Iseki TU 125F 4WD

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Iseki TU 125F 4WD

#46 Nový příspěvek od ladiki »

a teraz tu o červenej Karkulke, hej :D

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Iseki TU 125F 4WD

#47 Nový příspěvek od DYK »

To je fakt strašný :smich: Ale díky takovejm má Castrol pořád komu prodávat.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9587
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Iseki TU 125F 4WD

#48 Nový příspěvek od Atlan »

dreamlife píše: kamaráta, čo mi odporučil nedávať do motora m7ad ale dal som tam castrol magnatec+ prípravok na riedenie oleja + origo filtre.
Este stale kamarat?
Takze tam mas kokteil chemikalii a nikto netusi ake to ma vlastnosti, gratulujem.
Nahodou ten pripravok na riedenie oleja sa nema naliat do stareho oleja. Trosku premiesat v motore a hned vypustit a naliat novy olej?
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

dreamlife
Příspěvky: 7
Registrován: ned dub 23, 2017 2:02 pm
Bydliště: Čadca

Re: Iseki TU 125F 4WD

#49 Nový příspěvek od dreamlife »

Takže konečne posielam foto traktora, príslušenstva a aj tých spomínaných olejoch...

http://dreamlife.rajce.idnes.cz/nastenka/

neviem prečo nedať do traktora nejaký lepší olej. či m7ad a napr. ten castrol je to samé?

skúste sa mi ešte vyjadriť, že som tam dal zlý olej a prečo... nerozumiem strojom a

všetok servis si nechávam poradiť.

díky

Uživatelský avatar
zdravič
Příspěvky: 88
Registrován: ned lis 13, 2016 7:54 pm
Bydliště: Olomouc

Re: Iseki TU 125F 4WD

#50 Nový příspěvek od zdravič »

Zdravím dreamlife,
pěkná výbava za traktůrek 8) . Mám Iseki TU 185F a za něj dávám podobný špalíkovač jaký máte Vy, ale bez setrvačníku. A proto se chci zeptat, jestli ten setrvačník tam máte od samého začátku existence špalíkovače, nebo jste ho přidával. A jestli se můžete podělit o nějaké zkušenosti. Já jedu bez setrvačníku a v pravidelných intervalech :vztek: musím opravit kardanovou hřídel mezi motorem a převodovkou. Asi chápu, že to je způsobeno vibracemi od špalíkovače, ale klacíky nepřesáhnou 5 cm co tam dávám.
Díky za odpověď.
Zdravič

dreamlife
Příspěvky: 7
Registrován: ned dub 23, 2017 2:02 pm
Bydliště: Čadca

Re: Iseki TU 125F 4WD

#51 Nový příspěvek od dreamlife »

Ten zotrvačník som dal dodatočne, je to cítiť. Ja dávam všetko do 7 - 8cm,
skúšal som strešné laty 6x4 cm a v pohode.... investícia 70e za zotrvačník si myslím,
že je na mieste... neviem čo by sa stalo, keby seklo drevo v nožoch a kardan by ostal cely..
hrôza pomyslieť...
Ináč kúrenie sa mi to páči viac ako klasickým drevom, do budúcna uvažujem postaviť
kotol na kúrenie s dúchadlom, lambda sondou v komíne a senzorom v ohnisku . švagor
má podobný krb, len ten stál majland... (ja mám len kotol).
Ináč sranda, ked ma volajú nech posekám napr. uschnuté tuje a ja si nimi ešte zakúrim.
Keď budem mať viacej času, urobím video...

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Iseki TU 125F 4WD

#52 Nový příspěvek od ladiki »

dreamlife: oleje tam leješ správné,ale ty pohádky nech prosím příště dětem......

Jinak máš pěknou strojovnu, ale zdá se mi poněkud slabá na nářadí z foto. Ten setrvák bere hlavně rázy a pomáhá držet výkon..........

dreamlife
Příspěvky: 7
Registrován: ned dub 23, 2017 2:02 pm
Bydliště: Čadca

Re: Iseki TU 125F 4WD

#53 Nový příspěvek od dreamlife »

výbava:
1. vlečka - nebrzdená, ručne výklopná... mne stačí vozím tam veci okolo domu..., sem tam nejaké konáre, deti...
2. mulčovač - najmenší aký bol, budem ho používať len na občasné kosenie pozemku pre ovce... nič viac...
3. pluh - jednoradový, traktor ho v pohode utiahne, oriem len rodičom a to len cca 100 - 200 m2
4. kultivátor - bol pri traktore, na ryžové polia v pohode, na kysuckú ornicu tak tak..
5. špalíkovač - pasuje k traktoru, traktor nemá problém ani pri dreve do 7-8cm...
6. napokon traktorík - chcel som čo najmenší kolo domu, traktor sa viacej zohrieva ako ide. chcel som aby bol čo najľahší
výkon podľa mňa postačuje, vozím na ňom deti, robí málo.
7. ešte bude kurín na podvozku zo stabiláku, budem ho posúvať traktorom, bude mať cca 500 - 700kg.
traktor nebudem rozširovať, nijako upravovať, mne stačí. taký kocúr kolo domu.
aj ja by som chcel riadnu mašinu, ale kamošovi z rodiny Z25 pripučila 2 príslušníkov, tak som ho predal kúpil takého malého.
ináč kolesá som chcel tiež meniť, ale tieto perfektne držia v blate, tak chcem dokúpiť celú sadu od pána čo
mi predal traktor... za cca 80e.

