Franta.cz píše: ↑sob kvě 27, 2023 3:11 pm
Přidat plyn uměly všechny lesovozy od pragy V3S. Přidání plynu se montovalo standartně s montáží HR...
Jak a čím se zvyšovaly automaticky ty otáčky?
Mám T-148 s HR Hiab Foco 670 K a T-815 s HR Hara 60 a ani jedna to neumí
Taktéž jsem už dost starých lesovozů projezdil a nevím o tom.
U Tatry se jen vždy řadí na sestupu velká, ať se převodovka točí rychleji a mírně se zvedne volnoběh.
Ruka chodí docela rychle, spíš ji musím kolikrát škrtit.
Liaz má tuším půlky až za převodovkou, možná proto ten dodatečný převod do rychla a nutnost větších otáček motoru, ale Liazy řady 111... neznám
a dodnes lituji, že jsem nedávno nekoupil tu krásnou soupravu na dlouhé dříví, co byla k mání za 100 tis.
Dnešní pracovní činnost byla ve volném duchu, učíme se se štípačkou a s rukou, jejichž součinnost je nezbytná, ruka musí zcela přesně ustavit kus na stůl a držet jej do té doby, než štípačka kus natlačí na nůž.
No a pak odebírat od ní.
Tyhle podmínky jsou naprosto ideální na naučení ovládání HR.
Občas je potřeba něco říznout.
Samozřejmě pila musí být úměrná průměru a velikosti kulatiny
No a občas přímo na samotné stipačce...
Nezbytnou částí dne je i tankování paliva
Když už jsme u toho, Fendt bere v tomto režimu provozu 4,1 litru na hodinu, Tatru změřenou nemám, ale nejvíce jsme sežrali my