Badynův RS-09 1966

Holder, Fendt, Hanomag, Porsche, Itma, Fiat, NewHoland, Valtra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Badyn
Příspěvky: 711
Registrován: ned srp 08, 2010 6:47 pm
Bydliště: Horní Čermná

Re: Badynův RS-09 1966

#271 Nový příspěvek od Badyn »

Fidlla píše:Ahoj,tak uz čekám na fotky modre krásky a nikde nejsou???
Ahoj, fotky mám na truck fóru :)
Jinak album s fotkama je tady: http://badyn109.rajce.idnes.cz/IFA_W50/ :)

Uživatelský avatar
Badyn
Příspěvky: 711
Registrován: ned srp 08, 2010 6:47 pm
Bydliště: Horní Čermná

Re: Badynův RS-09 1966

#272 Nový příspěvek od Badyn »

Obrázek

Uživatelský avatar
Biggles555
Příspěvky: 2910
Registrován: čtv zář 17, 2009 12:40 pm
Bydliště: Temelín

Re: Badynův RS-09 1966

#273 Nový příspěvek od Biggles555 »

Na vánoce mi PC nedovolilo ti odepsat, takže ti přeji už rovnou to samé do nového roku, hlavně to zdravíčko 8) ;-) :friends: :friends: :friends:
ZETOR práce s ním je hračka, je to naše značka...
ČD a.s. na dráze jsem jen proto, abych se dozvěděl, proč se koleje v dálce sbíhají.....
VELCÍ KLUCI mají rádi VELKÉ HRAČKY
ZETOR 3211 ZETOR 6211

Agglax
Příspěvky: 182
Registrován: stř srp 29, 2012 9:15 pm
Bydliště: Křivsoudov

Re: Badynův RS-09 1966

#274 Nový příspěvek od Agglax »

Nazdárek, tak jak šlape eres?

Uživatelský avatar
Badyn
Příspěvky: 711
Registrován: ned srp 08, 2010 6:47 pm
Bydliště: Horní Čermná

Re: Badynův RS-09 1966

#275 Nový příspěvek od Badyn »

Brambory jsou doma :)
http://badyn109.rajce.idnes.cz/Kopani_brambor_2017/
video kopání:

Uživatelský avatar
Biggles555
Příspěvky: 2910
Registrován: čtv zář 17, 2009 12:40 pm
Bydliště: Temelín

Re: Badynův RS-09 1966

#276 Nový příspěvek od Biggles555 »

8) 8) 8)
ZETOR práce s ním je hračka, je to naše značka...
ČD a.s. na dráze jsem jen proto, abych se dozvěděl, proč se koleje v dálce sbíhají.....
VELCÍ KLUCI mají rádi VELKÉ HRAČKY
ZETOR 3211 ZETOR 6211

Stenlák
Příspěvky: 26
Registrován: úte čer 07, 2016 8:23 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Re: Badynův RS-09 1966

#277 Nový příspěvek od Stenlák »

Moc pěkné vidět jak pracuje 8)

Uživatelský avatar
Badyn
Příspěvky: 711
Registrován: ned srp 08, 2010 6:47 pm
Bydliště: Horní Čermná

Re: Badynův RS-09 1966

#278 Nový příspěvek od Badyn »

Ahoj Eresáci,
mám problém se zadním vývodovým hřídelem, v převodce vývodových hřídelů se oštípali některé boky zubů a ty začali přeskakovat. Naštestí jsem měl náhradní převodovku z druhého RS který "renovuji"... Do sekce návodů jsem nahrál katalog ND pro novější GT124 http://nasetraktory.eu/forum/viewtopic. ... 7#p1460400 (snížená vana hřídelů) a překvapilo mě odlišné číslo u ozubeného kola - viz obrázky v tomto albu (nafocená kola jsou z dobré převodovky...) https://badyn109.rajce.idnes.cz/ozubena ... h_hridelu/.
Ozubená kola mají dle katalogu číslo: 0109 38 055 - starší typ převodovky a 0109 38 055/1 - novější typ převodovky. Na internetu jsem našel tyto kola nová ale mají na konci /1 : https://www.landmaschinen-handel.com/RS ... d-neu.html
Obrázek
Myslíte že tyto kola budou pasovat do starší převodovky? Nebo nevíte o někom kdo by byl schopen oštípaná kola opravit?
Díky :)

Milan_F
Příspěvky: 427
Registrován: sob úno 05, 2011 1:27 pm
Bydliště: nedaleko Humpolce

Re: Badynův RS-09 1966

#279 Nový příspěvek od Milan_F »

Ahoj, už jsi kola vyndal ven? Jak šli vylisovat hřídele? Teče mi gufero na hřídeli pro zadní náhon, tak špekuluju, jak na to.

