Avia
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: náklaďáky
Tak když to člověk chce mít pořádně, tak je to strašná doba, než to člověk očistí, nalakuje atd. a toho prostoru co zabere jednou auto.
Hele nebudeš mít už hodně málo zadků na tolik aut?
Sledoval jsem právě stavbu tvé předchozí Avky na Avia clubu.
Hele nebudeš mít už hodně málo zadků na tolik aut?
Sledoval jsem právě stavbu tvé předchozí Avky na Avia clubu.
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
- mape
- Příspěvky: 1542
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: náklaďáky
Na Avia klubu je ten tohle nové jako d60 kontejner..... Ale jak to jde pomalu tak není nic k dívání....
Právě že mě nejvíce ubíjí to nekonečné barvení.... Já jsem navíc blázen a dělám to skoro jak veterána.... Piskuju všechno a všechno barvim a skládám to jako nové auto.... Ale už se mi to několikrát vyplatilo tak pokračuji..... Ale je to šichta.....
Zadek mám jen jeden ale řidiči jsou a vpripade větší práce to není na škodu....
Já si nechám jen dvě auta ostatní půjdou do světa....
Dvě auta jsou skoro nutnost pokud chceš být stále k dispozici..... Už mě to několikrát vyskolilo tak jsem se tak prostě rozhodl....
Bude to spousta peněz investice ale ve finále si myslím že to ty peníze do budoucna zase ušetří a hlavně ty starosti....
Prostě dvě stejná auta a když bude problém klapnu značky na druhé a jede se dál a problém se opravi pozvolna.....
Není nic horšího než když rozbehnes práci a první den se něco jako na potvoeu vysype a to je pak buď provizorium nebo dlouho do noci.....
A to stačí třeba jen startér nebo altik nebo něco u vzduchu ...... Nemusí to být ani nic zásadního...... Tuhle se mi vysypala vodní pumpa .... Najednou rachot a teplota nahoru.... Naštěstí kousek od baráku .
Tak jsem do dokulhal a rychle letěl pro jinou protože jsem ji samozřejmě doma neměl....
A pak výměna ..... No a třeba utrhnes šroub a už jsou nervy a sprostý slova
Tak toho se chci vyvarovat.
Právě že mě nejvíce ubíjí to nekonečné barvení.... Já jsem navíc blázen a dělám to skoro jak veterána.... Piskuju všechno a všechno barvim a skládám to jako nové auto.... Ale už se mi to několikrát vyplatilo tak pokračuji..... Ale je to šichta.....
Zadek mám jen jeden ale řidiči jsou a vpripade větší práce to není na škodu....
Já si nechám jen dvě auta ostatní půjdou do světa....
Dvě auta jsou skoro nutnost pokud chceš být stále k dispozici..... Už mě to několikrát vyskolilo tak jsem se tak prostě rozhodl....
Bude to spousta peněz investice ale ve finále si myslím že to ty peníze do budoucna zase ušetří a hlavně ty starosti....
Prostě dvě stejná auta a když bude problém klapnu značky na druhé a jede se dál a problém se opravi pozvolna.....
Není nic horšího než když rozbehnes práci a první den se něco jako na potvoeu vysype a to je pak buď provizorium nebo dlouho do noci.....
A to stačí třeba jen startér nebo altik nebo něco u vzduchu ...... Nemusí to být ani nic zásadního...... Tuhle se mi vysypala vodní pumpa .... Najednou rachot a teplota nahoru.... Naštěstí kousek od baráku .
Tak jsem do dokulhal a rychle letěl pro jinou protože jsem ji samozřejmě doma neměl....
A pak výměna ..... No a třeba utrhnes šroub a už jsou nervy a sprostý slova
Tak toho se chci vyvarovat.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1542
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: náklaďáky
Včera mi přijela poslední dárkyně orgánů...
Akorad že teď není úplně čas takže se porcování odkládá...
Ale měla to akorad protože cestou praskla příčka pomocného ložiska kardanu....
To prostě člověk nevymyslí.... Všiml jsem si že začala trochu vibrovat tak se ohlédnu a ejhle... Takže opatrně přez hrboly aby se dojelo....
Akorad že teď není úplně čas takže se porcování odkládá...
Ale měla to akorad protože cestou praskla příčka pomocného ložiska kardanu....
To prostě člověk nevymyslí.... Všiml jsem si že začala trochu vibrovat tak se ohlédnu a ejhle... Takže opatrně přez hrboly aby se dojelo....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1542
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: náklaďáky
Těch je všude plno...... Nebo vyrobit.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Avia
Já bohužel udělal tu chybu ze jsem se dříve oženil než koupil a Avií a teď mi ji žena už nechce dovolit
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
- mape
- Příspěvky: 1542
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Avia
pavel sk
Víš ono to není ani o tom že jsem aviatik...
Potřeboval jsem levně kontejnerku a tak padla volba na Avii..... Ale když už to bylo schopný provozu. Tak protože jsem celkem ctižádostivý a pohodlný člověk tak jsem řekl že tak jak to je to provozovat prostě nebudu a nechci.....
Navíc mě vždycky hrozně depta když někdo začne říkat jakej je to krám ale nezamýšlí se nad tím jak by se to dalo změnit....
Je to auto koncepčně 50.let starý..... Takže pokud to chce někdo srovnávat k dnešní době to je jako bys chtěl od Trabanta aby jel 150.,topil a bylo v něm ticho......
Takže jsem si tu starou bábu Avii prostě vylepšil tak aby jela, bylo v ní ticho, brzdila, topila, a byla dobře servisovatelna.....
A všechno šlo udělat a celkem bez problémů.... Takže ty kecy co někteří mají na adresu těchto aut prostě neberu a je to akorad známka toho že jsou neschopný se zamyslet a udělat opatření aby to bylo lepší.
Teď jsem třeba rozebral 3 zadní nápravy z nového déčka..... U všech aut mi bylo řečený že je to prostě krám ..... Ty zadní brzdy že prostě nebyli schopni přinutit brzdit. A to ani Servis..... Po rozebrání jsem vždy zjistil špatnou montáž pružin....
Tak co si o tom mám myslet....
A už zase jedou kecy jak ten samostav je tam špatnej a že se musí měnit a že novej stojí 8000..... Baneee..... On to neumí nikdo správně sesadit.....
A takhle bych mohl pokračovat.....
Ano.... Motory mají v aviich problémy.....
Ale zase z 80 procent díky majitelům.....
Ta doba se za ty léta prostě nezměnila....
Jsou lidi co jim to jezdí léta a jsou lidi co mají neustále problémy......
A díky těmto hunkum je ta značka tam kde je....
Zrovna nedávno jsem jednu opravoval....
Tomu člověku vadilo že se mu zavzdušňuje....
Já to umím už dnes opravit.... A když jsem to auto viděl tak hanba..... Opraveno drátem, chybí šrouby v kolech, na motoru teče co může ale on dojejva olej, auto rozlámaný na kaši..... Dle zadních per je to D60 takže užitečná tak 2 tuny..... On vozí 5-6.....
Takže asi tak...... Já bych se s tím styděl jezdit....
Jinak Déčko jsem si pořídil proto že je zase o něco pohodlnéjsi a hlavně mám oba podvozky D90 takže skutečné 5ti tuny....
Motory si generálku ji s tím že se dělá opatření aby to vydrželo......
Takže to není skutečně diagnóza ale spíše taková zábava podobně je šlo spousta lidí zde se stavbou traktoru který ale bohužel nikam nemůže max po dvoře, do lesa .....
Já si s tím zajedu kam chci..... V dnešní době navíc hodně pro tyto malá auta zlevnilo Mýto a tak mě dokonce dálnice při mém provozu za rok stojí míň jak osobák....
Víš ono to není ani o tom že jsem aviatik...
Potřeboval jsem levně kontejnerku a tak padla volba na Avii..... Ale když už to bylo schopný provozu. Tak protože jsem celkem ctižádostivý a pohodlný člověk tak jsem řekl že tak jak to je to provozovat prostě nebudu a nechci.....
Navíc mě vždycky hrozně depta když někdo začne říkat jakej je to krám ale nezamýšlí se nad tím jak by se to dalo změnit....
Je to auto koncepčně 50.let starý..... Takže pokud to chce někdo srovnávat k dnešní době to je jako bys chtěl od Trabanta aby jel 150.,topil a bylo v něm ticho......
Takže jsem si tu starou bábu Avii prostě vylepšil tak aby jela, bylo v ní ticho, brzdila, topila, a byla dobře servisovatelna.....
A všechno šlo udělat a celkem bez problémů.... Takže ty kecy co někteří mají na adresu těchto aut prostě neberu a je to akorad známka toho že jsou neschopný se zamyslet a udělat opatření aby to bylo lepší.
Teď jsem třeba rozebral 3 zadní nápravy z nového déčka..... U všech aut mi bylo řečený že je to prostě krám ..... Ty zadní brzdy že prostě nebyli schopni přinutit brzdit. A to ani Servis..... Po rozebrání jsem vždy zjistil špatnou montáž pružin....
Tak co si o tom mám myslet....
A už zase jedou kecy jak ten samostav je tam špatnej a že se musí měnit a že novej stojí 8000..... Baneee..... On to neumí nikdo správně sesadit.....
A takhle bych mohl pokračovat.....
Ano.... Motory mají v aviich problémy.....
Ale zase z 80 procent díky majitelům.....
