fortschritt ZT 303
Moderátor: DYK
Re: fortschritt ZT 303
Čavte, ten tretí bod je origo na ZT, je pomerne silný, ale na náradí s ním býva problém, niekde zavadzia velký priemer oka okolo guličky, niekde príruba za guličkou, kde je nasadená krycia guma.
Čerpadlo na prevodovke A25 je rovnaké ako pred kľukou, niektoré pred kľukou mali ešte zakrytú prírubu pre mikročeradlo mazania prevodovky. Na ife možno sedí len prietok, už som videl 303, aj 323 s týmto čerpadlom, fotky 303 boli asi aj tu vo vlákne. Remene sa menia ľahšie, ale vyčnievana bok, je treba vyrezať z kapoty, osobne sa mi to moc nepáči.
Čerpadlo na prevodovke A25 je rovnaké ako pred kľukou, niektoré pred kľukou mali ešte zakrytú prírubu pre mikročeradlo mazania prevodovky. Na ife možno sedí len prietok, už som videl 303, aj 323 s týmto čerpadlom, fotky 303 boli asi aj tu vo vlákne. Remene sa menia ľahšie, ale vyčnievana bok, je treba vyrezať z kapoty, osobne sa mi to moc nepáči.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
to hotday:
jak se tak znovu dívám na ta ozubená kolečka,tak nejsou zas až tak moc široká třeba oproti Z12045.
Je pak na zváženou,jestli zabudovávat do traktoru motor 6VD nebo ne,přece jenom ten motor má slušný krouťák okolo 1000Nm a výkon okolo 160-180k
Možná by se daly někde zjistit nějaké parametry k převodovce od Ztéčka,na jaké parametry byla konstruována.
Když bych chtěl namontovat ten motor 6VD,dotížit traktor závažím třeba na 7-7,5t a tahat třeba šestiradličný obracák, tak co myslíte,mohla by to ta převodovka vydržet z dlouhodobějšího pohledu,třeba když bude osazená novýma ložiskama,kvalitním olejem + případným chlazením?
Co konkrétně se tím přídavným mazáním maže na tom hlavním hřídeli?
Je jasné že převodovka je "Gró" každého traktoru a u starých ZTéček je tím dán osud většiny těchto traktorů.
jak se tak znovu dívám na ta ozubená kolečka,tak nejsou zas až tak moc široká třeba oproti Z12045.
Je pak na zváženou,jestli zabudovávat do traktoru motor 6VD nebo ne,přece jenom ten motor má slušný krouťák okolo 1000Nm a výkon okolo 160-180k
Možná by se daly někde zjistit nějaké parametry k převodovce od Ztéčka,na jaké parametry byla konstruována.
Když bych chtěl namontovat ten motor 6VD,dotížit traktor závažím třeba na 7-7,5t a tahat třeba šestiradličný obracák, tak co myslíte,mohla by to ta převodovka vydržet z dlouhodobějšího pohledu,třeba když bude osazená novýma ložiskama,kvalitním olejem + případným chlazením?
Co konkrétně se tím přídavným mazáním maže na tom hlavním hřídeli?
Je jasné že převodovka je "Gró" každého traktoru a u starých ZTéček je tím dán osud většiny těchto traktorů.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
ked som tak popozeral tie ostatne kolesa, tak tie boli fakt skoro ako nove...na niektorych bolo este miestami poznat aj brusenie z fabriky a ta prevodovka urcite malo nerobila...ta dostala urcite zabrat...podla mna to aj z dlhodobeho hladiska bez problemov vydrzi, nemusis sa bat...akurat fakt, celu prevodovku rozobrat, vymenit loziska, a hlavne kolesa rychlosti 1,2,3 treba ulozit na ihlicky priamo bez klietok a taktiez redukcne koleso, samozrejme nove loziska, segerky a bude dalsich 20 rokov pokoj...akurat potom si myslim, ze bude nadobro v prdeli, uz to neurobi nik...
co je podstatne, tak by tej prevodovke velmi pomohlo, keby ten horny hriadel bol tlakovo mazany, ten najviac trpi a este loziska na hruske a satelitnom kosi. a ten spodny kralovsky hriadel by to malo stiect z toho horneho.
