Belarus 320
Moderátor: DYK
- Rasexo
- Příspěvky: 55
- Registrován: úte lis 16, 2010 6:39 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Belarus 320
Ahoj.Nemate nekdo tuseni kolik stoji zadni sklo na Belarus 320.4
Re: Belarus 320
Ja som riešil zadné sklo už tri razy , mal som to od dvoch firiem -cena cca 50 až 60 €.
Je ťažké byť debilom ,konkurencia je privysoká!
Re: Belarus 320
ja som tiež už dve rozdrbal a dalšie tam nedavam... planujem urobiť železný rám ktorý sa bude ešte na pante dalšom dať zložiť a sklo dam vyrezať lepene v sklenarstve...
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
Re: Belarus 320
Docela zajímavé video - prasklá čelní strana převodovky.
https://www.youtube.com/watch?v=PPCDHaBgYGA
V komentářích je i jak vyřešit obtížné řazení , i když jsem předpokládal, že se vše uvnitř převodovky maže rozstřikem oleje, asi to není až tak pravda.
Ještě včera tam též byl komentář uživatele z oblasti komunálních služeb, který vyjmenovával neduhy traktoru se kterými se denně setkává, ale tento příspěvek dnes zmizel - cenzura nebo opožděná autocenzura???????
https://www.youtube.com/watch?v=PPCDHaBgYGA
V komentářích je i jak vyřešit obtížné řazení , i když jsem předpokládal, že se vše uvnitř převodovky maže rozstřikem oleje, asi to není až tak pravda.
Ještě včera tam též byl komentář uživatele z oblasti komunálních služeb, který vyjmenovával neduhy traktoru se kterými se denně setkává, ale tento příspěvek dnes zmizel - cenzura nebo opožděná autocenzura???????
-
- Příspěvky: 799
- Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Plzeňsko
Re: Belarus 320
Nonoleone píše:Docela zajímavé video - prasklá čelní strana převodovky.
https://www.youtube.com/watch?v=PPCDHaBgYGA
V komentářích je i jak vyřešit obtížné řazení , i když jsem předpokládal, že se vše uvnitř převodovky maže rozstřikem oleje, asi to není až tak pravda.
Ještě včera tam též byl komentář uživatele z oblasti komunálních služeb, který vyjmenovával neduhy traktoru se kterými se denně setkává, ale tento příspěvek dnes zmizel - cenzura nebo opožděná autocenzura???????
jelikož neumím azbuku a nepaněmaju mohu se jen dohadovat co se stalo,když vidím čelní hydrauliku a radlici+nepodvázaný traktor-není se čemu divit.
Ale jak říkám jen doměnka z obrazové části dokumentu.ta zvuková část je mi cizí. :-)
Zetor 6245
Re: Belarus 320
Dle majitele a autora videa - traktor velmi obratný , koupil ho s čelňákem ,který se mu nějakým způsobem rozbil. Proto ho odmontoval. Část předělal tak, že to používá jako čelní radlici. A zde narazil na tento problém - uvolňování šroubů mezi předním polorámem a korpusem převodovky.Jednou je zapomněl dotáhnout a když radlici položil na zem a couváním "hladil" zem, tak mu to prasklo.
V komentářích jiný uživatel popisuje, že se mu ty šrouby povolují stále a nepomohlo ani to, že dal delší s kontramatkami.
Toto video má pokračování - majitel ukazuje, jak to prozatím vyřešil - praskliny ovařil - říkal, že sám neví, jak dlouho to vydrží.
Ale toto video jsem už dnes na you tube nenašel.
V komentářích jiný uživatel popisuje, že se mu ty šrouby povolují stále a nepomohlo ani to, že dal delší s kontramatkami.
Toto video má pokračování - majitel ukazuje, jak to prozatím vyřešil - praskliny ovařil - říkal, že sám neví, jak dlouho to vydrží.
Ale toto video jsem už dnes na you tube nenašel.
Re: Belarus 320
Jo, to je ono.
-
- Příspěvky: 799
- Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Plzeňsko
Re: Belarus 320
to povolování šroubů je zřejmě slabost,ale jak říkám,myslím že podvázání má při práci s čelní radlicí a čelákem svou jasnou funkci.
