fortschritt ZT 303

Holder, Fendt, Hanomag, Porsche, Itma, Fiat, NewHoland, Valtra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
poulm
Příspěvky: 4458
Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: fortschritt ZT 303

#1096 Nový příspěvek od poulm »

Taky to chci předělat na naftovou žhavičku z Avie, mám ji nachystanou už skoro rok,nějak se k tomu nemůžu dostat :vztek:

Na jednom ZT jsem viděl namontované dokonce dvě ty žhavky,ale myslím,že to už nemá smysl.
Přívod nafty chci řešit trochu jinak,nechci ho napojovat na přepad od vstřiků,ale někde poblíž přidělat nádobku na brzdovou kapalinu a z ní samospádem hadičkou přivést naftu ke žhavce. Jde o to,že pokud vznikne na žhavce závada a nafta začne samovolně vytékat,tak maximálně vyteče to deci nafty z nádržky a dál se nic neděje,aspoň bude hned viditelné,že se něco stalo. Udělal jsem to tak už na dvou Aviích s maximální spokojeností.
Sem tam se nafta dolije a je klid.

Ještě jsme zkoušeli do té žhavky tlačit naftu motorkem z ostřikovačů, stal se z toho hotový plamenomet :D Tohle by se dalo používat v největších mrazech s maximální účiností 8) 8) 8)
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Uživatelský avatar
Leo
Příspěvky: 14419
Registrován: úte črc 27, 2010 11:58 pm
Bydliště: jižní morava

Re: fortschritt ZT 303

#1097 Nový příspěvek od Leo »

Na netu jsem našel zajímavou verzi ZT 300 na pásovém podvozku
3024755467_3a31f925cb_z.jpg
3749097043_4236b37f0c_z.jpg
Naposledy upravil(a) Leo dne ned led 23, 2011 11:03 pm, celkem upraveno 1 x.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.

Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 22103
Registrován: úte říj 21, 2008 10:21 pm
Bydliště: Nepoměřice

Re: fortschritt ZT 303

#1098 Nový příspěvek od ota »

Já jsem tuhle viděl i video s tím pásovím. Škoda, měl jsem ho sem dát. Třeba o něj někde zakopnu a tak ho sem dám.

Uživatelský avatar
Leo
Příspěvky: 14419
Registrován: úte črc 27, 2010 11:58 pm
Bydliště: jižní morava

Re: fortschritt ZT 303

#1099 Nový příspěvek od Leo »


V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.

poulm
Příspěvky: 4458
Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: fortschritt ZT 303

#1100 Nový příspěvek od poulm »

Jjj, jsou pěkné, nicméně se taky moc neujaly, stejně jako pásové Zetory z UŘ1 nebo UŘ2 :-/ :-/ :-/
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

hotday
Příspěvky: 1677
Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: fortschritt ZT 303

#1101 Nový příspěvek od hotday »

no, mne sa tiez tieto pasove stroje pacili, ale keby to malo nejake lepsie zelezne pasy...atd...lebo tieto gumove, tych by som sa bal...kde ako ich zohnat atd....a ked vidim, ze to nejak bohvie ako netaha, tak radsej zostanem u tohto mojho...lebo kolesa clovek zozenie za per €...
to poulm: nevies nahodou, ze pri akom case otvara naftu zhavic z avie??? dik....

Mako4991
Příspěvky: 1996
Registrován: úte čer 02, 2009 8:51 pm
Bydliště: okr. Námestovo

Re: fortschritt ZT 303

#1102 Nový příspěvek od Mako4991 »

Leo píše:[youtubehttp://www.youtube.com/watch?v=H-qytXwNhlw&feature=related[/youtube]
[youtubehttp://www.youtube.com/watch?v=pLQ67H7Jl2U[/youtube]
Ten John Deere je výnimočný. V Nemecku vraj bolo iba 5 kusov. 150koní a zadné kolesá 24,5/35.
John Deere 5020 vs. ZT303

poulm
Příspěvky: 4458
Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: fortschritt ZT 303

#1103 Nový příspěvek od poulm »

to hotday:
Nikdy jsem to neměřil za jak dlouho vzplane nafta od rozžhavené spirály,ale co jsme viděl tak velmi rychle, řekl bych cca okolo 3-5 sekund, pak už jen držet knoflík a nahřívat sací potrubí a vzduch v něm.

Mako4991:
při takovém přetahování nehraje roli výkon motoru,ale hmotnost traktoru. Nevím kolik ten JD váží,ale kdyby se ZT ještě víc dotížilo,tak by to jistě bylo min. nerozhodně. Na asfaltě šířka pneumatiky již nehraje roli.
Naposledy upravil(a) poulm dne pon led 24, 2011 6:53 pm, celkem upraveno 1 x.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 22103
Registrován: úte říj 21, 2008 10:21 pm
Bydliště: Nepoměřice

Re: fortschritt ZT 303

#1104 Nový příspěvek od ota »

To Mako4991 tady v Čechách je taky jeden v Čáslavi John Deere 5020. Sehnali ho nepojízdnej a dali ho dohromady. Neměli to rotační vstřikovací čerpadlo. Je to šestiválec. Nakonec ho sehnali přímo u výrobce, když jim napsali že mají tenhle traktor a nepojízdnej, firma jim odpověděla, že si považují toho aby traktor od jejich firmy byl funkční a pojízdný a reprezentoval kvalitu a funkčnost i po letech a to čerpadlo jim vyrobili a poslali! 8) Traktor je funkční a pojízdnej!
Přílohy
P6070053.JPG

Uživatelský avatar
ZT323A
Příspěvky: 133
Registrován: stř led 12, 2011 7:24 am
Bydliště: Trutnov

Re: fortschritt ZT 303

#1105 Nový příspěvek od ZT323A »

Zkusím ten ventil promýt v tech. benzínu. A pak to zapojím na naftu. Když bude těsnit, tak se pozeptám u jednoho výrobce, který u nás dělá hydrauliku, různé tlakové hadice a trubky se šroubením. a dodal bych na přívodní a odpadovou trubičku kohoutky. A po nastartování traktoru bych je vypnul. tím bych vyloučil případnou netěsnost ventilu a další ukapávání nafty do sacího potrubí. Jěště dotaz, jak asi dlouho držet tlačítko žhavení po zčervenání spirály na palubce?
Ondřej

hotday
Příspěvky: 1677
Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: fortschritt ZT 303

#1106 Nový příspěvek od hotday »

ZT323A píše:Zkusím ten ventil promýt v tech. benzínu. A pak to zapojím na naftu. Když bude těsnit, tak se pozeptám u jednoho výrobce, který u nás dělá hydrauliku, různé tlakové hadice a trubky se šroubením. a dodal bych na přívodní a odpadovou trubičku kohoutky. A po nastartování traktoru bych je vypnul. tím bych vyloučil případnou netěsnost ventilu a další ukapávání nafty do sacího potrubí. Jěště dotaz, jak asi dlouho držet tlačítko žhavení po zčervenání spirály na palubce?
ono to je trosku inac...povodne to bolo urobene tak, ze z filtra isla rurka k tom otvaraciemu ventilu, ale ten maly holandrovy srobik na filtry bol len zabruseny a nemal stredom dierku a uz potom priamo do toho ventilku. potom na druhej strane toho privodu je trubka z prepadu od vstrekov, tak dnu v dierke v tom ventile je taka mala umela podlozka s kalibrovanym otvorom, aby prechadzalo cez ten ventil len urcite mnozstvo nafty, lebo ta trubka od filtra, tak tam bol priamy tlak od dopravneho cerpadla. a keby si tam nemal tieto skrtiace prvky, tak by si mal slabo plnene cerpadlo a motor by nemal vykon...podla mna, je jednoduchsie to prerobit na zhavic z avie, ale aj toto tvoje riesenie je spravne, len musis nechat motor chvilu povrcat, aby po nastartovani ti zas ten ventilek naplnilo naftov a az potom odstavit privody...no, ja netusim, ze kolko to trvalo, skusim ti to zmerat, mal by som este niekde mat tu kontrolku a dam vediet....tazko povedat, uz som aj zabudol...

Mako4991
Příspěvky: 1996
Registrován: úte čer 02, 2009 8:51 pm
Bydliště: okr. Námestovo

Re: fortschritt ZT 303

#1107 Nový příspěvek od Mako4991 »

poulm píše:
Mako4991:
při takovém přetahování nehraje roli výkon motoru,ale hmotnost traktoru. Nevím kolik ten JD váží,ale kdyby se ZT ještě víc dotížilo,tak by to jistě bylo min. nerozhodně. Na asfaltě šířka pneumatiky již nehraje roli.
O tom viem. Napísal som iba to,čo bolo v knihe. Hmotnosť je tam písaná okolo 6ton,čo sa mi vzhľadom k výsledku duelu moc nezdá. Niekde na nete bolo necelých 8. Ani tie napísané parametre nemusia byť 100%-tné.

Uživatelský avatar
ZT323A
Příspěvky: 133
Registrován: stř led 12, 2011 7:24 am
Bydliště: Trutnov

Re: fortschritt ZT 303

#1108 Nový příspěvek od ZT323A »

Já tě chápu, prostě kdyby tam nebyly ty škrtící prvky, tak by mi nafta přes ten ventil procházela přes přepady z trysek zpět do nádrže.Žhavič z Avie nevím jestli by v mém případě nebyl o dost složitější než jen jeho montáž. Protože já mám elektroinstalaci 24V. A co vím tak Avie byla 12V. 303 má taky 12V, jestli ne tak mě opravte.
Naposledy upravil(a) ZT323A dne pon led 24, 2011 8:37 pm, celkem upraveno 1 x.
Ondřej

Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 22103
Registrován: úte říj 21, 2008 10:21 pm
Bydliště: Nepoměřice

Re: fortschritt ZT 303

#1109 Nový příspěvek od ota »

Kluci tady jsou kola který by se mohly hodit na ZT z kombajnu, cena 3000 Kč kus a dva kusy: http://stroje.bazos.cz/inzerat/8649716/Kola-E-516.php
Obrázek

hotday
Příspěvky: 1677
Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: fortschritt ZT 303

#1110 Nový příspěvek od hotday »

ota píše:Kluci tady jsou kola který by se mohly hodit na ZT z kombajnu, cena 3000 Kč kus a dva kusy: http://stroje.bazos.cz/inzerat/8649716/Kola-E-516.php
vhodne...uplne vhodne...si zapamataj, ze musis mat biele disky, lebo co uz boli zlte, tak tie maju inac navarene stredy a pasovali by ti iba nasiroko...tieto zlte su vhodne....predne kolesa uz mas??? ak chces, mam 2ks naviac 16-20 dezen vyborny...

Odpovědět

Zpět na „Evropské stroje“