Kubota Bulltra ZB1-17
Moderátor: DYK
Re: Kubota Bulltra ZB1-17
Děkuji za info koukám, že celkem podražili
Pokud jsem to správně přeložil, tak by se mělo jezdit s demontovaným výložíkem, to asi znamená s odejmutým nástrojem. Ale nejsem polák, takže je možné chybné přeložení.
Pokud jsem to správně přeložil, tak by se mělo jezdit s demontovaným výložíkem, to asi znamená s odejmutým nástrojem. Ale nejsem polák, takže je možné chybné přeložení.
KUBOTA B1600 + Podkop GEO + Čelní nakladač RVR
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 72&t=72524
Domácí třídič DT 1250 - poloprofi betaverze
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 87&t=67355
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 72&t=72524
Domácí třídič DT 1250 - poloprofi betaverze
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 87&t=67355
Re: Kubota Bulltra ZB1-17
Já to chápu tak, že máš jezdit bez lopaty, vidlí, drapáku apod.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
Re: Kubota Bulltra ZB1-17
Tak jsem to pochopil prvně a ještě zajištěné pístnice, ale pak mě zmátl ten výložník...
Na funkci to stejně nemé vliv
Na funkci to stejně nemé vliv
KUBOTA B1600 + Podkop GEO + Čelní nakladač RVR
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 72&t=72524
Domácí třídič DT 1250 - poloprofi betaverze
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 87&t=67355
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 72&t=72524
Domácí třídič DT 1250 - poloprofi betaverze
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 87&t=67355
Re: Kubota Bulltra ZB1-17
Ahoj Bielan,
ten třetí hydraulický bod máš zapojení místo naklápěcího pístu?
F.
ten třetí hydraulický bod máš zapojení místo naklápěcího pístu?
F.
Hinomoto N 239D
Shibaura P155F
Shibaura P155F
Re: Kubota Bulltra ZB1-17
Jojo, mám to napojené na vývody hydrauliky pro sklápění. Sklápěcí vlek zatím nemám a v případě potřeby není problém vycvaknout rychlospojky a místo třetího bodu napíchnout sklápění vlečky.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
Kubota Bulltra B1-17 - mulčování
Víkendové mulčování. Jen mě mrzí, že nemám mulčovač s větším záběrem, protože při širších kolech musím mulčovač vychylovat na jednu nebo druhou stranu. Myslím si, že když se tráva nenechá přerůst, tak by má Kubota utáhla i 120 cm... A úplně parádní by byl příkopák (mám tu hodně svahy), ale to bych asi měl strach, že se vybulím na stranu.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
Kubota Bulltra B1-17 - problém s řízením
Tak jsem nucen po delší odmlce (kterou jsem trávil poctivým pročítáním fóra - zejména příspěvků k Asijským strojům - a také občasným používáním Kuboty) požádat o pomoc zdejší znalejší kolegy, protože mi dnes tak nějak odešlo řízení. Projevuje se to tak, že na místě či za jízdy lze celkem normálně zatočit jen doleva, zatímco při snaze o zatočení doprava se od řízení ozývá vrzavý zvuk, volant klade obrovský odpor a při jeho překonávání to začne praskat a volant jakoby přeskočí přes zuby. Pokud předek traktoru zvednu zapřením ramene nakladače o zem, tak koly docela lehce otočím. Díky tomu jsem dojel z pole a stroj zaparkoval pod střechu. A teď bych potřeboval poradit, co dál.
Přesně před dvěma léty jsem Kubotu kupoval jako celorepasovanou, což mělo zahrnovat i repas převodky řízení (mimo jiné "demontáž převodky řízení, vyčištění, výměna ložisek a přetěsnění, nastavení vůle"). Co jsem totiž vyčetl nejen z tohoto fóra, jde zřejmě o závadu v převodce řízení, přičemž tento problém je celkem pěkně popsán na stránkách OrangeTractorTalks.com.
Máte s mnou popsanou závadou někdo zkušenosti, prosím?
A ještě jeden dotaz. Je možné, že se Bulltra dělala s posilovačem řízení? RVR teď má jednu Bulltru v nabídce a má tam tento detail:
Přesně před dvěma léty jsem Kubotu kupoval jako celorepasovanou, což mělo zahrnovat i repas převodky řízení (mimo jiné "demontáž převodky řízení, vyčištění, výměna ložisek a přetěsnění, nastavení vůle"). Co jsem totiž vyčetl nejen z tohoto fóra, jde zřejmě o závadu v převodce řízení, přičemž tento problém je celkem pěkně popsán na stránkách OrangeTractorTalks.com.
Máte s mnou popsanou závadou někdo zkušenosti, prosím?
A ještě jeden dotaz. Je možné, že se Bulltra dělala s posilovačem řízení? RVR teď má jednu Bulltru v nabídce a má tam tento detail:
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
Re: Kubota Bulltra ZB1-17
Já bych řádně promazal všechny čepy a klouby řízení.Tento problém jsem měl ale ne na tomto stroji.Jakmile sem zatížil přední nápravu,neutáhl jsem volant.Naopak při odlehčení-jedním prstíkem.
Re: Kubota Bulltra ZB1-17
OK, děkuji za radu. Ale bylo to spojeno i s tím, že to v tom volantu "lupalo" (křupalo, praskalo)?
Děsí mne to množství kuliček, které jsou v převodce:
Děsí mne to množství kuliček, které jsou v převodce:
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
Re: Kubota Bulltra ZB1-17
Praskalo a v převodce to nebylo.Zkus nápravu postupně odlehčovat a poznáš to na volantu sám.
Re: Kubota Bulltra ZB1-17
Jojo, tak to sedí. Jak jsem psal výše - při zvednutí nápravy nakladačem to šlo točit pohodově. Na čepech žádné mazničky nemám, čím a jak jsi to mazal, prosím?vitex píše:Praskalo a v převodce to nebylo.Zkus nápravu postupně odlehčovat a poznáš to na volantu sám.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
Re: Kubota Bulltra ZB1-17
Injekční stříkačkou s větší jehlou jsem propíchl prachovku a dal převodový olej.
Re: Kubota Bulltra ZB1-17
Dobrý nápad, děkuji.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
Re: Kubota Bulltra ZB1-17
Nejenom kulové čepy ale i svisláky.
Kubota Bulltra B1-17 - problém s řízením
Tak jsem se pokusil nedestruktivně očistit čepy a promazat je. Bohužel to vypadá, že problém bude asi opravdu v převodce řízení.
Prosím podívejte se na následující video i se zvukem, kde je patrné, jak to v řízení pod volantem lupe a vrže. Je zde taky patrné, jak ani přes velkou snahu nejde otočit kola do levého rejdu, byť byla celá náprava ve vzduchu. Povedlo se to, až když jsem pravému kolu pomohl nohou (to je mimo záběr):
Video: https://vid.me/79tS
Jak moc je složité demontovat řízení? Má být hřídel, na které je namontován volant tak povystrčená (cca 5 mm), jak je vidět na první fotce?
Prosím podívejte se na následující video i se zvukem, kde je patrné, jak to v řízení pod volantem lupe a vrže. Je zde taky patrné, jak ani přes velkou snahu nejde otočit kola do levého rejdu, byť byla celá náprava ve vzduchu. Povedlo se to, až když jsem pravému kolu pomohl nohou (to je mimo záběr):
Video: https://vid.me/79tS
Jak moc je složité demontovat řízení? Má být hřídel, na které je namontován volant tak povystrčená (cca 5 mm), jak je vidět na první fotce?
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE