TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Moderátor: DYK
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ahoj kluci.
Prosím o radu. Mám Kubotu GL 260 Grandel. Můj problém spočívá v tom, že mi teče olej z převodovky kolem řadící páky PTO při jízdě z kopce. Oleje v převodovce je podle sklíčka maximum, hladina je asi 5 mm pod horním okrajem sklíčka. Víte někdo jak je řadící páka na průchodu do převodovky utěsněna? Je tam o-kroužek, manžeta nebo gufero? Popř. rozměr?
Nebo pokud máte někdo katalog náhradních dílů na tento typ traktoru, tak bych o něj měl zájem.
Děkuji Vlastik
Prosím o radu. Mám Kubotu GL 260 Grandel. Můj problém spočívá v tom, že mi teče olej z převodovky kolem řadící páky PTO při jízdě z kopce. Oleje v převodovce je podle sklíčka maximum, hladina je asi 5 mm pod horním okrajem sklíčka. Víte někdo jak je řadící páka na průchodu do převodovky utěsněna? Je tam o-kroužek, manžeta nebo gufero? Popř. rozměr?
Nebo pokud máte někdo katalog náhradních dílů na tento typ traktoru, tak bych o něj měl zájem.
Děkuji Vlastik
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
hugo3: To sis teda dal zabrat ! Pěkná práce. Stejná maska, jak na mém MTE1800D.
Tyhle plastové věci jsem se naučil spravovat v bývalé práci. Z tahokovu co má oka tak akorát podle síly a rozměrů rozlámaného plastu se vystřihne lata, nahřeje se hořákem do červena a rychle se položí a zatlačí do plastu z nepohledové strany. Ideální je, když je více rukou, aby lata pěkně dosedla, dotlačit ji šroubováčkama než zchládne. Tohle drží plast pokupě asi nejlíp ze všeho, lepil jsem takhle masku na auto, bubnovku Samson, děckám rozštípané boby, plasty na čtyřkolkách a motorkách atd.
Tyhle plastové věci jsem se naučil spravovat v bývalé práci. Z tahokovu co má oka tak akorát podle síly a rozměrů rozlámaného plastu se vystřihne lata, nahřeje se hořákem do červena a rychle se položí a zatlačí do plastu z nepohledové strany. Ideální je, když je více rukou, aby lata pěkně dosedla, dotlačit ji šroubováčkama než zchládne. Tohle drží plast pokupě asi nejlíp ze všeho, lepil jsem takhle masku na auto, bubnovku Samson, děckám rozštípané boby, plasty na čtyřkolkách a motorkách atd.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
taky dobré, ale nedovedu si představit jak zamačkávat žhavou síťovinu do plastu v kuchyni...zvolil jsem tohle řešení, protože jsem to mohl dělat v kuchyni v bytě. na chalupě krutá zima /tedy na lepidla a prsty.../
Předpovědi expertů jsou většinou jen o něco málo lepší než náhoda
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
hugo3...pustil jsi se do toho zodpovědně a výsledek bude skvělý.....know-how by DVK je dobré vědět
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Blec.....je tady moře uživatelů japončíků, kterým trčí šajtrpáka PTO z bloku.....buď můžeš dál čekat na někoho, kdo má GL260....nebo hodíš foto
Rozdíl mezi o-kroužkem a guferem není zas taková věda rozlišit bude tam o-kroužek
Rozdíl mezi o-kroužkem a guferem není zas taková věda rozlišit bude tam o-kroužek
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: sob dub 09, 2022 4:14 pm
- Bydliště: Krerin
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Chtel bych se zeptat mam Yanmar YM 1602D jaky se dava olej do prevodovky, naprav a motoru a jaky je filtr motoru dekuji
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Takže bolo by naivné myslieť si že práve mne sa poruchy vyhnú
Poradí niekto čo znamená kontrolka IQ.S
horný rad v strede. Rozsvietila sa po 20minutách mulčovania na 2000rpm, redukovaná 2 kardan 2 traktor Shibaura D265F
Po znížení otáčok na 1500rpm zhasla a už sa nerozsvietila.
Povedal by som že som počul nejaký zvuk od motora - šúchanie zvonenie, ale možno si to len namýšlam bolo to celkom krátko a nezretelne a kontrolka svietila ovela dlhšie ako ten zvuk.
Google translator sa s mojim telefonom vytrvalo nebaví takže tade sa ďaleko nedopracujem
Edit - oleja je všade dosť a nič sa neprehrieva.
Poradí niekto čo znamená kontrolka IQ.S
horný rad v strede. Rozsvietila sa po 20minutách mulčovania na 2000rpm, redukovaná 2 kardan 2 traktor Shibaura D265F
Po znížení otáčok na 1500rpm zhasla a už sa nerozsvietila.