co ma dost zarazilo, tak dost boli zodrate loziska na tom kratkom hriadeli co zenie hydraulicke cerpadlo a v tom istom domci je aj lozisko co zachytava axialny tlak z celej kralovskej hriadele, to je tam, kde v obele je ten rozsireny domec na dve loziska a v strede ulozenie je dierka, predpokladam, ze tato dierka sluzila na primazavanie tychto lozisk este z cias, ked bolo tlakove mazanie prevodovky.
inac pani, oba obaly idem dat do srotu, tak ak nieco potrebujete, tak piste, pripadne cast, atd...creva zatial nechavam doma v kazdom pripade.
zaroven by som potreboval zohnat jedno koliesko do prevodovky, konkretne sa jedna o to, co zenie hydraulicke cerpadlo na servo. mali to tie starsie 300 a prve 303, resp. tie co mali od volantu kardan cez ram a v predu mali len posilnovac riadenia.
co je podstatne, tak by tej prevodovke velmi pomohlo, keby ten horny hriadel bol tlakovo mazany, ten najviac trpi a este loziska na hruske a satelitnom kosi. a ten spodny kralovsky hriadel by to malo stiect z toho horneho.
co ma dost zarazilo, tak dost boli zodrate loziska na tom kratkom hriadeli co zenie hydraulicke cerpadlo a v tom istom domci je aj lozisko co zachytava axialny tlak z celej kralovskej hriadele, to je tam, kde v obele je ten rozsireny domec na dve loziska a v strede ulozenie je dierka, predpokladam, ze tato dierka sluzila na primazavanie tychto lozisk este z cias, ked bolo tlakove mazanie prevodovky.
inac pani, oba obaly idem dat do srotu, tak ak nieco potrebujete, tak piste, pripadne cast, atd...creva zatial nechavam doma v kazdom pripade.
zaroven by som potreboval zohnat jedno koliesko do prevodovky, konkretne sa jedna o to, co zenie hydraulicke cerpadlo na servo. mali to tie starsie 300 a prve 303, resp. tie co mali od volantu kardan cez ram a v predu mali len posilnovac riadenia.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Tak v polních podmínkách se nejvíce používá rychlost 1/2, 2/2, 1/3, 2/3, takže tomu odpovídá i jejich stav.
Trojka mi kvičí už hodně,nyní už mi začala kvičet i dvojka,takže nejspíš bede hodně vůle na těchto převodech,nejspíš ty jehlové ložiska.
Dále je konfliktní ten převod pro přední náhon,ten jsi v té převodovce měl,nebo už byl vybraný?
Ono by bylo dobré oplachovat olejem v podstatě celý vrch převodovky až k hrušce diferáku,ale jak to zrealizovat to bude oříšek
Já to zatím pořešil tak,že mám v převodovce o cca 50% více oleje,ale jestli to má nějaký efekt to netuším.
Jestli se mi podaří pořídit tu škodovku,tak bych chtěl to staré ZTéčko odstavit, kuchnout a časem dát do kupy použitelný traktor. Nerad bych čekal až mi ta převodovka úplně zhavaruje,pak už nebude mít smysl jí opravovat.
to hotday:
na výměnu těch jehlových ložisek v rychlosti 2a 3 stačí vytáhnout jenom ten horní hlavní hřídel,nebo musím převodovku vytáhnout úplně z traktoru?
Trojka mi kvičí už hodně,nyní už mi začala kvičet i dvojka,takže nejspíš bede hodně vůle na těchto převodech,nejspíš ty jehlové ložiska.
Dále je konfliktní ten převod pro přední náhon,ten jsi v té převodovce měl,nebo už byl vybraný?
Ono by bylo dobré oplachovat olejem v podstatě celý vrch převodovky až k hrušce diferáku,ale jak to zrealizovat to bude oříšek
Já to zatím pořešil tak,že mám v převodovce o cca 50% více oleje,ale jestli to má nějaký efekt to netuším.
Jestli se mi podaří pořídit tu škodovku,tak bych chtěl to staré ZTéčko odstavit, kuchnout a časem dát do kupy použitelný traktor. Nerad bych čekal až mi ta převodovka úplně zhavaruje,pak už nebude mít smysl jí opravovat.
to hotday:
na výměnu těch jehlových ložisek v rychlosti 2a 3 stačí vytáhnout jenom ten horní hlavní hřídel,nebo musím převodovku vytáhnout úplně z traktoru?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
samozrejme, tieto prevody boli aj tu opotrebovane, resp. pod 3 bol uz normalne aj vysekany hriadel...dvojka bola este celkom schopna co sa tyka ulozenia.
jasne, ze tam bol prevod na predny nahon, myslis ten zadny pri hruske? ten sa len tak lahko neda vybrat. su tam dve segerky ktore su celkom dost slusny porod...
tak hrozne by som povedal, ze to nieje, lebo staci ti len jedna medena trubka, navrtat diery na kolesa pripadne aby nieco striekalo aj zboku na kolesa a uz to mas hotove a este jedno smerovanie k loziskam hrusky a uz je to hotove...zas az take hrozne to nieje...zvladnut sa to da...akurat jedine co ma trapi je, ze odkial urobit nahon cerpadla co bude mazat prevodovku. uz som rozmyslal aj tak, ze hodit na predok na motor pred kluku dvojite bulharske cerpadlo a tym tlacit olej do prevodovky. co mam skusenosti aj so sustruhom, tam sa mi tiez hrialo jedno lozisko a ako nahle som tam urobil len malicky obstrek tak je uz teplota polovicna...
obavam sa, ze zvysenie hladiny oleja na tvojom starom zt ti to vobec nepomoze, lebo mam taky pocit, ze ty mas tlakove mazanie prevodovky ...takze je to zbytocne...tam uz pomoze len go...
2,3 stupen su na spodnom kralovskom hriadeli, cize na vymenu lozisk na 2 a 3 stupni musis vybrat horny hriadel, hydraulicke cerpadlo, jeho nahon, vybrat lozisko z obalu, povolit matku za loziskom, vybrat von cely domec s hruskou.
uprimne povedane, musis prevodovku rozobrat do srobika, lebo musis vybrat von aj satelitny kos, alebo odelit prevodovku od zadneho mosta. neviem, ze co je horsi scenar.
inac, len tak pre info, lozenie duteho hriadela kardanu bolo uplne v poriadku, takze nechapem dovod, ze preco to niekomu odide a niekomu nie...akurat co som si vsimol, tak dost boli znicene zuby nespravnym radenim.
jasne, ze tam bol prevod na predny nahon, myslis ten zadny pri hruske? ten sa len tak lahko neda vybrat. su tam dve segerky ktore su celkom dost slusny porod...
tak hrozne by som povedal, ze to nieje, lebo staci ti len jedna medena trubka, navrtat diery na kolesa pripadne aby nieco striekalo aj zboku na kolesa a uz to mas hotove a este jedno smerovanie k loziskam hrusky a uz je to hotove...zas az take hrozne to nieje...zvladnut sa to da...akurat jedine co ma trapi je, ze odkial urobit nahon cerpadla co bude mazat prevodovku. uz som rozmyslal aj tak, ze hodit na predok na motor pred kluku dvojite bulharske cerpadlo a tym tlacit olej do prevodovky. co mam skusenosti aj so sustruhom, tam sa mi tiez hrialo jedno lozisko a ako nahle som tam urobil len malicky obstrek tak je uz teplota polovicna...
obavam sa, ze zvysenie hladiny oleja na tvojom starom zt ti to vobec nepomoze, lebo mam taky pocit, ze ty mas tlakove mazanie prevodovky ...takze je to zbytocne...tam uz pomoze len go...
2,3 stupen su na spodnom kralovskom hriadeli, cize na vymenu lozisk na 2 a 3 stupni musis vybrat horny hriadel, hydraulicke cerpadlo, jeho nahon, vybrat lozisko z obalu, povolit matku za loziskom, vybrat von cely domec s hruskou.
uprimne povedane, musis prevodovku rozobrat do srobika, lebo musis vybrat von aj satelitny kos, alebo odelit prevodovku od zadneho mosta. neviem, ze co je horsi scenar.
inac, len tak pre info, lozenie duteho hriadela kardanu bolo uplne v poriadku, takze nechapem dovod, ze preco to niekomu odide a niekomu nie...akurat co som si vsimol, tak dost boli znicene zuby nespravnym radenim.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
No,takže celá převodovka ven,to bude asi nejlepší,aspoň se vše skontroluje a udělá.
Jinak na tom starém ZTéčku mám ještě nucené přimazávání převodovky,ale velký průtok to mít nebude. Pokud máš čerpadlo pro řízení na převodovce,tak by tam taky mohlo vejít dvojče,nebo ho použít na mazání převodovky a pro řízení dát čerpadlo před motor.