Uživatelský avatar
Badyn
Příspěvky: 711
Registrován: ned srp 08, 2010 6:47 pm
Bydliště: Horní Čermná

Re: Badynův RS-09 1966

#280 Nový příspěvek od Badyn »

Ano kola už mám venku, ale nakonec to nebylo ani potřeba...
Ty gufera kolem hřídelů vyměníš bez sundání tě převodovky :) , jsou uloženy v krytech (pozice 7). Já měnil i gufera ovládacích pák, akorát mi chybí víčko na druhé straně tak tam musim dát nějakou zátku :)

Milan_F
Příspěvky: 427
Registrován: sob úno 05, 2011 1:27 pm
Bydliště: nedaleko Humpolce

Re: Badynův RS-09 1966

#281 Nový příspěvek od Milan_F »

Gufero v krytu na zadním hřídeli je u staršího provedení převodovky. Mám už tu novější a tam je gufero přímo v tělese převodovky. Jak šla ven zadní hřídel?

Uživatelský avatar
Badyn
Příspěvky: 711
Registrován: ned srp 08, 2010 6:47 pm
Bydliště: Horní Čermná

Re: Badynův RS-09 1966

#282 Nový příspěvek od Badyn »

Aha, takže ty už máš tu sníženou převodovku? Tam to bude asi trochu problém... My jsme celý ten zadní hřídel vyklepli dozadu, ale to zadní ložisko jsme srazili zvlášť protože to nechtělo povolit (přeci jen tam jsou 4 ložiska..)
Ale u tebe bych to viděl, že zkusíš taky vyrazit to zadní ložisko, aby zůstal hřídel v převodovce. (to bude asi trochu oříšek, ale klidně bych to ložisko rozbil a pak dal nové, my jsme to dělali takovou úzkou kovanou pásovicí za vnitřní hranu ložiska a vnější kroužek už vyjel...) Pak vymontovat segerovku a vyměnit gufero, alespoň takto to vypadá podle návodu... :)

Milan_F
Příspěvky: 427
Registrován: sob úno 05, 2011 1:27 pm
Bydliště: nedaleko Humpolce

Re: Badynův RS-09 1966

#283 Nový příspěvek od Milan_F »

Tuhle
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Badyn
Příspěvky: 711
Registrován: ned srp 08, 2010 6:47 pm
Bydliště: Horní Čermná

Re: Badynův RS-09 1966

#284 Nový příspěvek od Badyn »

Jasný, to už je novější typ... stáhni si ten návod a uvidíš...(jen to gufero tam je zobrazeno jen jednou, ale počet je 3, to mě zmátlo... :) ) Já bych vybouchal to zadní ložisko i s guferem dozadu ven, vytáhl špatné gufero z převodovky, nasunul nové a ložisko s guferem nalisoval zpátky.... Ale záleží jestli tu převodovku nechceš rozebrat celou a měnit ložiska, tak ten hřídel i s ložisky vytlačit dozadu a pak stáhnout to přední ložisko...
Obrázek

Milan_F
Příspěvky: 427
Registrován: sob úno 05, 2011 1:27 pm
Bydliště: nedaleko Humpolce

Re: Badynův RS-09 1966

#285 Nový příspěvek od Milan_F »

Katalog už staženej mám. Podle něj si myslim, že by hřídel měla jít směrem dopředu. Musí ven přední ložisko, protože ozubení, po kterym se posouvá ozubený kolo, má větší průměr než samotná hřídel. Ozubení na konci hřídele by mělo mít stejnej průměr jako hřídel, tak by mělo projít skrz obě zadní ložiska.

Odpovědět

Zpět na „Evropské stroje“