fortschritt ZT 303
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Jako ono není problém koupit fungl novou pneu 12,5-20 s šípovým vzorkem,ale ta cena je jen o trochu menší než za novou zadní 18,4-30. Nevím jak vy ale i z cenových důvodů jsem přešel na ty větší 24ky kola.
http://www.zbozi.cz/hledani/?q=pneu%201 ... %2012,5-20
http://www.pneu-ck.cz/cz/e-shop/477275/ ... pt-01.html
http://www.zbozi.cz/hledani/?q=pneu%201 ... %2012,5-20
http://www.pneu-ck.cz/cz/e-shop/477275/ ... pt-01.html
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt ZT 303
to je sice hezký, ale já mam na zadku 18,4-34. Takže sem k tomu sháněl něco kolem 16-20honza461 píše:http://protektorypraha.cz/pneumatiky/nakladni šestá řádka zhora 12.5 - 20 a nemusíš nic vymýšlet
Re: fortschritt ZT 303
To Poulm:
Traktor vypadá moc dobře. Ty velká kola mu sluší. Taky sis s tim musel dát dost práce, ale výsledek stojí za to
Traktor vypadá moc dobře. Ty velká kola mu sluší. Taky sis s tim musel dát dost práce, ale výsledek stojí za to
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Když to člověka baví a je to spíš koníček,tak to není práce,ale zábava
Já ty traktory nemám na podnikání,opravdu je to takový můj větší koníček.Nějakou práci s tím sem tam udělám,ať se mi zaplatí náklady,poplatky a opravy,nic víc. Pořád je to levnější zábava a koníček než chovat koně
Já ty traktory nemám na podnikání,opravdu je to takový můj větší koníček.Nějakou práci s tím sem tam udělám,ať se mi zaplatí náklady,poplatky a opravy,nic víc. Pořád je to levnější zábava a koníček než chovat koně
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt ZT 303
to poulm: Tu sú tie fotky turba aj keď nie sú nič moc, lebo sú fotené večer počas dažďa.
Keď sa tu teraz vo veľkom diskutuje o tých pneumatikách, viete mi niekto vysvetliť že čo znamená to číslo na nich? Čítal som už kadečo, dokonca aj tu na fóre je jedno také vlákno ale každý mal iný názor. A tiež sa chcem opýtať, keď dávate na predok väčšie kolesá, na zadku ostávajú rovnaké? Respektíve, z rovnakým priemerom, lebo aby sa nehádali tak ide vlastne iba o priemer.
Keď sa tu teraz vo veľkom diskutuje o tých pneumatikách, viete mi niekto vysvetliť že čo znamená to číslo na nich? Čítal som už kadečo, dokonca aj tu na fóre je jedno také vlákno ale každý mal iný názor. A tiež sa chcem opýtať, keď dávate na predok väčšie kolesá, na zadku ostávajú rovnaké? Respektíve, z rovnakým priemerom, lebo aby sa nehádali tak ide vlastne iba o priemer.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Vypadá to dobře.Jak ti to tahá,přidával jsi na dávce?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Kdyby ještě někdo sháněl nějaká kola na předek,tak tohle mi připadá zajímavé:
http://www.sbazar.cz/vladjaros/detail/9 ... pneu-1600-
http://www.sbazar.cz/vladjaros/detail/9 ... pneu-1600-
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt ZT 303
cena je zajímavá,docela dost.
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
velmi pekne pneu, tie by mi na traktor teda boli! to by driapalo, by az na streche bola...
ak by niekto chcel odpojovac
http://auto.bazos.sk/inzerat/53761180/P ... -E-512.php
ak by niekto chcel odpojovac
http://auto.bazos.sk/inzerat/53761180/P ... -E-512.php
Re: fortschritt ZT 303
to poulm: Traktor máme len mesiac a pol, turbo tam dával predošlý majiteľ. Neviem či pridával na dávke. Robil na ňom zatiaľ len otec a vravel že celkom ide. Ale keď sme nastavovali spojku tak sme cez spojku pootáčali motorom a nebolo cítiť žiadnu kompresiu, vyzerá to tak že je zodratý a to turbo len kompenzuje stratu výkonu.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Tak pokud ti traktor ještě obstojně startuje,tak bych se tim netrápil.Na druhou stranu buď rád,že mají písty větší vůli,protože s turbem se dost zahřívají a roztahují,nejsou přímo dělané na přeplňování.
