Iseki TA 230F
Moderátor: DYK
Iseki TA 230F
Ahoj, tak sem taky koupil traktorek a to Iseki Ta230F Ve Vojnově Městci. Měl sem celkem jasno v tom co chcu, jednoho tam měl tak sem ho koupil. Je celkem pěknej, vzadu trochu slezlá barva ale to neva, stejně není pro parádu, ale bude makat jak barevnej. Dnes první velkej test v lese a bomba. Oproti domadělu co sem měl tisíc a jedna. Přesto sem několik much našel. Jednak rychlost, pak že je pouze jednomistnej, a co mě vadí nejvíc, že když dám nejvyšší kalup, dost zavazí řadici páky jak vlevo tak vpravo na nohy. Čtverka a nejrychlejší redukce je páky k sobě a prostě to zavazi, takže nahřat a trochu ohnout. Koupil sem to s boxem, a tj taky super. Zatím spokojenost
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte úno 10, 2015 8:55 am
- Bydliště: Opava
Re: Iseki TA 230F
Blahopřeji, mi snad taky naloží Ježíšek, Iseki TA215 s čelním nakladačem. Vybíral jsem dlouho a snad jsem udělal dobře . Jako obrovskou výhodu beru rovnou podlahu, spoustu prostoru kolem sebe na sedadle a dosah všech řídících a ovládacích prvků, (mají to i jiné značky) půlené brzdy s aretací, nastavitelný volant, aretace spojky, revers, 16 rychlostí dopředu a dozadu, posilovač řízení, ...... atd.
Já jsem maximálně spokojený, kupoval jsem od pana Pavlíka z Hlubočce bydlí cca 7 Km ode mě tak to beru taky jako výhodu. A jako jednu velkou nevýhodu vidím v tom, že musím čekat do štědré dne, ale už se mi to blíží ....
Přeji hodně kilometrů bez závad a hodně zábavy a usnadněné práce.
Já jsem maximálně spokojený, kupoval jsem od pana Pavlíka z Hlubočce bydlí cca 7 Km ode mě tak to beru taky jako výhodu. A jako jednu velkou nevýhodu vidím v tom, že musím čekat do štědré dne, ale už se mi to blíží ....
Přeji hodně kilometrů bez závad a hodně zábavy a usnadněné práce.
Re: Iseki TA 230F
to se právě pletete, s tim mistem kolem sebe na sedadle. málo místa na nohy, zavazí páky. je to prostě pro 160cm/60kg rákosníky
Re: Iseki TA 230F
Zdravím a gratuluju ke koupi. Mám Yanmara F215 ze stejnýho dvora,vybírali jsme ho tak nějak stejně. Ten co jsi koupil ty mě taky zajímal ,ale nevzal jsem ho kvůli velikosti,moje podmínka byla abych projel do kotelny a do stodoly a na zahradu. Musel mít co nejmíň elektoniky a musel jsem volit něco do 140 cm a to ten tvůj není. No ale ta iseki se mi zamlouvala skrz místo a ovládání,prostě byla pohodlná a krásně zachovalá. Mám skoro 180cm a přez metrák a lezlo se mi na ní pěkně,nějakou páčku přivohneš a bude to cajk.
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: Iseki TA 230F
tak to sem měl velký štěstí žes ho nevykoupil :-) byl i za solidní peníz oproti konkurenci. hlavně že sme spokojeni oba
Re: Iseki TA 230F
množí se tu dotazy k výjimecne na provoz po po silnici. Já volal na odbor dopravy v Boskovicich kam spadáme, vedoucí řekl, že pokud je stroj pojištěn, stačí vypsat silnice po kterejch se budu pohybovat, potvrzení za 500 na rok vydá. Názor policajtů mě zajímat nebude, nic nepodepíšu (jako dycky), nic nezaplatim, a oni mě musí předat zas na odbor dopravy, kde mě to lejstro vydali, a neměl by být problém
Re: Iseki TA 230F
No, nevím jak v Boskovicích, ale na okrese Břeclav to fungovalo před asi pěti lety takto.Dede píše:množí se tu dotazy k výjimecne na provoz po po silnici. Já volal na odbor dopravy v Boskovicich kam spadáme, vedoucí řekl, že pokud je stroj pojištěn, stačí vypsat silnice po kterejch se budu pohybovat, potvrzení za 500 na rok vydá. Názor policajtů mě zajímat nebude, nic nepodepíšu (jako dycky), nic nezaplatim, a oni mě musí předat zas na odbor dopravy, kde mě to lejstro vydali, a neměl by být problém
SÚS- schválení, že se jim můžeš pohybovat po určených komunikacích ( bez poplatku)
PČR- dopravní inženýr- dobrozdání od PČR, že s tím policie nemá problém( bez poplatku)
Pojištění- kterákoliv pojišťovna
a na základě těchto tří věcí vydal odbor dopravy povolení k zvláštnímu užití pozemní komunikace. Toto povolení jsem na Kubotu měl.
