fortschritt ZT 303
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1342
- Registrován: sob črc 18, 2009 3:41 pm
Re: fortschritt ZT 303
mám ho na 12145 od jara a za tím pohoda
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Ty máš to polské turbo?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt ZT 303
S tým čo ste písali súhlasím a ak pozriem max. krútiaci moment týchto motorov tak je rovnaký a to 422 Nm pri 1350 ot/min. Ale ja som vychádzal z grafov a tie to síce potvrdzujú ale taktiež tam vidieť že krútiaci moment sa v širšom rozmedzí otáčok drží v blízkosti maxima pri motore ktorý má 125 hp. Nemám záujem ho hnať do takých otáčok ale pri 1600 alebo 1800 ot/min má lepší krútiaci moment a nižšiu spotrebu v g/kWh. Neviem či je to má zmysel robiť pre 20 Nm ale napadlo ma to. A ak sa dobre pamätám tak som na tomto vlákne čítal že niekto má nahodené čerpadlo z ADK ktoré ak dobre viem tiež bolo ladené na 125 hp.
Mimochodom, upraviť dávku by bolo pekné ale neviem ako na to a bojím sa že dačo nepôjde ako treba a čo je horšie už to nedoladím naspäť. Myslím že najlepšie je čerpadlo nastavovať na stolici.
Mimochodom, upraviť dávku by bolo pekné ale neviem ako na to a bojím sa že dačo nepôjde ako treba a čo je horšie už to nedoladím naspäť. Myslím že najlepšie je čerpadlo nastavovať na stolici.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
No,ony ty grafy jsou namalované trochu nedokonale a moc hrubou čarou a vůbec na nich nepoznáš rozdíl mezi výkonnostním a omezovacím regulátorem,protože to jsou průběhy maxima,ale v provozu se pohybuješ vesměs všude pod čarou. U těch regulátorů čerpadel je spíš zásadní průběh krouťáku,u výkonnostního regulátoru máš okamžitý ostřejší náběh krouťáku na max.,u omezovacíhoti jde více jakoby pozvolna podle toho jakmáš sešláplý plyn.
Tady z toho to pochopíš lépe:
Nastavovavání čerpadla na stolici je sice pěkné,ale osobně si myslím,že je lepší nastavovat čerpadlo v reále podle toho jak ti motor spaluje a vůbec jak nabíhá a jede.Není to tak složité jak to vypadá.
Já mám na obou traktorech čerpadla z ADK.Jsou to v podstatě stejná čerpadla jako na ZTéčku s navýšenýma otáčkama doplněná o odstředivý regulátor předvstřiku,který také hraje zajímavou roli v chodu motoru.
Pořád nemohu přijít na to,co vedlo konstruktéry ten regulátor nedávat na traktory a kombajny.Hlavně u kombajnů by to mělo přínos,protože motor pracuje pořád ve vysokých otáčkách.
Tady z toho to pochopíš lépe:
Nastavovavání čerpadla na stolici je sice pěkné,ale osobně si myslím,že je lepší nastavovat čerpadlo v reále podle toho jak ti motor spaluje a vůbec jak nabíhá a jede.Není to tak složité jak to vypadá.
Já mám na obou traktorech čerpadla z ADK.Jsou to v podstatě stejná čerpadla jako na ZTéčku s navýšenýma otáčkama doplněná o odstředivý regulátor předvstřiku,který také hraje zajímavou roli v chodu motoru.
Pořád nemohu přijít na to,co vedlo konstruktéry ten regulátor nedávat na traktory a kombajny.Hlavně u kombajnů by to mělo přínos,protože motor pracuje pořád ve vysokých otáčkách.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
to felipe:
ak si myslis, ze niekto v okoli DT, LC, ZV vie ako ma nastavit vstrekovacie cerpadlo na ifu, tak sem s nim! ja som tychto odbornikov skusil uz vela a ani jeden nemal ani len sajnu co ma robit...cca skontrolovat davku. tak to si viem teda urobit aj ja a za to nie som ochotny niekomu platit! pre mna osobne je najpodstatnejsie, aby presne vyuhloval cerpadlo a ostatne si uz vie kazdy nastavit aj sam, myslim tym regulator. na vykonnostnom regulatore nemas co nastavit zle, lebo tam mas 5 srobikov a pokial nepotocis vsetkymi naraz, tak nieje problem! zaklad je cca si zapamatat, ze aka je povodna poloha a potocit len kusok, 1/4 otacky, atd. a vzdy tocit len jednym srobikom a skusat.
dost vela opravarov je toho nazoru, ze: "ved to je ifa, to pojde vzdy a akokolvek to nastavi!" uz sa mi stalo aj to, ze cerpadlo po oprave islo horsie ako pred a vtedy som sa tak nasral, ze som si to nastavil uz sam.
velmi vela zavazi, aby bolo cerpadlo spravne vyuhlovane a ked je dobre urobeny motor, tak to si len tak pradie, to je radost pre usi.
poulm ma pravdu, ak prehodis cerpadlo s obmedzovacim regulatorom z ify, tak pocitaj s tym, ze motor bude mat mozno v reale vyssi vykon v otackach, ale v nizkych otackach bude lenivy a neochotny, ako plne nalozena avia.
ak si myslis, ze niekto v okoli DT, LC, ZV vie ako ma nastavit vstrekovacie cerpadlo na ifu, tak sem s nim! ja som tychto odbornikov skusil uz vela a ani jeden nemal ani len sajnu co ma robit...cca skontrolovat davku. tak to si viem teda urobit aj ja a za to nie som ochotny niekomu platit! pre mna osobne je najpodstatnejsie, aby presne vyuhloval cerpadlo a ostatne si uz vie kazdy nastavit aj sam, myslim tym regulator. na vykonnostnom regulatore nemas co nastavit zle, lebo tam mas 5 srobikov a pokial nepotocis vsetkymi naraz, tak nieje problem! zaklad je cca si zapamatat, ze aka je povodna poloha a potocit len kusok, 1/4 otacky, atd. a vzdy tocit len jednym srobikom a skusat.
dost vela opravarov je toho nazoru, ze: "ved to je ifa, to pojde vzdy a akokolvek to nastavi!" uz sa mi stalo aj to, ze cerpadlo po oprave islo horsie ako pred a vtedy som sa tak nasral, ze som si to nastavil uz sam.
velmi vela zavazi, aby bolo cerpadlo spravne vyuhlovane a ked je dobre urobeny motor, tak to si len tak pradie, to je radost pre usi.
poulm ma pravdu, ak prehodis cerpadlo s obmedzovacim regulatorom z ify, tak pocitaj s tym, ze motor bude mat mozno v reale vyssi vykon v otackach, ale v nizkych otackach bude lenivy a neochotny, ako plne nalozena avia.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
to hotday:
Co tím myslíš správně vúhlovat čerpadlo? Myslíš tím nastavení základního předvstřiku?
Co jsem koupil první čerpadlo z ADK a dal ho do prvního ZTéčka,tak bylo taky zle nastavené,vůbec to nešlo svižně do otáček,resp. bylo nastavené s nízkou dávkou a při prudké akceleraci to ani trochu nefouklo kouř z komínu,tak jsem do toho stejně musel hrábnout a hned jsem si zvýšil i max. otáčky na cca 2300ot.,někdy se to hodí při rozjíždění s těžkým vlekem.
Je to jak píšeš,čerpadláři umí akorat nastavit dávku na všech elementech stejně,ale také jsem nenarazil na žádného,co by uměl na stolici nastavit i regulátor,takže si vše stejně dělám sám. Na seřízení dávky mám tákový přípravek se 4mi skleněnými trubicemi,co se namontuje na čerpadlo místo vstřikovacích trubek a točí se startérem a kouká se jestli všechny jednotky dávají stejné množství,podle potřeby se upraví a je to,žádná alchymie. U výkonnostního regulátoru je celkem jedno jaká je max. dávka na jednotkách,protože ten upravuje dávku podle otáček motoru,tam s epak na regulační tyči akorát natavuje max. dávka při prudkém sešlápnutí plynu a ta je pro všechny 4jednotky stejná.
Připadá mi,že se mi na čerpadle z Ify pracuje mnohem lépe a jednodušeji než na mnohých jiných.
Co tím myslíš správně vúhlovat čerpadlo? Myslíš tím nastavení základního předvstřiku?
Co jsem koupil první čerpadlo z ADK a dal ho do prvního ZTéčka,tak bylo taky zle nastavené,vůbec to nešlo svižně do otáček,resp. bylo nastavené s nízkou dávkou a při prudké akceleraci to ani trochu nefouklo kouř z komínu,tak jsem do toho stejně musel hrábnout a hned jsem si zvýšil i max. otáčky na cca 2300ot.,někdy se to hodí při rozjíždění s těžkým vlekem.
Je to jak píšeš,čerpadláři umí akorat nastavit dávku na všech elementech stejně,ale také jsem nenarazil na žádného,co by uměl na stolici nastavit i regulátor,takže si vše stejně dělám sám. Na seřízení dávky mám tákový přípravek se 4mi skleněnými trubicemi,co se namontuje na čerpadlo místo vstřikovacích trubek a točí se startérem a kouká se jestli všechny jednotky dávají stejné množství,podle potřeby se upraví a je to,žádná alchymie. U výkonnostního regulátoru je celkem jedno jaká je max. dávka na jednotkách,protože ten upravuje dávku podle otáček motoru,tam s epak na regulační tyči akorát natavuje max. dávka při prudkém sešlápnutí plynu a ta je pro všechny 4jednotky stejná.
Připadá mi,že se mi na čerpadle z Ify pracuje mnohem lépe a jednodušeji než na mnohých jiných.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
nie, tym myslim to, aby medzi jednotlivymi elementami boli rovnake uhly, cize ked pretocis vacku v cerpadle o 360°, tak vsetky elementy ti musia nabiehat rovnako, lebo nie kazda vacka ma rovnaky nabeh excentru a ten nabeh treba nastavit, aby ked ti element tlaci naftu do trysky, tak aby mal kazdy element rovnaky tento nabeh a tym ti rovnako "rychlo" tlacil naftu do trysky, aj ked je objem rovnaky, ale to pocujes na tom motore hlavne v otackach, ze nema taky vyvazeny chod, lebo do jedneho valca ti vstrekne palivo hned rychlo a celu davku paliva a do druheho pomalsie a ako keby bola davka paliva po castiach...poulm píše:to hotday:
Co tím myslíš správně vúhlovat čerpadlo? Myslíš tím nastavení základního předvstřiku?
ale toto je uz geometria v cerpadle a hranie sa s tym, ale co som si tak vsimol, tak je to dost poznat, hlavne ked pridas motoru, lebo tak lahsie nabieha do otacok a hlavne plynulejsie. a vsetci cerpadlari na to seru, lebo su tam fakt minimalne rozdiely, ale su a ja ich pocujem.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
To je zajímavé,abych se přiznal, tak to jsem nikdy nedělal a ani jsem to neviděl dělat,zase jsem o něco chtřejší,pořád říkám že více hlav více ví.
A jak ten náběh seřizuješ,přímo kapilárou na výtlak? Vždyť elementy jsou směrem dolů tlačené pružinou a to je na všech stejné,nebo se ten zdvih dá nějak upravit? Nebo celou jednotku zašroubuješ výše či níže vůči vačce?
Tím pádem jak říkáš,pak má jakoby každý válec jiný předvstřik,ikdyž všechny čtyři mají stejnou dávku,že?
Máš pravdu,Ifácký motor vždycky nějak pojede,ale i tak jde vyladit aby běžel tzv. sametově. Když je čerpadlo nastavené fakt dobře,tak je ten motor schopný se odvalovat i na 200ot.,podle toho nízkého a pravidelného volnoběhu se hodně pozná a pak ve vysokých otáčkách zda netarokuje.
Mně jsou motory schopné se udržet v rozmezí 300-400ot v pravidelném chodu,což si myslím,že není špatné. Jak jsem měl blbé čerpadlo,když jsem to ZTéčko koupil,tak pod 800ot motor nešel udržet a prskal a škubal.
Tady na tomto mém videu orby je pěkně vidět jak funguje výkonnostní regulátor.Tehdy jsem oral pole napříč a vždy jak jsem přejížděl ty udusané kolejové řádky po postřikovači tak pluh zabral a měl větší odpor a vždy to z komínu lehce zakouřilo jak si čepadlo samo přidalo naftu aniž by poklesly otáčky motoru,přičemž jsem pedál plynu pořád držel stejně beze změny,to bohužel omezovací regulátor neumí a projevilo by se to znatelným poklesem a kolísáním otáček motoru:
https://www.youtube.com/watch?v=uvpsl6jXpD4
A jak ten náběh seřizuješ,přímo kapilárou na výtlak? Vždyť elementy jsou směrem dolů tlačené pružinou a to je na všech stejné,nebo se ten zdvih dá nějak upravit? Nebo celou jednotku zašroubuješ výše či níže vůči vačce?
Tím pádem jak říkáš,pak má jakoby každý válec jiný předvstřik,ikdyž všechny čtyři mají stejnou dávku,že?
Máš pravdu,Ifácký motor vždycky nějak pojede,ale i tak jde vyladit aby běžel tzv. sametově. Když je čerpadlo nastavené fakt dobře,tak je ten motor schopný se odvalovat i na 200ot.,podle toho nízkého a pravidelného volnoběhu se hodně pozná a pak ve vysokých otáčkách zda netarokuje.