Ta doba se za ty léta prostě nezměnila....
Jsou lidi co jim to jezdí léta a jsou lidi co mají neustále problémy......
A díky těmto hunkum je ta značka tam kde je....
Zrovna nedávno jsem jednu opravoval....
Tomu člověku vadilo že se mu zavzdušňuje....
Já to umím už dnes opravit.... A když jsem to auto viděl tak hanba..... Opraveno drátem, chybí šrouby v kolech, na motoru teče co může ale on dojejva olej, auto rozlámaný na kaši..... Dle zadních per je to D60 takže užitečná tak 2 tuny..... On vozí 5-6.....
Takže asi tak...... Já bych se s tím styděl jezdit....
Jinak Déčko jsem si pořídil proto že je zase o něco pohodlnéjsi a hlavně mám oba podvozky D90 takže skutečné 5ti tuny....
Motory si generálku ji s tím že se dělá opatření aby to vydrželo......
Takže to není skutečně diagnóza ale spíše taková zábava podobně je šlo spousta lidí zde se stavbou traktoru který ale bohužel nikam nemůže max po dvoře, do lesa .....
Já si s tím zajedu kam chci..... V dnešní době navíc hodně pro tyto malá auta zlevnilo Mýto a tak mě dokonce dálnice při mém provozu za rok stojí míň jak osobák....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1542
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Avia
Veteranista.... To po ty Avii tak toužíš?
Musíš to ženě doma nějak vysvetlit.....
Třeba si pořiď odtahovku a řekni že ji potřebuješ na ty svoje miláčky..... Tak to má spousta lidí okolo veteránů.
a ještě budeš pochválen.
Musíš to ženě doma nějak vysvetlit.....
Třeba si pořiď odtahovku a řekni že ji potřebuješ na ty svoje miláčky..... Tak to má spousta lidí okolo veteránů.
a ještě budeš pochválen.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Avia
mape: Ja som to myslel v dobrom slovazmysle preto su tam aj tie smajliky Avia ako taka neni zla a hlavne je jednoducha. Ked sa pouzivala na to zatazenie na ake bola postavena a urcena, tak aj toho hodne vydrzala. Lenze väcsinou ako to pozname jej kazdy nakladal kolko sa len dalo. Akurat u tych starsich (bez moznosti vyklopenia kabiny) je s tym pristupom k tomu motoru proste utrpenie a ocistec. Poznam to lebo s casu na cas este riesim Furgona od lesopestu u svokra. Dobre sa to opravuje v kabine ludom do vysky 140cm Predtym jazdil roky velkou skrinovou A30.
- mape
- Příspěvky: 1542
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Avia
Já jsem v pohodě.....
Nojo nesklopná kabina to je hroznej boj....
Já bych to snad ani nechtěl nebo bych tam musel.mit pořádnou díru aby to šlo opravovat.
Nojo nesklopná kabina to je hroznej boj....
Já bych to snad ani nechtěl nebo bych tam musel.mit pořádnou díru aby to šlo opravovat.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1542
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Avia
Tohle auto co teď rozebírám jsem koupil s tím že ho rozebírat budu a neřešili jeho technický stav.... Ten co mi ho prodal mi to začal všechno jménovat hrozně se divil že na to vůbec nereaguji....
A teď jak to rozebírám..... Tak vidím.....
Odcházeli mu zadní silentbloky v uložení per protože tam dával ty menší z předních...
Špatně brzdily zadní brzdy protože je měl špatně sesazený a měl zablokovaný samostav takže mezi bubnem a paknámi byla vůle asi centimetr
Nevypínala mu motorová brzda protože všechny čidla na pedálech byla odpojená, to souviselo i s tím že mu nešly brzdová světla.
Motor špatně mazal..... Když jsem shodil vanu a viděl sací koš a to co se v té vaně nacházelo...... Tak se divím že vůbec mazal....
Bylo tam něco mezi asfaltem a povidly...
Sjížděli jsem mu přední gumy a nešlo to dohnat ani správnou sbíhavosti.....
Ale to že má tu přední nápravu posunutou na jednom listovém Peru skoro o 2 cm
Toho si nikdo nevšiml..... Ani v servisu kde mu dělali tu geometrii..... Měl urezly středící šroub a to jak nahoře tak dole.... To úplně nechápu jak to dokázal
Strašně špatně šla spojka ..... A to i po montáži nového posilovače, hlavního i pracovního válce.... jedno sešlapnuti dobrý a další už špatný....
Tak jsem odpojil hadičku zda do něho jde vzduch a v té hadicce byl strceny dřevěný kolik..... Buď sabotáž nebo když to montovali tak to měli ucpané z montážních důvodu a zapomněli to tam.
