Máš pravdu , začal jsem to rozdělávat a první na co koukám je že jsou jinak převrtaný díry v hlavách. Libeňák má dva štefty ale hlavy má na 3,5 šroubu. Na vnější straně válců jsou krátký neprůchozí štefty a uprostřed mez válci je asi nějaká plochá pásovina se závitem. Jsou tam takový vybrání na ni.Pepino píše:Presne tak 633 byly prvni 634, ty co meli jeste svetlo z kalifa. Mame dve, jedna ma myslim 633-3 a druha 633-4. Smolik (Cz 250 471) to ma myslim taky 633, muzu se mrknout. Mas pravdu na 250 dvouval horko tezko sezenes pisty. Ja to mam to sami, puvodni majitel kdyz delal GO, tak nechal kliku 250 a vrch dal 350. Ted to jede jako postipany.. Ten motor s hlinikovyma valci by me zajimala, Libenak ma totiz pouze dvou srouby co drzi valec. Takze to musi byt komplet prekopane, aby to sedelo na stefty a kanaly. Jinak Liben ma i jinou kliku.
Zároveň jsou převrtaný dva štefty v karterech. Navíc , kvůli těm chobotům výfuku jsou o něco zmenšený hliníkový žebra na kartrech.
Klika je že ty válce nikdo nebastlil, na motoru je to sice škoda ale dalo by se s tím jezdit.