škoda 110R
škoda 110R
tak konečně jsem se rozhoupal a založil si vlastní vlákno ( aď tu není foxova éreska sama ) takže autí sem si přivezl 13,10,2012 . od člena zde z fora rozebrané do posledního šroubku erko bych chtěl nechat pokud to půjde co nejvíc v originálu i když nějaká ta úprava se taky najde ale jen snadno navrátitelná do původního stavu! další info později teď nějaká ta fotka probíhajících prací...
puvodní stav v jakém sem si to přivezl:
a nějaká ta práce:
puvodní stav v jakém sem si to přivezl:
a nějaká ta práce:
Re: škoda 110R
Něco podobného jsem si tak před 12 lety také přivezl domů, po pořádném odrezení mně zústala větší část střechy torza předních sloupků,část podlahy kufru,mezistěna motoru a to je tak vše oprava(přestavba karoserie na typ735) trvala 2 roky.Přeji hodně štestí a nervů při rekonstrukci.
Re: škoda 110R
Nazdáááár kolego. Gratuluji ke koupi a moc se těším na zrod hezouna.
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!
Re: škoda 110R
Kdo si hraje,nezlobí. To je sice pravda,ale bubin se nemá kam uchýlit na zimní školení. Achich ouvej,mám malý garáže a je jich málo.
Re: škoda 110R
Ale je,je na modelech od Š1000 právě do modelu 110R řada 105-120 má příčku širokou a u provedení vlečené nápravy(Š120LX,130,Garde,Rapid,135,136 a některých 125) pevnějčí konstrukce z úchyty na ramena náprav.Já jsem udělal při opravě skeletu mé 110R uchyty na širokou příčku právě pro použití vlečené nápravy.
Re: škoda 110R
JJ k tomuhle není co dodat. Akorád když jsem se ptal kolik je tu na foru erkařů,tak se nikdo neozval a najednou tu je další a jestli mě neklame zrak, tam na něm je lamynátový blatník a zadní čelo uplně prvního provedení(bez žebrování)
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!
Re: škoda 110R
No nejdřív musím rozdejchat závist Uf moc to nejde. Ale jinak
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!
-
- Příspěvky: 1342
- Registrován: sob črc 18, 2009 3:41 pm
Re: škoda 110R
známej má nějaký blatníky na 100 fungl nový
Re: škoda 110R
Lehká práce??? Z tohodle vyvařování mám uplně panickou hrůzu ale fakt hrozně velkou. Pěkný a držím palce.
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!
Re: škoda 110R
karbus8045: pokud by byly přední ty by se hodily ty co mám sou potuzený a to se mi nelíbí! ale záleží co by stály?
Re: škoda 110R
Podle fotek si to vzal zgruntu,tak se mi to líbí,pokud chceš mít erko v původním vhledu z minimálními úpravami nebo z takovými které nejsou na první pohled patrné(co se týče mne nemám rád přetuněné veterány jejihž vhled nemá vzor v dříve postavenému vozu např.prototyp,odvozený soutěžní vůz) doporučil bych ti vytvořit si v zadní části tunelu prostor na použití pětistupňové převodovky.Co jsem měl své "civilní" erko v originále které skončilo v hutích(teda jen karoserie pár věcí mám nechaných do foroty do 735,štítek,výrobní číslo a papíry v depozitu) u toho jsem to tak měl udělané za použití původní úzké kyvadlové nápravy.Z víka převodovky se předělá uzká příčka z původního čtyřkvaltu i z obdélníkovými silenbloky na pětikvalt,zkrátí se táhlo a vymění kulisa řadičky.Ten pětikvalt mám někde uloženej pokud je na něm ta příčka a ještě si ji nesehnal tak se po tom podívám a za poštovné přenechám.