DT 75
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: sob led 28, 2012 8:23 pm
- Bydliště: Martin
Re: DT 75
Dobrý večer priatelia.Tiež som vlastníkom DT 75 a Vašu stránku sledujem už dlhšie ,ale až teraz som sa zaregistroval. Je tu spústa hodnotných rád a príspevkov. Ja mám akútny problém, že k nadobudnutej DT 75 neviem zohnaťzadné ramená trojbodového zá vesu. Predávajúci sľúbil no nedodal, a väčšina "détečiek" sú v prevedení s radlicou a zadné ramená chýbajú.Ja s tým chcem orať a preto ich zháňam, poradí niekto?
Vďaka
Vďaka
-
- Příspěvky: 1900
- Registrován: ned úno 28, 2010 8:10 pm
Re: DT 75
zkus pana Charváta, tel. 605 718 989
Obchoduje s díly na ruské stroje, jeho zdroje ti jistě budou sloužit i k ostatním případným problémům
Obchoduje s díly na ruské stroje, jeho zdroje ti jistě budou sloužit i k ostatním případným problémům
Re: DT 75
Tady je celý kontakt na p.Charváta
Traktorbagry Bielarus - prodejce náhradních dílů v ČR
Jiří C H A R V Á T
Prim. MUDr. J. Pujmana 1139
393 01 Pelhřimov, CZ
tel., fax, záznam.: 565 327 538
GSM: 605 71 89 89
e-mail: charvatnd@seznam.cz
Traktorbagry Bielarus - prodejce náhradních dílů v ČR
Jiří C H A R V Á T
Prim. MUDr. J. Pujmana 1139
393 01 Pelhřimov, CZ
tel., fax, záznam.: 565 327 538
GSM: 605 71 89 89
e-mail: charvatnd@seznam.cz
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: DT 75
Ještě je tu kontakt na ukrajinského prodejce od člena fora Jano - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2&start=15
http://www.motor-agro.com.ua/catalog.php?group=51
http://www.motor-agro.com.ua/catalog.php?group=51
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
-
- Příspěvky: 1038
- Registrován: ned črc 08, 2007 9:51 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: DT 75
problém je,že zadný záves na DT váži dosť, jeho cena na UA by nemusela byť strašidelná, len cestovné. Osobne som zničil jedno spodné rameno a veru ani pán Charvath nemal v ponuke. No nakoniec mi obe ramená zohnal Tom T člen fóra, ktorý taktiež domontoval na svoje DT záves. Nuž treba nájst "dárcu" ...
No na druhej strane buď potešený, ak nemal záves, nerobil v poľnohospodárstve a nebude zodratý. I na moje DT bol záves domontovaný, len vtedy to nebol žiaden problém...
Záleží čo Ti všetko chýba, ale je tam toho dosť, ani válec nebude jednoduché zohnať...
Ak chceš scan TBZ z katalógu nie je problém...
No na druhej strane buď potešený, ak nemal záves, nerobil v poľnohospodárstve a nebude zodratý. I na moje DT bol záves domontovaný, len vtedy to nebol žiaden problém...
Záleží čo Ti všetko chýba, ale je tam toho dosť, ani válec nebude jednoduché zohnať...
Ak chceš scan TBZ z katalógu nie je problém...
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: sob led 28, 2012 8:23 pm
- Bydliště: Martin
Re: DT 75
Priatelia, vďaka za reakcie. Pana Charváta poznám a aj s ním celkom obchodujem, ale tie ramená nemá. V podstate mám DT-čku pojazdnú na jeseň som dával do poriadku spojku. Chýbajú mi len tie ramená ahorné i dolné piest hydrauliky mám. Už som si dokonca zadovážil aj celkom slušnú dokumentáciu, katalogy a návody na CD. Takže rád pomôžem literatúrou. Nicku Jano ďakujem za príspevok, moja Dt-čka slúžila na jednom JRD a maj ju starý pán, je pomerne udržiavaná len sa premiestňovala medzi družstvami po betonovej komunikácii a hroty pásov sú zodraté, našťastie však rovnomerne a tak to nie je až také strašné. Bývam v horách na samote kde je blbá cesta a pasák by mal pomôcť pri zložitých prejazdoch keď je blato alebo sneh. Páni lúčim sa a teším sa na ďalšiu komunikáciu.
