fortschritt ZT 303
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
no, takze vcera som robil vyskum a nejak sam i priplietla jedna ina tryska do motora, takze mozno preto nemal pozadovany vykon, takze som pekne kupil 4x liaz dop 115 s 533, maly uhol rozstreku, pootocil nie na tu ciarku na liaz, ale tak ako to sedel touto predkomorkou, nastavil na 170atm a sup ich dnu, dalej som nastavil cerpadlo, lebo mi to nejak nedalo, ale vcera som mu nie a nie najst spravnu polohu...tak som sa vcera spolocensky unavil a ked som dnes rano isiel do hory, tak sa mi zdalo, ze trosku horsie chyta, tak som to na opitu hlavu len tak nastavil a cuduj sa svete, vykon paradny, vladze, nezadymi, len ked mu pridam, vtedy taky cierny oblak vyleti, ze to az pekne nieje ale ked sa uz dostane do otacok, tak uz taha a len para z vyfuku...som spokojny...do motora uz nesprtam, este musim olej vymenit, lebo sa mi zda nejaky riadky...a nejak ho je vela...sa mi to nepaci...
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
to hotday:
Co to jsou za trysky,resp. kolik mají otvorů a zaslepoval jsi některé dirky?
Jakým způsobem nastavuješ dávaku na čerpadle,dorazem na regulační tyči z levé strany,nebo lezeš do regulátoru a tam ho přitahuješ na táhle?
Jinak jsem dnes ukořistil další díl do předního závaží,takže už jich mám pět.
Neválí se doma někomu ještě pár zbytečných kousků?
Se závažími na ZTéčka je to bída,každý to vyházel do šrotu a teď se blbě shánějí. Kdo to prodává,tak chce za to nekřesťanské peníze.
Co to jsou za trysky,resp. kolik mají otvorů a zaslepoval jsi některé dirky?
Jakým způsobem nastavuješ dávaku na čerpadle,dorazem na regulační tyči z levé strany,nebo lezeš do regulátoru a tam ho přitahuješ na táhle?
Jinak jsem dnes ukořistil další díl do předního závaží,takže už jich mám pět.
Neválí se doma někomu ještě pár zbytečných kousků?
Se závažími na ZTéčka je to bída,každý to vyházel do šrotu a teď se blbě shánějí. Kdo to prodává,tak chce za to nekřesťanské peníze.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt ZT 303
Násobič sa radí práve smerom od volantu, takže to škrípanie je normálne (vidlička má dva kameňe, zvrchu a zospodu, takže to nemôže vykočiť) násobič zaradíš iba keď sú vypnuté obe lamely spojky, rovnako ako kardan, preto odporúčam skontrolovať nastavenie spojky, na jednom ZT sme mali prilepenú spojkovú lamelu, museli sme po nej poklepať. Ak pri radení kardanu cítiš, že sú polohy aretované pružinkou, odporúčam ten aretačný plech na páky zdemontovať.pasekař píše:Tak v čera jsem se trochu hrál s pákou zapnutí vyvodového hřídele protože jak vždy po nastartování se vyvodak točil ale jak jsem pohnul s pákou zapínání vyvodaku tak se přestal točit. Povolil tu objímku a zkoušel jsem to nějak přestavyt , bez úspěchu . Myslel jsem že ty páky jsou osazené na tisícihranu ale je to na obyčejné trubce a zapínaní násobyče tam má vložený klínek,pak mě napadlo odšroubovat tu plotničku s těma vyfrézovanýma zářezama protože se mě zdálo že to zapínaní jde jen tam nechce zaskoči a taky že jo ,potom odšroubování vyvodak zaskočil a funguje zatím bez zatěže tak doufam že to bude vpořádku.měl bych takovou prosbu o radu páka násobyče s tou dokážu po odšroubování bočního plechu u palubky pohnout až za uroven zapínání uzávěruk a násobyč nechce zaskočit a celou tu dráhu cítím jak to de přes zuby jen ne a ne zaskočit a další věc páka zapínaní vyvodaku má byt jestly si dobře vzpomínám u volantu zapnuto a od volantu vypnuto já to mám přesně naopak nemuže byt problem i vtomto
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
no, takze z oznacenia je to uhol rozstreku 115, 5 je pocet otvorou, a 33 je priemer dierok v stotinach mm..s vacsim otvrom som uz velmi nechcel davat, lebo tu ich je predsa len 5 a nie jeden ako na povodnej...toto islo ze vraj do liaz turbo ale nie este s tym najvyssim vykonom...asi tie najsilnejsie mali tusim ze 535...poulm píše:to hotday:
Co to jsou za trysky,resp. kolik mají otvorů a zaslepoval jsi některé dirky?
Jakým způsobem nastavuješ dávaku na čerpadle,dorazem na regulační tyči z levé strany,nebo lezeš do regulátoru a tam ho přitahuješ na táhle?
Jinak jsem dnes ukořistil další díl do předního závaží,takže už jich mám pět.
Neválí se doma někomu ještě pár zbytečných kousků?
Se závažími na ZTéčka je to bída,každý to vyházel do šrotu a teď se blbě shánějí. Kdo to prodává,tak chce za to nekřesťanské peníze.
no, tak doraz nechytam, je to zbytocne, lebo ja som uz predtym sprtal do reulatora, a tak som musel aj teraz sprtat len do reulatora...doraz ti nepomoze, lebo ako nahle motor dosiahne otacky na plyne, ubere ti na davke reulator...tiahlo nechavam tak, tam je taky jeden srob, co nastavujes silu pruziny ked pridas plyn..tak toho sa chytam...tam to kus nastavim a fajront...
no, tak to si sikovnejsie ako ja, ja to mam trosku v riti, lebo zatial su mi nie treba, uz planujem hodit dopredu tie kolesa 18-20 a tiato pojdu dole a hodim tam uz aj brzdy koli vahe, lebo mi nejak velmi dviha predok...
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Já jsem loni zkoušel ty vstřikovače z Liazu s tryskami 535, ale nefungovalo to tehdy,někde ve vlákně jsem to komentoval. Starty byly perfektní,volnoběh rovnoměrný a klidný,ale v tahu to nemělo potřebný výkon a začlo to kouřit. Nejspš docházelo k hoření nafty na píst,protože dvě dirky nemají kam rozprašovat,tak jsem je zatím odložil a použiji je až budu stavět druhý motor s písty na více otvorové trysky.
Jinak to nastavení čerpadla se dá udělat několika způsoby. Co tě vedlo drbat do pružin reguláoru? Když chci centrálně přidat na dávce,tak stačí posunout doraz regulační tyče,která natáčí s výtlačnými elementy. Seřizovací šroub na táhle regulační tyče v regulátoru slouží pro nastavování maximálních otáček motoru a pokud jsi hrabal do předpětí pružin, tak tím upravíš rychlost reakce regulátoru na změnu otáček.
Jinak je to alchymie,ale člověk to nesmí přehnat,ať nevyskáčou písty z motoru.
Co se týče brzd, tak mám tyké v plánu je dát na předek,momentálně jezdím jen na ruční brzdu,nebo brzdím přívěsem,kapalinové už mi klekly úplně,chce to GO brzd.
Jinak to nastavení čerpadla se dá udělat několika způsoby. Co tě vedlo drbat do pružin reguláoru? Když chci centrálně přidat na dávce,tak stačí posunout doraz regulační tyče,která natáčí s výtlačnými elementy. Seřizovací šroub na táhle regulační tyče v regulátoru slouží pro nastavování maximálních otáček motoru a pokud jsi hrabal do předpětí pružin, tak tím upravíš rychlost reakce regulátoru na změnu otáček.
Jinak je to alchymie,ale člověk to nesmí přehnat,ať nevyskáčou písty z motoru.
Co se týče brzd, tak mám tyké v plánu je dát na předek,momentálně jezdím jen na ruční brzdu,nebo brzdím přívěsem,kapalinové už mi klekly úplně,chce to GO brzd.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
no, to verim, ze dochadzalo k horeniu nafty na pieste, lebo aj ja som presne kvoli tejto istej veci musel upravit ten predstich...lebo naftu strekto na piest a nie do piesta...tak som to posunul, aby to bolo tesne pred HU a hotovo...
jasne, ja to chapem, ze kde co nastavit, ale ja som menil druhy regulator,a motor mi nevladal vobec...tak som az potom zacal do toho vrtat...inac, ja mam vykonnostny regulator a tam pruziny na reulatore resp. na jeho zavaziach niesu, na obmedzovacom su pruziny...no, ved prave o tom mi islo, aby regulator neskorsie reagoval a vtedy motor dostane velku davku paliva na dlhsie a lepsie ide...skratka, ked dojdete na kus reci, tak si to mozes vyskusat..
inac, teraz cez vikend som zacal rozoberat tu prevodovku zo srotu a v pridavnej boli zalozene fungel nove kolesa...mi skoro oci vypadli...potom hodim foto...
jasne, ja to chapem, ze kde co nastavit, ale ja som menil druhy regulator,a motor mi nevladal vobec...tak som az potom zacal do toho vrtat...inac, ja mam vykonnostny regulator a tam pruziny na reulatore resp. na jeho zavaziach niesu, na obmedzovacom su pruziny...no, ved prave o tom mi islo, aby regulator neskorsie reagoval a vtedy motor dostane velku davku paliva na dlhsie a lepsie ide...skratka, ked dojdete na kus reci, tak si to mozes vyskusat..
inac, teraz cez vikend som zacal rozoberat tu prevodovku zo srotu a v pridavnej boli zalozene fungel nove kolesa...mi skoro oci vypadli...potom hodim foto...
Re: fortschritt ZT 303
Ty zmenou predpätia pružín zvýšenie dávky nedosiahneš, zmeníš iba závislosť vstrekovaného množstva od otáčok, ale maximálnu dávku paliva nezmeníš. Tuhosť prižiny by mala byť nastavená tak, aby bol čas doregulovania množstva paliva čo najkratší a bez preregulovania. Pri pridávaní plynu na prázdno je zmena citeľná, ale na vonkajšiu charakteristiku motora vplyv nemá.
Myslím, že s prednými závažiami je to jednoznačné, do kolies je to iné, ale na predok... 1mm plech, trocha kteativity a betónu s trochou práce vídu lacnejšie ako je výkupná cena šrotu. Ak poznáš niekoho, kto má vibračný stôl, spravíš si luxusné závažia.
Myslím, že s prednými závažiami je to jednoznačné, do kolies je to iné, ale na predok... 1mm plech, trocha kteativity a betónu s trochou práce vídu lacnejšie ako je výkupná cena šrotu. Ak poznáš niekoho, kto má vibračný stôl, spravíš si luxusné závažia.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
to hotday:
Stejně si myslím,že ti ta nafta dohořívá na pístu.Tím, že změníš předvstřik toho moc nejspíš nezlepšíš.Víceotvorová tryska ti bude vždy rozprašovat do stran a vše se ti do náběhu "šneku" v pístu nedostane. Dej si pozor,ať tak nepropálíš písty.
Zkoušel jsi někdy měřit nějakou jednotkovou spotřebu vstaženou na čas nebo na práci? Podle toho co píšeš,tak tomu máš docela dost přidané na naftě,sice to s tím turbem musí letět jako raketa,ale aby jsi stíhal dolévat do nádrže. Pokud se na ten Ifácký motor dá turbo,zvýší se dávka a zvýší se max. otáčky na 2200, tak není problém ten výkon dostat na 150-160koní,ale dej bacha,ať ti zas nerupne klika nebo něco podobného
Já jsem rád,že mi to málo žere a nechci to víc pokoušet. Teď mám spotřebu okolo 8l/h v zátěži, což je skoro jak na mém druhém traktoru Z6911 a jsem s tím plně spokojený,ikdyž je to někdy trochu línější.
Tak to jsi měl štěstí s tou převodovkou,každý použitelný kus dílu na ZT je dobrý. Mně teď jeden známý donese fungl novou vodní pumpu na motor,ta se taky vždy hodí do zálohy.
to CBS:
Já si ty závaží napálím z plechů 2cm,mám přístup k různým zbytkům,tak si to obkreslím a nařežu,pak to posvařuji po třech kusech k sobě a hotovo,už mi zbývá jen 5kusů,což bude cca 15výpalků po 2cm,to není tak hrozné,po šichtě si vždy jeden nebo dva kusy udělám podle nějaké šablony a za chvíli nebude problém,nehodlám někomu dávat nesmyslné peníze za kus surového železa.
Nepochopím,proč jsou všechny závaží tak drahá,když v nich není vložená žádná hodnota,je to jen hrubý odlitek napatlaný barvou.
Stejně si myslím,že ti ta nafta dohořívá na pístu.Tím, že změníš předvstřik toho moc nejspíš nezlepšíš.Víceotvorová tryska ti bude vždy rozprašovat do stran a vše se ti do náběhu "šneku" v pístu nedostane. Dej si pozor,ať tak nepropálíš písty.
Zkoušel jsi někdy měřit nějakou jednotkovou spotřebu vstaženou na čas nebo na práci? Podle toho co píšeš,tak tomu máš docela dost přidané na naftě,sice to s tím turbem musí letět jako raketa,ale aby jsi stíhal dolévat do nádrže. Pokud se na ten Ifácký motor dá turbo,zvýší se dávka a zvýší se max. otáčky na 2200, tak není problém ten výkon dostat na 150-160koní,ale dej bacha,ať ti zas nerupne klika nebo něco podobného
Já jsem rád,že mi to málo žere a nechci to víc pokoušet. Teď mám spotřebu okolo 8l/h v zátěži, což je skoro jak na mém druhém traktoru Z6911 a jsem s tím plně spokojený,ikdyž je to někdy trochu línější.
Tak to jsi měl štěstí s tou převodovkou,každý použitelný kus dílu na ZT je dobrý. Mně teď jeden známý donese fungl novou vodní pumpu na motor,ta se taky vždy hodí do zálohy.
to CBS:
Já si ty závaží napálím z plechů 2cm,mám přístup k různým zbytkům,tak si to obkreslím a nařežu,pak to posvařuji po třech kusech k sobě a hotovo,už mi zbývá jen 5kusů,což bude cca 15výpalků po 2cm,to není tak hrozné,po šichtě si vždy jeden nebo dva kusy udělám podle nějaké šablony a za chvíli nebude problém,nehodlám někomu dávat nesmyslné peníze za kus surového železa.
Nepochopím,proč jsou všechny závaží tak drahá,když v nich není vložená žádná hodnota,je to jen hrubý odlitek napatlaný barvou.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
ja som spokojny, ako som to nastavil...a uplne mi to vyhovuje...a ani mi nevadi, ze sa spaluje nafta na pieste...uz som to tak mal a vsetko behalo ako malo...
kluku este jednu mam...a ked som uz tak rozbehnuty, tak jednu ifu este spravim..
spotreba praveze zostala na tom istom...lebo motor lepsie vladze pri nizsich otackach a nemusim ho tolko tlacit do otacok...skratka len si tak brumka...
okrem toho, mam pocit, ze este aj hlavny brzdovy valcek je novy, taktiez v kolesach, a na diferaku ani nepoznat, ze by behal...takze spokojnost nadovsetko...
kluku este jednu mam...a ked som uz tak rozbehnuty, tak jednu ifu este spravim..
spotreba praveze zostala na tom istom...lebo motor lepsie vladze pri nizsich otackach a nemusim ho tolko tlacit do otacok...skratka len si tak brumka...
okrem toho, mam pocit, ze este aj hlavny brzdovy valcek je novy, taktiez v kolesach, a na diferaku ani nepoznat, ze by behal...takze spokojnost nadovsetko...
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Mně se zatím osvědčily ty trysky z Avie a seřízené na tlak něco mezi 19,5-20Mpa,tak to taky nebudu zatím dál řešit,starty i tah od 1200ot bez problémů.
Jak to myslíš druhou Ifu? Jako náhradní motor nebo celé ZT?
Převody jsou to pěkné,dobře dimenzované,pokud je tam dost oleje, tak jsou na věky,ale často se stávalo,že olej vytekl a jelo to na sucho a bylo brzo po nich.Já to naštěstí podchytil včas.
Jak to myslíš druhou Ifu? Jako náhradní motor nebo celé ZT?
Převody jsou to pěkné,dobře dimenzované,pokud je tam dost oleje, tak jsou na věky,ale často se stávalo,že olej vytekl a jelo to na sucho a bylo brzo po nich.Já to naštěstí podchytil včas.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt ZT 303
To poulm: Tak to je už luxus, ako to režeš plazmou? na major sme tiež dávali páliť, tiež nebola hrúbka pôvodných 6 cm, ale iba 4 no aj tak to bolo v pohode. Zo závažiami je to už raz tak, jeden magor nevie čo za to pítať, druhý to speňaží za ťazké love v šrote
Na jednom ZT sme mali predné komplet, no šikovný brácha jedno stratil a ani na to neprišiel, na ďalšom tiež jedno chýba. Viac ma však hnevajú zadné, na jednej strane mám 6 polovičných a na druhej 4 okrúhle a nevizerá to moc dobre. Ono tých zadných závaží sú 3 druhy, pólené, a celé sú dva, jeden má miskový okraj, druhý má plochý.
Na jednom ZT sme mali predné komplet, no šikovný brácha jedno stratil a ani na to neprišiel, na ďalšom tiež jedno chýba. Viac ma však hnevajú zadné, na jednej strane mám 6 polovičných a na druhej 4 okrúhle a nevizerá to moc dobre. Ono tých zadných závaží sú 3 druhy, pólené, a celé sú dva, jeden má miskový okraj, druhý má plochý.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Ty zbytky plechů jsou různé s tloušťkou od 1,5-2,5cm,což se dá napálit normálním ručním řezacím hořákem, pak chci dát tři kusy vedle sebe a obvařit jej,pak by to mohlo vypadat skoro jak originál závaží. Na nic lepšího jsem už nepřišel. Smůla,že ke konci roku nám tady zavřeli slévárnu na šedou litinu,tam by mi známý udělal nové podle originálu za pár pěněz.
Ještě mně napadlo zajít za známým do zinkovny,jak budou ze dna vany vytahovat tvrdý zinek,tak by mi jej mohli nalít do formiček,které bych si nachystal ve tvaru závaží,to by taky mohla být machrovinka mít zinkové přední závaží Ale už nevím v jakých cenách se pohybuje odpadní tvrdý zinek,před 5ti lety stál něco kolem 18-20kč/kg, teď to může být i jednou tolik
Ještě mně napadlo zajít za známým do zinkovny,jak budou ze dna vany vytahovat tvrdý zinek,tak by mi jej mohli nalít do formiček,které bych si nachystal ve tvaru závaží,to by taky mohla být machrovinka mít zinkové přední závaží Ale už nevím v jakých cenách se pohybuje odpadní tvrdý zinek,před 5ti lety stál něco kolem 18-20kč/kg, teď to může být i jednou tolik
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
no, myslel som to tak, ze motor ifa urobim hocikedy, uz ho poznam aj po slepiacky...do tyzdna zas beham...
no, mne sa osobne tie zavazia vpredu na zt velmi nepacia, lebo puka ram nad prednou konzolou...vnutorna vystuha je na kazdom popukana...este som sa nestretol s nejakym, co by to nemal...takze radsej uprednostnim brzdy v kolesach, uz som zacal rozmyslat nad ramom, co by bol navareny na prednej naprave a do neho zapreta predna radlica...
no, mne sa osobne tie zavazia vpredu na zt velmi nepacia, lebo puka ram nad prednou konzolou...vnutorna vystuha je na kazdom popukana...este som sa nestretol s nejakym, co by to nemal...takze radsej uprednostnim brzdy v kolesach, uz som zacal rozmyslat nad ramom, co by bol navareny na prednej naprave a do neho zapreta predna radlica...
Re: fortschritt ZT 303
Neviem, akú výstuhu myslíš, ale od závaží to nemôže praskať, pravdupovediac nerozumiem súvislosti medzi závažiami a brzdenou prednou nápravou. Problém, o ktorom viem je, že sa občas uvoľnia skrutky, ktoré držia nápravu. Praskliny som ešte nevidel. Závažia sú pri orbe určite nie na škodu, tiež ťažké náradie do trojbodu, ktoré má ďaleko ťažisko. Keď sme pripojili za ZT rotačné brány, bolo všetko v poriadku, ale pri akcelerácii na veľkej 1 boli predné kolesá 50 cm nad zemou.
Na 300 stačí v miernom kopci s pluhom prudšie pustiť spojku a hneď sa stavia na zadné.
Na 300 stačí v miernom kopci s pluhom prudšie pustiť spojku a hneď sa stavia na zadné.
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
ked budem doma, vyfotim, mam jeden ram polozeny na vlecke, takze dufam, ze nezabudnem...