Pokud by se sjednotila náplň převodovky a hydrauliky,tak by to vyřešilo několik problémů a to filtraci,chlazení a obstřik převodovky. Ten obstřik by šel udělat z přepadu od hydraulického čerpadla,filtraci sacím filtrem na sání a do přepadové větve nějaký větší průtokový chladič.
Já osobně jsem raději zastánce oddělených náplní,ale pokud si k tomu člověk připojuje svoje stroje,tak by v tom nemusel být problém.
Na novém Ztéčku mám už náplně sjednocené,takže tam by ten obstřik šel udělat dobře
Jinak na tom starém ZTéčku mám ještě nucené přimazávání převodovky,ale velký průtok to mít nebude. Pokud máš čerpadlo pro řízení na převodovce,tak by tam taky mohlo vejít dvojče,nebo ho použít na mazání převodovky a pro řízení dát čerpadlo před motor.
Pokud by se sjednotila náplň převodovky a hydrauliky,tak by to vyřešilo několik problémů a to filtraci,chlazení a obstřik převodovky. Ten obstřik by šel udělat z přepadu od hydraulického čerpadla,filtraci sacím filtrem na sání a do přepadové větve nějaký větší průtokový chladič.
Já osobně jsem raději zastánce oddělených náplní,ale pokud si k tomu člověk připojuje svoje stroje,tak by v tom nemusel být problém.
Na novém Ztéčku mám už náplně sjednocené,takže tam by ten obstřik šel udělat dobře
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
no, ved toto, ze vsetko co mam doma prevodovky tak su len D- typ a tuto co som rozobral tak ta bola C-typ a tieto nemali primazavanie prevodovky, resp. mali ho len obstrekom.
konecne som nasiel tento obrazok, tak zhanam konkretne toto koliesko co je dolu na obrazku zakruzkovane
konecne som nasiel tento obrazok, tak zhanam konkretne toto koliesko co je dolu na obrazku zakruzkovane
Re: fortschritt ZT 303
Ahoj,
potřeboval bych pomoct.
Přišlo mi čerpadlo dle katalogu, ale jako na svini je jinačí, než tam bylo. místo na M8 šroubech drží na M6, a osazení na tom hliníkovém držáku je průměru jen 36,3mm. já tam měl mnohem větší osazení Tak mě napadlo něž začnu dělat mezikruží do původního držáku a předělávat díry, jestli někdo nemáte tento držák s takovou dírou doma nevyužitý. Jinak čerpadlo má označení Caproni A33XTM1 36/14 Pn 200bar, n/n 1500min -1
Díky
potřeboval bych pomoct.
Přišlo mi čerpadlo dle katalogu, ale jako na svini je jinačí, než tam bylo. místo na M8 šroubech drží na M6, a osazení na tom hliníkovém držáku je průměru jen 36,3mm. já tam měl mnohem větší osazení Tak mě napadlo něž začnu dělat mezikruží do původního držáku a předělávat díry, jestli někdo nemáte tento držák s takovou dírou doma nevyužitý. Jinak čerpadlo má označení Caproni A33XTM1 36/14 Pn 200bar, n/n 1500min -1
Díky
Ondřej
Re: fortschritt ZT 303
Už si to mazanie presne nepamätám, ale mazaná je komplet voľnobežka na násobič, horný stromčer 123 je tušim dutý, takže sú mazané obe ložiská horného stromčeka a tiež predné ložisko redukčnej prevodovky. Ďalej je kanálik k ložiskám kde je hriadeľ náhonu hydraulického čerpadla a dieru by mal mať aj hriadeľ dolného stromčeka 123.
Videl som priemyselné mašiny, na balenie cukríkov, ktoré navrhol snaď Hitlerov dedo a tie mali komplet nútené mazanie, všade medené rúročky spájané mäkkou spájkou. Nebolo by moc komplikované niečo podobné nabastliť do ľubovolnej prevodovky. S meďou sa pomerne dobre robí, je poddajná a tak nie je problém s tvarovaním a sklepaním na koncoch.
Koleso na pohon čerpadla by zmákol hravo aj šikovný frézár, origo je vyrobené bez povrchovej úpravy, pri rozoberaní prevodovky mi nesadli zuby a podarilo sa mi ho zohnúť, potom som ho bez problémov vybral a vyrovnal.
