Stránka 1 z 3
Citroen
Napsal: pát kvě 07, 2010 2:16 pm
od FandaP
Mám C5, 2.0 HDi 100 kW, a stále mám problémy s FAP filtrem (už tam mám třetí).
Víte někdo proč zlobí?
Re: Citroen
Napsal: pát kvě 07, 2010 2:18 pm
od FandaP
Upřesním, že první odešel po cca 180 tis., byl ucpan, druhý po cca 60 tis., tak že prohořel obal FAP flitru, když prý primárně byl ucpaný.
Re: Citroen
Napsal: sob kvě 08, 2010 9:11 pm
od kysmen
FAP , to je filtr pevných částic?
Re: Citroen
Napsal: sob kvě 08, 2010 9:12 pm
od FandaP
To je přesně on.
Re: Citroen
Napsal: sob kvě 08, 2010 10:27 pm
od kysmen
Takže to ten filtr asi funguje. Ale z motoru asi z přibívajícími kilometry vypadává čím dál více pevných částic.
U těch nových škodovek to prej taky trochu zvyšuje provozní náklady.
Re: Citroen
Napsal: sob kvě 08, 2010 10:29 pm
od FandaP
To by tím být nemělo. Měl by se regenerovat (sám vyčistit - vypálit) a tady asi bude problém. Každá výměna filtru cca 25 tis. Kč.
Re: Citroen
Napsal: čtv kvě 20, 2010 11:12 pm
od Tata
třeba stakovyma chujovinama vydupat a alektroniku oblafnout, nedavno byl ve SM članek o těch nesmyslech že to borci myjou vapkou. a zas taky šilenec nejsem cpat takove penize za taky nesmysl ktery je vic na škodu, lešenovka je levnější
radej auto bez takoveho nesmyslu nebo moc jezdit at se to stihne ješte v zaruce vyměnit
Re: Citroen
Napsal: čtv kvě 20, 2010 11:20 pm
od FandaP
To se lehce řekne, taky bych auto raději bez těchle nesmyslů, jenže ekologické předpisy jdou stále dopředu.....
Re: Citroen
Napsal: pát kvě 21, 2010 9:47 am
od _petr_
S FAPem má problémy snad každý, nejlepší je, jak píše Tata, ho vyndat a trošku upravit řídící jednotku. To auto by nejspíš přešlo do nějakého nouzového řežimu, kdybys ho jen vyndal a nic víc.
Re: Citroen
Napsal: pát kvě 21, 2010 10:26 am
od FandaP
_petr_ píše:S FAPem má problémy snad každý, nejlepší je, jak píše Tata, ho vyndat a trošku upravit řídící jednotku. To auto by nejspíš přešlo do nějakého nouzového řežimu, kdybys ho jen vyndal a nic víc.
Jen vyndat nejde, nouzový režim není příjemný, znám.
Taky jsem slyšel, že lze vyndat a upravit řídící jednotka, ale moc se mi tomu nechce věřit. Diskutoval jsem to s více lidmi od Citroenu a všichni se toho bojí. Celý systém (FAP, vstřiky, čerpadlo, ovládání klapek vzduchu, přižhavování za chodu motoru, apod.) je jeden systém, tj. co začnou dělat ostatní komponenty, když by se jen vyřadil FAP - v podstatě by to asi znamenalo přeprogramovat celou řídící jednotku, ale jak. Prosté smazání FAPu nestačí.
Četl jsem někde, že u Olomouce umí někdo FAP vyřadit u motoru 1,6 HDi tak, že auto projde i emisemi. Nevím.
Re: Citroen
Napsal: sob kvě 22, 2010 10:39 pm
od Tata
je hodně šilencu kteři umi dělat zazraky ale taky si to nechají zaplatit ale máš potom klid
Re: Citroen
Napsal: sob kvě 22, 2010 10:41 pm
od FandaP
o asi jo, ale spíš uvažuji o novém autě....
Re: Citroen
Napsal: sob kvě 22, 2010 10:48 pm
od Tata
taky řešení
Re: Citroen
Napsal: sob kvě 22, 2010 10:59 pm
od FandaP
Za rok a půl, co ho mám jsem najel cca 90 tis km a dooprav jsem dal cca 100 tis. Kč.
Re: Citroen
Napsal: sob kvě 22, 2010 11:07 pm
od ota
Chlapi, nemám sice Citroen, ale Peugeot 307 2,0 Hdi. Tam mám FAP taky. Zatím jen jednou hláška FAP sistem faulty. Od té doby nic. Když jsem se ptal různě na fóru Peugeot, nabo v servisu jen orientačně, může to bejt haldy věcí okolo. Povídali v servisu, kdyby se to pořád opakovalo, tak by se na to chtělo mrknout. Na Peugeot fóru to různě řeší, všelijak rozebrat, vymejt, vystříkat, nabo tak různě opravit. Tady jsem si z fóra okopíroval adresu na servis co to prej umí ošéfovat počítačově. Normálně se FAP vyřadí a on to v té řídící jednotce udělá tak, že si myslí že je to všechno ok. Náplň močoviny i funkce FAPu. Tady je kontakt na ten servis:
http://www.autofrance.cz/kontakty_detail.asp?id=144
Na tom fóru to píšou, že to už dělal. Třeba ten servis někdo bude znát tady z fóra.