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 3&start=75
Dneska mám stroj na značkách, takže už to řešit nemusím.
Dosti pochybuji, že MěÚ obejde SÚS a PČR a vydá povolení. Ale možná se pletu. Hodně štěstí s úřady.
Re: Iseki TA 230F
dnes zas v lese, tentokrát s boxem. Věc je to šikovná, ale to zavírání se mně zdá ne moc dobrý. Už se stalo, že traktor na nerovnostech se rozeskákal a bedna se vysypala, naštěstí prázdná. No ale takto už to přehánět nebudu, bedna vypadala, že se rozsype na pružiny. Traktor to sice dával, ale jel sem po rovině a dost pomalu
Re: Iseki TA 230F
tak přišla první porucha. Při couvání sem koukal dozadu a nevšiml si, že su vysokej, a ulomil sem komín, resp. zlomil výfukové potrubí. Kamarád zkusí svařit, je to litina, takže nvm nvm
Re: Iseki TA 230F
no jednou už jsem to svařel ale na aute. pokud to kamarad už dělal tak ví jak na to ale litinu je dobre ohřát a pak pomalu chladit třeba v troubě a mít na to specialni elektrodu.
- Danismckost
- Příspěvky: 85
- Registrován: pát lis 23, 2012 3:58 pm
- Bydliště: Olomouc
Re: Iseki TA 230F
Zrovna jsem chtěl přehazovat komín nahoru, ale asi ho nechám jak je. To ti nezávidím, já bych vypálil podle těsnění přírubu a svařil z kolen nový svody..
Iseki TA235
Re: Iseki TA 230F
oni to dělají v práci nějak za tepla, prej práškem, nerozumím tomu. Tvářili se, že je to easy tak uvidíme. Komín pokud máš dole tak nahoru bych ho určitě nedával po své zkušenosti, není tam nijak uchycenej, drží to jenom to potrubí
Re: Iseki TA 230F
Ahoj Dede,
Prasklo to nad tlumičem, nebo pod ním?
Pokud pod tlumičem, tak mám obavu, že to bude praskat stále. Je tam páka a navíc těžiště vysoko. Výfuk se ve sváru, nebo kolem něj bude uklepávat, pokud to celé nezajistíš. Máš alespoň příležitost si to předělat na horizontálně.
Prasklo to nad tlumičem, nebo pod ním?
Pokud pod tlumičem, tak mám obavu, že to bude praskat stále. Je tam páka a navíc těžiště vysoko. Výfuk se ve sváru, nebo kolem něj bude uklepávat, pokud to celé nezajistíš. Máš alespoň příležitost si to předělat na horizontálně.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Iseki TA 230F
ahoj no ruplo to v blbym místě, ale kluci to v práci svařili, vaří tam litinu nějakým spešl autogenem s nějakým práškem, nerozumím tomu moc. Vypadá to celkem slušně, jinej kamarád tvrdí, že má na Zetorech takto povařenejch víc svodů, a prej to drží tak uvidíme. Furt lepší než kdyby to prasklo někde u přírub. Horizontálně to moc dávat nechcu, nerad bych čichal sajrajt, traktor sice nekouří, ale stejně. Navíc moc místa tam není, nacpat tam origo tlumič je nemožny.