Sklamem ta, ale packa hore pod pristrojovkou ked povolis m8 srob, tak sa volne toci, nieje tam ziaden kolik ani klin. Cize si ju mozes pootocit podla vyrezov na plechu, aby ti sedeli. Na mojom zt som ten plech nemal a packa mala ovela vacsi chod a v pohode to drzalo a nevyhadzovalo ho. To som nepochopil, ako si myslel to, ze ti nesiel zaradit kardan pri vypnutom motore? Z toho co si napisal, to nieje jasne.Felipe píše:No ten aretačný plech som tam dal práve preto aby to pomohlo, pred tým tam nebol a na ňom pekne vidieť že páčka nedosiahne správnu polohu. Zaradenie pri vypnutom motore som skúšal a taktiež aj pomoc druhého človeka, ktorý pootáčal vývodom zatiaľ čo ja som sa snažil zaradiť. Bude treba asi pozrieť vnútro prevodovky ale na to teraz nieje čas. Tá prasklina by asi nevydržala, lebo sa to celé kýve 3 mm a chceli sme s tým ťahať lis.
Kludne s tym mozes tahat lis, lebo origo koncovka mala 6 drazku po celej dlzke, cca 25cm a v jednej z nich bola cca 0,5cm drazka a ked si ju zalozil do rury v prevodovke, tak zboku rury v prevodovke bola strbina a do nej isiel taky mesiacik a z vonka na to sa zalozila segerka. Dost casto sa stavalo, ze ked sa menilo gufero, tak pri vyrazani rury sa tato cast rury odlomila alebo ked sa otrhla koncovka, tak ju odlomila sama a tak sikovnejsi majstri to riesili zvarackou, lebo na to tiez nemali cas. V kazdom pripade, ked sa koncovka kyve, neznamena to, ze je nieco zle, aj pri origo zaisteni mala tiez velku volu.