Uživatelský avatar
rastik156
Příspěvky: 100
Registrován: pon kvě 27, 2013 4:48 pm
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Re: Iseki TU 125F 4WD

#54 Nový příspěvek od rastik156 »

Ciao kluci. Trocha som cital aj toto vlakno a cudujem sa ze do svojich milackov trepete taky olej ako PP80 do prevodovky . Asi ste toho moc este tu neprecitali , do prevodovky treba liat kvalitnejsie oleje uz len z dovodu ze su tam mokre brzdy . Ak neviete tak precitajte Iseki Tu 165 . A tiez mam lepsie prevedenie tazneho zariadenie s gulou. Ono je tu tato stranka aj nato aby sa trocha citala.

dreamlife
Příspěvky: 7
Registrován: ned dub 23, 2017 2:02 pm
Bydliště: Čadca

Re: Iseki TU 125F 4WD

#55 Nový příspěvek od dreamlife »

do prevodovky ja som dával hydraulicko prevodový olej. Bolo to cítiť hneď, hydraulika
začala chodiť očosi rýchlejšie.

mirecek111
Příspěvky: 1
Registrován: čtv říj 05, 2017 12:04 pm
Bydliště: Brno

Re: Iseki TU 125F 4WD

#56 Nový příspěvek od mirecek111 »

Do převodovky je možné dávat PP80. Je k tomu určený. PP80 Je totiž hydraulicky převodový olej. A to že má traktorek mokré brzdy, tak jak John deer nevadí. Je totiž váhově úplně někde jinde. Spíše bych tu tvou odpověď rastiku 156 stylizoval jinak - "existují mnohem kvalitnější oleje nežli obyčejné PP80". A co se týče tvého závěsu, tak to taky není bůhví jaká "špica"
Kdyby si místo jeklu použil raději trubku, mělo by to alespoň význam proti převracení vlečkou. Prosím neuraz se. Já jen, že se otíráš o lidí, kteří možná nečtou tvé vlákno. Čtou.

Uživatelský avatar
rastik156
Příspěvky: 100
Registrován: pon kvě 27, 2013 4:48 pm
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Re: Iseki TU 125F 4WD

#57 Nový příspěvek od rastik156 »

Nazdar Mirecek111. Tak trocha k tvojej odpovedi .Pokial viem a to o olejoch moc neviem ale viem na 100 pero ze PP80 je prevodovy olej a nie hydraulickoprevodovy. Je ho mozne naliat aj do tejto prevodovky ale ako lacna verzia a nahrada normalneho oleja , ja som ho odtial po mesiaci vylial pretoze si traktor vazim viac ako ty a chcem aby vydrzal co najviac a fungoval co najlepsie. No ale ako pozeram ze niektory by tam dali aj "Fritol" . A tiez pozeram ze si odbornik nielen cez oleje ale aj na zavesi , a zatial som este nepozeral tvoje vlakno alebo prispevky cim sa mozes pochvalit ale mal by sisi kupit okuliare pretoze tam nieje jokel ale je to zvareny kus materialu a nemam v plane sa straktorom ani vleckou prekacovat. a ked uz by sa mala vlecka prekotit tak traktor bude davno hore kolesami. Tak vidiet nazory odbornika . A co sa tyka mojho vlakna , je jedno kto to cita a kto nie , ten ktoremu to ma pomoct som rad a komu nie tak nic sa nedeje.

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3714
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Iseki TU 125F 4WD

#58 Nový příspěvek od ladiki »

čekal jsem, že uživatel mirecek111 přidá další podněty........nestalo se......ani jsem nechtěl reagovat.

PP80 je ryzí převoďak, který se do hydraulik dával a to dokonce i do starých Zetorů i do starých japonců. Nemá rád teploty vyšší 60°C což u hydrailky může nastat relativně brzo. To stejné do mokrých brzd. V době kdy, se dá koupit UTTO olej v tom nevidím smysl používat PP80. Pro nenáročné uživatele PP stačit bude. Oponovat tím, že John Deer je větší .....je nesmysl, protože je na to dimenzován...NAopak bych řekl, že pokud John brzdí, tak mu pomáhá vlečka. U většiny japončíků skoro každý brzdí nebrzděnou vlečku(mnohdy nafutrovanou co to jde) a právě to zatížení brzd může být větší než o Johna....

Obecně každý máme jiné možnosti, jak výroby dílů, tak finance. Rastik156 to napsal dobře...od čeho je fórum....

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“