Iseki startování

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
klobucek
Příspěvky: 10
Registrován: sob pro 09, 2017 5:21 pm
Bydliště: Valašské Meziříčí

Iseki startování

#1 Nový příspěvek od klobucek »

Zdravím všechny malotraktoristy, potřebuji poradit ohledně startování. Mám Iseki TU2500, mám ho asi 1 měsíc a vše bylo ok, až teď mám problém se startováním. Začlo to tím že praskla v pumpě membrána(jedna z těch malých, ne ta velká která tlačí naftu) , přestala pumpovat nafta do čerpadla a zavzdušnilo se. Závadu jsem spravil, ale pořád to nešlo nastartovat.Zjistil jsem další menší závadu a to, že na chcípáku(je tam manuální,potáhnutí za páku) se povolil bovden na ovládacím lanku a neotvíralo sání. Závadu jsem opravil, dotáhnutí bovdenu, klapka sání funguje. Nastartoval jsem, motor naskočil a po chvíli začal ztrácet otáčky až chcípl. No a od té doby to nechytne. Máte prosím někdo radu co ještě vyzkoušet?
Povolil jsem převlečné matice na vstřikách a nafta tam je, pumpa tlačí. Sání také funguje, ale nechytne to.
Všem díky za pomoc.

Uživatelský avatar
kokodryl
Příspěvky: 384
Registrován: pát pro 26, 2014 5:19 pm
Bydliště: Mořkov

Re: Iseki startování

#2 Nový příspěvek od kokodryl »

pokud vsechno je jak ma byt a nafta tam je jak rikas tak to musi jet, ja bych vytahl jeden vstrik nasrouboval na trubku a skusil jestli strika jestli je dostatencny tlak na otevreni trysky.Možna to bude jen poradne zavzdusnene.pokud podavaci pumpa dava tak na radovem cerpadle neni co by se melo pokazit.

klobucek
Příspěvky: 10
Registrován: sob pro 09, 2017 5:21 pm
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Iseki startování

#3 Nový příspěvek od klobucek »

Ahoj,děkuji za odpověď,zkusím to s tím vstřikem,s tím odvzdušněním mám pocit že by to mělo být ok,ale nemám s tím zkušenosti tak nevím úplně jistě. Prý to je ale celkem problém když se to zavzdušní.

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9569
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Iseki startování

#4 Nový příspěvek od Atlan »

A mas to odstavene dufam v teplej dielni kde je aspon 15st. Ak to mas vonku tak uz bude problem startovat a odvzdusnit ked tam mas letnu naftu.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

klobucek
Příspěvky: 10
Registrován: sob pro 09, 2017 5:21 pm
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Iseki startování

#5 Nový příspěvek od klobucek »

asi jo, asi půjde do dílny do tepla.

davson
Příspěvky: 25
Registrován: pon lis 23, 2015 1:01 pm
Bydliště: Brno

Re: Iseki startování

#6 Nový příspěvek od davson »

Zdravím na kubotě mně dvakrát došla nafta a je to docela velkej problém to pak nastartovat.Chce to pořádně odvzdušnit.Povolit trubky na vstřikách a startovat dokud nejde nafta bez vzduchu.

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3660
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Iseki startování

#7 Nový příspěvek od ladiki »

to davson: co máš za Kubotu. Zatím každá Kubota co jsem měl, měla na čerpadle ventil pro odvzušnění. Odvzušnění není vůbec problém na 3. startování to chytlo.....žádný trubky se nepovolují....
Obrázek

davson
Příspěvky: 25
Registrován: pon lis 23, 2015 1:01 pm
Bydliště: Brno

Re: Iseki startování

#8 Nový příspěvek od davson »

to ladiki:před pár lety jsem měl Kubuta Bulltra ZB1-17 jestli tam byl odvzdušnovák na čerpadle to netuším.Ted mám Yanmar FX20 a odvzdušnění tam je

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3660
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Iseki startování

#9 Nový příspěvek od ladiki »

