škoda 130 rs

Moderátoři: rezis, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
fox159
Příspěvky: 1658
Registrován: ned pro 06, 2009 11:41 pm
Bydliště: Hejnice okr Liberec

Re: škoda 130 rs

#1561 Nový příspěvek od fox159 »

No tak jsem nastudoval přílohu J a K no s mit ohybacku tak si ho udelam sám.
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!

Sadra17
Příspěvky: 6313
Registrován: ned led 01, 2012 11:59 pm
Bydliště: Netolice

Re: škoda 130 rs

#1562 Nový příspěvek od Sadra17 »

zase taková prdel to ohybání nejni ...
malej traktorista v malým traktoru

Uživatelský avatar
fox159
Příspěvky: 1658
Registrován: ned pro 06, 2009 11:41 pm
Bydliště: Hejnice okr Liberec

Re: škoda 130 rs

#1563 Nový příspěvek od fox159 »

To sice nen,i ale bohužel vše musim delat sám. Zapominate že ho stavíme z ničeho!!!!!!!! A vzhledem k tomu ze setrim na nové blatniky, tak nejake trubky za 7 holt musi stranou. A to jeste musim nekde doladit prachy na motor jinak se nehnu z mista.
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!

Uživatelský avatar
Terablick
Příspěvky: 10674
Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
Bydliště: 38901
Kontaktovat uživatele:

Re: škoda 130 rs

#1564 Nový příspěvek od Terablick »

Kluci, píšete to pěkně, ale Fox nehodlá s tím autem závodit, ani nestaví přesnou kopii tehdejšího auta :) Ten rám má své mouchy, ale v zásadě na něm neni nic tak hrozného aby ho tam nemohl mít :) Jen bude problém s STK, ale to by byl s jakýmkoliv rámem, včetně toho homologovaného :) A to jestli tenhle rám je podle přílohy J (ať už té současné nebo platné v době kdy jezdily tyhle auta), nebo podle jakéhokoliv jiného předpisu je úplně fuk, protože to prostě nebude nikdo zkoumat ani schvalovat. Mě osobně se na něm zdá nedobrá jen jedna zásadnější věc a to je umístění přední příčky. Ale v zásadě to taky neni nic zase tak důležitého, protože svojí funkci asi splní. Jen je prostě na ne úplně dobrém místě, kde by teoreticky mohla asi i zranit posádku. Je jasné že neodpovídá asi žádné normě pro ochranné konstrukce, ale to nebylo ani účelem. Jde vlastně spíš o doplněk designu auta a o snahu trochu lépe ochránit posádku v případě nehody. Beztak nebude mít posádka na hlavě helmy a nebude mít ani skořepinové sedačky a šestibodové pásy. Nemyslím si že by tenhle rám byl vysloveně nebezpečnej, nebo že by nutně posádku ohrozil víc než kdyby tam nebyl žádnej rám. Přimlouval bych se snad jen za posunutí té přední příčky až k čelnímu oknu... :-/ Jinak si myslím že pořád lepší takovejhle rám než žádnej :) Jezdit rallye s tím nebude, ani mu ho nikdo nemusí schválit nebo otypovat, takže v rámci účelu auta a podmínek za jakých vzniká je myslím v pohodě :) Je to vlastně tuningovej doplněk, a když se podívám co i některé uznávané firmy prodávají pod označením ochranný rám (samozřejmě jen pro účely tuningu, nikoliv pro závody, ale i tak by to asi mělo mít nějakou kvalitu atd), tak tohle je možná i lepší :)
Rám podle platných předpisů FIA dneska vyjde na 30 tisíc, a Fox by si ho ani nesměl udělat sám... On ale tolik peněz do rámu dát prostě nemůže a bylo by to i zbytečné, protože s tím autem nebude závodit :)
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz

Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...

Farming Simulator a další hry levně

Uživatelský avatar
Dvordy
Příspěvky: 2105
Registrován: pon črc 09, 2007 8:50 am
Bydliště: Táborsko

Re: škoda 130 rs

#1565 Nový příspěvek od Dvordy »

Podívej se na první stránku, jak dopadlo Foxovo první eRko, pokud to udělá se špatným, špatně svařeným nebo z nevhodných trubek (předpokládám, že bezešvé to nejsou), tak to s tuningovým rámem asi nedopadne dobře, protože jek píšeš helmu mít nebude, sám jistě víš ze svých závodních aut, kde horní tyč rámu nebo vzpěra vede.

Za mě tedy buď kvalitní rám s helmou nebo raději žádný.
Zetor 4011, Zetor 7341, JCB 3C III

Uživatelský avatar
Franta.cz
Příspěvky: 8782
Registrován: úte říj 21, 2008 4:10 pm
Bydliště: Příbram na Mor.

Re: škoda 130 rs

#1566 Nový příspěvek od Franta.cz »

Terablick píše: Jen bude problém s STK, ale to by byl s jakýmkoliv rámem, včetně toho homologovaného :)
A to není pravda.Není důvod proč by měl mít se schváleným rámem na STK problémy.

