fortschritt ZT 303
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Opět je výhoda u ZTéčka,že tam jde docela dobře laborovat s rozvaděči a hydraulikou vůbec.
Já mám taky natažené trubky do předu na radlici,sice je zatím jenom zapojuji přes rychlospojky ze zadu,ale i tak je to dobré a funguje to.
Tak jsem byl o víkendu na výletě u kamarádů na Vysočině a podařilo se mi ukořistit přední a zadní závaží,které mi chybí do sady.Předek už mám komplet a zadních mám 6ks,takže mi chybí ještě dva.
Krom toho ještě cestou přes inzerát pěknou střechu,nový kloub do přední nápravy, gumový zvon,skla,světla,palubovku atd.,prostě co bylo,ať je něco do zálohy.
Já mám taky natažené trubky do předu na radlici,sice je zatím jenom zapojuji přes rychlospojky ze zadu,ale i tak je to dobré a funguje to.
Tak jsem byl o víkendu na výletě u kamarádů na Vysočině a podařilo se mi ukořistit přední a zadní závaží,které mi chybí do sady.Předek už mám komplet a zadních mám 6ks,takže mi chybí ještě dva.
Krom toho ještě cestou přes inzerát pěknou střechu,nový kloub do přední nápravy, gumový zvon,skla,světla,palubovku atd.,prostě co bylo,ať je něco do zálohy.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
- pirat.silnic
- Příspěvky: 88
- Registrován: úte led 18, 2011 6:32 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Jo ja potrebuju s rychlospojek ted ovladat 2 pistnice(na nakladaci ktery budu delat)ty dva okruhy mam,a casem bych chtel jeste treti pistnici na otoc,melo by to fungovat i jako podkop.No a stech levych rychlospojek by to teda slo napojit na rozvadec ktery by musel mit dve sekce,jestli to dobre chapu.hotday píše:tiez mam uz nachystany dalsi rozvadzac, ze rozsirim ten moj, co mam doteraz na zt, ale zatial nieje casu, pokial traktor beha, tak do toho nebudem sprtat...a keby si to urobil len tak, myslim ze rychlospojky na lavej strane v smere jazdy z nich napojit dalsi rozvadzac, co by si mal ciste len na ruku?? ja potrebujem rozsirit povodny rozvadzac kvoli tomu, lebo chcem hodit na predok radlicu na sneh a este by som chcel jednu plavajucu sekciu, aby som nemusel natahovat hadice od zadnych dopredu a urobit to rovno natvrdo trubkami, a radlicu chcem zdvihat a zaroven aj natacat do stran, aby som sa co najmenej narobil.pirat.silnic píše:Aha,jeste ten 3okruh nebudu potrebovat ale v budoucnu asi urcite,ja se v te hydraulice moc nevyznam tak se ptam tu asi to budu resit jak to bude potom aktualni.CBS píše:Mal by to byť stavebnicový rozvádzač, no neskúšal som ho rozširovať. Možno by sa dalo aj v katalógu vysomáriť, aj keď taj je tých modulov rozkreslených niekoľko. Pridaním ďalšej sekcie vonkajšieho okruhu by to malo fungovať, aj keď sa bude treba popasovať s napojením trubiek. Alebo zohnať dva trojcestné ventily a jeden okruh tak rozdeliť.
Re: fortschritt ZT 303
Najjednoduchšie by bolo rozšíriť rozvádzač v traktore, prípadne jeden okruh rozdeliť, nutne by to nemusel byť dvojsekčný rozvádzač, stačil by dvojitý spriahnutý trojcestný ventil, ideálne s elektromagnetickým ovládaním.
To hotday: keby si nepotreboval ďalšiu sekciu s plávajúcou polohou, stačilo by ti vložiť štyri T do jestvujúcich okruhov a vyviesť rýchlospojky dopredu.
To hotday: keby si nepotreboval ďalšiu sekciu s plávajúcou polohou, stačilo by ti vložiť štyri T do jestvujúcich okruhov a vyviesť rýchlospojky dopredu.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř lis 14, 2012 8:04 pm
- Bydliště: Nepomuk
Re: fortschritt ZT 303
ahoj máme ZT 303 cca 10 let, taháme pluh B 201 5radl.bez problémů spotřeba daleko menší než crystal 120 a hlavně má tlakovou hydrauliku takže není potřeba hever zvedne se, když tam pluh neleza tak ho tam narvu a je tam. . To samé brzdy-nožní nebrzdí nic moc ale ruční to jistí. Kde 120 končí tam Ztéčko začíná,je tam člověk sice jako tankista Kolja ale za ty prachy super stroj. Teď chci předělávat dle vzoru ZT 303 nacpu tam Tatru 148. Je to chlazené vzduchem, má vlastní kapalinovou spojku.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
No,myslím že se vzducháč do zemědělství vůbec nehodí a už vůbec ne do traktoru
Je mnoho jiných motorů co se do ZTéčka hodí mnohem víc než tatra, tu bych tam dával až jako poslední.
Pokud se ti Ifácké motory nelíbí,tak tam dej motor třeba ze Z101,Z120 nebo Z160 a uděláš mnohem líp.
Toť můj názor.
Je mnoho jiných motorů co se do ZTéčka hodí mnohem víc než tatra, tu bych tam dával až jako poslední.
Pokud se ti Ifácké motory nelíbí,tak tam dej motor třeba ze Z101,Z120 nebo Z160 a uděláš mnohem líp.
Toť můj názor.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
no, praveze mne nozna brzdi daleko lepsie ako rucna...ale na rucnej mam uz slabsie oblozenie...takze asi preto...na nocnu som hodil do kolies valceky z avie, taktiez aj hlavny brzdovy a brzdi to ako diabol...rucna mi tolko neudrzi ako nozna...takze niekde by som v tom videl zradu...no, neviem, ci ti ta tatra nepolezie na spotrebe a potom uz aj na nervy...preco chces vlastne menit motor??? to som nepochopil...dedakomarek píše:ahoj máme ZT 303 cca 10 let, taháme pluh B 201 5radl.bez problémů spotřeba daleko menší než crystal 120 a hlavně má tlakovou hydrauliku takže není potřeba hever zvedne se, když tam pluh neleza tak ho tam narvu a je tam. . To samé brzdy-nožní nebrzdí nic moc ale ruční to jistí. Kde 120 končí tam Ztéčko začíná,je tam člověk sice jako tankista Kolja ale za ty prachy super stroj. Teď chci předělávat dle vzoru ZT 303 nacpu tam Tatru 148. Je to chlazené vzduchem, má vlastní kapalinovou spojku.
Re: fortschritt ZT 303
tiež pochybujem o úslpešnosti Tatrováckeho motora v ZT, hlavne čo sa týka spotreby, je to predsa skoro dvojnásobný objem. Ak chceš hospodárny motor, jednoznačne niečo preplňované.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Tady jsou nějaká videa se vzduchovýmí motory V8:
http://www.youtube.com/results?search_q ... qe7CZ1NJU0
Jinak existuje mnoho přestaveb,kde se do ZTéček strkalo všechno možné.Osobně jsem viděl zabudovaný motor ze Zetoru Z101,z V3Sky, pak šestiválec Leyland, a mnoho dalších jde najít na netu.
Jinak nevidím nic špatného na těch originálních Ifáckých motorech v ZTéčkách.Když jsou dobré vstřiky a čerpadlo tak to jezdí skvěle.Celková spotřeba je pak o tom kdo jak má těžkou nohu a jak s tím umí jezdit.
http://www.youtube.com/results?search_q ... qe7CZ1NJU0
Jinak existuje mnoho přestaveb,kde se do ZTéček strkalo všechno možné.Osobně jsem viděl zabudovaný motor ze Zetoru Z101,z V3Sky, pak šestiválec Leyland, a mnoho dalších jde najít na netu.
Jinak nevidím nic špatného na těch originálních Ifáckých motorech v ZTéčkách.Když jsou dobré vstřiky a čerpadlo tak to jezdí skvěle.Celková spotřeba je pak o tom kdo jak má těžkou nohu a jak s tím umí jezdit.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
akoze tiez nevidim dovod prerabky...ked sa ten motor preplnuje, dobre vstreky, dobre cerpadlo, beha to ako diabol...este ked si tam clovek prerobi starter tak to startuje cca ako zetor...ja som zatial aj spotrebovo aj so vsetkym spokojny co sa tyka ifackeho motora...
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Tak jak se štelujete na zimu?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Měl bych na Vás prosbu.Potřebuji nějak vymyslet do svého ZT nějaké dobré topení,to originální už tam nemám, tak bych se rád inspiroval nějakýma vašima úpravama,můžete nahodit nějaké fota?Dík.
Teď na podzim jak jezdím občas se dřevem,tak už mi tam je docela zima,hlavně při jízdě po cestě to kvalitně protahuje.
to hotday:
matně si pamatuji,že jsi měl na svém ZT taky nějak jinak předělané topení,mohl by jsi mi to o chvilce vyfotit? Popř. nějaké zkušenosti co by jsi mi poradil,aby to dobře fungovalo. Dík moc.
Teď na podzim jak jezdím občas se dřevem,tak už mi tam je docela zima,hlavně při jízdě po cestě to kvalitně protahuje.
to hotday:
matně si pamatuji,že jsi měl na svém ZT taky nějak jinak předělané topení,mohl by jsi mi to o chvilce vyfotit? Popř. nějaké zkušenosti co by jsi mi poradil,aby to dobře fungovalo. Dík moc.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Ahoj,
tak ja mam na pravej strane kurenie spod soferovej sedacky z fiat ducato a zohrieva mi len ciste vzduch v kabine, nenasava mi vzduch zvonka...pokial sa len tak vrtim na mieste, tak je to ok, ale ako nahle uz idem na nejaku dlhsiu trasu, tak fuci cez tu kabinu ako keby tam hadam ani okna neboli...proste ta kabina stoji za dve veci...ale ani jedna nieje na premavku v zime...nafotit ti to mozem, uvidis, ako ta to inspiruje.
Miro
tak ja mam na pravej strane kurenie spod soferovej sedacky z fiat ducato a zohrieva mi len ciste vzduch v kabine, nenasava mi vzduch zvonka...pokial sa len tak vrtim na mieste, tak je to ok, ale ako nahle uz idem na nejaku dlhsiu trasu, tak fuci cez tu kabinu ako keby tam hadam ani okna neboli...proste ta kabina stoji za dve veci...ale ani jedna nieje na premavku v zime...nafotit ti to mozem, uvidis, ako ta to inspiruje.
Miro
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Tak uvidíme co vymslíme.Každopádně každá trocha teplého vzduchu na nohy je v zimě dobrá
Samozřejmě,kdybych měl se ZT jezdit častěji nebo každý den,tak bych asi uvažoval o výměně kabiny za nějakou utěsněnější,pak by to bylo v pohodě
Myslím, že i ta původní při troše snahy jde docela dobře utěsnit různýma gumama,filcema atd.,stačí jenom chtít a 90% průvanu jde zastavit.
Při té jízdě po silnici je už veliký rozdíl,jestli jedu se starou 69kou 20km/h nebo se ZTéčkem 30-40km/h,pak si už ten průvan najde každou malou dírku kdekoli v podlaze.
Jsem zvědavý,jaké zase budou křeče s naftami při prvních větších mrazech,protože pravidlem zůstává,že je na půmpách vždycky ta nafta,která má hranici filtrovatelnosti menší než je zrovna venkovní teplota.
Samozřejmě,kdybych měl se ZT jezdit častěji nebo každý den,tak bych asi uvažoval o výměně kabiny za nějakou utěsněnější,pak by to bylo v pohodě
Myslím, že i ta původní při troše snahy jde docela dobře utěsnit různýma gumama,filcema atd.,stačí jenom chtít a 90% průvanu jde zastavit.
Při té jízdě po silnici je už veliký rozdíl,jestli jedu se starou 69kou 20km/h nebo se ZTéčkem 30-40km/h,pak si už ten průvan najde každou malou dírku kdekoli v podlaze.
Jsem zvědavý,jaké zase budou křeče s naftami při prvních větších mrazech,protože pravidlem zůstává,že je na půmpách vždycky ta nafta,která má hranici filtrovatelnosti menší než je zrovna venkovní teplota.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt ZT 303
Ja nemám problém nahodiť origo ventilátor aj radiátor, len sa k tomu neviem dopracovať. Pri orbách kým nefúka extrémny vietor je v kabíne celkom príjemne aj keď je vonku -5°. Žiguláky mali celkom kompaktné a pomerne výkonné kúrenie, nad vzduchojemom by sa mu snáď miestonašlo. V š180 je ventilátor ako v škode 100, asi aj radiátor, to tiež kúri dosť slušne, len keď sú okolo dverí 1cm špáry tak je to bieda keď fúka vietor.
Na vrakovisku nájdeš množstvo kúrení, na ZT je trocha problém s miestom... no malo by so začať hlavne s utesnením. Filc je dosť problém zohnať, dá sa však kúpiť izolácia ako sa používa na PVC rúry v plátoch, no neviem ako to finančne vychádza.
Inak niekde tu kolovali fotky ZT s bufíkom chyteným na blaníku pri hydraulickom rozvádzači
Na vrakovisku nájdeš množstvo kúrení, na ZT je trocha problém s miestom... no malo by so začať hlavne s utesnením. Filc je dosť problém zohnať, dá sa však kúpiť izolácia ako sa používa na PVC rúry v plátoch, no neviem ako to finančne vychádza.
Inak niekde tu kolovali fotky ZT s bufíkom chyteným na blaníku pri hydraulickom rozvádzači
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Já ZTéčko využívám z 50ti % i v dopravě,resp. vození dřeva,štěrku atd. co je zrovna potřeba a jezdím v podstatě po celém okrese a mnody je mi tam zima i v létě,když vyrážím brzo ráno a je ještě chladno.
To utěsnění je určitě první věc co je potřeba udělat a pak pojračovat s topením.
To utěsnění je určitě první věc co je potřeba udělat a pak pojračovat s topením.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí