škoda 130 rs
Re: škoda 130 rs
No tak jsem nastudoval přílohu J a K no s mit ohybacku tak si ho udelam sám.
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!
Re: škoda 130 rs
To sice nen,i ale bohužel vše musim delat sám. Zapominate že ho stavíme z ničeho!!!!!!!! A vzhledem k tomu ze setrim na nové blatniky, tak nejake trubky za 7 holt musi stranou. A to jeste musim nekde doladit prachy na motor jinak se nehnu z mista.
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: škoda 130 rs
Kluci, píšete to pěkně, ale Fox nehodlá s tím autem závodit, ani nestaví přesnou kopii tehdejšího auta Ten rám má své mouchy, ale v zásadě na něm neni nic tak hrozného aby ho tam nemohl mít Jen bude problém s STK, ale to by byl s jakýmkoliv rámem, včetně toho homologovaného A to jestli tenhle rám je podle přílohy J (ať už té současné nebo platné v době kdy jezdily tyhle auta), nebo podle jakéhokoliv jiného předpisu je úplně fuk, protože to prostě nebude nikdo zkoumat ani schvalovat. Mě osobně se na něm zdá nedobrá jen jedna zásadnější věc a to je umístění přední příčky. Ale v zásadě to taky neni nic zase tak důležitého, protože svojí funkci asi splní. Jen je prostě na ne úplně dobrém místě, kde by teoreticky mohla asi i zranit posádku. Je jasné že neodpovídá asi žádné normě pro ochranné konstrukce, ale to nebylo ani účelem. Jde vlastně spíš o doplněk designu auta a o snahu trochu lépe ochránit posádku v případě nehody. Beztak nebude mít posádka na hlavě helmy a nebude mít ani skořepinové sedačky a šestibodové pásy. Nemyslím si že by tenhle rám byl vysloveně nebezpečnej, nebo že by nutně posádku ohrozil víc než kdyby tam nebyl žádnej rám. Přimlouval bych se snad jen za posunutí té přední příčky až k čelnímu oknu... Jinak si myslím že pořád lepší takovejhle rám než žádnej Jezdit rallye s tím nebude, ani mu ho nikdo nemusí schválit nebo otypovat, takže v rámci účelu auta a podmínek za jakých vzniká je myslím v pohodě Je to vlastně tuningovej doplněk, a když se podívám co i některé uznávané firmy prodávají pod označením ochranný rám (samozřejmě jen pro účely tuningu, nikoliv pro závody, ale i tak by to asi mělo mít nějakou kvalitu atd), tak tohle je možná i lepší
Rám podle platných předpisů FIA dneska vyjde na 30 tisíc, a Fox by si ho ani nesměl udělat sám... On ale tolik peněz do rámu dát prostě nemůže a bylo by to i zbytečné, protože s tím autem nebude závodit
Rám podle platných předpisů FIA dneska vyjde na 30 tisíc, a Fox by si ho ani nesměl udělat sám... On ale tolik peněz do rámu dát prostě nemůže a bylo by to i zbytečné, protože s tím autem nebude závodit
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Re: škoda 130 rs
Podívej se na první stránku, jak dopadlo Foxovo první eRko, pokud to udělá se špatným, špatně svařeným nebo z nevhodných trubek (předpokládám, že bezešvé to nejsou), tak to s tuningovým rámem asi nedopadne dobře, protože jek píšeš helmu mít nebude, sám jistě víš ze svých závodních aut, kde horní tyč rámu nebo vzpěra vede.
Za mě tedy buď kvalitní rám s helmou nebo raději žádný.
Za mě tedy buď kvalitní rám s helmou nebo raději žádný.
Zetor 4011, Zetor 7341, JCB 3C III
Re: škoda 130 rs
A to není pravda.Není důvod proč by měl mít se schváleným rámem na STK problémy.Terablick píše: Jen bude problém s STK, ale to by byl s jakýmkoliv rámem, včetně toho homologovaného
Re: škoda 130 rs
No vyhledem k tomu že se tu spíše oběvují hodně negativní reakce na rám. Tak sem se rozhodl ho vyndat a zahodit. Fajn a co dál???? Nic méne byl delaný z bezešvých trubek(nejsem blbej kretén) A ted bych rád tu od negativistu nějakou tu opravdu dobrou radu, jak bez peněz udělat ten ram, tak aby splnoval vaše představy??? Nehledě na to, že vy v tom aute jezdit nebudete a nedej bože se to doufam už nikdy nestane, tak jsem ho tam chtěl už kvuli tomu pocitu, abych nemusel v plamenech přemýšlet kudy ven. A upřímně je mi uplně někde nějaka předloha J nebo jina či ostaní. Jen sem prostě chtěl něco co mi pomuže tomu autu zase věřit a bez problemu si do něho sednout.(Nikdo si nedokažete představit ten pocit) To auto miluju, ale i zaroven se ho hrozně bojím!!!
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!
Re: škoda 130 rs
Nikdo tady nepíše, že jsi to jak jsi se nazval, ale když ho tam chceš kvůli pocitu, tak je přeci jen lepší, aby to bylo něco kvalitního. Máš spoj na hlavním oblouku, což je vyloženě špatně, ten musí být v kuse, pak je spojovaná rozpěra hlavního oblouku, to také není dobře.
David Spilka si ho nechával dělat myslím u Dlouhého a na jeho stránkách je dost fotek rámu, tak pokud ho chceš dělat sám (což nedoporučuji), tak si tam vem inspiraci.
http://skoda.daves.cz/Denik_poslednich_dnu-img_0YRG.jpg
http://skoda.daves.cz/Denik_poslednich_dnu-img_2aNG.jpg
David Spilka si ho nechával dělat myslím u Dlouhého a na jeho stránkách je dost fotek rámu, tak pokud ho chceš dělat sám (což nedoporučuji), tak si tam vem inspiraci.
http://skoda.daves.cz/Denik_poslednich_dnu-img_0YRG.jpg
http://skoda.daves.cz/Denik_poslednich_dnu-img_2aNG.jpg
Zetor 4011, Zetor 7341, JCB 3C III
Re: škoda 130 rs
No hezky, ale opet nechal si delat, coz ja na tohle nemam. Tak bud sam ,nebo nic tim ,padem neni co resit a stavba tim konci.
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!
Re: škoda 130 rs
Nemusíš to hned vzdávat.Udělat celý ten rám doma bez vybavení není jednoduché,ale není to zas až tak neřešitelné.Trubky koupit musíš,ze šrotovek to nemá cenu ani začínat.Ty seženeš třeba ve Favex Trade v Buchlovicích.Uděláš si aspoň hrubý náčrt co chceš dělat,nařežeš délky s přídavkem a necháš je naohýbat podle náčrtu v nějaké firmě na pořádné NC ohýbačce s vnitřním trnem,třeba RONELT ve Zlíně.No a potom už jenom dopasuješ a svaříš.My jsme to aspoň tak dělali do Nissanu GTI a výsledek byl dobrý.
Není problém to vymyslet složitě,ale jednoduše./Kalašnikov/
- Milhauss
- Příspěvky: 11620
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: škoda 130 rs
Nenech se kámo odradit pár negativníma komentářema. Jestli Ti to vyhovuje,a jsi s tím spokojen,proč to zahazovat. Stotřícu stavíš Ty sám,a ne dalších deset lidí z fora. Nech tam rám co tam je,časem ho vyměníš za něco lepšího,třeba seženeš nějakej v inzerci,nebo někdo udělá,než to dotáhneš,může se stát věcí. Nebo tam nedávej žádnej a nech to až na ůplnej konec,nevím jestli to teda jde. Stůj si za svým projektem a nevzdávej to. Já už slyšel na svůj traktor takových negativních komentářů,ať to nekurvím,že jsem jak od kolotoče,ať to nechám originál. Je to můj traktor,mě se to tak líbí a proto to dělám,je to můj styl a neodradí mě nic. Udělám si ho dle svých představ a tak to dělej taky. Vezmi to jako informaci a jedem dál,ať už s tvým rámem nebo s jiným. I negativní komentář je k dobru. Tak zdar a sílu Až bude hotovo,nad tímto se jen usměješ
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: škoda 130 rs
Protože nic jako schválený rám neexistuje Pohybuju se kolem závodů asi 20 let, ale ještě jsem neviděl auto s rámem co by prošlo CIVILNÍ STK. Auta s rámem schváleným FAS (FIA) nechodí na STK ale na testování, a přímo v dokladech mají výslovně napsáno že jde o závodní speciály a že nesmí do běžného provozu a na silnici, jen a pouze na vyjímku v den a v místě konání oficiálního závodu pod patronací FAS. V ČR neexistuje oficiální způsob jak projít STK s rámem atd. Na závody to neni, ale nen to ani účelem. Jinak kdybys chtěl nechat rám dělat, kamarád má firmu na rámy Má veškeré potřebné prostředky a "papíry" a dělá rámy do závodních aut, ale za jiné ceny než pánové Dlouhý, Najman atd. Asi by nebyl problém domluvit u něj výrobu jen ohýbaných částí a ty by sis to pak posvařoval sám Jen doprava je problém - je z KrumlovaFranta.cz píše:A to není pravda.Není důvod proč by měl mít se schváleným rámem na STK problémy.Terablick píše: Jen bude problém s STK, ale to by byl s jakýmkoliv rámem, včetně toho homologovaného
Naposledy upravil(a) Terablick dne pát říj 24, 2014 4:39 pm, celkem upraveno 1 x.
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: škoda 130 rs
Nenech se odradit Já vím že jsi materiál vybíral podle přílohy J, a že jsi zkušenej svářeč s proškolením na sváření ve výrobě, takže o pevnost nebo kvalitu provedení bych strach určitě neměl. Jediné co bych opravdu předělal je ta přední trubka. Vžij se do situace že do něčeho vrazíš a hlava ti jde obloukem dopředu a nahoru. Ta trubka tak jak tam je je vlastně horší než kdyby tam nebylo nic. Ale jinak ten rám jako celek je vzhledem k účelu OK
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: škoda 130 rs
Samozřejmě vím dobře co a jak má být. Nejen že mám licenci FIA a tedy musím znát veškeré tyhle předpisy, ale závodní auta jsem podle nich i stavěl Ale tady se nebavíme o závodním autě, ale o tuningu, čili pokud dodrží materiál (což předpokládám po debatě s Foxem mimo forum že dodržel), a dobře to svaří (což svaří - živí ho to), tak zbývá jen ten problém s tím předním obloukem, ke kterému jsem už napsal sám že se mi nelíbí kde je Samozřejmě neni to ideální rám, ale ani nemusí býtDvordy píše:Podívej se na první stránku, jak dopadlo Foxovo první eRko, pokud to udělá se špatným, špatně svařeným nebo z nevhodných trubek (předpokládám, že bezešvé to nejsou), tak to s tuningovým rámem asi nedopadne dobře, protože jek píšeš helmu mít nebude, sám jistě víš ze svých závodních aut, kde horní tyč rámu nebo vzpěra vede.
Za mě tedy buď kvalitní rám s helmou nebo raději žádný.
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Re: škoda 130 rs
Co jsem komu udělalTerablick píše:Protože nic jako schválený rám neexistuje Pohybuju se kolem závodů asi 20 let, ale ještě jsem neviděl auto s rámem co by prošlo CIVILNÍ STK. Auta s rámem schváleným FAS (FIA) nechodí na STK ale na testování, a přímo v dokladech mají výslovně napsáno že jde o závodní speciály a že nesmí do běžného provozu a na silnici, jen a pouze na vyjímku v den a v místě konání oficiálního závodu pod patronací FAS. V ČR neexistuje oficiální způsob jak projít STK s rámem atd.
Než začneš perlit po internetu tak si to prostuduj(4)Sportovní vozidlo lze provozovat na pozemních komunikacích, jen pokud byla schválena jeho technická způsobilost a splnilo podmínky testování a prohlídku ve stanici technické kontroly.
Zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a o změně zákona č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla), ve znění zákona č. 307/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů