Obrněný transportér BRDM-2
- Standa
- Příspěvky: 231
- Registrován: ned črc 08, 2007 12:41 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Obněný transportér BRDM-2
Ale Jeníku,nikdo se nehádá.BRDM1 a BRDM2 jsou dva rozdílné stroje a já jsem BRDM1 vyděl jenom na obrázku.
Jednou měř,třikrát řež!
Loc: 50°17'38.348"N, 12°48'54.89"E
Loc: 50°17'38.348"N, 12°48'54.89"E
Re: Obněný transportér BRDM-2
teda klobouk dolu jses jednička a mimochodem taky pěkná vojanda jen dat zeleny hadry
Přeprava do 1,3t a rozměru vozíku 2,5x1,3m 11Kč/km Písek,kámen nebo co potřebute převezt Jičín,Boleslav,Turnov dál po dohodě
http://www.teamfofr.estranky.cz
http://www.teamfofr.estranky.cz
Re: Obněný transportér BRDM-2
tak přesně tohle rozřezali tento týden v kovošrotě M.B.
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obněný transportér BRDM-2
Ano, pokud vím, existovala i tahle raketometná verze . Měla to místo hlavního kulometu . Ty rakety byly opravdu 4,a to naváděné, protitankové .Jenik píše:hádat se nechci a dneska už ani nemám náladu ( snad to nezní moc drze ale vážně po dnešku mám náladu v kýblu ) vycházím z toho co mi říkal strejda - on jezdil s BRDM 1 a mělo to na nástavbě nebo jak se tomu nadává 4 nebo 5 raket PTŘS vedle sebe na podstavci a co se týče tý rychlosti tak to mám zase od něj a od maníka co mu strejda dělal velitele a ten mi to potvrdil, dokonce prý jednou na " lepším bojišti " závodil s BVP - bylo to těsný ale nakonec ho prej vzal, ale jak říkám, vím to jenom z doslechu
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Re: Obněný transportér BRDM-2
minulý týden jednu Fuginu rozřezali v kovošrotě. Ještě tam stojí Skot ale bohužel neprodávají ani šroubek.
- lukpfe
- Příspěvky: 302
- Registrován: ned črc 29, 2007 5:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Obněný transportér BRDM-2
Už jsem skoro hotový...
Dopøedu to se to jezdí, ale nìkam zacouvat, to už chce holt fištróna!
Re: Obněný transportér BRDM-2
No a budeš moct jet na dovolenou
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.
- lukpfe
- Příspěvky: 302
- Registrován: ned črc 29, 2007 5:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Obněný transportér BRDM-2
Už jsem uplně hotový
Dopøedu to se to jezdí, ale nìkam zacouvat, to už chce holt fištróna!
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obněný transportér BRDM-2
Paráda
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Koupě obrněného transportéru BRDM-2
Zdravím, s kamarády hledáme způsob, jak si opatřit BRDM-2.
Chtěli by jsme ho sehnat v nefunkčním stavu a dát si ho do pořádku sami, ale všechny příspěvky na toto téma jsou kolem roku 2010, a proto bych se chtěl zeptat, jestli zde někdo ví, jak vypadá aktuální situace a případně kde by se BRDM-2 dalo sehnat? Např. kolem částky 80tisíc kč (na tomto fóru je diskuze o BRDM-2 a člověk říká, že ho pořizovačka vyšla na 92tisíc kč). Nebo jaké jsou požadavky na STK pro vozidla tohoto typu?
Chtěli by jsme ho sehnat v nefunkčním stavu a dát si ho do pořádku sami, ale všechny příspěvky na toto téma jsou kolem roku 2010, a proto bych se chtěl zeptat, jestli zde někdo ví, jak vypadá aktuální situace a případně kde by se BRDM-2 dalo sehnat? Např. kolem částky 80tisíc kč (na tomto fóru je diskuze o BRDM-2 a člověk říká, že ho pořizovačka vyšla na 92tisíc kč). Nebo jaké jsou požadavky na STK pro vozidla tohoto typu?