Znám případy,kdy dělali na motoře GO s novými vložkami a písty a dali na to turbo a za chvíli to přidřeli.
Já to tak mám taky na obou ZTéčkách,jdou protáčet celkem lehce,ale po zahřátí s turbem to tahá ještě velmi dobře,takže bych do toho nerejpal.Jak moc ti to fouká z hadice z odvětrání motoru? Ta hadice leze z ventilového víka směrem dolů někde mezi kompresorem a čerpadlem.Pokud by to funělo už moc,tak bych jenom vyměnil pístní kroužky.
Jinak tu vůli mezi pístem a válcem nechat,u turba je to potřeba.
Znám případy,kdy dělali na motoře GO s novými vložkami a písty a dali na to turbo a za chvíli to přidřeli.
Já to tak mám taky na obou ZTéčkách,jdou protáčet celkem lehce,ale po zahřátí s turbem to tahá ještě velmi dobře,takže bych do toho nerejpal.Jak moc ti to fouká z hadice z odvětrání motoru? Ta hadice leze z ventilového víka směrem dolů někde mezi kompresorem a čerpadlem.Pokud by to funělo už moc,tak bych jenom vyměnil pístní kroužky.
Jinak tu vůli mezi pístem a válcem nechat,u turba je to potřeba.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt ZT 303
Ja by som chcel prehodiť vstrekovacie čerpadlo z ifi W50. Tie väčšinou boli ladené na 125 koní.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Jenže Ifa má omezovací regulátor otáček na čerpadle,kdežto ZTéčko,kombajny a požární žebříky měly s výkonnostním regulátorem.
Ten maximální výkon je pro tebe imaginární a je navýšen jenom navíšením maximálních otáček třeba na 2200 nebo 2300ot. To samé si můžeš udělat na stávajícím čerpadle na ZTéčku,resp. zvednout mu maxiální otáčky,ale ty málo kdy využiješ.
Dávku paliva zvyšovat nemůžeš,jinak ti to akorát začne dýmit a výkon, resp. krouťák v nižších otáčkách se ti nezvedne a bude to beu efektu,akorát s vysokou spotřbou a brzo zakarbonovaným motorem.K přidané dávce paliva potřebuješ i více vzduchu aby to dostatečně shořelo,čehož dosáhneš třeba turbodmychadlem.
Ten maximální výkon je pro tebe imaginární a je navýšen jenom navíšením maximálních otáček třeba na 2200 nebo 2300ot. To samé si můžeš udělat na stávajícím čerpadle na ZTéčku,resp. zvednout mu maxiální otáčky,ale ty málo kdy využiješ.
Dávku paliva zvyšovat nemůžeš,jinak ti to akorát začne dýmit a výkon, resp. krouťák v nižších otáčkách se ti nezvedne a bude to beu efektu,akorát s vysokou spotřbou a brzo zakarbonovaným motorem.K přidané dávce paliva potřebuješ i více vzduchu aby to dostatečně shořelo,čehož dosáhneš třeba turbodmychadlem.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Nazdo,
ako traktor ti pojde aj s obmedzovacim cerpadlom, ale nebude to ono. ako napisal poulm, vykon na ife je dosiahnuty otackami, ale tie su ti zbytocne, ked nejazdis s vlekom po cestach a v doprave, lebo tie nestastne 3 cestne rychlosti su odstupnovane tak ako su a velakrat by ti motor aj vladal III/3, ale nestihnes ju tam dostatocne rychlo zaradit. a ked ju tam dostanes, tak ti az prilis klesne rychlost. na polne prace uplne v pohode staci aj toto cerpadlo co mas, len mu trosku treba pridat do paliva a motor sa ti bude spravat vo vsetkych otackach uplne inac, bude ostrejsi, lepsie potiahne vo vsetkych otackach, atd...osobne som mal tiez trosku doladene cerpadlo na 303.
