TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Moderátor: DYK
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
...a ještě bych chtěl reagovat na celkem frekventovaný problém s ovládáním elektroniky hydrauliky . Dal si někdo z tazatelů , třeba s problémem blikající kontrolky , tu práci najít význam té nivelizace , když je rýžové pole většinu doby pod vodou a ta voda je přece vodorovná !
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv kvě 06, 2021 9:33 am
- Bydliště: Kyjov
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Zdravím, potřeboval bych chlapi poradit od zkušených. Mám Iseki TU200 a chtěl jsem udělat výměnu všech filtrů. Olejový, vzduchový není problém ale nemůžu najít nikde hydraulický. Mohl by mi prosím někdo poradit kde by se mohl na stroji nacházet? Pročetl jsem dost vláken, kde se psalo že by to mělo být na vývodu z převodovky, kde je dutý šroub na konci trubky" ale nikde jsem okolo převodovky nic nenašel. Nemáte někdo zkušenost ? děkuji moc
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Vojceku...nějaká podoba filtru tam být musí....vem to logicky od čerpadla. Sleduj tlustější trubku od čerpadla až tam, kde bude ústit do převodovky.
Mohlo by tam být něco takového....a na Tebe bude čouhat větší 6hran, tak 27,30,32...
https://www.google.com/imgres?imgurl=ht ... egUIARDbAg
Je to jen tip Isekáče neznám....
Tady se píše, že je vzadu u ramen...
https://www.kpmalotraktory.eu/wp-conten ... d-Hope.pdf
Mohlo by tam být něco takového....a na Tebe bude čouhat větší 6hran, tak 27,30,32...
https://www.google.com/imgres?imgurl=ht ... egUIARDbAg
Je to jen tip Isekáče neznám....
Tady se píše, že je vzadu u ramen...
https://www.kpmalotraktory.eu/wp-conten ... d-Hope.pdf
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv kvě 06, 2021 9:33 am
- Bydliště: Kyjov
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Děkuji jdu se na to podívat...
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ahoj, nemáte zkušenosti, zda se dají rozebrat a vyměnit kulové čepy řízení? Závit korunkové matky je M10x1,25. Tady na fóru jsem našel jen, že do Zetoru se dají čepy použít ze Škoda Favorit. Do mojí Kuboty jsou určitě menší velikosti. Dík za typy.
Mitsubishi MT205 - brzdy
Ahoj lidi, vyskytl se u mně problém a to, že mi zůstává viset nožní brzda na PZ kole. Vrací se strašně pomalu, cca 30 vteřin to trvá, než se sama odbrzdí. Levá strana to nedělá, jenom pravá. Rozebral jsem všechny spoje v táhlech jsou volný a promazaný, drhne jen ta páka co vede dovnitř do skříně za kolem a je na ní natažené péro, aby se brzda rychleji vracela. Když jsem přehodil péra levé za pravé, tak ke změně nedošlo, levá se vrací hned pravá cca po půl minutě. Na té hřídeli není žádná maznice, není to jak mazat.
Už jste někdo dělal brzdy, měl jste to rozebrané? Kde by mohl být problém?
Už jste někdo dělal brzdy, měl jste to rozebrané? Kde by mohl být problém?
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Riesil som mokre brzdy na japoncovi- raz brzdili ok, potom skoro vobec, resp.len jedna strana, nesli nastavit resp. nastavenie bolo treba opakovat - problem bol v odlepenom oblozeni...ako sa kusky nahodne posuvali v ramci zostavy kotucov tak to blblo resp. niektore plechy boli celkom hole, na niektorych len ciastocne.kusky boli usadene na spodu prevodovky... dal som nalepit nove oblozenie na povodne plechy a o.k.. Mozno japonec jazdil s brzdou alebo len odlepenie vekom - zodrate neboli...
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Skúsim pokračovať v tejto staršej téme, lebo žiadnu bližšiu som nenašiel.
Riešili alebo merali ste niekto spotrebu na japoncovi?, porovnávali ju s inými podobnými traktormi?
Chvílku mám doma Shibauru D265F a zároveň domadel Klbaka s motorom Renault 75Hp, tesne pred kúpou japonca odišiel z domu Junior čo bola 75Hp Toyota s čelákom. Všetko sú to traktory rovnakej váhovej kategorie, jeden šofér (ja), rovnaké použitie a brutalny , fakt velký rozdiel v spotrebe.
Tam kde do domadelov lievam 5L nafty tam japonec zoberie 15L . Motoricky japonec nemá absolutne žiaden problém,bez dymu, štart na prvú, teplota ok. Už som pozeral či mi netečie niekde nafta - nie.
Aké sú vaše skúsenosti?
Riešili alebo merali ste niekto spotrebu na japoncovi?, porovnávali ju s inými podobnými traktormi?
Chvílku mám doma Shibauru D265F a zároveň domadel Klbaka s motorom Renault 75Hp, tesne pred kúpou japonca odišiel z domu Junior čo bola 75Hp Toyota s čelákom. Všetko sú to traktory rovnakej váhovej kategorie, jeden šofér (ja), rovnaké použitie a brutalny , fakt velký rozdiel v spotrebe.
Tam kde do domadelov lievam 5L nafty tam japonec zoberie 15L . Motoricky japonec nemá absolutne žiaden problém,bez dymu, štart na prvú, teplota ok. Už som pozeral či mi netečie niekde nafta - nie.
Aké sú vaše skúsenosti?
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
tak ono to bude asi konstrukci motoru a zatizenim. U traktoru to jede na cca vic nez 50 procent a je to stavene primarne na vydrz a u auta to pojede tak na 10 procent a je to stavene s durazem na spotrebu. Navic origo traktor hejbe s vic koleckama v prevodovkach napravach. Staci si jen zkusit popotlacit traktor na rovine a je treba o dost vedsi sila nez u domadelu stejne vahy alespon u nas to tak je.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ahoj Oco, neměřil jsem to, ale na 20 - 25 mth ročně mi to vezme 20 - 30 litrů. Každý rok koupím v březnu 10 litrů. Potom v květnu/červnu 10 litrů a v listopadu 10 litrů vervy. To mi vydrží do jara. Některé roky až do toho června. Podle toho jak to při přípravě palivového dříví zatížím.
Porovnávej ale spotřebu dle velikosti Tvého traktoru. Protože porovnávat spotřebu 14 koňového z 26 koňmi je jaksi neobjektivní.
Pokud Ti to bere více, tak si nech zkontrolovat trysky
Porovnávej ale spotřebu dle velikosti Tvého traktoru. Protože porovnávat spotřebu 14 koňového z 26 koňmi je jaksi neobjektivní.
Pokud Ti to bere více, tak si nech zkontrolovat trysky
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Ja stále volako vidím problém v tom že domadely majú prebytok výkonu a tak málokedy idú viac ako 1000rpm no a Shiba je slabšia takže ju musím točiť na 2000 rpm.
-
- Příspěvky: 700
- Registrován: stř črc 05, 2017 8:24 am
- Bydliště: Nový Jičín
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
U japonců jsou pracovní otáčky 2-2,5 tis., to je pro ten motor nejlepší. V zátěži mi 25 Hp Iseki bere do 2 litrů/mth.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Takže to aj sedí na chlp 8 MTH = 15L Rovnaký pozemok domadel + cronimo = 5Lnafta +1L benzín.
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
A aká práca?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: TECHNICKÉ PROBLÉMY JAPONSKÝCH STROJŮ - obecně
Mulčovanie - cronimo je mulčer za štvorkolku s vlastným 15Hp motorom.