Labusovo RS09

Holder, Fendt, Hanomag, Porsche, Itma, Fiat, NewHoland, Valtra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Labus01
Příspěvky: 7
Registrován: čtv led 04, 2024 3:06 pm
Bydliště: Staňkov

Labusovo RS09

#1 Nový příspěvek od Labus01 »

Zdravím vespolek,
Onehdy jsem tu vymýšlel vysokozdvih, ideálně za ereska, přičemž jsem skončil u poznatku, že mi bude stačit čelák u libovolného traktoru.. Slovo dalo slovo a od souseda jsem si přivezl eresaka :)
Dvouvál, 1964, podle všeho ten typ kde šlo řízení se sedačkou otočit. A dostal jsem k tomu originální DE knížku s díly.
Bohužel pravděpodobně s pohmožděným válcem. Ručička na manometru se jen lehce zvedla (po nastartování prakticky na drc), pravý válec do výfuku skoro vůbec netlačí, čoudí jak Dukovany (jen pravý výfuk), pákou plynu nejde chcípnout (pokud jsem to tedy dělal správně ;-)). Zkrátka skoro shodný projev, jako zde popisuje důchodce.
viewtopic.php?f=69&t=65582&sid=bd4289d8 ... a&start=90
Dotaz 1. Jako první budu měřit kompresi, ale než to pak rozhazim, není tam možná nějaká zrada s dekompresorem atp?
Dotaz 2. Prosím o nasměrování... Najdu tu na fóru dokumentaci a návod? Ulozto je mrtvé a jinde jen zatím nenašel.

Dik za postřehy!

Uživatelský avatar
cipisek
Příspěvky: 829
Registrován: stř říj 29, 2008 8:27 pm
Bydliště: 76875

Re: Labusovo RS09

#2 Nový příspěvek od cipisek »

Možná taká blbost. ale u u dvouválca se mi to stalo: podobné problém s Kompresí jsem měl když jsem cosi dělal na ventilech. předtím než jsem se v tom hrabal tak motor šlapal. po opravě daného válce jsem udělal nové těsnění pod víko ventilů které ale bylo tenčí než původní a dekompresor i když byl vyplý furt tlačil na pružinu. chovalo se to skoro tak jak popisujete. Sačilo pod víko dát těsnění stené tlouštky a válec už fungoval..
Všelikého kvaltování toliko pro hovado jest.....

Uživatelský avatar
StenliH
Příspěvky: 408
Registrován: pon črc 05, 2010 6:48 pm
Bydliště: Prdel světa

Re: Labusovo RS09

#3 Nový příspěvek od StenliH »


Odpovědět

Zpět na „Evropské stroje“