treba si uvedomit, ze ako funguje vykonnostny regulator, cize reguluje pri vsetkych otackach motora. to znamena v reale, ked si to predstavis, ze ty plynovym pedalom natiahnes strunu, ktora ti potiahne palivovu tyc v cerpadle a prida davku paliva a motoru sa zacnu zvysovat otacky. otacky motora budu stupat dovtedy, kym odstrediva sila co posobi v regulatore cerpadla nedosiahne taku istu velkost ako sila ktorou si ty natiahol strunu plynovym pedalom a vtedy ti regulator potiahne spat palivovu tyc a otacky motora (palivova tyc) su regulovane len dvoma strunami, jedna co je na plynovom pedali a druha co na regulatore.
ked chces mat ostrejsi motor, tak staci len zvysit tuhost pruziny z plynoveho pedala a na to mas v cerpadle jeden srobik, ktory treba tak pootocit max o 1/4 otacky. v reale to bude znamenat len to, ze ti motor pojde lepsie za plynom a bude ostrejsi. ale pozor, treba to velmi opatrne pridavat, lebo sa ti moze stat, ze budes mat taky svizny motor ako v passate. tiez sa mi to parkrat stalo, ked som okolo toho spekuloval...
poulm to trosku zle napisal, tak sa ho pokusim opravit:
ked zdvihnes davku paliva, bude viac paliva horiet, budes mat viac vyfukovych plynov a motor ti pojde lepsie, lebo ti bude turbo tlacit o X% viac vzduchu do motora (lebo ma vyssie otacky, lebo je viac vyfukovych plynov). poulm ma pouzite len turba z liazky a to je velke a tam ten efekt nieje az tak citit. pri pouziti turba z URII je to lepsie citit. samozrejme, ked si nastavis prilis vela paliva, tak si ti moze stat to co aj mne, ze motor s turbom a na plny plyn vo vykone mi slahal 50cm planem z vyfuku. mi ten plamen svietil viac ako svetla.
ja co mam teraz 325, tak tam je tak nejak nastavene cerpadlo, ze ten motor bez turba nedymi a tak pekne taha, pekne ide za plynom. na 303 mi tak nesiel za plynom ani s turbom...tiez ratam, ze tam je "nejakym" sposobom nastavene cerpadlo a velmi by ma zaujimalo, ze ako, ale nechcem do toho vrtat, pokial je vsetko ok a motor ide.
ako traktor ti pojde aj s obmedzovacim cerpadlom, ale nebude to ono. ako napisal poulm, vykon na ife je dosiahnuty otackami, ale tie su ti zbytocne, ked nejazdis s vlekom po cestach a v doprave, lebo tie nestastne 3 cestne rychlosti su odstupnovane tak ako su a velakrat by ti motor aj vladal III/3, ale nestihnes ju tam dostatocne rychlo zaradit. a ked ju tam dostanes, tak ti az prilis klesne rychlost. na polne prace uplne v pohode staci aj toto cerpadlo co mas, len mu trosku treba pridat do paliva a motor sa ti bude spravat vo vsetkych otackach uplne inac, bude ostrejsi, lepsie potiahne vo vsetkych otackach, atd...osobne som mal tiez trosku doladene cerpadlo na 303.
treba si uvedomit, ze ako funguje vykonnostny regulator, cize reguluje pri vsetkych otackach motora. to znamena v reale, ked si to predstavis, ze ty plynovym pedalom natiahnes strunu, ktora ti potiahne palivovu tyc v cerpadle a prida davku paliva a motoru sa zacnu zvysovat otacky. otacky motora budu stupat dovtedy, kym odstrediva sila co posobi v regulatore cerpadla nedosiahne taku istu velkost ako sila ktorou si ty natiahol strunu plynovym pedalom a vtedy ti regulator potiahne spat palivovu tyc a otacky motora (palivova tyc) su regulovane len dvoma strunami, jedna co je na plynovom pedali a druha co na regulatore.
ked chces mat ostrejsi motor, tak staci len zvysit tuhost pruziny z plynoveho pedala a na to mas v cerpadle jeden srobik, ktory treba tak pootocit max o 1/4 otacky. v reale to bude znamenat len to, ze ti motor pojde lepsie za plynom a bude ostrejsi. ale pozor, treba to velmi opatrne pridavat, lebo sa ti moze stat, ze budes mat taky svizny motor ako v passate. tiez sa mi to parkrat stalo, ked som okolo toho spekuloval...
