DT 75

stroje sovětského bloku

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
ivanzbehy
Příspěvky: 1000
Registrován: čtv pro 13, 2012 5:00 pm
Bydliště: Zbehy

Re: DT 75

#211 Nový příspěvek od ivanzbehy »

Idú dve stíhačky a jedna nestíha...

Iseki tu 180f http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 72&t=63978
Zetor 7211
Fortschritt E512
Fortschritt E514
Rohr 24RA
Zetor 5611

Tom T
Příspěvky: 327
Registrován: ned lis 11, 2007 6:20 pm
Bydliště: Mutěnice
Kontaktovat uživatele:

Re: DT 75

#212 Nový příspěvek od Tom T »

Na tom videu sa moc nepředvédl,Dt umí jinak švihat s takovým pluhem. :rally:
To byla spíš atrakce pro ty slépky. :vysmech:
Zetor,Tatra,

dobso
Příspěvky: 7
Registrován: stř srp 31, 2011 10:07 am
Bydliště: Medzilaborce

Re: DT 75

#213 Nový příspěvek od dobso »

zdravím zhaňam vstrekovacie čerpadlo ЛCТН 48510 s osmičkami elementami. vedel by mi niekto poradit kde ho zohnať? najlepšie by bolo, keby bolo uplne nove

chaarlie
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 02, 2012 10:46 am
Bydliště: brno, okolí

DT 75 - pás a brzda

#214 Nový příspěvek od chaarlie »

Zdravím všechny fandy a mám pár dotazů.
Jde nějak poznat, jestli je brzdový pás sjetý nebo pouze mastný? Stáva se mně, že DT někdy točí a někdy nechce vůbec zatočit. A to jen na jednu stranu, druhá točí výborně. Seřizuje se brzdový pás jěště nějak jinak než v zadním okýnku - že se přitáhne nebo povolí? Zespodu pod traktorem jsou další okýnka - celkem 4, pod brzdama i pod řízením, s jakýmsi štelovacím šroubem. Ten šroub je tam na co? Táhla na řízení - uvolnění pásu - si myslím, že mám dobře seřízený. Když hrnu pořádnou kupu a zatáhnu jen za páku řízení, tak se pás vypne, jak má, a to funguje na obě strany. Je možný brzdový obložení zkusit odmastit aniž bych musel provádět náročnou demontáž krytů?
Další dotaz k pásu. Jak mám správně napnout pás? Stává se mně, že při couvání a zatáčení a ještě na nějakým hrbolu, tak mně pás sjede mimo vodící kolečka. Četl jsem, že mám pás napnout tak, aby průves mezi horníma kladkama byl ca 30-50 mm. Ale nemůžu ho přešponovat? Je možný, aby se pás přetrhl? A napínací pružina, kterou napínám pás (přední vodící kolo pásu), tak ta se v případě potřeby dokáže stlačit, aby právě třeba nedošlo k nadměrnýmu napnutí pásu a tím jeho poškození? Je padání pásu způsobeno jen jeho nedostatečným napnutím?
Budu rád za Vaše rady a postřehy. ahoj

jano
Příspěvky: 1038
Registrován: ned črc 08, 2007 9:51 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: DT 75

#215 Nový příspěvek od jano »

Pás nemá čo padať! treba skontrolovať, či jazdce sú tam kde majú byť, či vodiace koleso nie je vyšklebené -chyba v náboji, krivá "S" oska, prípadne nadmerné opotrebenie...
Odmastiť pás reálne je, ale problém to nerieši - treba odstrániť (a hlavne zistiť) odkiaľ tam olej vniká. Pokiaľ tam natiekol z hydr. nádrže má to cenu riešiť, ale ak ide z portálu odmastovať nemá veľký význam. Spodné okienka len stabilizujú pás, štelovanie tam u novších ani nie je. Ale ak je tam olej, značí to problém...
Pás sa roztrhnúť môže, ale to musí byť hodne nepodarený článok - ale mal som, zbadal som včas.
Pás (brzdový) keď nebrzdí, môže byť poškodený - vypadnutý segment, prípadne zodratá remenica. Na PSÚ som musel štelovať cca každú hodinu - tak sa začala drať, keď prekročila mieru..
olej zvyčajne vniká z rozvodovky. Pretesnuje sa bez demontáže portálu, pás a záberové koleso ale musí dolu :)

chaarlie
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 02, 2012 10:46 am
Bydliště: brno, okolí