Mně jsou motory schopné se udržet v rozmezí 300-400ot v pravidelném chodu,což si myslím,že není špatné. Jak jsem měl blbé čerpadlo,když jsem to ZTéčko koupil,tak pod 800ot motor nešel udržet a prskal a škubal.
Tady na tomto mém videu orby je pěkně vidět jak funguje výkonnostní regulátor.Tehdy jsem oral pole napříč a vždy jak jsem přejížděl ty udusané kolejové řádky po postřikovači tak pluh zabral a měl větší odpor a vždy to z komínu lehce zakouřilo jak si čepadlo samo přidalo naftu aniž by poklesly otáčky motoru,přičemž jsem pedál plynu pořád držel stejně beze změny,to bohužel omezovací regulátor neumí a projevilo by se to znatelným poklesem a kolísáním otáček motoru:
https://www.youtube.com/watch?v=uvpsl6jXpD4
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Ten zvuk šestiválce prostě lahodí uším,to bych vydrželposlouchat celý den a už bychnepotřeboval ani sluchátka
https://www.youtube.com/watch?v=i6QOULvxaaw
https://www.youtube.com/watch?v=i6QOULvxaaw
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt ZT 303
To sú zaujímavé informácie. Na tých grafoch som sa trochu stratil. V tých prvých dvoch grafoch čo znamenajú tie percentá? V tých druhých čo znamená Mt a Pe vynesené na vertikálnu os?
Pochopil som toľko že čerpadlo s výkonnostným regulátorom si kvázi pridá samé keď príde záťaž čo čerpadlo s obmedzovacím regulátorom nespraví. Pre čo sa vlastne u áut používali čerpadlá s obmedzovacím regulátorom? Čomu to pomohlo?
Vy dvaja máte vzdelanie v tomto smere? Alebo odkiaľ máte tieto informácie? Máte nejaký text alebo niečo na tému čerpadiel? Táto téma bola do teraz pre mňa tabu vzhľadom na to že nepoznám nikoho čo by si to nastavoval sám, pre to som sa do čerpadiel nestaral aby som to nerozladil a tak. V podstate ani úplne presne neviem ako funguje vstrekovacie čerpadlo, rozobraté som to ešte nikdy nemal a to z predošlých dôvodov.
Pochopil som toľko že čerpadlo s výkonnostným regulátorom si kvázi pridá samé keď príde záťaž čo čerpadlo s obmedzovacím regulátorom nespraví. Pre čo sa vlastne u áut používali čerpadlá s obmedzovacím regulátorom? Čomu to pomohlo?
Vy dvaja máte vzdelanie v tomto smere? Alebo odkiaľ máte tieto informácie? Máte nejaký text alebo niečo na tému čerpadiel? Táto téma bola do teraz pre mňa tabu vzhľadom na to že nepoznám nikoho čo by si to nastavoval sám, pre to som sa do čerpadiel nestaral aby som to nerozladil a tak. V podstate ani úplne presne neviem ako funguje vstrekovacie čerpadlo, rozobraté som to ešte nikdy nemal a to z predošlých dôvodov.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Nevím jak Miro,ale já mám nějaké ty školy technického směru a zbytek kolem ZTéčka jsem se naučil sám za podpory Miry a Cyrila.
Na ty první grafy se dívej jednoduše.Ty procenta jsou zatížení motoru,resp. 100% je plný plyn,50% je půl plynu atd.Mk(Mt) je krouticí moment motoru, P (Pe) je výkon motoru, n jsou otáčky motoru,ale tohle nejsou grafy patřící Ifě,to jsou grafy obecné jaké průběhy mají přibližně jednotlivé parametry motorů.
Je to tak jak píšeš,když jedeš v nějakém režimu zatížení motoru a náhle přijde nějaká překážka či začne stoupání do kopce,tak výkonnostní regulátor sám přidá dávku paliva a motor ihned přejde na maximální svůj kroutící moment po dobu překonání přetížení a motoru poklesnou otáčky jen minimálně či částečně,omezovací čerpadlo tohle nedělá,když přijde kopec,tak výrazně začnou padat otáčky motoru a padají pořád,dokud nohou nepřidáš víc plynu,stejně jak u osobního auta.Normálně si to neuvědomíš,ale je to tak.
U silničních aut se výkonnostní regulátor nedává,protože tam změny víceméně probíhají pomalu a i vzhledem k emisím.Jenže u traktoru při polních prácech to nejde,aby jsi tam neustále přidával a ubíral plyn podle potřeby,to by jsi měl za 12h práce nohu tvrdou jak šutr.Samozřejmě pokudu máš traktor na cmrndačky kolem baráku nebo sem tam do lesa,tak ti ten omezovací regulátor nebude vadit a rozdíl nepoznáš.