Uživatelský avatar
fox159
Příspěvky: 1658
Registrován: ned pro 06, 2009 11:41 pm
Bydliště: Hejnice okr Liberec

Re: škoda 130 rs

#1567 Nový příspěvek od fox159 »

No vyhledem k tomu že se tu spíše oběvují hodně negativní reakce na rám. Tak sem se rozhodl ho vyndat a zahodit. Fajn a co dál???? Nic méne byl delaný z bezešvých trubek(nejsem blbej kretén) A ted bych rád tu od negativistu nějakou tu opravdu dobrou radu, jak bez peněz udělat ten ram, tak aby splnoval vaše představy??? Nehledě na to, že vy v tom aute jezdit nebudete a nedej bože se to doufam už nikdy nestane, tak jsem ho tam chtěl už kvuli tomu pocitu, abych nemusel v plamenech přemýšlet kudy ven. A upřímně je mi uplně někde nějaka předloha J nebo jina či ostaní. Jen sem prostě chtěl něco co mi pomuže tomu autu zase věřit a bez problemu si do něho sednout.(Nikdo si nedokažete představit ten pocit) To auto miluju, ale i zaroven se ho hrozně bojím!!!
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!

Uživatelský avatar
Dvordy
Příspěvky: 2105
Registrován: pon črc 09, 2007 8:50 am
Bydliště: Táborsko

Re: škoda 130 rs

#1568 Nový příspěvek od Dvordy »

Nikdo tady nepíše, že jsi to jak jsi se nazval, ale když ho tam chceš kvůli pocitu, tak je přeci jen lepší, aby to bylo něco kvalitního. Máš spoj na hlavním oblouku, což je vyloženě špatně, ten musí být v kuse, pak je spojovaná rozpěra hlavního oblouku, to také není dobře.

David Spilka si ho nechával dělat myslím u Dlouhého a na jeho stránkách je dost fotek rámu, tak pokud ho chceš dělat sám (což nedoporučuji), tak si tam vem inspiraci.

http://skoda.daves.cz/Denik_poslednich_dnu-img_0YRG.jpg
http://skoda.daves.cz/Denik_poslednich_dnu-img_2aNG.jpg
Zetor 4011, Zetor 7341, JCB 3C III

Uživatelský avatar
fox159
Příspěvky: 1658
Registrován: ned pro 06, 2009 11:41 pm
Bydliště: Hejnice okr Liberec

Re: škoda 130 rs

#1569 Nový příspěvek od fox159 »

No hezky, ale opet nechal si delat, coz ja na tohle nemam. Tak bud sam ,nebo nic tim ,padem neni co resit a stavba tim konci.
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!

mufik
Příspěvky: 1584
Registrován: pát pro 04, 2009 6:19 pm
Bydliště: Vsetín

Re: škoda 130 rs

#1570 Nový příspěvek od mufik »

Nemusíš to hned vzdávat.Udělat celý ten rám doma bez vybavení není jednoduché,ale není to zas až tak neřešitelné.Trubky koupit musíš,ze šrotovek to nemá cenu ani začínat.Ty seženeš třeba ve Favex Trade v Buchlovicích.Uděláš si aspoň hrubý náčrt co chceš dělat,nařežeš délky s přídavkem a necháš je naohýbat podle náčrtu v nějaké firmě na pořádné NC ohýbačce s vnitřním trnem,třeba RONELT ve Zlíně.No a potom už jenom dopasuješ a svaříš.My jsme to aspoň tak dělali do Nissanu GTI a výsledek byl dobrý.
Není problém to vymyslet složitě,ale jednoduše./Kalašnikov/

Uživatelský avatar
Milhauss
Příspěvky: 11620
Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: škoda 130 rs

#1571 Nový příspěvek od Milhauss »

Nenech se kámo odradit pár negativníma komentářema. Jestli Ti to vyhovuje,a jsi s tím spokojen,proč to zahazovat. Stotřícu stavíš Ty sám,a ne dalších deset lidí z fora. Nech tam rám co tam je,časem ho vyměníš za něco lepšího,třeba seženeš nějakej v inzerci,nebo někdo udělá,než to dotáhneš,může se stát věcí. Nebo tam nedávej žádnej a nech to až na ůplnej konec,nevím jestli to teda jde. Stůj si za svým projektem a nevzdávej to. Já už slyšel na svůj traktor takových negativních komentářů,ať to nekurvím,že jsem jak od kolotoče,ať to nechám originál. Je to můj traktor,mě se to tak líbí a proto to dělám,je to můj styl a neodradí mě nic. Udělám si ho dle svých představ a tak to dělej taky. Vezmi to jako informaci a jedem dál,ať už s tvým rámem nebo s jiným. I negativní komentář je k dobru. Tak zdar a sílu 8) Až bude hotovo,nad tímto se jen usměješ

Uživatelský avatar
Terablick
Příspěvky: 10674
Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
Bydliště: 38901
Kontaktovat uživatele:

Re: škoda 130 rs

#1572 Nový příspěvek od Terablick »

Franta.cz píše:
Terablick píše: Jen bude problém s STK, ale to by byl s jakýmkoliv rámem, včetně toho homologovaného :)
A to není pravda.Není důvod proč by měl mít se schváleným rámem na STK problémy.
Protože nic jako schválený rám neexistuje :) Pohybuju se kolem závodů asi 20 let, ale ještě jsem neviděl auto s rámem co by prošlo CIVILNÍ STK. Auta s rámem schváleným FAS (FIA) nechodí na STK ale na testování, a přímo v dokladech mají výslovně napsáno že jde o závodní speciály a že nesmí do běžného provozu a na silnici, jen a pouze na vyjímku v den a v místě konání oficiálního závodu pod patronací FAS. V ČR neexistuje oficiální způsob jak projít STK s rámem atd. Na závody to neni, ale nen to ani účelem. Jinak kdybys chtěl nechat rám dělat, kamarád má firmu na rámy :) Má veškeré potřebné prostředky a "papíry" a dělá rámy do závodních aut, ale za jiné ceny než pánové Dlouhý, Najman atd. Asi by nebyl problém domluvit u něj výrobu jen ohýbaných částí a ty by sis to pak posvařoval sám :) Jen doprava je problém - je z Krumlova :(
Naposledy upravil(a) Terablick dne pát říj 24, 2014 4:39 pm, celkem upraveno 1 x.
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz

Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...

Farming Simulator a další hry levně

Uživatelský avatar
Terablick
Příspěvky: 10674
Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
Bydliště: 38901
Kontaktovat uživatele:

Re: škoda 130 rs

#1573 Nový příspěvek od Terablick »

Nenech se odradit :) Já vím že jsi materiál vybíral podle přílohy J, a že jsi zkušenej svářeč s proškolením na sváření ve výrobě, takže o pevnost nebo kvalitu provedení bych strach určitě neměl. Jediné co bych opravdu předělal je ta přední trubka. Vžij se do situace že do něčeho vrazíš a hlava ti jde obloukem dopředu a nahoru. Ta trubka tak jak tam je je vlastně horší než kdyby tam nebylo nic. Ale jinak ten rám jako celek je vzhledem k účelu OK :)
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz

Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...

Farming Simulator a další hry levně

Uživatelský avatar
Terablick
Příspěvky: 10674
Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
Bydliště: 38901
Kontaktovat uživatele:

Re: škoda 130 rs

#1574 Nový příspěvek od Terablick »

Dvordy píše:Podívej se na první stránku, jak dopadlo Foxovo první eRko, pokud to udělá se špatným, špatně svařeným nebo z nevhodných trubek (předpokládám, že bezešvé to nejsou), tak to s tuningovým rámem asi nedopadne dobře, protože jek píšeš helmu mít nebude, sám jistě víš ze svých závodních aut, kde horní tyč rámu nebo vzpěra vede.

Za mě tedy buď kvalitní rám s helmou nebo raději žádný.
Samozřejmě vím dobře co a jak má být. Nejen že mám licenci FIA a tedy musím znát veškeré tyhle předpisy, ale závodní auta jsem podle nich i stavěl :) Ale tady se nebavíme o závodním autě, ale o tuningu, čili pokud dodrží materiál (což předpokládám po debatě s Foxem mimo forum že dodržel), a dobře to svaří (což svaří - živí ho to), tak zbývá jen ten problém s tím předním obloukem, ke kterému jsem už napsal sám že se mi nelíbí kde je :) Samozřejmě neni to ideální rám, ale ani nemusí být :)
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz

Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...

Farming Simulator a další hry levně

Uživatelský avatar
Franta.cz
Příspěvky: 8782
Registrován: úte říj 21, 2008 4:10 pm
Bydliště: Příbram na Mor.

Re: škoda 130 rs

#1575 Nový příspěvek od Franta.cz »

Terablick píše:Protože nic jako schválený rám neexistuje :) Pohybuju se kolem závodů asi 20 let, ale ještě jsem neviděl auto s rámem co by prošlo CIVILNÍ STK. Auta s rámem schváleným FAS (FIA) nechodí na STK ale na testování, a přímo v dokladech mají výslovně napsáno že jde o závodní speciály a že nesmí do běžného provozu a na silnici, jen a pouze na vyjímku v den a v místě konání oficiálního závodu pod patronací FAS. V ČR neexistuje oficiální způsob jak projít STK s rámem atd.
Co jsem komu udělal :'( :'( :'(
(4)Sportovní vozidlo lze provozovat na pozemních komunikacích, jen pokud byla schválena jeho technická způsobilost a splnilo podmínky testování a prohlídku ve stanici technické kontroly.
Než začneš perlit po internetu tak si to prostuduj
Zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a o změně zákona č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla), ve znění zákona č. 307/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů

Odpovědět

Zpět na „Auto Moto koutek“