Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
Re: Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
Vona totiž většina mudrlantů nemá doma ani tu obyč. NC50 aby si na vlastní ručičky a očička vyzkoušela, co drátky a kartáčky dokážou s tryskou. Neplést si prosím drátek s kalibrovanou jehlou, fakt to není totéž. Jak některý trysky netěsní i když práší jak nový, rozchození nových zakonzervovných trysek a jiné patálie.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
Na trysky jedině ultrazvuk a správný čistící roztok s pračkou na trysky každá dobře vybavená autoopravna a schopný automechanik má
Už tu diskuzi sleduji dost dlouho tak mi to čištění drátkama a pod připadne jak doba kamenná Sory ale tohle se dělalo v minulým století
Omluva Dyk ale už sem to nevydržel Ona se ta diskuze o kvalitě paliv trošku zvrhla . Ty víš o čem píšeš
Už tu diskuzi sleduji dost dlouho tak mi to čištění drátkama a pod připadne jak doba kamenná Sory ale tohle se dělalo v minulým století
Omluva Dyk ale už sem to nevydržel Ona se ta diskuze o kvalitě paliv trošku zvrhla . Ty víš o čem píšeš
Kdo nic nedělá nic nezkazí pokusy sou cesta k úspěchu
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Re: Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
Nazad ku kvalite paliva- obecne by malo platiť teda že, čím starší motor, tým horšie palivo je schopný spracovať??
Re: Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
Asi tak čím starší tím jednodušší a hlavně bez elektroniky a podobných fičur co jsou na nových motorech kvůli ekologii
Vem si třeba traktor Svoboda nic nebylo potřeba žádná elektronika Měl jej ve stodole kamarád z dětství stačil řemen doutnák a bylo nastartováno
Ono v jednoduchosti je síla Tak to bylo u všech motorů z 1 republiky ale zas nebyl ten výkon na obsah co je dnes , a o kvalitě tehdejších paliv těžko říci
Vem si třeba traktor Svoboda nic nebylo potřeba žádná elektronika Měl jej ve stodole kamarád z dětství stačil řemen doutnák a bylo nastartováno
Ono v jednoduchosti je síla Tak to bylo u všech motorů z 1 republiky ale zas nebyl ten výkon na obsah co je dnes , a o kvalitě tehdejších paliv těžko říci
Kdo nic nedělá nic nezkazí pokusy sou cesta k úspěchu
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Re: Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
Ved ta tryska v naftaku funguje stale na rovnakom principe....rozdiel je len vo ficurovinach,co ju ovladaju.
Chobotku,reagoval som na tu tabulku co si postoval.Netusim odkial zobrali tych 400bar.Ani najstarsi system cr nepracuje s tak malymi tlakmi.Aj keby to malo vstrekovace poslednej generacie so zdvojovacom tlaku,aj tak by to muselo mat v rampe aspon 1400bar.Tak netusim,co opisuje ten graf a na osciloskope priebeh toho vstrekovania vypada inak.Nie take ihlove impulzy,ale skor ako trapezovy zavit s trocha zaoblenou nabeznou hranou
Suhlasim s tym,ze aj keby tlak klesol na 200 bar,tak by sa voda nemohla vyparovat.Lenze on klesne mozno na jednotky barov(a vtedy sa uz voda vyparovat moze),lebo za tym ventilkom uz nieje nic,co by mohlo drzat tlak na 200 bar,navyse by to bolo proti logike,keby cerpadlo malo tlacit este proti tomu tlaku.Este raz....su to mikroskopicke bublinky,nie ako z bublifuku
Reakci by som povedal,ze nieje jedno,ci prebehne za posobenia vody,alebo pary....para posobi ako urychlovac.Uz medzi studenou a teplou vodou je rozdiel a medzi vodou a parou je rozdiel kurevsky .Tam sa mozno prejavuje ta kavitacia,ci ako nazvat cistenie parou.....ale to je vyssi difci .Pre nas je dolezite neliat do nafty benzin s biosrackami,ktore viazu na seba vodu.
Dyku,ako si vedel,ze nemam doma ani tu obyc. nc50 ?Roky rokuce mi sluzi domavyrobeny merak z cerpadla slavie a manometra.Plus cerpadlo z ify na ktorom skusam ako prasia trysky v premenlivych otackach a ci po parsto cykloch nahodou neukvapnu.
Ku kvalite nafty....mam v 50L sklenenom (aby som videl) demizone zimnu naftu(slovnaft) 6 rokov,naliate do nej pol litra acetonu.Zatial ziadna vizualna zmena,na spodku demizonu asi 10mm vysoka tmavsia vrstvicka.Ale je to umiestnene v tmavej pivnici s malymi vykyvmi teplot.
Chobotku,reagoval som na tu tabulku co si postoval.Netusim odkial zobrali tych 400bar.Ani najstarsi system cr nepracuje s tak malymi tlakmi.Aj keby to malo vstrekovace poslednej generacie so zdvojovacom tlaku,aj tak by to muselo mat v rampe aspon 1400bar.Tak netusim,co opisuje ten graf a na osciloskope priebeh toho vstrekovania vypada inak.Nie take ihlove impulzy,ale skor ako trapezovy zavit s trocha zaoblenou nabeznou hranou
Suhlasim s tym,ze aj keby tlak klesol na 200 bar,tak by sa voda nemohla vyparovat.Lenze on klesne mozno na jednotky barov(a vtedy sa uz voda vyparovat moze),lebo za tym ventilkom uz nieje nic,co by mohlo drzat tlak na 200 bar,navyse by to bolo proti logike,keby cerpadlo malo tlacit este proti tomu tlaku.Este raz....su to mikroskopicke bublinky,nie ako z bublifuku
Reakci by som povedal,ze nieje jedno,ci prebehne za posobenia vody,alebo pary....para posobi ako urychlovac.Uz medzi studenou a teplou vodou je rozdiel a medzi vodou a parou je rozdiel kurevsky .Tam sa mozno prejavuje ta kavitacia,ci ako nazvat cistenie parou.....ale to je vyssi difci .Pre nas je dolezite neliat do nafty benzin s biosrackami,ktore viazu na seba vodu.
Dyku,ako si vedel,ze nemam doma ani tu obyc. nc50 ?Roky rokuce mi sluzi domavyrobeny merak z cerpadla slavie a manometra.Plus cerpadlo z ify na ktorom skusam ako prasia trysky v premenlivych otackach a ci po parsto cykloch nahodou neukvapnu.
Ku kvalite nafty....mam v 50L sklenenom (aby som videl) demizone zimnu naftu(slovnaft) 6 rokov,naliate do nej pol litra acetonu.Zatial ziadna vizualna zmena,na spodku demizonu asi 10mm vysoka tmavsia vrstvicka.Ale je to umiestnene v tmavej pivnici s malymi vykyvmi teplot.
Re: Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
Pokud na nějaké ruční pumpě, která má možnost uzavřít tlak těsně pod otvírací hodnotou a změřit tím těsnost a pokud na tom odzkoušíš a nastavíš trasku tak, že je v pořádku, pojede bez závat. To už si myslím není třeba řešit. Ba naopak se na tom daleko líp odhalí nějaká vada nové trasky, než když to už "jede". Tobě tam spíše chybí odměrné válce, aby jsi tím simulovaným provozem mohl měřit objem paliva, ale to je zase potřeba spíše u čerpadel ne u trysek. Prostě dávka paliva. Nebo teda napiš sám, jak na tom tvým zkoušíš těsnost trysky, nastavuješ otvírací tlak apod.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
Pořad obecná diskuze to chce konkrétní motor jsou to pouze jen dohady.
Když jsou to vstřiky u common rail vstřiky může být problém v ovládaní vstřiku může být cívka nebo piezo element.
Když jsou to vstřiky u common rail vstřiky může být problém v ovládaní vstřiku může být cívka nebo piezo element.
- Ondras83
- Příspěvky: 10119
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
Včera jsem byl na ONU tankovat za 43.90,- do comonrailu
Re: Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
A já dneska do TSI za 41,90. Ještě že to ono tu je tak blízko. O asi 5km dál Benzina o 4kc dražší.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
Já včera taky tankoval TSI a bylo toho za 2650kč.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
Tento týden jsem 3x tankoval na Eurooil a cenový posun nevím. Bohužel mi vždy cena vypadne z hlavy. Tankuju kus od naší firmy. Ptatba kartou. Včera jsem dal za 2000 Kč a bylo to tak půlka nádrže. Spotřeba na mejch 1515 km byla 8,5l s vlekem a z toho polovina odjetejch km s nákladem. Ale převážně dálnice max rychlost 85 km/h. Vcelku mě to překvapilo. Jo vozidlo je Renault dodávka Trafik.
Re: Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
Jak jsi s tím spokojený? Za kolik ti to jezdí? To máš tuším 1.4 oct3 ne?
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
Jj, no je to sice holky auto, ale dlouhodobá je tam myslím 5.7L. Teď po zimě. Ale jinak dobrý, jede slušně. Jo a tankování 100vky nemá vůbec žádný vliv nanic. Ani na spotřebu ani výkon. Jen to prodražuje provoz. Slušná pumpa s 95 benzínem a VIF a je to. Ten VIF pak vyjde levněji.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
Dyku,otvaraci tlak nastavim rovnako,ako na tej nc50ke(co je vlastne tiez len cerpadlovy element,tlakomer a ventil....len pekne urobene)....vstrekovac nerozlisuje co donho tlaci naftu.Pre mna je dolezite zistit aj to,ci tryska nahodou semtam neukapne aj za chodu(aj ked na meraku tlak drzi) a to sa mi najlepsie zistuje pomocou externeho cerpadla.Ono sa to da aj ked je uz namontovana na motore a ten semtam zakasle.Ale mne sa to takto vidi jednoduhsie,ako sa potom srat s povolovanim a odsrobovavanim trubiek na motore.Odmerne valce pri zakladnej kontrole radoveho cerpadla v pohode nahradia injekcne striekacky.Na kontrolu mnozstva paliva co dava cerpadlo pod tlakom nemam vybavenie.Ale zatial som si vystacil s tym co mam.
Re: Kde tankujete - kvalita nafty, benzínu
Tak jsem dneska tankoval ve Chvaleticích u Euto Oil. Dával jsem pozor, za kolik tankuju. Cena nafty byla 43,90 Kč. Nevěnuji tomu pozornost a tak jsem dneska udělal vyjímku. Vcelku jsem se podivil, protože jsem včera koukal u benziny v Přelouči byla nafta za 48,50 Kč. Vcelku tedy dost rozdíl. U té Chvaletické předemnou náklaďák a nasoukal 330l! Kecám s obsluhou u kasy. A prej blázinec každej den nárust zákazníků rapidní. Prej lidi tankujou i do 60l soudků v kufru aut. Většina bere plnou nádrž. Benzin jsem nekoukal, to není moje parketa, to mi stačí 20l do kanistru na celou sezonu.