Povedal by som že som počul nejaký zvuk od motora - šúchanie zvonenie, ale možno si to len namýšlam bolo to celkom krátko a nezretelne a kontrolka svietila ovela dlhšie ako ten zvuk.
Google translator sa s mojim telefonom vytrvalo nebaví takže tade sa ďaleko nedopracujem
Edit - oleja je všade dosť a nič sa neprehrieva.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Oco...jedná se o Shibaura iQS což je nějaký jejich systém žhavení....spíš bych to viděl tak, že při těch vyšších otáčkách mohou vznikat vibrace a nějaké čidlo, či relé na to reaguje a traktor žhaví.... prostě špatný kontakt nebo drát, spoj atd....
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Diky , tiež si to myslím , predsa len má už po 30ke , tak na to aj má trocha nárok
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ahoj,
tak po dvou letech provozování Yanmaru FX 235 se taky začínají objevovat nějaké ty neduhy. Včera jsem rotavoval a sadil brambory známému (sám to v tomto termín chtěl). Chtěl jsem vypnout traktor klíčkem a ejhle...nešlo, ani když jsem vytáhnul klíček. Jakoby traktor přešel do "usporného" režimu. Po otečením klíčkem zpět do pracovní polohy nefungovalo sešlápnutí plynového (naftového) pedálu, traktor nešel do otáček. Takže jsem odkapotoval, začal rozhýbávat všechny konektory, pojistky atd.. Nakonec jsem traktor rozjel, příčina poruchy neznámá. Podezřívám spínací skříňku s klíčkem. Dneska jdu kupovat kontaktní sprej a uvidím do budoucna.
Také tu čtu dost o hydraulice. Ta moje dost kvičí (ale drží a nepadá) když zvedám nářadí typu pluh a sazeč brambor, které potřebuji táhly vycentrovat na levou, nebo pravou stranu. U rotavátoru (cca 100 kg) a navijáku (přes 300 Kg), které jsou v prostředku mezi koly mi to nedělá. O víkendu budu možná připínat naviják, tak ještě ověřím.
tak po dvou letech provozování Yanmaru FX 235 se taky začínají objevovat nějaké ty neduhy. Včera jsem rotavoval a sadil brambory známému (sám to v tomto termín chtěl). Chtěl jsem vypnout traktor klíčkem a ejhle...nešlo, ani když jsem vytáhnul klíček. Jakoby traktor přešel do "usporného" režimu. Po otečením klíčkem zpět do pracovní polohy nefungovalo sešlápnutí plynového (naftového) pedálu, traktor nešel do otáček. Takže jsem odkapotoval, začal rozhýbávat všechny konektory, pojistky atd.. Nakonec jsem traktor rozjel, příčina poruchy neznámá. Podezřívám spínací skříňku s klíčkem. Dneska jdu kupovat kontaktní sprej a uvidím do budoucna.
Také tu čtu dost o hydraulice. Ta moje dost kvičí (ale drží a nepadá) když zvedám nářadí typu pluh a sazeč brambor, které potřebuji táhly vycentrovat na levou, nebo pravou stranu. U rotavátoru (cca 100 kg) a navijáku (přes 300 Kg), které jsou v prostředku mezi koly mi to nedělá. O víkendu budu možná připínat naviják, tak ještě ověřím.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Tuhle masku jsem někde viděl,tuším RVR agro ji prodává.Jinak pěkná práce
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte črc 05, 2022 4:54 pm
- Bydliště: Trenčín
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Zdravím, vlastním Mitsubishi mtx 245 a mam problem s ovládacím panelom hydrauliky. Raz za čas sa stane že absolutne vôbec nereaguje ani nesvietia kontrolky a ani nepipa.. Potom za týždeň sa to rozbehne a zas istú dobu všetko funguje... Prešiel som celú elektroinštaláciu, vsetky spoje a všetko je ok... Elektronika v ovladacom paneli je zaliata takže tu zmerať neviem. Ma niekto skúsenosť že môže byť zlý samotný panel s elektronikou?
Dakujem za odpoveď.
Dakujem za odpoveď.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ahoj Kubo,
řešil jsem ten stejný problém. Hledej něco jako řídící jednotku pod palubovkou (malá černá krabička). Jsou tam relátka a na jednom jsem měl studený spoj. Stačilo propájet a hydraulika od té doby jede úplně bez problémů.
řešil jsem ten stejný problém. Hledej něco jako řídící jednotku pod palubovkou (malá černá krabička). Jsou tam relátka a na jednom jsem měl studený spoj. Stačilo propájet a hydraulika od té doby jede úplně bez problémů.
Hinomoto N249
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Nemáte niekto link na žiarovky do japonca (predné) , alebo to riešite prerábkou na europske konektory?