Šly špatně řadit rychlosti 2, 4 a 6 .... Při snaze to seřídit jsem zjistil že řadící páka nemá dostatečný krok a Po rozebrání jsem zjistil že je spadla matička do kloubu řadící páky .... Po odstranění matičky to řádí jako víno.
Obrovská vůle v řízení..... Jojo kloub na volantove tyčí přímo na prevodce řízení byl úplně vysypaný... Jen tak zkusmo jsem tam dal nový a je po vůli....
Nešla uzávěrka..... Jojo ..... Někdo skripl hadičku k uzávěrce při montáži nového malého vzduchojemu....
Auto dost špatně startovalo.... No je tam kostra od baterek extra vedena přímo ke startéru a ostatní kostry jsou pak jen slabé....
Ale evidentně při výměně startéru zapomněli tu kostru na šroub od startéru zapomněli připojit a tak to kostrilo přez ty slabé dráty které jsou samozřejmě na hadry spečené....
Se divím že to neshořelo....s tím samozřejmě souviselo i to že to špatně dobíjelo a zhavilo a že přístroje ukazovali jak chtěli.....
A to je jen část toho co jsem našel aniž bych něco zkoumal......
Ale je to Avie ..... Je to krám ......
Ještě že to ten člověk měl snahu opravovat a pak to prodal i s novými díly....
Já jsem tak přišel k novým dílům které cenově převyšují cenu auta kterou jsem zaplatil.... takže mám vlastně plno nových dílů a auto s papírama jako bonus k tomu.
A teď jak to rozebírám..... Tak vidím.....
Odcházeli mu zadní silentbloky v uložení per protože tam dával ty menší z předních...
Špatně brzdily zadní brzdy protože je měl špatně sesazený a měl zablokovaný samostav takže mezi bubnem a paknámi byla vůle asi centimetr
Nevypínala mu motorová brzda protože všechny čidla na pedálech byla odpojená, to souviselo i s tím že mu nešly brzdová světla.
Motor špatně mazal..... Když jsem shodil vanu a viděl sací koš a to co se v té vaně nacházelo...... Tak se divím že vůbec mazal....
Bylo tam něco mezi asfaltem a povidly...
Sjížděli jsem mu přední gumy a nešlo to dohnat ani správnou sbíhavosti.....
Ale to že má tu přední nápravu posunutou na jednom listovém Peru skoro o 2 cm
Toho si nikdo nevšiml..... Ani v servisu kde mu dělali tu geometrii..... Měl urezly středící šroub a to jak nahoře tak dole.... To úplně nechápu jak to dokázal
Strašně špatně šla spojka ..... A to i po montáži nového posilovače, hlavního i pracovního válce.... jedno sešlapnuti dobrý a další už špatný....
Tak jsem odpojil hadičku zda do něho jde vzduch a v té hadicce byl strceny dřevěný kolik..... Buď sabotáž nebo když to montovali tak to měli ucpané z montážních důvodu a zapomněli to tam.
Šly špatně řadit rychlosti 2, 4 a 6 .... Při snaze to seřídit jsem zjistil že řadící páka nemá dostatečný krok a Po rozebrání jsem zjistil že je spadla matička do kloubu řadící páky .... Po odstranění matičky to řádí jako víno.
Obrovská vůle v řízení..... Jojo kloub na volantove tyčí přímo na prevodce řízení byl úplně vysypaný... Jen tak zkusmo jsem tam dal nový a je po vůli....
Nešla uzávěrka..... Jojo ..... Někdo skripl hadičku k uzávěrce při montáži nového malého vzduchojemu....
Auto dost špatně startovalo.... No je tam kostra od baterek extra vedena přímo ke startéru a ostatní kostry jsou pak jen slabé....
Ale evidentně při výměně startéru zapomněli tu kostru na šroub od startéru zapomněli připojit a tak to kostrilo přez ty slabé dráty které jsou samozřejmě na hadry spečené....
Se divím že to neshořelo....s tím samozřejmě souviselo i to že to špatně dobíjelo a zhavilo a že přístroje ukazovali jak chtěli.....
A to je jen část toho co jsem našel aniž bych něco zkoumal......
Ale je to Avie ..... Je to krám ......
Ještě že to ten člověk měl snahu opravovat a pak to prodal i s novými díly....
Já jsem tak přišel k novým dílům které cenově převyšují cenu auta kterou jsem zaplatil.... takže mám vlastně plno nových dílů a auto s papírama jako bonus k tomu.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Avia
To je kupa podobna tej nasej ked sme kedysi davno kupovali vlecku za traktor. Chlapik nam dal ku nej dve funglovky pneumatiky 10-15,3. Ked sme pozistovali cenu pneumatik, tak sme prisli na to, ze vlastne sme kupili pneumatiky a vlecku nam dal ku nim