MITSUBISHI MT16D
Moderátor: DYK
Re: MITSUBISHI MT16D
Nazdar mas paradny stroj dal by sa niekedy zazriet pri praci som tiez od ZM ak hej daj mi prosim telefonne cislo
Re: MITSUBISHI MT16D
ahoj,
známý má taky mitsibishi 3-válec, nechytá mu teplej, vstřiky a svíčky v pořádku. nemáš tip, co bys tím mohlo být?
dík.
známý má taky mitsibishi 3-válec, nechytá mu teplej, vstřiky a svíčky v pořádku. nemáš tip, co bys tím mohlo být?
dík.
Re: MITSUBISHI MT16D
Fu tazko povedat, tipoval by som tie vstrekovace...sviecky nemaju vplyv- ked je teply tak netreba ho zhavit. Este cerpadlo vstrekovacie by bolo treba pozriet ci je dostatocny tlak. Zmerat kompresiu valcov. Uprimne ja som nevyberal ani sviecky, ani trysky, kedze s motorom som ziadny problem zatial nemal. startuje po nazhaveni aj pri najvacsich mrazoch.
Re: MITSUBISHI MT16D
motor táhne dobře, kompresi bych asi vyloučil, trysky zkoušeli a seřizovali, tak snad dobře, pokud by to mu šlo věřit, tak mi taky neštymuje to čerpadlo. u rotačního to při teplým stačilo polít, to vím, bylo vyjetý, ale řadový, nevim jestli se to taky tak projevuje.musíme to zkoušet.
Re: MITSUBISHI MT16D
A chytne mu ten teplej motor, nebo musí počkat až vystydne?
Zkusil bych zkontrolovat všechny hadičky, trubičky, skleničku palivového filtru.....jestli mu nepadá nafta, třeba blbě utažená sponka na hadičce. Něco se ohřeje, nasaje se bublinka vzduchu a problém je na světě.
Kontrola vzduchového filtru taky není od věci.
Zkusil bych zkontrolovat všechny hadičky, trubičky, skleničku palivového filtru.....jestli mu nepadá nafta, třeba blbě utažená sponka na hadičce. Něco se ohřeje, nasaje se bublinka vzduchu a problém je na světě.
Kontrola vzduchového filtru taky není od věci.
Já se práce nebojim, klidně si vedle ní LEHNU.
Život je souhrn průserů nepravidelně po sobě jdoucích !
Pozdrav každého, když stoupáš vzhůru.Nevíš koho potkáš, až budeš padat dolů....
Život je souhrn průserů nepravidelně po sobě jdoucích !
Pozdrav každého, když stoupáš vzhůru.Nevíš koho potkáš, až budeš padat dolů....
Re: MITSUBISHI MT16D
Už jste někdo dodal do MT16 termostat? Pokud ano, změnilo se něco na chodu motoru?
Já se práce nebojim, klidně si vedle ní LEHNU.
Život je souhrn průserů nepravidelně po sobě jdoucích !
Pozdrav každého, když stoupáš vzhůru.Nevíš koho potkáš, až budeš padat dolů....
Život je souhrn průserů nepravidelně po sobě jdoucích !
Pozdrav každého, když stoupáš vzhůru.Nevíš koho potkáš, až budeš padat dolů....
Re: MITSUBISHI MT16D
Ja mam pouzity termostat z Renaulta 5 vlozil som ho do hadice, bolo to najlacnejsie a jednoduche riesenie. Vysledkom je ze motor aj teraz v zime sa sa bez problemov zohreje na prevadzkovu teplotu, tam sa potom teplota drzi. Predtym sa rucicka teplomera ani nepohla poriadne, teraz pekne drzi pred stredom. a zda sa ked sa motor teraz cez zimu nastartuje, tak sa za chvilku zmizne klepotavy zvuk, myslim ze je tichsi kultivovanejsi chod.
Re: MITSUBISHI MT16D
Nemáte někdo, čistě náhodou změřenej průměr díry na termostat?
Já bych se pokusil najít náhradu a nechce se mě vypouštět chladič a rozebírat to.
Psal jsem do Krampu jaká je cena originálu a tohle je odpověď : Prodejní cena je 673,- Kč bez DPH.
To si myslím, je docela dost.
Já bych se pokusil najít náhradu a nechce se mě vypouštět chladič a rozebírat to.
Psal jsem do Krampu jaká je cena originálu a tohle je odpověď : Prodejní cena je 673,- Kč bez DPH.
To si myslím, je docela dost.