Videl som priemyselné mašiny, na balenie cukríkov, ktoré navrhol snaď Hitlerov dedo a tie mali komplet nútené mazanie, všade medené rúročky spájané mäkkou spájkou. Nebolo by moc komplikované niečo podobné nabastliť do ľubovolnej prevodovky. S meďou sa pomerne dobre robí, je poddajná a tak nie je problém s tvarovaním a sklepaním na koncoch.
Koleso na pohon čerpadla by zmákol hravo aj šikovný frézár, origo je vyrobené bez povrchovej úpravy, pri rozoberaní prevodovky mi nesadli zuby a podarilo sa mi ho zohnúť, potom som ho bez problémov vybral a vyrovnal.
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte črc 01, 2014 12:38 pm
- Bydliště: krušné hory
Re: fortschritt ZT 303
ahoj kluci, tak jsem koukal na nové příspěvky. Jak tu řešítě čerpadlo řízení z ify, které je umístěno pravého boku mototu jsem měl dřív na bývalém zt-303 a musím říct, že to bylo super....chodilo to dobře jen vím, že když jsem zetéčko uvrtal v lese v močále tak ty řemeny klouzaly a kola né a né zatočit ale je fakt že mi koukali jen blatníky takže to vidím jako dobré řešení. jinak dnes jsem po dvou měsících byl projet mé zt-300 a opět jsem nasra..j protože jsem se sral s tím serve a kloubama a vším co se řízení týká a je to samé v jednom místě se mi i šprajcuje tak už fakt nevím....asi to budu muset nějak předělat na orbitrol ale to fakt zatím nevím jak no. nejlepší bude sehnat nějakou tu pístnici a čerpadlo z té ify(tohle na té převodovce není šťastné řešení) a nějak to porobit.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
to ZT323A:
hele,neprodali ti náhodou polskou náhradu?
http://hemas.pl/index.php?option=com_js ... 7&Itemid=0
http://hemas.pl/index.php?option=com_js ... 0&Itemid=0
hele,neprodali ti náhodou polskou náhradu?
http://hemas.pl/index.php?option=com_js ... 7&Itemid=0
http://hemas.pl/index.php?option=com_js ... 0&Itemid=0
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
ahojte,
to CBS: jasne, viem si predstavit, ze ako fungovalo to mazanie, resp. aj v tomto obale prevodovky je navrtana diera aby to primazavalo tie najviac namahane loziska. osobne si myslim, ze keby tam bol urobeny uz len obstrek kolies na hornej hriadeli, tak by na tom bola ta prevodovka lepsie ako bez neho...lebo ked sa tak do nej pozrem a predstavim si hladinu oleja, tak napr. rychlosti 1,2,3 sa este mocia, to je ok, ale I, II sa absolutne nemozu omocit do oleja, cize horne kolesa na ihlickach bezia nasucho. redukcne koleso je trosku mazane, ale aj to musi byt slabo a hruska ani nehovorim...
no, to je pekne s tym kolesom, ale otazka je, ze ci poznas niekoho kto ho ma, alebo ma urobeny vykres, lebo bez stareho kusu alebo vykresu mi ho nikto nevyrobi a to moze byt aj sikovny...
to pavel zt-300:
ty si mi bol raz spominal, ze mas nejake vykresy od zt..nahodou nemas medzi nini aj toto spominane koleso? lebo bez stareho kusu alebo vykresu mi to nikto nevyrobi.
to ZT323A:
no, ja mam pocit, ze ty si tam mal podla toho oznacenia co si tu pisal zalozene povodne cerpadlo orsta, a to ma len 6 drazku aj v unasaci aj na hriadelke cerpadla a teraz ti podla katalogu predali nahradu za bulharske cerpadlo co ma osku s kuzelom a na klin a na nu nahodis nabojku s tisichranom a v unasaci je tiez tisichran. co si tam vlastne povodne mal?? nedali by sa hodit nejake fotky, nech mame predstavu co tam bolo povodne a co mas teraz za nahradu? a co vlastne potrebujes? a podla toho by sa dalo mozno pomoct
to CBS: jasne, viem si predstavit, ze ako fungovalo to mazanie, resp. aj v tomto obale prevodovky je navrtana diera aby to primazavalo tie najviac namahane loziska. osobne si myslim, ze keby tam bol urobeny uz len obstrek kolies na hornej hriadeli, tak by na tom bola ta prevodovka lepsie ako bez neho...lebo ked sa tak do nej pozrem a predstavim si hladinu oleja, tak napr. rychlosti 1,2,3 sa este mocia, to je ok, ale I, II sa absolutne nemozu omocit do oleja, cize horne kolesa na ihlickach bezia nasucho. redukcne koleso je trosku mazane, ale aj to musi byt slabo a hruska ani nehovorim...