Re: DT 75

#216 Nový příspěvek od chaarlie »

jano píše:Pás nemá čo padať! treba skontrolovať, či jazdce sú tam kde majú byť, či vodiace koleso nie je vyšklebené -chyba v náboji, krivá "S" oska, prípadne nadmerné opotrebenie...
Odmastiť pás reálne je, ale problém to nerieši - treba odstrániť (a hlavne zistiť) odkiaľ tam olej vniká. Pokiaľ tam natiekol z hydr. nádrže má to cenu riešiť, ale ak ide z portálu odmastovať nemá veľký význam. Spodné okienka len stabilizujú pás, štelovanie tam u novších ani nie je. Ale ak je tam olej, značí to problém...
Pás sa roztrhnúť môže, ale to musí byť hodne nepodarený článok - ale mal som, zbadal som včas.
Pás (brzdový) keď nebrzdí, môže byť poškodený - vypadnutý segment, prípadne zodratá remenica. Na PSÚ som musel štelovať cca každú hodinu - tak sa začala drať, keď prekročila mieru..
olej zvyčajne vniká z rozvodovky. Pretesnuje sa bez demontáže portálu, pás a záberové koleso ale musí dolu :)
díky Jano,
mám vodící kolo mírně vychýlený a není rovnoběžný s pásem. Dá se vodící kolo seřizovat, aby jelo rovnoběžně s pásem? Nebo to bude v S ose a tá se dá seřizovat? Nebo pomůže výměna zahnuté osy vodícího kola?

jano
Příspěvky: 1038
Registrován: ned črc 08, 2007 9:51 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: DT 75

#217 Nový příspěvek od jano »

uvolni pás, či nie je problém v náboji. Potom len premerať S osku, prípadne vymeniť...Ale tam musí ísť koleso dolu.

chaarlie
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 02, 2012 10:46 am
Bydliště: brno, okolí

Re: DT 75

#218 Nový příspěvek od chaarlie »

zdravím, nemáte někdo na prodej či darování část na čistič vzduchu, a to horní díl zvaný "suchý čistič" ?

díky

Uživatelský avatar
jumz
Příspěvky: 48
Registrován: stř bře 24, 2010 9:54 am

Re: DT 75

#219 Nový příspěvek od jumz »

...ujovia, neviete nejakú robotu na pásák?
Přílohy
P1080792.JPG

Uživatelský avatar
Johny1490
Příspěvky: 2430
Registrován: stř srp 22, 2007 1:09 pm
Bydliště: UK

Re: DT 75

#220 Nový příspěvek od Johny1490 »

Mam na DTčku poslednu sadu trisiek, olejové čerpadlo do motora, gumenné obruče na vozíky, dve nove ojnice, a ešte nejake drobnosti. AK by ste mali zaujem oniečo napište SS. :pc:

stopka
Příspěvky: 4
Registrován: pát říj 26, 2012 8:04 pm
Bydliště: Stara Lubovna

Re: DT 75

#221 Nový příspěvek od stopka »

Zdravim, neviete mi prosim niekto poradit na aky tlak sa nastavuju vstreky na DT 75 - hranata kabina?
Vopred dakujem

Uživatelský avatar
pejo
Příspěvky: 189
Registrován: čtv lis 13, 2008 9:37 am
Bydliště: Lúky

Prevodovka DT 75

#222 Nový příspěvek od pejo »

Chcem sa poradiť. Je to prevodovka z DT 75, alebo iného typu. Dostala sa mi do rúk a je škoda ju vyhodiť do šrotu.
Přílohy
DSC01019.JPG
DSC01018.JPG
Nissan Patrol K260, traktor Pejo 4x4 vo výstavbe.

jano
Příspěvky: 1038
Registrován: ned črc 08, 2007 9:51 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: DT 75

#223 Nový příspěvek od jano »

asi nie.

Uživatelský avatar
pejo
Příspěvky: 189
Registrován: čtv lis 13, 2008 9:37 am
Bydliště: Lúky

Re: DT 75

#224 Nový příspěvek od pejo »

Je to z pásaka, ktorý bol u cestárov.
Nissan Patrol K260, traktor Pejo 4x4 vo výstavbe.

chaarlie
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 02, 2012 10:46 am
Bydliště: brno, okolí

Re: DT 75

#225 Nový příspěvek od chaarlie »

ahoj,
posílám pár foto toho mýho krasavce, před tím, než utrpěl poruchu. Utrhlo se mně táhlo na štelování levé brzdy řízení.
chci se zeptat, nebo spíš ujistit - abych to opravil musím sundat kryt (viz foto) a pak vyměnit brzdový obložení na planetovým mech.? díky

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Východoevropské stroje“