Já se práce nebojim, klidně si vedle ní LEHNU.
Život je souhrn průserů nepravidelně po sobě jdoucích !
Pozdrav každého, když stoupáš vzhůru.Nevíš koho potkáš, až budeš padat dolů....
Život je souhrn průserů nepravidelně po sobě jdoucích !
Pozdrav každého, když stoupáš vzhůru.Nevíš koho potkáš, až budeš padat dolů....
Re: MITSUBISHI MT16D
priemer priruby 37-38mm, dlzku si nepamatam. Napis uzivatelovi mitsu , on kupil orginal, a ma aj nacrtok, ale ked Ti mam poradit presiel som celu ponuku Wahler termostatov bezne pouzivanych do aut, ale taky malicky som nenasiel. Mal som katalog s nacrtkami. Ale mozes skusit. Inak staci vypustit 1liter Chlad.kvapaliny odmontovat prirubku co ide s motora na hadicu dve skrutky a zbadas dierku do ktorej to ma ist. Jeto praca na 15 min.
Re: MITSUBISHI MT16D
Díky za rozměr a radu . Teď jsem dodělal rozborku-zborku a všechno změřil.
Pak jsem teprve četl tvůj příspěvek.
Jdu se ponořit do katalogů různých výrobců....
Pak jsem teprve četl tvůj příspěvek.
Jdu se ponořit do katalogů různých výrobců....
Já se práce nebojim, klidně si vedle ní LEHNU.
Život je souhrn průserů nepravidelně po sobě jdoucích !
Pozdrav každého, když stoupáš vzhůru.Nevíš koho potkáš, až budeš padat dolů....
Život je souhrn průserů nepravidelně po sobě jdoucích !
Pozdrav každého, když stoupáš vzhůru.Nevíš koho potkáš, až budeš padat dolů....
Re: MITSUBISHI MT16D
Zdravím, vymenil som nože na rotavátore, ale nie na origo japonské ale na nože Terra, Vari! Trošku trebalo tie nože pred montážou upraviť, vrtať, rezať. Ešte nemal som možnosť vyskúšať tak "repasovaný" rotavátor, neviem ako sa bude správať pri práci, ale vyzerá to dobre. Ináč cenovo veľmi prijatelná bola tá úprava, mal som náklady cca. 50-60€, +moja robota, kým nové origo japonské nože, sadu na 130cm rotavátor t.j. 30ks, predávajú za cenu cca. 350€. Tu sú aj fotky, rotavátor a už opracované nože pripravené na montáž. Tie čierne som mal iba 24ks, tak som doplnil súpravu s 6ks červenými.
Má niekto skúsenosti s takými alebo podobnými nožami na jap. rotavátore?
Má niekto skúsenosti s takými alebo podobnými nožami na jap. rotavátore?
Re: MITSUBISHI MT16D
Dobý nápad. Rozhodně budu rád, když se pak podělíš o zkušenosti. Nože japonských rotavátoru jsou šavlovitě vynuté, takže to lépe odřezává tvrdou půdu. Když to fungovalo na Vari, tak nevím, proč by to nemělo fungovat na Japonci.bt66 píše:Zdravím, vymenil som nože na rotavátore, ale nie na origo japonské ale na nože Terra, Vari! Trošku trebalo tie nože pred montážou upraviť, vrtať, rezať. Ešte nemal som možnosť vyskúšať tak "repasovaný" rotavátor, neviem ako sa bude správať pri práci, ale vyzerá to dobre. Ináč cenovo veľmi prijatelná bola tá úprava, mal som náklady cca. 50-60€, +moja robota, kým nové origo japonské nože, sadu na 130cm rotavátor t.j. 30ks, predávajú za cenu cca. 350€. Tu sú aj fotky, rotavátor a už opracované nože pripravené na montáž. Tie čierne som mal iba 24ks, tak som doplnil súpravu s 6ks červenými.
Má niekto skúsenosti s takými alebo podobnými nožami na jap. rotavátore?
Yanmar Fv230D
Mt8-70 MINI
2xFortschritt E931.50 + jeden předělaný na 4takt, zahradní rider MTD Gartenmobil 8/760 HA
Čím jsem starší, jsou jsou moje hračky dražší.
Mt8-70 MINI
2xFortschritt E931.50 + jeden předělaný na 4takt, zahradní rider MTD Gartenmobil 8/760 HA
Čím jsem starší, jsou jsou moje hračky dražší.
