To je právě to očem píšu že chci převařit - rozšířit ten věnec, aby se to víc dalo zvednout.Graman píše:... A nestačilo by tam iba niečo prerobiť nejkú tú dierku navyše.
Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
- serpenton
- Příspěvky: 1375
- Registrován: čtv kvě 12, 2011 10:11 pm
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
Jediný co má na světě cenu je hlína a co z ní vyroste ..
Re: Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
Ano, v Libici nad Cidlinou sedí čtyři lidi a vrátný a celý stroj se vyrábí v číně!!! dyť tam určitě Graman byl ne? A souhlasím, že Agzat je ryze tamní tuzemský výrobek vysoké technické úrovně. A za to by těm českým konstruktérům měli být vděční, jinak mají hovno. Nehodlám dál bojovat proti Kostoľanské klice. A až tam někdo zvedne zadek ze židle a zajede do té číny, možná se vrátí s kvalitnějšími výrobky za nižší cenu.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
Nerozčuluj saDYK píše:Ano, v Libici nad Cidlinou sedí čtyři lidi a vrátný a celý stroj se vyrábí v číně!!! dyť tam určitě Graman byl ne? A souhlasím, že Agzat je ryze tamní tuzemský výrobek vysoké technické úrovně. A za to by těm českým konstruktérům měli být vděční, jinak mají hovno. Nehodlám dál bojovat proti Kostoľanské klice. A až tam někdo zvedne zadek ze židle a zajede do té číny, možná se vrátí s kvalitnějšími výrobky za nižší cenu.
Re: Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
serpeton, prečo nepresunieš upevňovaciu skrutku do spodnej diery na modrej časti a hornej diery na žltej.serpenton píše:Ještě k těm klečím. To co mám na Agzatu není uplně ono. Když to posadím na bubnovou sekačku nebo rotavátor, tak bych potřeboval ještě přizvednout, ale už není kam. A to mám osobní výšku těměř standartních 180cm.Chystám se to převařit ...
U těch vašich klečí to vypadá že to jde trochu výš, ale testovali jste to i na tyto "nízké aplikace" ?
Mám podobnú výšku ako ty, túto polohu som používal dlhé roky až som si kúpil DV1453 s riadidlami z Kostolian
- serpenton
- Příspěvky: 1375
- Registrován: čtv kvě 12, 2011 10:11 pm
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
... a nebude to pak spíš níž? No až bude chvilka skusím to v praxi, teď si to možná jen neumín správně představit.rado píše:serpeton, prečo nepresunieš upevňovaciu skrutku do spodnej diery na modrej časti a hornej diery na žltej.
Mám podobnú výšku ako ty, túto polohu som používal dlhé roky až som si kúpil DV1453 s riadidlami z Kostolian
Jediný co má na světě cenu je hlína a co z ní vyroste ..
Re: Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
Graman, su klidný, neboj. Jen nezapomeň na těch 5000 éček, co jsi mě slíbil. Taky mě mrzí, že prostě nebudeš debatovat k meritu věci a když je už asi nejvíc ouvej, příjde na řadu čína. Přitom najdi jeden výrobek, obrazně řešeno, kde není. Nebo se vytáhnou karburátory na motory se kterýma Vari nemělo nikdy nic společného a byl to vždy výrobek Motoru Jikov. Na ně je třeba zaútočit. Některé čtyřtaktní motory se montují celé v číně a vadí to někomu? Ani si to neuvědomí. A Agzaťáci? Ti pro stroj neudělali od počátků nic. Nemají za sebou ani jednu zkušebnu ani jeden patent, nic, co jde z aktivního berou z číny od Vari prostě tak jak jim to padlo do klína, tak to valí. Ani s tím taženým rotavátorem se nikdo neobtěžoval pokusit se o změnu smyslu otáčení a kdyby se to povedlo, panečku, to by byl argument!! Oni mají prostě daleko volnější pole působnosti. Vari se tak nějak "zavázalo" udržet koncepci stroje aby stále pasovalo staré nářadí a motory na nové. Snad i proto, nekoupili UNI a nerozvíjeli ho dál, což byl taky krok, který se díky EU ukazuje jako správný, protože by patřilo do jiné kategorie a muselo by se z něho stát "nosič adaptérů" a to by byl poloviční stroj. A že byl k mání za solidní peníz. Nakonec skončil někde na "východě" a to tak, že od té doby o něm nikdo neslyšel.
Serpenton, na to jsi určitě někde narazil při čtení ruzných i mých příspěvků. Nejvýhodnější kombinace je Agzat s 80 mm spojkou a diferenciálem a v kombinaci s Vari. A věřím tomu, že by jsi neměl problémy, které teď řešíš. Jsem jen zvědav kdy konečně někoho napadne dát na Agzat motor B&S 900 series. Bavíme se o přes sedm koní a to byl zase o něco větší tahoun. A průměr spojky? To bych neřešil. Najdi si pakny spojky pro Agzat a spojku pro čtyřtakt od Vari jak jinak než vyrobenou v Číně a porovnej si plochy přenášející krouťák od motoru. Agzat má sice ryzí tuzemský výrobek, ale nezměnil na ní nikdy nic. Že jsou se spojkama problémy? Jde o to, s kterejma větší.
Serpenton, na to jsi určitě někde narazil při čtení ruzných i mých příspěvků. Nejvýhodnější kombinace je Agzat s 80 mm spojkou a diferenciálem a v kombinaci s Vari. A věřím tomu, že by jsi neměl problémy, které teď řešíš. Jsem jen zvědav kdy konečně někoho napadne dát na Agzat motor B&S 900 series. Bavíme se o přes sedm koní a to byl zase o něco větší tahoun. A průměr spojky? To bych neřešil. Najdi si pakny spojky pro Agzat a spojku pro čtyřtakt od Vari jak jinak než vyrobenou v Číně a porovnej si plochy přenášející krouťák od motoru. Agzat má sice ryzí tuzemský výrobek, ale nezměnil na ní nikdy nic. Že jsou se spojkama problémy? Jde o to, s kterejma větší.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
- serpenton
- Příspěvky: 1375
- Registrován: čtv kvě 12, 2011 10:11 pm
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
DYKu s tím souhlasím a taky jsem to doporučoval Barush v tom jejim vlákně. Že pokud by brala nový stroj tak jako nejlepší kompromis bych viděl převodovku Agzat s difem a 80mm spojkou a 4T motorem, aby se mohli používat adaptéry od Vari. Na druhou stranu mě ale vadí na tomto složení, že ta převodovka neřeší převody na ten 4T motor a že to nejspíš nedostane legálně na silnice. Tyto 2 argumenty mohou za to, že ač srdcem hořím pro Agzat, musím souhlasit že celá sestava od Vari bude vhodnější ...DYK píše: Serpenton, na to jsi určitě někde narazil při čtení ruzných i mých příspěvků. Nejvýhodnější kombinace je Agzat s 80 mm spojkou a diferenciálem a v kombinaci s Vari.
Jediný co má na světě cenu je hlína a co z ní vyroste ..
Re: Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
jeden predajca záhradnej techniky mi pred 3 rokmi povedal, že obchod s jednoosákmi skapal.
Vrchol zažíval v polovici 90. rokov. Vtedy mali ľudia ešte peniaze a aj čas sa venovať sedlačine.
Kto si v tej dobe kupil jednoosak, tak teraz: buď mu stale postačuje na naozaj hobby použitie, agzat mu nestačí a kupil si aj 4kolovy traktor, prestal sa venovat sedlacine a stroj nepotrebuje. Nato všetko má vplyv ekonomicka sila daneho regionu.
Preto neverím, že vyroba v Považskej zarába aj na nejaký extra vývoj nových vecí.
Mne by sa páčilo keby niekto v Číne vyrobil modul mechanicky ovládanej spojky... Aj keď by som to už veľmi nevyužil.
Vrchol zažíval v polovici 90. rokov. Vtedy mali ľudia ešte peniaze a aj čas sa venovať sedlačine.
Kto si v tej dobe kupil jednoosak, tak teraz: buď mu stale postačuje na naozaj hobby použitie, agzat mu nestačí a kupil si aj 4kolovy traktor, prestal sa venovat sedlacine a stroj nepotrebuje. Nato všetko má vplyv ekonomicka sila daneho regionu.
Preto neverím, že vyroba v Považskej zarába aj na nejaký extra vývoj nových vecí.
Mne by sa páčilo keby niekto v Číne vyrobil modul mechanicky ovládanej spojky... Aj keď by som to už veľmi nevyužil.