poulm to trosku zle napisal, tak sa ho pokusim opravit:
ked zdvihnes davku paliva, bude viac paliva horiet, budes mat viac vyfukovych plynov a motor ti pojde lepsie, lebo ti bude turbo tlacit o X% viac vzduchu do motora (lebo ma vyssie otacky, lebo je viac vyfukovych plynov). poulm ma pouzite len turba z liazky a to je velke a tam ten efekt nieje az tak citit. pri pouziti turba z URII je to lepsie citit. samozrejme, ked si nastavis prilis vela paliva, tak si ti moze stat to co aj mne, ze motor s turbom a na plny plyn vo vykone mi slahal 50cm planem z vyfuku. mi ten plamen svietil viac ako svetla.
ja co mam teraz 325, tak tam je tak nejak nastavene cerpadlo, ze ten motor bez turba nedymi a tak pekne taha, pekne ide za plynom. na 303 mi tak nesiel za plynom ani s turbom...tiez ratam, ze tam je "nejakym" sposobom nastavene cerpadlo a velmi by ma zaujimalo, ze ako, ale nechcem do toho vrtat, pokial je vsetko ok a motor ide.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
OK,máš pravdu,ale já popisoval atmosférický motor,tam dávku nemá smysl zvedat,když k tomu nemáš více vzduchu.
U turbodmychadla se dá zvedat dávka a turbo je schopné k tomu téměř paralelně přidávat otáčky a více vzduchu,ale jenom než dosáhne svoje maximální kritické otáčky,pak už více vzduchu nedodá a motor začne opět dýmit,pak už by bylo potřeba turbo druhé a větší,co dodá více vzduchu, pak už se bavíme o biturbech,ale to už je jiná kapitola na jiné povívání.
Ano,já mám Liazácké turba,která méně tlačí,řádově do 0,35baru,při prudké akceleraci nebo v max otáčkách má tendenci jít k 0,5baru,tudíž mám Nízkotlaké přeplňování,což je zase šetrnější k životnosti motoru,ale i tak je to změna,když nepřeplňovaný motor má v sání podtla řádově -0,3 až -0,5Baru podle toho jaký odpor má filtr,takže jsem navýšil tlak v sání o cca až 0,8baru, čili cca 2x toli,což také není málo na to aby to výrazně zlepšilo chod motoru.
Ale jinak řečeno jsem namontoval co jsem sehnal a pro navýšení krou´táku od 1000ot. by bylo lepší menší turbo z Krystala 16145 nebo 10145.
Nemáte někdo zkušenosti s Polskýma turbama?
http://olx.pl/oferta/turbosprezarka-urs ... 86c49e04c2
U turbodmychadla se dá zvedat dávka a turbo je schopné k tomu téměř paralelně přidávat otáčky a více vzduchu,ale jenom než dosáhne svoje maximální kritické otáčky,pak už více vzduchu nedodá a motor začne opět dýmit,pak už by bylo potřeba turbo druhé a větší,co dodá více vzduchu, pak už se bavíme o biturbech,ale to už je jiná kapitola na jiné povívání.
Ano,já mám Liazácké turba,která méně tlačí,řádově do 0,35baru,při prudké akceleraci nebo v max otáčkách má tendenci jít k 0,5baru,tudíž mám Nízkotlaké přeplňování,což je zase šetrnější k životnosti motoru,ale i tak je to změna,když nepřeplňovaný motor má v sání podtla řádově -0,3 až -0,5Baru podle toho jaký odpor má filtr,takže jsem navýšil tlak v sání o cca až 0,8baru, čili cca 2x toli,což také není málo na to aby to výrazně zlepšilo chod motoru.
Ale jinak řečeno jsem namontoval co jsem sehnal a pro navýšení krou´táku od 1000ot. by bylo lepší menší turbo z Krystala 16145 nebo 10145.
Nemáte někdo zkušenosti s Polskýma turbama?
http://olx.pl/oferta/turbosprezarka-urs ... 86c49e04c2
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí