Čínské malotraktory
Moderátor: DYK
Re: Čínské malotraktory
pro Frantak
V číně komunismus je pro chudaky, pro bohaté je tam kapitalismus.
Už jsou tu za humny, v Česku od roku 2000, Foxconn ta kontroverzní firma .
V číně komunismus je pro chudaky, pro bohaté je tam kapitalismus.
Už jsou tu za humny, v Česku od roku 2000, Foxconn ta kontroverzní firma .
Re: Čínské malotraktory
Skupuji i Evropske automobilky, take nemala cast bankovniho prumyslu patri Cinanum, atd. Az se FrantaK dozvi, ze v jeho japonskem supertraktoru jsou cinske soucastky, chudak ho shodi do Macochy. I ja jsem bohuzel zjistil, ze Makita pouziva cinska loziska.thovt píše:pro Frantak
V číně komunismus je pro chudaky, pro bohaté je tam kapitalismus.
Už jsou tu za humny, v Česku od roku 2000, Foxconn ta kontroverzní firma .
Cina je silne kapitalisticka,jen holt u kazdeho obchodniho jednani sedi alespon jeden soudruh... u nas je to horsi, tady je tech soudruhu vic,jen holt presli k jinym stranam
Cim vetsi kladivo, tim vetsi odbornik...
Re: Čínské malotraktory
Jak co. Rusove plati dobre, ale uz to neni to, co to bylo za totace. Havel Rusko zakazal, znam par firem osobne (lehky a tezky prumysl), ktere velmi, velmi tezko ziskavaji Ruske trhy zpet, protoze mezitim tyto trhy kompletne obsadili Nemci.FrantaK píše:Vyvážíme do Ruska.
Ted, diky sankcim EU proti Rusku to odsiraji zejmena nasi chovatele dobytka pro mliko, protoze Rusko prestalo odebirat mlecne vyrobky z Francie, Nemecke a Holandska, coz je kurva poznat a cena mlika z 11 Kc spadla na 7 Kc, coz uz neni takove tralala...
Cim vetsi kladivo, tim vetsi odbornik...
Re: Čínské malotraktory
No, koukám na živou diskusi o Číně .....ale naprosto souhlasím s Chip&Dale...........jednak se sem opravdu často vozily a vozí šmejdy, bohužel.....pak vzniklo i to rčení, že co "čína", to šmejd, ale vzniklo to díky tomu, že co někteří dovozci, to šmejdi........ale pokud je to dovoleno, tak proč by nevydělali........Je pravdou i to, že na trhy do Austrálie či USA jdou zcela jiné traktory, ne že by sem šly horší v kvalitě, ale hlavně i desing je jiný, ale pro Evropu "nevhodný", protože by tu udělal konkurenci a ne malou známým a jiným renomovaným značkám.........a když už se FrantaK tak "bojí" Číny, tak ať se podívá na mobil, televizi......ani možná neví, že 90% komponentů je z Číny..........ano, doba je už taková a Čína se rozpíná a i mění dost velkou rychlostí, mají vývojová střediska i v Evropě......a pravdou je i to, že český člověk mnohdy nekouká na kvalitu, ale na cenu, víme to i dle našich zkušeností, snažíme se prodávat kvalitní, připravené traktory, ale mnoho zákazníků z důvodu ušetření nechce to, či ono, že jim stačí jen toto ........jako je to s jídlem- potravinami v ČR, pokud nákupčí potřebuje co nejnižší cenu, tak už mu to v Polsku jinak neudělají a ani nemohou, než něco ošidit a co udělá český člověk?? Hlavně že je to ve slevě, v "AKCI", mnohdy ještě dražší než před akcí , nekouká, že je to hnůj, jen na peníze, bohužel........takže si ledacos děláme tady sami, když to lidé skoupí a tolerují, co by to výrobce s velkým ziskem neprodal, že? Takže i já musím říci, že před léty, když mi kamarád řekl, abych zkusil "čínu", tak jsem mu odpověděl slovy:......to víš, koupím, vyjedu na kopec a domů už půjdu pěšky..........ale po zkušenostech jsem změnil názor a vím, že není "čína jako čína" a že jak tady zaznělo, pokud chci kvalitu, dostanu ji, pokud chci levný produkt, dostanu jej také, ano, pak je otázkou kvalita, ale proč to tedy lidé kupují, když to ví, protože si řeknou, že na tu moji práci na opravách mi třeba ta flexa stačí , co bych zbytečně kupoval dražší.....a pak se diví, že když s tím nakonec dělá kde co, to jest vše, že mu to nevydrží.......A my konkrétně máme zkušenosti, že traktory jsou kvalitní, protože chceme kvalitu, ano, je pravdou, že některé věci tady doděláváme, upravujeme, ale jsou pouze doplněním, dá se říci, že co dodávka, to pokaždé vylepšení, inovace, zvýšení kvality a je pravdou i to, jak tady také zaznělo, že evropský trh se již bojí, protože i auta v Číně jsou kvalitní, kdo má zájem, ať se podívá na You Tube na Foton Thunbolt, nádherný terénní automobil, který předčil dle testů i renomované značky........, na kamiony Foton, bagry, minibagry...a mnohdy ani lidé neví že jsou z čínské fabriky ...........Jinak jsem se sešel po letech i s majiteli např. DF, kteří s ním běžně pracují v lese, na poli, jeden zákazník má již 4000mth a dělá s tímto traktorem každý den v lese 12 hodin.......a traktor pracuje a drží, není z něho hromada šrotu .....zato renomované značky traktorů mají sice kabinu "nabouchanou" tou nejsložitější elektronikou, která ale mnohdy již po necelých 2 letech začíná zlobit........a není to z Číny........pro bežného malého zemědělce, či farmáře, koňáka, zahradníka rozhodně tyto traktory nejsou určené, vše se dělá ve velkém, ale na malé se kašle, v tom tady trh pokulhává a pokud jsou věci, tak jsou drahé, ne od výrobce, ale bohužel od prodejce, který pak mnohdy tvrdí, že nakupuje draho, ne, jen pak prodává draho, ale je to i otázka toho, co si licdé myslí, protože jsme se setkali i s názorem:............a není to šmejd, když je to tak levný??? Vím, že jedna nejmenovaná firma prodávala stejné produkty jako my, ale min. o 200.000,- dráže než my.........prošli jsme si i fází, kdy nám bylo vyhrožováno, že kazíme kšefty, trh.........takže je otázkou, jestli to drahé je opravdu drahé i ve skutečnosti, nebo jenom nadsazené a uměle vytvořený kult značek, za který pak platíme nekřesťanské peníze a přitom kvalita je zcela stejná, jako u konkurenčního, ale neznačkového výrobku.........a to není jen v oblasti traktorů, ale ve všech odvětvích......A ještě ke kvalitě výrobků z Polska......jen hlupák může tvrdit, že vše z Polska je špatné, "hnůj" který nic nevydrží.......to mohu tvrdit, až když něco mám, něco s tím dělám a neustále opravuji, ale brát to globálně je debilovina, zrovna tak jako říci, že v Číně jsou komunističní otrokáři a v Rusku nejsou?? jsou, jen jsou překabátění, jako tady ......a Čína je zajímavá zem s bohatou tradicí a jako jsou někteří lidé tady otroci, tak i tam, je to všude, co tady lidé v automobilkách a jiných fabrikách, kde je cizí kapitál, to nejsou mnohdy otroci, kteří se nesmějí mimo vymezený čas ani vyčůrat??? .......FrantaK by si měl nejprve nezaujatě zjistit spoustu věcí, než začne zatvrzele bez znalostí o něčem kibicovat ......
Re: Čínské malotraktory
Souhlasim. Ono neco jineho rika clovek, ktery ma trosku rozhled.
Konkretne pokud jde o DF, tak ten skoupil cast Renaultu (oficialne "zalozili spolecny podnik" ), takze to ho zase koplo o kousek vys. Ne snad, ze by Renault byla nejaka super znacka, ale tim DF ziskal otevrene dvere na evropsky trh. A ze DF nedela jen traktory, to se muze kazdy presvedcit.
Kdysi platilo u aut "...a nakonec Japonec". Dneska takova Toyota nakopne ve sve kvalite prdel i Land Roveru. Proste casy se meni a kdo to nechape, bude se jednou hodne divit.
Konkretne pokud jde o DF, tak ten skoupil cast Renaultu (oficialne "zalozili spolecny podnik" ), takze to ho zase koplo o kousek vys. Ne snad, ze by Renault byla nejaka super znacka, ale tim DF ziskal otevrene dvere na evropsky trh. A ze DF nedela jen traktory, to se muze kazdy presvedcit.
Kdysi platilo u aut "...a nakonec Japonec". Dneska takova Toyota nakopne ve sve kvalite prdel i Land Roveru. Proste casy se meni a kdo to nechape, bude se jednou hodne divit.
Cim vetsi kladivo, tim vetsi odbornik...
Re: Čínské malotraktory
Od té doby co Jaguar a Land Rover vlastní indové, tak porovnání s Toyotou už neplatí, kvalita je min. stejná či lepší.
Re: Čínské malotraktory
Ja to beru tak, ze kdyz jsem byl maly kluk, tak japonske auto bylo brano jako vysmech, proste neco mnohem horsiho, nez Trabant.honzauta píše:Od té doby co Jaguar a Land Rover vlastní indové, tak porovnání s Toyotou už neplatí, kvalita je min. stejná či lepší.
Zena mela Freelandera, ja jsem mel Defika a take jsem mel Hiluxe. Samozrejme, bavim se o rozpeti 10 let, jak je to dneska, nevim. Ale rozhodne uz neni "Japonec nakonec".
Podobne italska auta. Dokud meli sklad karoserii u more, tak to byly vyhlasene shnilotiny. Sklad prestehovali a voila! Italsky pozink drzi...
Atd. Podobne je to i s temi Cinany. Cinska produkce pred 20 lety byla neco jineho, nez pred 10 lety a ta zase neco jineho, nez dnes.
Cim vetsi kladivo, tim vetsi odbornik...
Re: Čínské malotraktory
číňan ti dodá přesně to, co chceš. chceš levné zboží, dodá levné(ale potom si nestěžuj),chceš drahé a kvalitní - máš to mít.
jenom na okraj, jihoafrické dráhy vypsaly v roce 2014 tendr na 1064 lokomotiv ve 4 provedeních. dodavatelé různí - GE 233 kousků motorových lokomotiv, 359 lokomotiv na elektřinu - dodavatel Zhushou čína, dále 240 jiného typu od číny a nakonec 232 dieselelektrik, taky od číňanů.
součástí kontraktu vedle zaučení obsluhy a opravy je také v podstatě přenesení maxima výroby do jar s tím, že vybrané komponenty bude dodávat do jar přímo činský výrobce.
jenom na okraj, jihoafrické dráhy vypsaly v roce 2014 tendr na 1064 lokomotiv ve 4 provedeních. dodavatelé různí - GE 233 kousků motorových lokomotiv, 359 lokomotiv na elektřinu - dodavatel Zhushou čína, dále 240 jiného typu od číny a nakonec 232 dieselelektrik, taky od číňanů.
součástí kontraktu vedle zaučení obsluhy a opravy je také v podstatě přenesení maxima výroby do jar s tím, že vybrané komponenty bude dodávat do jar přímo činský výrobce.
Re: Čínské malotraktory
Cina dodava i armadam, vcetne NATO. A je to zbozi kvalitni, protoze armada prachy vzdycky da (+ se na tom jeste pakuje nejaky ten prostrednicek a taky aby bylo na uplatky, to plati ve VSECH armadach s drobnymi rozdily). Armada zaplati kvalitu, dostane kvalitu.hugo píše:číňan ti dodá přesně to, co chceš. chceš levné zboží, dodá levné(ale potom si nestěžuj),chceš drahé a kvalitní - máš to mít.
jenom na okraj, jihoafrické dráhy vypsaly v roce 2014 tendr na 1064 lokomotiv ve 4 provedeních. dodavatelé různí - GE 233 kousků motorových lokomotiv, 359 lokomotiv na elektřinu - dodavatel Zhushou čína, dále 240 jiného typu od číny a nakonec 232 dieselelektrik, taky od číňanů.
součástí kontraktu vedle zaučení obsluhy a opravy je také v podstatě přenesení maxima výroby do jar s tím, že vybrané komponenty bude dodávat do jar přímo činský výrobce.
Cim vetsi kladivo, tim vetsi odbornik...
Re: Čínské malotraktory
Nemluvis o ceske armade, ze? Kalouskovy padaky, letadla Casa, Iveca jako lehke obrnene, i ty gripeny jsou takove rekneme zvlastni ... Inu kvalita! Sorry zaprve demagogie (i kdyz?!), a rozhodne to nema co delat v cinskych malotraktorech.
Fakt je, ze Cina je nekolik ruzne rozvinutych oblasti - vycho prumyslovy, kde chtej lidi uz zit jak v evrope, zapad relativne zaostaly a je jen otazkou doby, kdy se cina sama o sobe srovna a srovna se i s nami a nejvetsi pocet zamestnancu bude administrativa. 20 let?
Fakt je, ze Cina je nekolik ruzne rozvinutych oblasti - vycho prumyslovy, kde chtej lidi uz zit jak v evrope, zapad relativne zaostaly a je jen otazkou doby, kdy se cina sama o sobe srovna a srovna se i s nami a nejvetsi pocet zamestnancu bude administrativa. 20 let?
Re: Čínské malotraktory
Česká armáda to je kocourkov . Čína je na prvním místě v reverzním inženýrství, dnes je trend hyperspotřeba, dnes není zájem aby vydržel traktor 50let. Max 10let a sešrotovat i legislativa tomu přispívá.
Re: Čínské malotraktory
Ekonomika Ciny se prehriva, to je jiste. Ale tipovat bod zlomu si netroufam. Znam podobne vykriky "EU se rozpadne do dvou let", nebo "V Rusku nemaji co zrat do roka", atd.Lubos_kr píše:Nemluvis o ceske armade, ze? Kalouskovy padaky, letadla Casa, Iveca jako lehke obrnene, i ty gripeny jsou takove rekneme zvlastni ... Inu kvalita! Sorry zaprve demagogie (i kdyz?!), a rozhodne to nema co delat v cinskych malotraktorech.
Fakt je, ze Cina je nekolik ruzne rozvinutych oblasti - vycho prumyslovy, kde chtej lidi uz zit jak v evrope, zapad relativne zaostaly a je jen otazkou doby, kdy se cina sama o sobe srovna a srovna se i s nami a nejvetsi pocet zamestnancu bude administrativa. 20 let?
Co nase armada nakoupila, byl predevsim kseft ceskych rucicek. Pokud vim, tak u nas Cinane primo moc nedodali. Jina situace je u nasich zapadnich NATO "kamaradu".
Tady jsem to jen zminil proto, ze tvrdim, ze Cina umi vyrabet jak levne smejdy, tak drazsi kvalitu (samozrejme prevazne obslehnutou od zapadu, ktery narval prachy do vyvoje, coz Cina usetrila).
Cim vetsi kladivo, tim vetsi odbornik...
Re: Čínské malotraktory
Nastesti pro nas nase armada konecne zmenila zpusob nakupovani. Na kazdou vec se sestavuje komise, ktera nejprve musi posoudit funkcnost dane veci a pak teprve huranakup. Zatimco drive byla armada stat ve state, dneska uz jim do penez keca vice lidi a tak je sance, ze to bude hospodarnejsi.thovt píše:Česká armáda to je kocourkov . Čína je na prvním místě v reverzním inženýrství, dnes je trend hyperspotřeba, dnes není zájem aby vydržel traktor 50let. Max 10let a sešrotovat i legislativa tomu přispívá.
Cim vetsi kladivo, tim vetsi odbornik...
Re: Čínské malotraktory
Verit tomu, ze ceska armada je bojeschopna moc nechci - omlouvam se te tipnu tisicovce lidi v misich co se obcas snazi stavkovat kvuli botam, ... a radej si shani svoji vlastni vystroj.
Nicmene ti cinani a to jim krute nezavidim musi projit nejakou revoluci, zapad dorovnat a vychod nejak zekologicnit, k tomu se tam pry zacinaji formovat odbory. Nicmene prumyslovou vyrobu potiranim ekologie, zakoniku prace dokazete zlevnit - chytre hlavy, co vedou vyzkum timto neslevnite a musite je budovat podle me generace. Nebo nakoupit, ale kdo by sel do zeme s velkymi problemy. A ty co vychovate vam radej utecou ... Amerika nakupuje, protoze je atraktivni.
Nicmene ti cinani a to jim krute nezavidim musi projit nejakou revoluci, zapad dorovnat a vychod nejak zekologicnit, k tomu se tam pry zacinaji formovat odbory. Nicmene prumyslovou vyrobu potiranim ekologie, zakoniku prace dokazete zlevnit - chytre hlavy, co vedou vyzkum timto neslevnite a musite je budovat podle me generace. Nebo nakoupit, ale kdo by sel do zeme s velkymi problemy. A ty co vychovate vam radej utecou ... Amerika nakupuje, protoze je atraktivni.