škoda 130 rs
Re: škoda 130 rs
Tady pár fotek z Prague car festival a i jedno RS a LR.. )
http://postimg.cc/gallery/21f9exzp8/0b5f8474/
http://postimg.cc/gallery/21f9exzp8/0b5f8474/
Re: škoda 130 rs
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: škoda 130 rs
ahoj FOX-iku ako sa darí,?
Re: škoda 130 rs
Zdarec lidííí. Po měsíční pauze( Pracovní pobyt v Anglii) Se opět malinko pracuje na Erku a výsledek?? Stojí na svích akorát se musí sehnat nové zadní blatníky-pravý je nějak hodně vlnitý a levý je o 1,5cm ušší
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!
-
- Příspěvky: 1743
- Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: škoda 130 rs
Z pohledu předpisů lze rozdělit rámy na dvě skupiny:
- dle přílohy J mez. předpisů FIA,kde hl.oblouk má větší průměr a je z hlediska pevnosti z jedno kusu.......
- nebo tzv.rám certifikovaný, navrhnutý schváleným výrobcem ,doplněný výpočty a zkouškami.
Tento rám nelze zařadit do první ani druhé skupiny.
Příště než se do takové akce pustíš ,tak někde optej nebo si něco přečti.Už jsi do toho vložil spoustu peněz,tak je třeba,aby to mělo nějakou úroveň.
- dle přílohy J mez. předpisů FIA,kde hl.oblouk má větší průměr a je z hlediska pevnosti z jedno kusu.......
- nebo tzv.rám certifikovaný, navrhnutý schváleným výrobcem ,doplněný výpočty a zkouškami.
Tento rám nelze zařadit do první ani druhé skupiny.
Příště než se do takové akce pustíš ,tak někde optej nebo si něco přečti.Už jsi do toho vložil spoustu peněz,tak je třeba,aby to mělo nějakou úroveň.
Re: škoda 130 rs
Vážení přátelé. Kvuli rámu jsem pročetl romány a naprosil,spíše naotravoval spousty lidí. A jediné s čím jsem se setkal byly buď jen plané sliby,nebo částky od 15.tis jen za středový oblouk po 60.tis za komplet rám. A tenhle sice neni delany dle vašich představ ale zase neni uplne z moji hlavy. Je delany podle plánu vydaným Svazarmem -Uamk Mlada boleslav v roce 79. V příloze vydávané pro sportovní úpravy vozů škoda.Auto-klassik píše:Z pohledu předpisů lze rozdělit rámy na dvě skupiny:
- dle přílohy J mez. předpisů FIA,kde hl.oblouk má větší průměr a je z hlediska pevnosti z jedno kusu.......
- nebo tzv.rám certifikovaný, navrhnutý schváleným výrobcem ,doplněný výpočty a zkouškami.
Tento rám nelze zařadit do první ani druhé skupiny.
Příště než se do takové akce pustíš ,tak někde optej nebo si něco přečti.Už jsi do toho vložil spoustu peněz,tak je třeba,aby to mělo nějakou úroveň.
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!
-
- Příspěvky: 1743
- Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: škoda 130 rs
Takhle se stavěn rám nedá ,jedná se o certifikovaný rám a něj musí mít doklad od certifikovaného výrobce jak jsem psal !
Ten si sám vyrobit nemůžeš! Sám si můžeš postavit rám jen dle přílohy J s dodržením předepsaných průměrů počtu vzpěr .....
Ten si sám vyrobit nemůžeš! Sám si můžeš postavit rám jen dle přílohy J s dodržením předepsaných průměrů počtu vzpěr .....
Re: škoda 130 rs
A kde se ta příloha J dá sehnat?Auto-klassik píše:Takhle se stavěn rám nedá ,jedná se o certifikovaný rám a něj musí mít doklad od certifikovaného výrobce jak jsem psal !
Ten si sám vyrobit nemůžeš! Sám si můžeš postavit rám jen dle přílohy J s dodržením předepsaných průměrů počtu vzpěr .....
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!
-
- Příspěvky: 1743
- Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: škoda 130 rs
Příloha J najdeš na stránkách Autoklubu ČR,nebo na stránkách FIA originál v anglicčině.Současně musíš také respektovat přílohu K ,ta pojednává o historických vozidlech,kde jsou určité předpisy změkčené vůči soudobým automobilům.
Re: škoda 130 rs
Je možné mi prosim hodit nějaké odkazy? Třeba do sz?
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!
-
- Příspěvky: 1743
- Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: škoda 130 rs
Předpisy se každý rokem částečně mění,takže pokud já mám staré přílohy J ,tak již částečně neplatí.fox159 píše:Je možné mi prosim hodit nějaké odkazy? Třeba do sz?
Odkaz jsem ti dál !Stačí to jen nastudovat nebo navázat kontakt na technického komisaře a informovat se.
Já jsem bývalý technik 7 let to nedělám , dělal jsem to 20let.
Re: škoda 130 rs
pan Dlouhý, naohybanej materiál na rám cca 7fox159 píše: Vážení přátelé. Kvuli rámu jsem pročetl romány a naprosil,spíše naotravoval spousty lidí. A jediné s čím jsem se setkal byly buď jen plané sliby,nebo částky od 15.tis jen za středový oblouk po 60.tis za komplet rám. A tenhle sice neni delany dle vašich představ ale zase neni uplne z moji hlavy. Je delany podle plánu vydaným Svazarmem -Uamk Mlada boleslav v roce 79. V příloze vydávané pro sportovní úpravy vozů škoda.
malej traktorista v malým traktoru