Re: DT 75
Zdravím všechny, takže jsem se taky připojil k řadě fandů, kdy jsem si pořídil Dt 75M s kulatou kabinou. Jen tak pro zábavu a nějakou tu semtam práci. Dt má naklápěcí radlici ve všech směrech, zadní závěs. Je pojízdný, funkční, jen stál pár roků ve stodole. A nyní k tomu, co mně trápí. Chtěl bych ho trochu zgenerálkovat, nezatáčí mně nyní doprava - říkám nyní ( v mrazu), protože když jsem ho před 14 dny zkoušel a bylo ješte teplo (nad nulou), tak zatáčel.. Nevím, jestli tam něco mohlo přimrznout nebo je prostě opotřebovaný ústrojí řízení. Takže bych chtěl tohle pořešit, dále očistit, namazat všechno možný, vyměnit oleje, možná vyklepat kabinu a nastříkat plechy a kabinu, a uvidíme, na co se eventuelně přijde. A můj dotaz na Vás - mněl by někdo zájem o tyhle servisní práce? Hledám fachmana, který tomu rozumí - nechci nikoho urazit, věřím, že tady na foru je spousta odborníků, ale já bych si představoval člověka, který tomu rozumí s vlastní dílnou, kam se buldozer vleze, který má chuť a čas se tím bavit.V neposlední řadě by se hodilo, kdyby to nebylo daleko ode mne (Brno). Takže je-li mezi Vámi takový servisák, budu rád, když se ozvete. Detaily spolupráce bychom dohodli později s případným uchazečem. díky za rady
-
- Příspěvky: 1038
- Registrován: ned črc 08, 2007 9:51 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: DT 75
Hranatá alebo oblá nie je podstatné. Záleží či je motor A 41, SMD alebo turbo.Johny1490 píše:Známi, mi vravel že ma doma piestnu sadu komplet aj z vložkami a tušim aj ojnicami na DTčku, nemaly by ste niekto zaujem? presne informacie by som zistil neskvor, malo by to byt na tu hranatú
čo za to chce?
-
- Příspěvky: 1038
- Registrován: ned črc 08, 2007 9:51 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: DT 75
Nejak tomu neviem porozumiet Nájsť mechanika, ktorý sí dá doviesť pre dielňu DT z tým, že ju ma premazať a vymeniť oleje atď. -asi v dnešnej dobe nebude v podmienkach ČR a SR asi reálne, možno na Ukrajine. Toto robili STS, ale mali na to jednak ľudí a ND. Takýto mechanici sú už v dôchodku a ND dávno v šrote.chaarlie píše:Zdravím všechny,. A můj dotaz na Vás - mněl by někdo zájem o tyhle servisní práce? Hledám fachmana, který tomu rozumí - nechci nikoho urazit, věřím, že tady na foru je spousta odborníků, ale já bych si představoval člověka, který tomu rozumí s vlastní dílnou, kam se buldozer vleze, který má chuť a čas se tím bavit.V neposlední řadě by se hodilo, kdyby to nebylo daleko ode mne (Brno). Takže je-li mezi Vámi takový servisák, budu rád, když se ozvete. Detaily spolupráce bychom dohodli později s případným uchazečem. díky za rady
Súdobí mechanici potrebujú účtovať hodne na hodinu a tu im diagnostika veru nič nepomôže, tu treba poznať filozofiu stroja, manuály mať v malíčku a dostatočnú prax, takže pochybujem.
Každý stroj je tak dobrý ako je jeho strojník No a strojník ak nechce byť na hanbu, prípadne aj prísť k úrazu, musí stroj dokonale poznať, inak je vedľa. Netvrdím, že musí vedieť spraviť GO, ale vedieť si urobiť údržbu, namazať podvozok, našponovať pás, nastaviť PSÚ a brzdy je základ V teréne a ani inde nepríde servis si raz strojník a musíš si vediet pomôct, lebo nikto už nemá ani šajn čo s tým. Ak Ti napr. prestane dvíhať hydraulika, radlica na zemi a čo ďalej? Kto a kam a ako naloží 7tonovú obludu? No ruské stroje sú stavané do ťažkých podmienok, závady zvyčajne ľahko odstrániteľné...
Mám tu jedného korešpodenta, čo si kúpil DT 75, dal ho "kvalifikovanej dielni" a možno ho nafarbili, ale riadenie nejde a ešte aj problémy s vodiacim kolom a teraz ide opäť do GO..., dnes pýtal adresu na ND v Charkove.
Takže moja rada: dať DT niekde, kde sa dá okolo neho robiť, zohnať nejakého dôchodcu čo na tom strávil mladosť, dať si vysvetliť, čo kde a ako, a snažiť sa to urobiť sám.
Ťažko na cvičisku - ľahko na bojisku tu platí dvojnásob.