U některých nákladních aut jsou výkonnostní regulátory a to hlavně ty,které mají na zádech nějaký stroj,jako jeřáb,výsuvný žebřík,bagr,cisternu s čerpadlem a mnohé další nástavby a to ze stejného důvodu,aby při práci při střídavém zatížení příliš nekolísaly otáčky motoru.Proto mám v ZTéčkách čerpadlo z Ify z jeřábu ADK,ten má také výkonnostní regulátor ještě doplněný o ten válec před čerpadlem,což je odstředivý regulátor předvstřiku,který má za úkol s rostoucími otáčkami motoru zvyšovat dobu předvstřiku.Také to jde poznat,lépe to spaluje a možná i nějaký ten koník taky přidá.
Na ty první grafy se dívej jednoduše.Ty procenta jsou zatížení motoru,resp. 100% je plný plyn,50% je půl plynu atd.Mk(Mt) je krouticí moment motoru, P (Pe) je výkon motoru, n jsou otáčky motoru,ale tohle nejsou grafy patřící Ifě,to jsou grafy obecné jaké průběhy mají přibližně jednotlivé parametry motorů.
Je to tak jak píšeš,když jedeš v nějakém režimu zatížení motoru a náhle přijde nějaká překážka či začne stoupání do kopce,tak výkonnostní regulátor sám přidá dávku paliva a motor ihned přejde na maximální svůj kroutící moment po dobu překonání přetížení a motoru poklesnou otáčky jen minimálně či částečně,omezovací čerpadlo tohle nedělá,když přijde kopec,tak výrazně začnou padat otáčky motoru a padají pořád,dokud nohou nepřidáš víc plynu,stejně jak u osobního auta.Normálně si to neuvědomíš,ale je to tak.
U silničních aut se výkonnostní regulátor nedává,protože tam změny víceméně probíhají pomalu a i vzhledem k emisím.Jenže u traktoru při polních prácech to nejde,aby jsi tam neustále přidával a ubíral plyn podle potřeby,to by jsi měl za 12h práce nohu tvrdou jak šutr.Samozřejmě pokudu máš traktor na cmrndačky kolem baráku nebo sem tam do lesa,tak ti ten omezovací regulátor nebude vadit a rozdíl nepoznáš.
U některých nákladních aut jsou výkonnostní regulátory a to hlavně ty,které mají na zádech nějaký stroj,jako jeřáb,výsuvný žebřík,bagr,cisternu s čerpadlem a mnohé další nástavby a to ze stejného důvodu,aby při práci při střídavém zatížení příliš nekolísaly otáčky motoru.Proto mám v ZTéčkách čerpadlo z Ify z jeřábu ADK,ten má také výkonnostní regulátor ještě doplněný o ten válec před čerpadlem,což je odstředivý regulátor předvstřiku,který má za úkol s rostoucími otáčkami motoru zvyšovat dobu předvstřiku.Také to jde poznat,lépe to spaluje a možná i nějaký ten koník taky přidá.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Ja som skoncil lucensky gympel a potom fei stu-automobilova elektronika-bc. A potom - kvalita polovodicov -kvantova fyzika-ing. A teraz robim v energetickom sektore a zt mam ako hobby a od takych 12rokov sa pletiem okolo traktorov v 16 prisli prve go motorov a odvtedy sa v nich musim vzdy sprtat. Otec je este vacsi manik,stara skola on ma naucil vela veci a co je najpodstatnejsie,musi ta to bavit a vtedy budes napredovat. Doma som bol ja vzdy ten co sa nebal sprtat aj do cerpadiel a tak nejak za pomoci mojho a otcovho rozumu som daval dokopy zavery.
Hlavny dovod preco sa do aut nedava vykonnostny regulator je ten, ze by ten motor mal 3x vacsiu spotrebu. Pisem z mobilu, tak popisem ked budem za pc.
Hlavny dovod preco sa do aut nedava vykonnostny regulator je ten, ze by ten motor mal 3x vacsiu spotrebu. Pisem z mobilu, tak popisem ked budem za pc.
Re: fortschritt ZT 303
Zdravim chlapci. Mam takovy dotaz. Koupil sem pneu z armadni tatry rozmer 15-20. mam kola na traktoru 12,5-20 a jsou to bezdusaky ttak nevim jestli pujdou na ten disk. Myslel sem ze jsou to pneu klasicky s dusi.Diky moc.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
A co řešíš? Tak tam dej duši. Přetáhnout přes disk určitě půjdou,hlavně pořádně namazat patku.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí