ZT 303 - voda v oleji

Holder, Fendt, Hanomag, Porsche, Itma, Fiat, NewHoland, Valtra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
realbase
Příspěvky: 8
Registrován: sob led 16, 2016 8:12 pm
Bydliště: jindřichuv hradec

ZT 303 - voda v oleji

#1 Nový příspěvek od realbase »

ZDRAVIM CHLAPI, NAMONTOVAL JSEM KONEČNĚ PODLE VAŠEHO VZORU TURBO Z LIAZKY,UDĚLAL ZKUŠEBNÍ JÍZDU DO NAŠEHO KRPÁLU, TRAKTOR BYL JAK NA STEROIDECH, TAKŽE RADOST VELIKÁ! OVŠEM PO KONTROLE MOTORU JSEM ZJISTIL, ŽE MÁM VODU V OLEJI... ČÍM BY TO MOHLO BÝT? SUNDAL JSEM HLAVY A NA TĚSNĚNÍ JSEM ŽÁDNÉ PRASKLINY NENAŠEL, TAK JSEM V KONCÍCH.... DÍKY ZA RADY.

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5608
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: ZT 303 - voda v oleji

#2 Nový příspěvek od thovt »

Turbo má omezovač vzduchu aby se motor nepřeplnil moc možná se to stalo těsnění pod hlavou ten tlak neudrželo, neměl jsi málo dotaženou hlavu motoru po určitých hodinách se dotahuje momentovým klíčem.
http://www.flexamiauto.cz/teorie/ celkem pěkně vysvětleno

poulm
Příspěvky: 4458
Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: ZT 303 - voda v oleji

#3 Nový příspěvek od poulm »

A ubývá ti voda v chladiči a přibývá oleje? Není to jenom zarosený motor krátkými pojezdy?
U těch Ifáckých hlav je spíš větší šance,že se ti dostane olej do vody.Ještě může být problém ve výměníku ve vaně,za ty roky může prohnít a pouštět vodu do oleje.Shoď vanu a vše skontroluj,jak výměník,tak vložky válců zda těsní.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

hotday
Příspěvky: 1677
Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: ZT 303 - voda v oleji

#4 Nový příspěvek od hotday »

taketo otazku kludne davaj do vlakna, kam to patri.
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... f=69&t=771

tam sa docitas aj o moznych rieseniach a problemoch.
kolko vody ti nabehlo? 2l-3l???
najcastejsie voda nabehne cez mrazove poistky co su pod vahadlami ventilov. tie si dobre skontroluj! zvyknu prehrdzaviet, to sa stava, ked sa pouziva len voda a zakazdym sa vypusta.
ak si nebudes vediet dat rady, tak zalej motor aj bez hlav vodou a do rana pockaj a budes vediet ci pustil vymennik, alebo vlozky...eliminujes tym hlavy a tesnenie pod nimi.
potom uz len vylucovacim sposobom, vylucis vlozky, vymennik a potom uz len skumaj hlavy...
tesnenie pod hlavami standardne nepodfukne, pokial je original nemecke!
ked osetris sroby, tak ich kludne mozes dotiahnut aj na 180-200Nm.

Odpovědět

Zpět na „Evropské stroje“