Re: DT 75
Zkus oběhat bývalý STS či JZD s dilnama, a zeptat se, jestli to někdo opraví, popř. jestli neví o někom, kdo to opravoval. A taky se zeptej, jestli jim nezbyli nějaké díly na tyto mašiny.chaarlie píše:Zdravím všechny, takže jsem se taky připojil k řadě fandů, kdy jsem si pořídil Dt 75M s kulatou kabinou. Jen tak pro zábavu a nějakou tu semtam práci. Dt má naklápěcí radlici ve všech směrech, zadní závěs. Je pojízdný, funkční, jen stál pár roků ve stodole. A nyní k tomu, co mně trápí. Chtěl bych ho trochu zgenerálkovat, nezatáčí mně nyní doprava - říkám nyní ( v mrazu), protože když jsem ho před 14 dny zkoušel a bylo ješte teplo (nad nulou), tak zatáčel.. Nevím, jestli tam něco mohlo přimrznout nebo je prostě opotřebovaný ústrojí řízení. Takže bych chtěl tohle pořešit, dále očistit, namazat všechno možný, vyměnit oleje, možná vyklepat kabinu a nastříkat plechy a kabinu, a uvidíme, na co se eventuelně přijde. A můj dotaz na Vás - mněl by někdo zájem o tyhle servisní práce? Hledám fachmana, který tomu rozumí - nechci nikoho urazit, věřím, že tady na foru je spousta odborníků, ale já bych si představoval člověka, který tomu rozumí s vlastní dílnou, kam se buldozer vleze, který má chuť a čas se tím bavit.V neposlední řadě by se hodilo, kdyby to nebylo daleko ode mne (Brno). Takže je-li mezi Vámi takový servisák, budu rád, když se ozvete. Detaily spolupráce bychom dohodli později s případným uchazečem. díky za rady
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: DT 75
přátelé, oba dva máte pravdu. Já si ho umím opravit sám i se tím budu bavit. Stroj je to jednoduchý, návody mám. Vše, co mi radíte, mám v plánu udělat, jen jsem se zdvoříile zeptal, jestli někdo nemá chuť si s tím hrát. není to tak, že bych byl blbec, co si koupil hračku a čeká, že mu to někdo opraví. Kontakt na Charváta z Pelhřimova i na ND na UA jsem tady někde našel. I když já nepředpokládám, že budu nyní něco velkýho měnit.
Zeptám se na oleje - když budu měnit olej do motoru a nevím, co tam teď bylo, co tam mám dát? Poraďte, kdo má zkušenost s tímto. Nebo tam naliju oleje, co mi doporučuje návod k provozu?
Do chladiču dám ředěný fridex, co mně doporučují (asi Sheron Antifreeze C, modrý), prý se to může dát do starých bloků a je to i lepší - prý?? S nemrznoucí kapalinou se dá jezdit i v létě, ne? nebo je lepší to na léto vyměnit za vodu?
zatím díky za názory
Zeptám se na oleje - když budu měnit olej do motoru a nevím, co tam teď bylo, co tam mám dát? Poraďte, kdo má zkušenost s tímto. Nebo tam naliju oleje, co mi doporučuje návod k provozu?
Do chladiču dám ředěný fridex, co mně doporučují (asi Sheron Antifreeze C, modrý), prý se to může dát do starých bloků a je to i lepší - prý?? S nemrznoucí kapalinou se dá jezdit i v létě, ne? nebo je lepší to na léto vyměnit za vodu?
zatím díky za názory
-
- Příspěvky: 1038
- Registrován: ned črc 08, 2007 9:51 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: DT 75
nuž, pokiaľ je chladiaci systém tesný, je to dobrý znak. Moc sa stým nepočíta, vo výbave traktora je kotol na ohrev vody rovno zo snehu....chaarlie píše:přátelé, oba dva máte pravdu. Já si ho umím opravit sám i se tím budu bavit. Stroj je to jednoduchý, návody mám. Vše, co mi radíte, mám v plánu udělat, jen jsem se zdvoříile zeptal, jestli někdo nemá chuť si s tím hrát. není to tak, že bych byl blbec, co si koupil hračku a čeká, že mu to někdo opraví. Kontakt na Charváta z Pelhřimova i na ND na UA jsem tady někde našel. I když já nepředpokládám, že budu nyní něco velkýho měnit.
Zeptám se na oleje - když budu měnit olej do motoru a nevím, co tam teď bylo, co tam mám dát? Poraďte, kdo má zkušenost s tímto. Nebo tam naliju oleje, co mi doporučuje návod k provozu?
Do chladiču dám ředěný fridex, co mně doporučují (asi Sheron Antifreeze C, modrý), prý se to může dát do starých bloků a je to i lepší - prý?? S nemrznoucí kapalinou se dá jezdit i v létě, ne? nebo je lepší to na léto vyměnit za vodu?
zatím díky za názory
olej užívam M6AD, všade inde M8AD ale tu by to asi nebolo vhodné.
Naposledy upravil(a) jano dne sob úno 04, 2012 12:20 pm, celkem upraveno 1 x.