- serpenton
- Příspěvky: 1375
- Registrován: čtv kvě 12, 2011 10:11 pm
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
... hmm, to bude asi ten zakopanej pes.rado píše:... Preto neverím, že vyroba v Považskej zarába aj na nejaký extra vývoj nových veci.....
Jediný co má na světě cenu je hlína a co z ní vyroste ..
Re: Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
Serpenton, je otázka, zda je zájem nebo potřeba ten jednoosák provozovat po silnici. Jestli né nic tomu nebrání.
Rado, to píšeš o období, kdy se vracela půda a všichni se vrhali do hospodaření s vidinou snadného zisku a úspor, když nebudou muset nakupovat to, co sami vypěstují a někteří z nich neukočírovali výběr a hlavně s ohledem na cenu koupili jednoosák na pole, kde se ukázali limity. Stala se z toho pro ně dřina s nevhodně vybraným strojem a postupem let tito odpadali až zmizeli úplně a pokud se jim pozemek nepodařilo prodat jako stavební parcelu, pronajali ji družstvu za jejich nájem a nebo tak prostě rostou bodláky. Je zcela zřejmé, že ani pro Vari není český trh dostatečně velký na to, aby mohli fungovat a dokonce vrážet peníze do inovací, vývoje a zkoušek. Začali sebou čubat a dopadlo to i tak, že myslím před loni došlo k vyprodání roční produkce některých strojů a ty se stali na nějaký čas nedostupné. To není žádná moje propaganda, to je fakt a byť je teda Vari vyrobené v číně, některé jeho stroje překupuje myslím solidní firma ESM ale té to jak se zdá nevadí a přitom určitě ví co kupuje a hlavně pod svýma křídlama prodává. Samozřejmě to není jediné odbytiště těchto strojů. Hold je třeba se starat, když to někdo s podnikáním v tomto oboru myslí vážně. Proto nepředpokládám, že slovenský trh je pro Agzat dostatečně "velký" na to, aby to neživořilo. Natož se investovalo do inovací. A znovu - je třeba se o to starat a neusínat na vavřínech z dob dávno minulých.
Rado, to píšeš o období, kdy se vracela půda a všichni se vrhali do hospodaření s vidinou snadného zisku a úspor, když nebudou muset nakupovat to, co sami vypěstují a někteří z nich neukočírovali výběr a hlavně s ohledem na cenu koupili jednoosák na pole, kde se ukázali limity. Stala se z toho pro ně dřina s nevhodně vybraným strojem a postupem let tito odpadali až zmizeli úplně a pokud se jim pozemek nepodařilo prodat jako stavební parcelu, pronajali ji družstvu za jejich nájem a nebo tak prostě rostou bodláky. Je zcela zřejmé, že ani pro Vari není český trh dostatečně velký na to, aby mohli fungovat a dokonce vrážet peníze do inovací, vývoje a zkoušek. Začali sebou čubat a dopadlo to i tak, že myslím před loni došlo k vyprodání roční produkce některých strojů a ty se stali na nějaký čas nedostupné. To není žádná moje propaganda, to je fakt a byť je teda Vari vyrobené v číně, některé jeho stroje překupuje myslím solidní firma ESM ale té to jak se zdá nevadí a přitom určitě ví co kupuje a hlavně pod svýma křídlama prodává. Samozřejmě to není jediné odbytiště těchto strojů. Hold je třeba se starat, když to někdo s podnikáním v tomto oboru myslí vážně. Proto nepředpokládám, že slovenský trh je pro Agzat dostatečně "velký" na to, aby to neživořilo. Natož se investovalo do inovací. A znovu - je třeba se o to starat a neusínat na vavřínech z dob dávno minulých.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
to serpenton: rado má pravdu. Aby jsi dal řidítka výš, ten šroub do spodní díry v modré části.
to graman: pěkně jsi to napsal o tom agzatu. Pěkně. A proč se toho také nedržíš? Proč jsi zvolil kvantitu nad kvalitou?
to graman: pěkně jsi to napsal o tom agzatu. Pěkně. A proč se toho také nedržíš? Proč jsi zvolil kvantitu nad kvalitou?