Zlomenejch traktorů už bylo...........
Zlomenejch traktorů už bylo...........
Zetor 6245
-
- Příspěvky: 799
- Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Plzeňsko
Re: Belarus 320
Nonoleone píše:Docela zajímavé video - prasklá čelní strana převodovky.
https://www.youtube.com/watch?v=PPCDHaBgYGA
V komentářích je i jak vyřešit obtížné řazení , i když jsem předpokládal, že se vše uvnitř převodovky maže rozstřikem oleje, asi to není až tak pravda.
Ještě včera tam též byl komentář uživatele z oblasti komunálních služeb, který vyjmenovával neduhy traktoru se kterými se denně setkává, ale tento příspěvek dnes zmizel - cenzura nebo opožděná autocenzura???????
kolego znalý jazyka ruského,jaká je ta rada na zlepšení řazení? :-)
Díky.
Zetor 6245
Re: Belarus 320
Z ruštiny jsem sice maturoval v 79.roce, dodnes ruštině rozumím na cca 60 %,zbytek si domyslím. Proto mi taková ruská či ukrajinská videa něco řeknou. Pokud by to bylo anglicky, tak ani ťuk.
Originál je : Если клинит передачи:на корпусе КПП есть заглушки нужно открутить , вынуть фиксаторы и промазать. Может поможет.
Já bych to přeložil asi takto : Jestli klíní /jdou těžce nebo se šprajcují/ převody : na korpusu /obalu/ převodovky jsou záslepky - je třeba vyšroubovat je, vytáhnout fixátory a promazat. Může to pomoci.
Fixátor by měla být kulička s pružinou.
Jelikož v převodovce jsou 2 řadicí páky, každá ovládá 2řadicí tyče, mělo by se jednat o 4 záslepky na pravé straně obalu převodovky.
To je vše.
Přeji, aby rychlosti radši neklínily.
Originál je : Если клинит передачи:на корпусе КПП есть заглушки нужно открутить , вынуть фиксаторы и промазать. Может поможет.
Já bych to přeložil asi takto : Jestli klíní /jdou těžce nebo se šprajcují/ převody : na korpusu /obalu/ převodovky jsou záslepky - je třeba vyšroubovat je, vytáhnout fixátory a promazat. Může to pomoci.
Fixátor by měla být kulička s pružinou.
Jelikož v převodovce jsou 2 řadicí páky, každá ovládá 2řadicí tyče, mělo by se jednat o 4 záslepky na pravé straně obalu převodovky.
To je vše.
Přeji, aby rychlosti radši neklínily.
-
- Příspěvky: 799
- Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Plzeňsko
Re: Belarus 320
Díky,hned zítra to okouknu,řadí mi to dobře,a tento systém jak popisuješ měla i MT 050,stavěcí šroub s kontramatkou,perem a kuličkou,štelovalo se tím tuhost řazení.
Zetor 6245
Re: Belarus 320
Pokud chceš vidět, jak to v jednotlivých agregátech vypadá, stáhni si tyto plakáty:
http://www.bztda.com/servis/posters/
http://www.bztda.com/servis/posters/
Re: Belarus 320
tie "fixatory" su len na zaistenie pesuvača predlohy a ríchlostí. To nepomôže pri probleme z radením... je to v podstate na to aby rýchlostna paka vlastnou vahou pri otrasoch nevyradila rýchlosť... Mne robil problem po dlhsej jazde na cestných rýchlostiach preradiť na pracovné. A príčina bola ta že v prevodovke vo vnutry je ešte jeden blokovací system ktorý zabranuje predlohe aby nahodou nezaradila aj cestne aj pracovné... To by sa lahko mohlo stať ked sa zoderie koniec radiacej paky predlohy. ke tam mechanizmus z gulickou a pokial sa v na jednej predlohe nieje neutral nejde druhý presuvač pohnuť. Pričina bola oderky v prevodovke ktoré zablokovali drahu tek guličky... Takže doporucujem meniť olej v prevodovke podla intervalu aq nyvyse upraviť vypustací šrob tak aby na nom bol magnet, ktorý tie oderky zachytava... Na to akosi pri konštrukcii zabudli...
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.