Re: Koupě obrněného transportéru BRDM-2
O čem že to mluvíš?BRDM bych ještě pochopil ale co že to má společného z STK?Začni s tím že pošetříš víc korunek,dáš to dokupy a potom řeš legalizaci na ježdění po silnici.Jo a nezapomen že je to vojenskej matroš.
Re: Obrněný transportér BRDM-2
Jde mi o to, že přemýšlím, zda by se po opravách dala s BRDM získat legalizace. O vojenském materiálu vím a počítám s ním. A také nevím, kde se v Česku dá BRDM koupit kromě Excalibru a Armytechniky, pokud nezahrnuji armádní sklady, které (pokud vím) vyžadují vstupní platek jen za nahlédnutí do katalogu. A jak sám autor tohoto vlákna říká i on koupil BRDM v Polsku. Samozřejmě uvítám jakékoli rady.
-
- Příspěvky: 1900
- Registrován: ned úno 28, 2010 8:10 pm
Re: Obrněný transportér BRDM-2
Doba, kdy si parta hejsků koupila z rozmaru vojenský stroj na hraní, bez znalosti obsluhy a údržby s ním chvíli blba a až jim přestal jet dali to do šrotu, už je díky bohu pryč. Pokud ses v tom popisu jen trošičku našel, kup si raději čtyřkolku. Ale věřím, že ne, takže čti dál...
Jsou to stroje, které k dlouhodobému provozu vyžadují svoje: čas, znalosti, pozornost a peníze. Vlastnit vojenského veterána je stejné (možná o kousek horší), jako vlastnit jakýkoliv jiný veterán - se všemi krásami ale i starostmi.
Pořizovací cena bude v násobcích 80 tis. Konkrétní stroj vybírej naopak co nejlepší, protože stejně jako nejsou na prodej celá auta, nejsou na prodej ani díly. Oprava čehokoliv bude zakázková výroba. A to je BRDM ještě ten lepší příklad, protože je to relativně jednoduchý stroj se spoustou dílů z aut.
Legální provoz po silnici se řeší přes veteránské značky. To si můžeš v mezičase nastudovat, ale v tuto chvíli ti stačí informace, že to jde. Nicméně jak už naznačil Honza začni z druhého konce.
Poslední rada na úvod: BRDM není stroj pro lidi s dlouhýma nohama nebo s větším břichem
Jsou to stroje, které k dlouhodobému provozu vyžadují svoje: čas, znalosti, pozornost a peníze. Vlastnit vojenského veterána je stejné (možná o kousek horší), jako vlastnit jakýkoliv jiný veterán - se všemi krásami ale i starostmi.
Pořizovací cena bude v násobcích 80 tis. Konkrétní stroj vybírej naopak co nejlepší, protože stejně jako nejsou na prodej celá auta, nejsou na prodej ani díly. Oprava čehokoliv bude zakázková výroba. A to je BRDM ještě ten lepší příklad, protože je to relativně jednoduchý stroj se spoustou dílů z aut.
Legální provoz po silnici se řeší přes veteránské značky. To si můžeš v mezičase nastudovat, ale v tuto chvíli ti stačí informace, že to jde. Nicméně jak už naznačil Honza začni z druhého konce.
Poslední rada na úvod: BRDM není stroj pro lidi s dlouhýma nohama nebo s větším břichem
Re: Obrněný transportér BRDM-2
K té čtyřkolce. Stále jednu vlastním, koupil jsem ji ve stavu těsně před rozpadem a teď jediné, co na ní nefunguje, je spatně udělaná ruční brzda od výrobce. Navíc je to čínský klon, takže potřebuje: čas, "znalosti", pozornost a peníze, ikdyž né mnoho, když si člověk dělá věci sám a jen zlomek v porovnání s BRDM. Ale je pravda, že BRDM není nic jednoduchého. I přesto doufám, že najdu cestu.