spojenie prevodovky peugeot z rnd
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
spojenie prevodovky peugeot z rnd
zdravim chlapi chcem sa poradit ak ma niekto skusenost zo spajanim prevodovky zo zavarenym diferakom a druhou prevodovkou ja mam motor z prevodovkou peugeot zo zavarenym diferencialom spojenou z prevodovkou z rnd je to spojene z poloosou na ktorej je navareny kardanovy kriz mne sa zda ze je to prepojene pod velkym uhlom a pri vacsej rychlosti to dost z tym naraba neviem ci mam to riesit vymenou pridavnej prevodovky za rozvodovku z v3s bolo by to dost komplikovane alebo som rozmyslal ci by nestacilo dat kardan z nejakym loziskom ktore by drzalo klb v prevodovke a tym ze by bol kardan pohyblivy tak by nebol prepoj tak namahany rozmyslal som aj vyradit poloos a dat kardan z dvoma krizmi za kazdu radu budem vdacny
Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd
asi by bylo dobré nahodit nějaké fotky, moc jasno podle toho popisu v tom nemám ale problém by ti mohl dělat ten jak píšeš velký úhel zalomení na kardanu který při velkém úhlu mění úhlovou rychlost otáčení a kompenzuje se to druhým kříže který ty předpokládám nemáš protože na druhé straně hřídele máš origo kloub poloosy
Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd
fotky ked budem mat cas tak nofotim na jednej strane pri pridavnej prevodovke je kriz a pri pezotackej prevodovke je original homokinetycki klb a madzi klbom a krizom je to spojene na pevno
Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd
z těch fotek se ten úhel zdá opravdu velký, když máš ten kloub na jedné straně tak měl asi být na druhé, taky bych promyslel toto -.
převodovku peugeot přetočit na motoru tak aby byly vývody na poloosy víc dole a tím víc ke středu tím by jsi se stranově přiblížil vstupu do další převodovky a taky by jsi ten motor nemusel tak naklánět jak jej máš tedko
převodovku peugeot přetočit na motoru tak aby byly vývody na poloosy víc dole a tím víc ke středu tím by jsi se stranově přiblížil vstupu do další převodovky a taky by jsi ten motor nemusel tak naklánět jak jej máš tedko
Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd
na fore som dost nasiel traktory ktore nemali druhu prevodovku a mali napravi bez kolesovych redukcii tak dnes som lahol pod traktor a na druhej prevodovke pri 3 sa otoci vystup o stvrt otacky viac takze ked vyhodim tu prevodovku tak mohlo by to stacit pri orani vyskusal som dat v predu 1 a vzadu 3 a slo to dost pomaly takze bez druhej prevodovky bude to este pomalsie len mam obavu aby vydrzala ta pezotacka prevodovka
Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd
Ta peugeot ti to vydrží , ta přenáší to na co byla konstruovaná tedy výkon a krouťák motoru, to spíš by nemusela vydržet ta druhá, teď nevím z čeho to máš ale čtverka nebo pětka, tedy jestli to má pětku, by mohla mít převodový poměr jedna ku jedné nebo tomu hodně podobný a tak tento kvalt když tam dáš tak nějak tak ti to bude jezdit bez té převodovky
Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd
Nazdar , tiez si myslim ze ti to bez tej druhej pojde lepsie , ja jazdim najviac na rychlostiach 2 a 2 a ked chcem tah tak dam 3 a 1 a to nemam zavareny diferak. podla mna mas zle spojene prevodovky , mal by si mat na poloosi rovnake veci , bud krize alebo klby ako ja , podla mna ti to trha traktorom , takze asi musis asi zohnat druhu poloos a naboj
Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd
mas pravdu z traktorom to trha hlavne ked brzdim motorom toho tyzdna by mal prist na to pozriet chlapik ktory vyraba malotraktory tak som zvedavy co povie a ten kardan je este aj krivo pozvarany tu prevodovku chcel by som nechat pri 3uz zrychluje o stvrt otacky a ked idem po ceste mam zaradene 3 -4 a chcelo by to dad 4-4 ale kvoli tomu kardanu nemozem videl som na fore aj viac zalomene kardany a ide im to tak budeme riesit klb alebo kriz potom napisem co stym
Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd
podla mna nemas až tak moc zalomeny kardan , ale kriz ma pri zalomeni tu nevyhodu ze pocas 1 otocky nema stalu obvodovu rychlost ale sa 2x zrychli a 2x spomali ale 2 križ to tym istym sposobom vyrovna a za nim ide kardan plynule, ale si neviem predstavit aby si dal križ k prevodovke, ta poloos je beztak znicena tak si zozen tu dlhsiu poloos aj s nabojom a urob ako ja . keby si nemal zavareny dif tak by si to zrychlil raz tak ale na spomalenie mas 2 prevodovku , ja jazdim na nezavarenom dife uz 5 rok a problem nebol a ten rozsah rychlosti je velky
Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd
nieco z tym urobim potom napisem
Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd
janeta píše:podla mna nemas až tak moc zalomeny kardan , ale kriz ma pri zalomeni tu nevyhodu ze pocas 1 otocky nema stalu obvodovu rychlost ale sa 2x zrychli a 2x spomali ale 2 križ to tym istym sposobom vyrovna a za nim ide kardan plynule, ale si neviem predstavit aby si dal križ k prevodovke, ta poloos je beztak znicena tak si zozen tu dlhsiu poloos aj s nabojom a urob ako ja . keby si nemal zavareny dif tak by si to zrychlil raz tak ale na spomalenie mas 2 prevodovku , ja jazdim na nezavarenom dife uz 5 rok a problem nebol a ten rozsah rychlosti je velky
JKdyž jsem dával do traktora novej motor , tak jsem použil u převodky stávající homokineták a u nápravy jsem nechal kloub v3S. Když jedu pomaleji tak mi v tom trochu škube, znamená to tedy, je každý kloub jiný? Já to dával za vinu zalomení kardanky, ale není to až tak moc....no ale zase mne napadá, kdybych osadil kardan oběma klouby homokinetickými, hraje roli jejich poloha vůči sobě? ...jedna strana je vyndavací a je na takovém tisícihranu...
Re: spojenie prevodovky peugeot z rnd
Zdravim, homokineticke klby su na poloosi tiez sparovane , ten vyberaci tisichran je až za klbom , takže to nevadi ako ho nasunieš do naboja , ty musis dat novu celu poloos , lebo sa už asi netrafiš . keby si mal v ruke kardan s križom a rovnomerne nim krutil tak by si to videl prečo musia byt sparovane , je o tom pisane , ak najdem vlakno tak ho poslem