Bulltra by to měla mít také. Dokonce, když jsem měl kdysi půjčený minibagr Bobcat s kuboťáckým motorem, tak mi došla nafta ve svahu. Dolili jsme naftu, přes odvzušňovák odvzušnili, chvilku nehcali klapat na volnoběhu a pohoda...... 8)

klobucek
Příspěvky: 10
Registrován: sob pro 09, 2017 5:21 pm
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Iseki startování

#10 Nový příspěvek od klobucek »

Zdravím všechny, tak ten problém byl opravdu v zavzdušnění. Odvzdušňovák tam sice je,ale přesto bylo potřeba povolit vstřiky, a chvíli točit. Pak to chytlo a jedéééém..
Už zase chytá na drc. Jo a ta vyměněná membránka funguje, vystřihl jsem to z folie, tak snad se to v té naftě nerozloží, to by mě zase čekalo odvzdušňování. Pro mě zajímavá zkušenost.

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3660
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Iseki startování

#11 Nový příspěvek od ladiki »

no vida, tak to je dobrá zpráva. Už jen chybí napsat, cože to je za folii 8)

vesiki
Příspěvky: 4
Registrován: pát dub 24, 2020 9:03 pm
Bydliště: Nový Jičín

Re: Iseki startování

#12 Nový příspěvek od vesiki »

Ahoj odborníci, rád bych navázal na toto vlákno, jelikož jsem nic bližšího nenašel a rovněž se mi nedaří nelézt nějaký servisní manuál k ISEKI TU 225 LandHope (jenom ten obecný český). O co jde. Probíralo se zde startování traktoru a jeho zavzdušnění a na tento problém jsem právě narazil. Nejsem k motorech nikterak zběhlý a proto bych se rád zepat, kde naleznu zde zmiňovaný "odvzdušňovací ventil". Případně zda nemáte někdo návod v angličtině k tomuto traktoru.
Dík moc!!

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3660
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Iseki startování

#13 Nový příspěvek od ladiki »

4 vesiki: máš třeba v plánu založit si zde vlákno? Japonci jsou obvykle ve výkonových řadách....Pro Ieski je to ISEKI 185/205/225/245.......pomohlo ;-)

Uživatelský avatar
roman27
Příspěvky: 115
Registrován: sob kvě 30, 2009 8:57 pm
Bydliště: Varnsdorf

Re: Iseki startování

#14 Nový příspěvek od roman27 »

Yanmar 1510d

vesiki
Příspěvky: 4
Registrován: pát dub 24, 2020 9:03 pm
Bydliště: Nový Jičín

Re: Iseki startování

#15 Nový příspěvek od vesiki »

4 ladiki: vlákno zakládat zatím nebudu, jelikož můj problém se týká rovněž startovaní u ISEKI TU225 a princip je stejný. Po výměně motorového oleje, olejového filtru a palivového filtru jsem nastartoval, motor chvilku bublal jak měl a najednou začal ztrácet otáčky. Párkrát jsem ještě nastartoval, ale potpm už nic. Nyní jsem ve fázi, kdy již nejde nastartoval vůbec. Jenom protáčím startérem, ale ani škyt. Vzduchové ventily jsem našel (roman27 díky moc za nákres, moc mi pomohl pochopit jak to funguje...), vzduch vypustil. Podle nákresu zjistil, že nafta se pumpuje až do vstřikovacího čerpadla, ale z trysek nestříká žádná nafta. Zdá se, že to je zavzdušněné (první startování totiž bylo v době, kdy jsem měl v palivovém filtru ještě vzduch (to bylo než jsem poslal ten dotaz do fóra..). Otázka zní jak ten vzduch dostat pryč. Palivové čerpadlo jsem nechal pumpovat několik minut, zkoušel jsem i několikrát startovat (musel jsem připojit startovací kabely z auta, jelikož mi několikrát klekla baterka kterou už po několikáté dobíjím) ale nic.
Začínám již být zoufalý jelikož práce stojí a jsem na vše sám ...

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“