no, to je pekne s tym kolesom, ale otazka je, ze ci poznas niekoho kto ho ma, alebo ma urobeny vykres, lebo bez stareho kusu alebo vykresu mi ho nikto nevyrobi a to moze byt aj sikovny...
to pavel zt-300:
ty si mi bol raz spominal, ze mas nejake vykresy od zt..nahodou nemas medzi nini aj toto spominane koleso? lebo bez stareho kusu alebo vykresu mi to nikto nevyrobi.
to ZT323A:
no, ja mam pocit, ze ty si tam mal podla toho oznacenia co si tu pisal zalozene povodne cerpadlo orsta, a to ma len 6 drazku aj v unasaci aj na hriadelke cerpadla a teraz ti podla katalogu predali nahradu za bulharske cerpadlo co ma osku s kuzelom a na klin a na nu nahodis nabojku s tisichranom a v unasaci je tiez tisichran. co si tam vlastne povodne mal?? nedali by sa hodit nejake fotky, nech mame predstavu co tam bolo povodne a co mas teraz za nahradu? a co vlastne potrebujes? a podla toho by sa dalo mozno pomoct
Re: fortschritt ZT 303
Samozrejme že na výrobu je najlepšie mať druhé koleso, alebo mať rovno jedno na montáž. Aj keď by sa maly dať rozmery kola aj vypočítať. Viem o jednej 300, chlapík spomínal, že s nej asi vyberie motor a zbytok pôjde do hutí, aj sa pohrávam s myšlienkou, že by možno bola na orgány, ale ešte som to nevidel.
Re: fortschritt ZT 303
Ahoj, tak už jsem se dal do úpravy toho hliníkového držáku. Původně jsem tam měl čerpadlo orsta. dle katalogu jsem objednal nové. přišlo Caproni, nejspíš bulharské. stálo 4400 vč. daně, plus spojka a ten váleček. to bylo za 2200 včetně daně.
Ondřej
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Zdarec,
to CBS: v pripade, ak by tu prevodovku chcel ten chlapik dat do zeleza, tak si urcite pridem vybrat to koleso...pripadne by som ju od neho aj celu odkupil za srotovku, este by som mal zaujem aj o tie navrtane hriadele na mazanie, ak by boli este schopne prevadzky, to uz ako by si mal ty zaujem o organy, samozrejme, by som mu pomohol aj s vybratim motora, atd...
to ZT323A:
no, tak teraz tomu chapem...toto je uplne nieco ine ako som si predstavoval...to cerpadlo orsta je tiez nejake atypicke, taku som este nevidel..to bude asi nejaky novsi typ...tento drziak co mas ty hlinikovy bol na 303 len zelezny zvarenec a bolo to presne na cerpadlo caproni. nedavno bol aj jeden na bazosi fungel novy...ak to dobre chapem, tak tymto medzikruzkom mas uz vlastne vsetko hotove a staci ti uz len prisrobovat cerpadlo. ci?
to CBS: v pripade, ak by tu prevodovku chcel ten chlapik dat do zeleza, tak si urcite pridem vybrat to koleso...pripadne by som ju od neho aj celu odkupil za srotovku, este by som mal zaujem aj o tie navrtane hriadele na mazanie, ak by boli este schopne prevadzky, to uz ako by si mal ty zaujem o organy, samozrejme, by som mu pomohol aj s vybratim motora, atd...
to ZT323A:
no, tak teraz tomu chapem...toto je uplne nieco ine ako som si predstavoval...to cerpadlo orsta je tiez nejake atypicke, taku som este nevidel..to bude asi nejaky novsi typ...tento drziak co mas ty hlinikovy bol na 303 len zelezny zvarenec a bolo to presne na cerpadlo caproni. nedavno bol aj jeden na bazosi fungel novy...ak to dobre chapem, tak tymto medzikruzkom mas uz vlastne vsetko hotove a staci ti uz len prisrobovat cerpadlo. ci?