alebo nie je, ale spätnú pružinku na pedál uzávierky treba domontovať! Lebo ten plocháček "co kouka z bloku" sa musí vratiť späť hore hneď keď pustíš pedál uzávierky, a nie len na opakované zošlápnutie pedála.

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“