Re: MITSUBISHI MT16D
Ahoj vsem,
mam Mitsubishi MT16 D a nastal mi takovy problem, mame ho chvili, dnes 1. jizda, rotavator original , vse v pohode jezdilo, pak jsem trosku uvizl a protacelo se mi jedno zadni kolo, tak jsem pravou nohou seslapl uzaverku, a vyjel jsem v pohode, a pak jeste asi hodinu zlehka rotavatoroval a vse jelo v pohode, zadny divny zvuk. Potom jsem vyjel z pole a trosku vic zabrzdil a ozvalo se dost hlasity jakoby skripeni od brzd, a i pri pomaly jizde na jednicku a lehounkym pribrzdovani se zacne ozyvat jakoby skripani, a pri pohledu na pravy zadni kolo se to kolo cuka. Koukal jsem u pedalu uzaverky, chybi tam podle me zpetna pruzinka a taky jsem si chtel overit vypnuti uzaverky, ale je to nejaky divny, ta nozni paka co tlaci na ten plochacek, co kouka z bloku, tak ho zmackne, ale on se nevraci zpet, zkusil jsem ho vratit zpet do vodorovne polohy a potom i vyse ,ale porad to skripeni pri brzdeni dela. pred tim nez jsme tu uzaverku pouzili, brzdeni bylo v poradku, muze to mit to brzdeni a uzaverka souvislost?
A pochopil jsem podle obrazku dobre, ze uzaverka by se po jednom seslapnuti pedalu mela sepnout,porad byt sepla, a pak znova kdyz na pedal slapnu, tak ji tim zase vypnu? Jestli to tak je, tak mi to asi nejak nefunguje...
nenapada nekoho co s tim muze byt ? moc dekuji za jakoukoli radu, tip, napad....
TXW.
mam Mitsubishi MT16 D a nastal mi takovy problem, mame ho chvili, dnes 1. jizda, rotavator original , vse v pohode jezdilo, pak jsem trosku uvizl a protacelo se mi jedno zadni kolo, tak jsem pravou nohou seslapl uzaverku, a vyjel jsem v pohode, a pak jeste asi hodinu zlehka rotavatoroval a vse jelo v pohode, zadny divny zvuk. Potom jsem vyjel z pole a trosku vic zabrzdil a ozvalo se dost hlasity jakoby skripeni od brzd, a i pri pomaly jizde na jednicku a lehounkym pribrzdovani se zacne ozyvat jakoby skripani, a pri pohledu na pravy zadni kolo se to kolo cuka. Koukal jsem u pedalu uzaverky, chybi tam podle me zpetna pruzinka a taky jsem si chtel overit vypnuti uzaverky, ale je to nejaky divny, ta nozni paka co tlaci na ten plochacek, co kouka z bloku, tak ho zmackne, ale on se nevraci zpet, zkusil jsem ho vratit zpet do vodorovne polohy a potom i vyse ,ale porad to skripeni pri brzdeni dela. pred tim nez jsme tu uzaverku pouzili, brzdeni bylo v poradku, muze to mit to brzdeni a uzaverka souvislost?
A pochopil jsem podle obrazku dobre, ze uzaverka by se po jednom seslapnuti pedalu mela sepnout,porad byt sepla, a pak znova kdyz na pedal slapnu, tak ji tim zase vypnu? Jestli to tak je, tak mi to asi nejak nefunguje...
nenapada nekoho co s tim muze byt ? moc dekuji za jakoukoli radu, tip, napad....
TXW.
Re: MITSUBISHI MT16D
Podľa mňa je uzávierka v činnosti iba po dobu, kým máš zošlapnutý pedál. Ak si jazdil celý čas zo zopnutou uzávierkou tak chudák diferák.. Daj zadnú časť traktora na špalíky a potoč jedným kolesom, potom druhým. Musia ísť ľahko, bez šklbania, či škrípania. Potom zopni uzávierku a sleduj či pri točení dajme tomu ľavým kolesom, sa točí aj pravé. A nemôže byť, že ti ostávajú visieť iba brzdy a to škrípanie ide od nich?
Kubota Aste A-19
Kubota B6000 4WD
Kubota B6000 4WD
Re: MITSUBISHI MT16D
Súvislosť medzi brzdou a uzávierkou neviem či je alebo nie je, ale spätnú pružinku na pedál uzávierky treba domontovať! Lebo ten plocháček "co kouka z bloku" sa musí vratiť späť hore hneď keď pustíš pedál uzávierky, a nie len na opakované zošlápnutie pedála.