Jo to vím že se musí točit ale tdi to je požitek z jízdy ten parádní zatah aj v nízkých otačkách a celkově pružnější a spotřeba uplně někde jinde ja už bych benzín nechtěl a co se yče udržby neni to onic draší jak benzínové motory jeno ta pořizovací cena je troch někde jindeVladimír Šimo píše:milstav 1: Každej benzín se musí víc vytářet, naftovej tahač z nich být nemůže.
Kdysi jsem měl půjčený benzín Octavia a zvyknout si z nafťáku dost dlouho trvalo. Už zapomenutý vytáčení motoru aby "se to hlo" jsem si musel dlouho připomínat.
Mirek
Škoda Octavia O1
- milstav1
- Příspěvky: 2401
- Registrován: pon lis 15, 2010 12:06 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: nazor škoda octavia 1řada 1.9 tdi
- milstav1
- Příspěvky: 2401
- Registrován: pon lis 15, 2010 12:06 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: nazor škoda octavia 1řada 1.9 tdi
motory 1.9 sdi se montavali do fábie do felicie byly holé 1.9 d jak píšeš to byl opravdu rozdílChudej farmar píše:to vladimir simo: motor 1.9SDi jsi nemohl mit ve felicii tam byl motor 1,9 D a to je mezi tema motorama sakra konstrukcní rozdily :-)
- pepa.traktor
- Příspěvky: 4274
- Registrován: úte led 27, 2009 3:03 pm
- Bydliště: táborsko
Re: nazor škoda octavia 1řada 1.9 tdi
kluci a jaké sou rozdíly sdi a tdi asi turbo nebo díky
zetor 5645,7211,unhz500 a ted lítám fabií 1,9 sdi combi + teraccan s vlekem +multivan+ mini coper a přibyl 6745
-
- Příspěvky: 3065
- Registrován: ned led 20, 2008 5:07 pm
- Bydliště: Podžalí
Re: nazor škoda octavia 1řada 1.9 tdi
No jestli jsou mezi motory 1,9 D a SDi nějaký podstatný rozdíly netuším. Každopádně se to konstruktérům asi výjimečně nepovedlo - výkon stejnej, 47 kW. Takže kde by byly ty "sakra konstrukční rozdíly" netuším. Podstata věci - SDi je starej lenoch a jestli tam je oproti "D" nějaký rozdíl, není znatelný. Každopádně ty motory (aŤ už v nich je rozdíl nebo ne) nerozlišuju.
pepa.traktor - SDi je atmosferickej motor co nejede, má malou spotřebu a přežije všechno.
TDi má turbo, 74 kW. Jaký je mezi nimi rozdíl - jdi do bazáru, sedni a jeď. U toho turba pozor na plyn.
Mirek
pepa.traktor - SDi je atmosferickej motor co nejede, má malou spotřebu a přežije všechno.
TDi má turbo, 74 kW. Jaký je mezi nimi rozdíl - jdi do bazáru, sedni a jeď. U toho turba pozor na plyn.
Mirek
- pepa.traktor
- Příspěvky: 4274
- Registrován: úte led 27, 2009 3:03 pm
- Bydliště: táborsko
Re: nazor škoda octavia 1řada 1.9 tdi
Mirku díky za info,přemýšlím o výměně a fabia combi 1,9 sdi a jezdím 30 denně a přesto že sem mladý jezdím na pohodu a taky si myslím že se aspon neposere turbo ,jinak přední náprava není u benzínáku žádnej zázrak -uložení ,stabilizačky a ložiska nic moc nevydrží tak u naftáku to bude asi ještě horší snad je tam aspon pevnější pero
zetor 5645,7211,unhz500 a ted lítám fabií 1,9 sdi combi + teraccan s vlekem +multivan+ mini coper a přibyl 6745
- Chudej farmar
- Příspěvky: 875
- Registrován: čtv črc 05, 2007 10:42 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: nazor škoda octavia 1řada 1.9 tdi
SDI ma 50kw.. o proti D ma vetsi kroutak a jede podstatne lepe.. lepsi starty atd atd... je to primej vstrik, kdez to D motor je vstrik do predkomurky. prvne bylo TDi 66kw a pak z neho sendali turbo a udelali soc motor SDi
Studoval jsem fakt rád miloval jsem Suchdol CZU - Holky, chlast, pohoda :-) ted uz jen práce ale dělám jako jeden z mála to co me baví :-)
5 traktorů, 170ha, 40ks dobytka... vše v podstatě dělám sám :-)
5 traktorů, 170ha, 40ks dobytka... vše v podstatě dělám sám :-)
- mareko
- Příspěvky: 1108
- Registrován: čtv lis 08, 2007 9:42 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: nazor škoda octavia 1řada 1.9 tdi
Přímý vstřik SDI je lenivý ,ale táhne když se zahřeje pořád svoje . Spolehlivý a spotřeba pořád stejná.nemá rád vysoké otáčky .Pokud ma údržbu vydrží jako mezek
diesel to je koncert
- milstav1
- Příspěvky: 2401
- Registrován: pon lis 15, 2010 12:06 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: nazor škoda octavia 1řada 1.9 tdi
Ja byt tebou tak jdu rači do octavia 1.9 tdi ale musí mít jenom 66 kw ty motory sou nesmrtelné u nas na firmě je má nalítáno 400000 km a dělalise akorád rozvody o oleje jinak motor jede jak čert ta octavia ten těší motor lepe snáší a netrpí jak fabia a jinak ta holá 1.9 jede furt lepší jak 1.6 benzin a hlavně to poznáš v tahlích kopečkách a nemusíš furt kvedlat šajtrúpepa.traktor píše:Mirku díky za info,přemýšlím o výměně a fabia combi 1,9 sdi a jezdím 30 denně a přesto že sem mladý jezdím na pohodu a taky si myslím že se aspon neposere turbo ,jinak přední náprava není u benzínáku žádnej zázrak -uložení ,stabilizačky a ložiska nic moc nevydrží tak u naftáku to bude asi ještě horší snad je tam aspon pevnější pero
- dolls
- Příspěvky: 561
- Registrován: pon říj 22, 2007 9:58 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: nazor škoda octavia 1řada 1.9 tdi
Taky bych doporučil oktávku nebo klidně i passata, třeba B5,5 se dá pořídit za hezké peníze, a 1.9 Tdi je pravda že ty rotačky jsou nenáročný, ať už 66kw nebo 81kw, ty motory jsou v podstatě to samé, když nevezmu v potaz starší 66kw jako např. 1Z , tam už je rozdílů víc
- Chudej farmar
- Příspěvky: 875
- Registrován: čtv črc 05, 2007 10:42 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: nazor škoda octavia 1řada 1.9 tdi
Z1 bylo prvni 66kw tdi, to byl spatny motor blbe pisty a kdo vi co jeste taky jich moc nejezdi davali se chvilinku do B4passatu a 3jkoveho golfa, ty dalsi Tdi uz byla o necem jinem
Studoval jsem fakt rád miloval jsem Suchdol CZU - Holky, chlast, pohoda :-) ted uz jen práce ale dělám jako jeden z mála to co me baví :-)
5 traktorů, 170ha, 40ks dobytka... vše v podstatě dělám sám :-)
5 traktorů, 170ha, 40ks dobytka... vše v podstatě dělám sám :-)
- Tata
- Příspěvky: 2946
- Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Ostrava Nová Bělá
- Kontaktovat uživatele:
Re: nazor škoda octavia 1řada 1.9 tdi
neřešil někdo problém jak zvednou octavku vic od země? strycovi praskla pružina a řikal že by už i tlumiče vyměnil a jestli to nejde zvednout, vim že bylo provedení pro špatné silnice ale nikde jsem nenašel včem se liši a ze 4X4 to udajně nesedí, kdyby to byla II tak vim že potřebuju věci ze scauta a je klid ale na I nevim
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx
- Milhauss
- Příspěvky: 11622
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: nazor škoda octavia 1řada 1.9 tdi
Existujou jakési podložky pod pružiny.Já bych potřeboval spíše opak
- Lesák88
- Příspěvky: 2216
- Registrován: pon říj 05, 2009 6:05 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: nazor škoda octavia 1řada 1.9 tdi
Když jsem měnil tlumiče tak jsem si tam nechal dát podpozek HP sporting - tu zvedací a mám okťu o 4 cm vyšší - je to bomba... a na silnici? v pohodě! Lepší jak ty přechozí tlumiče co to měli za sebou...
Jen doporučuji!! Cenu nepamatuji přesně... 8tis.
Jen doporučuji!! Cenu nepamatuji přesně... 8tis.
- dolls
- Příspěvky: 561
- Registrován: pon říj 22, 2007 9:58 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: nazor škoda octavia 1řada 1.9 tdi
Ano je to staré Tdi, ale nemůžu proti němu říct nic špatného, není nad to jezdit pod 5l a to prakticky pořád, je pravda, že toho nesnese jako ty "mladší" , ale všechno je to o chování k tomu motoru.Chudej farmar píše:Z1 bylo prvni 66kw tdi, to byl spatny motor blbe pisty a kdo vi co jeste taky jich moc nejezdi davali se chvilinku do B4passatu a 3jkoveho golfa, ty dalsi Tdi uz byla o necem jinem
Re: nazor škoda octavia 1řada 1.9 tdi
Oktávka 1 je auto ktré češi milují:
- TDI, skvělá spotřeba
- vélký kufr i v liftbacku
- antikorozni ocharana (podívejte se na fordy atd stejných ročníku)
- vyšší porce km
ale má i mínusy:
- velký zajem zlodějů
- zbytenčně předražená mezi ojetinama, často stočené
- podvozek (hl.zadní náprava)
- na zadních sedačkách málo místa
- dlouhý zadní převis (G4)(špatně jízdní vlastnosti s vozíkem)
- odcházející váhy vzduchu, křivé kotouče atd, to jsou málé věci, konkurence má seznam větší.
Mě docela mrzí, že se nej motory 66kw a 81kw díky Euro normě nedostali do Ocháfky II. Taky se mi vůbec nelíbí nýnější O2 Tour očesaná o co jde s nejnudnějším motorem 1,6. Dostane koupit ještě O1 (Tour1) v 1,9TDi PD, ale dát za ni 300?
Osobně už bych šel do O2 v 1,9 TDI i když to je PD noó.
- TDI, skvělá spotřeba
- vélký kufr i v liftbacku
- antikorozni ocharana (podívejte se na fordy atd stejných ročníku)
- vyšší porce km
ale má i mínusy:
- velký zajem zlodějů
- zbytenčně předražená mezi ojetinama, často stočené
- podvozek (hl.zadní náprava)
- na zadních sedačkách málo místa
- dlouhý zadní převis (G4)(špatně jízdní vlastnosti s vozíkem)
- odcházející váhy vzduchu, křivé kotouče atd, to jsou málé věci, konkurence má seznam větší.
Mě docela mrzí, že se nej motory 66kw a 81kw díky Euro normě nedostali do Ocháfky II. Taky se mi vůbec nelíbí nýnější O2 Tour očesaná o co jde s nejnudnějším motorem 1,6. Dostane koupit ještě O1 (Tour1) v 1,9TDi PD, ale dát za ni 300?
Osobně už bych šel do O2 v 1,9 TDI i když to je PD noó.