TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Vilo
Příspěvky: 20
Registrován: stř dub 22, 2015 11:14 am
Bydliště: Košice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#466 Nový příspěvek od Vilo »

hydraulicky olej je SHELL SPIRAX S4 TXM 10W-30 UTTO. Urobim krátké video ano to funguje.

maoš
Příspěvky: 125
Registrován: sob zář 03, 2011 11:50 pm
Bydliště: kněždub

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#467 Nový příspěvek od maoš »

Ty jsi zapojil '' odpad z rozvadzaca do olejovej vane'' to jako olejová vana motoru?

Vilo
Příspěvky: 20
Registrován: stř dub 22, 2015 11:14 am
Bydliště: Košice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#468 Nový příspěvek od Vilo »

do olejovej vane prevodovky/hydrauliky

Uživatelský avatar
CBS
Příspěvky: 2402
Registrován: pon úno 16, 2009 1:37 pm
Bydliště: Levice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#469 Nový příspěvek od CBS »

Ak vyvedieš prepad nafty z čerpadla do bandasky a budeš sledovať prietok, vieš vylúčiť problém s prívodom nafty.
Píšeš, že po zahriatí kolíšu zvýšené otáčky, bez ohľadu na záťaž, na voľnobeh beží motor pravidelne, alebo sa tiež menia otáčky?
Z otáčkami sa mení aj prietok, ale ak sa zmení prietok a následne klesnú otáčky je problém v prívode nafty. Pýtal si sa, či má motor regulátor, prirodzene, každý diesel musí mať regulátor, bežne je súčasťou vstrekovacieho čerpadla. Váha vzduchu a podobné záležitosti sú len pri elektricky riadenom vstrekovaní, odhadujem, že tebe ide do čerpadla maximálne kábel na zhasínanie.

Vilo
Příspěvky: 20
Registrován: stř dub 22, 2015 11:14 am
Bydliště: Košice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#470 Nový příspěvek od Vilo »

CBS, dakujem za informacie. Vyskusam odsledovat prietok z prepadu cerpadla ako popisujes. Motor na volnobeh bezi vzdy normalne aj ked je zohriaty a kolisu otacky, ked dam plyn na maximum. Neviem ako funguje ten regulator otacok a ci sa vobec da nejako otestovat, ked je to sucast vstrekovacieho cerpadla. Ano elektricky je napajana len zhasacia cievka motora.

Vilo
Příspěvky: 20
Registrován: stř dub 22, 2015 11:14 am
Bydliště: Košice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#471 Nový příspěvek od Vilo »

Tak som odsledoval prietok z odpadu čerpadla ako navrhol CBS. Nasadil som novú hadicou a sledoval prietok nafty do bandasky. Zaujimave že prietok pri voľnobežných otáčkach oproti prietoku pri maximálnych otáčkach bol prakticky rovnaký resp. som to nevedel odlíšiť. Čo bolo zaujímavejšie aj pri zohriatom motore motor už držal maximálne otáčky a už neosciloval ako predtým. Prezrel som starú vytokovu hadicu aj vtok do nádrže, všetko čisté. Nechal som teda bežať motor na max. otáčkach ešte cca 45min, bez problémov. Tak ma napadla jedna z možných príčin ktorú spomínal Ladiki - množstvo oleja. Olej som kontroloval už predtým a bol na hornej ryske mierky, tak som tomu nevenoval pozornosť. Mohlo sa ale stat že pri zohriati motora vplyvom teploty mohol trochu zväčšiť objem čo už presiahlo hranicu akceptovateľnosti motora a mohlo spôsobiť problémy. Je to len moja teória. V každom prípade po toľkých skúškach sa trochu oleja mohlo spotrebovať a to už možno stačilo aby motor začať fungovať normálne. Znížil som teda hladinu oleja na stred medzi min a max a zaťažil som traktor asi hodinovým rotavátorovaním, traktor funguje zatiaľ bez problémov. Uvidím ci sa to nezopakuje. V každom prípade vám ďakujem všetkým za príspevky a rady, veľmi mi to pomohlo.Toto fórum je skvele.

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3689
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#472 Nový příspěvek od ladiki »

Vilo, myslel jsem spíš velké množství, než vrchní rysku na měrce...
Spíše bych řekl, že pomohlo celkové pročištění systému. Možná, že začala učinkovat ta čistící chemie v naftě....tak, ať traktorek slouží ke spokojenosti 8)

Vilo
Příspěvky: 20
Registrován: stř dub 22, 2015 11:14 am
Bydliště: Košice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#473 Nový příspěvek od Vilo »

ok, tak uvidím ci to bude trvala zmena, dakujem za rady

Uživatelský avatar
CBS
Příspěvky: 2402
Registrován: pon úno 16, 2009 1:37 pm
Bydliště: Levice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#474 Nový příspěvek od CBS »

Regulátor na vstekovacom čerpadle spôsobuje kolísanie otáčok, keď je bez oleja, alebo keď je v ňom príliš veľa oleja, prípadne zmesi s naftou. Ale otáčky kolíšu skôr pri voľnobežných otáčkach. Tvoj problém by som spájal skôr s regulátorom, aj keď sa to chovalo inak.
Keď je problém s prívodom nafty, motor buď nemá výkon, alebo pri poklese otáčok väčšinou aj zdochína, prípadne vypadáva vstrekovanie do niektorých valcov.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16771
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#475 Nový příspěvek od oco13 »

Ako je to pri dieslových motoroch v osobákoch ? myslím staré diesle s mechanickým čerpadlom - dolieva sa olej alebo si ho berie z motora.? :typek:

Uživatelský avatar
CBS
Příspěvky: 2402
Registrován: pon úno 16, 2009 1:37 pm
Bydliště: Levice

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#476 Nový příspěvek od CBS »

Pre zjednodušenie údržby prešli snáď všetci výrobcovia dieselových motorov na jednu spoločnú náplň niekedy na prelome 70-tich a 80-tich rokov.

ibanez5
Příspěvky: 1650
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#477 Nový příspěvek od ibanez5 »

Chlapi mám dotaz. Rozhodl jsem se že pořídím nové pneu na svoje Iseki. Teď je tam 8,3 x 22 ,ale každá jiný vzorek a trochu praskají. Co se týká ceny,tak pneu 9,5-22 jsou o dost levnější, než 8,3-22 . Jaký je mezi nimi rozdíl? Počítám že ty 9,5 22 budou o malinko větší a širší?
https://www.e-agropneu.cz/pneumatiky/9- ... k48287.htm
Jinak tady je odkaz. Jo a mám to bez předku, takže se hádat nebudou, nemají s čím :D :D :D
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16771
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#478 Nový příspěvek od oco13 »

Ak nie je predok tak vobec nie je nad čím rozmýšlať - jediný zadrhel môže byť v zemiakoch - budeš mať širšie kolesá aby si sa vošiel do riadkov :typek:

ibanez5
Příspěvky: 1650
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#479 Nový příspěvek od ibanez5 »

Čau Oco. Brambory nedělám,tak by to mělo být v pohodě 8) .... Musím je vyměnit, mám v zadu rozdělanou lopatu a mam strach že to rypne... :'(
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16771
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně

#480 Nový příspěvek od oco13 »

Ja som z rovnakého dôvodu dával po montaži čeláku nové predné 8 platnové. :D

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“