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
ladiki píše:to serpenton: rado má pravdu. Aby jsi dal řidítka výš, ten šroub do spodní díry v modré části.
to graman: pěkně jsi to napsal o tom agzatu. Pěkně. A proč se toho také nedržíš? Proč jsi zvolil kvantitu nad kvalitou?
Kvalita je maximálna za danú cenu aspoň sa ju snažím držať čo najvyššie. A prečo kvantita lebo sú objednávky. Ak mi niekto zaplatí aby som vychytal všetky muchy čo chcem já tak by niekto musel zaplatiť o cca 15% viac na kuse to nie je vôbec moc ale po finančnej stránke je to pre mňa nemysliteľné.
Re: Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
To jsme ale u toho, že vývoj a konstrukční změny něco stojí, že? Není to jak přijít k hotovému a vyrobit cosi podle vzoru. Nepsal o tom náhodou DYK kousek zpět?
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
to Graman: a co třeba zkusit optimalizovat svoje procesy o 15% a tím pádem držet 100% kvalitu!!?? To, že máš objednávky, neznamená, že máš dobrou kvalitu!!
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Hľadám majiteľov malotraktorov na skúšku nových pluhov.
Tak já nevím, ale nezačíná se něco měnit? Mám pocit, že se mě těch 5000 euro blíží http://www.supa.sk/malotraktory/jednona ... otraktory/ http://www.supa.sk/malotraktory/jednona ... otraktory/ no a ještě bych si to dovolil doplnit o pohled jak Vari vyrábí všechno v číně. KUK SEMGraman píše:Keď to zmeníš dám ti 5000€. A už preťaň aj tak mám najlepšie výrobky . Pochop keby to bolo zlé tak to ľudia nekupujú. To je klasický sedliacky rozum a keď ide o to sú v ponuke aj moje aj Vari a ľudia chcú moje a ceny sú tie isté tak asi o čom to je.DYK píše:Já uznávám, že směřovat slovo "okrádat" na tebe není moc přesné, ty hold vyrábíš něco a za tolik, jak si to obchodník objednal a nebudeš-li vyrábět ty, bude někdo jiný. Taky chápu, že jsou zákazníci spokojení. Jenže a na rovinu, proč? Není to náhodou i tím, že si prostě nemohou vybrat? Šupa je distributor Vari pro Slovensko. Vše co vyrobíš na Vari končí u něho, aby on z komponent poskládal stroj. Tedy použije zrovna tvoje řidítka. Dokonce ani ten osový svorník nevloží jak má, soudě podle fotek. A taky proto, že ti řekl, že řidítka nesmějí stát víc jak...... Proto ty slevy na komplet pohonné jednotky. Motory, ty o tolik levněj nedostane. No a slovenský zákazník nemá jiné možnosti než koupit co je na krámě a nemá možnost si vybrat a posoudit, co je co. Ti zvídavější si prohlédnou obrázky na stránkách výrobce a ti co i vědí co co znamená a všimnou si, se začnou pídít, proč je tam to a jinde jen ono. Nakonec i díky singrovnému, kdo ví jak by finančně dopadl nákup stroje v ČR. Ale jak píšu, je to jen pro některé a většina toto nepodstoupí. Je škoda, že jsi se místo na mě více nezaměřil v odpovědi na technickou stránku popsaného. Já plně chápu, že budeš plivat na řidítka od Vari, ale dovol abych ti onámil, že prošla zkušebnou, hodnoty vibrací jsou známé a získal se evropský certifikát. Tedy jsou schválená a certifikovaná pro EU stejně jako ostatní stroje a dokonce i adaptéry. Hlavně ty aktivní. Můžeš jít i ty se svým výrobkem do zkušebny a aby obstál v předepsaných hodnotách? Já nevím, jen se ptám. Ta slabá a tvrdá guma u motoru je právě to, co se dá nazvat AV systém a právě tam, kde má být. Tedy co nejblíž zdroji vibracím. Zjevně nevíš jak a kde se vibrace měří, protože by jsi jinak nepsal o gumových madlech jako dotatečné AV ochraně. Všiml jsi si aji rozsahů možností nastavení a jeho komfortní obsluhy pro zajištění? Nezapomeń prosím ani na to, že ten stroj spolu s vlekem je vybaven při prodeji technickým osvěčením pro provoz na pozemních komunikacích ČR, tak i z toho tytulu snad uznáš, že nějaké ty "zkoušky" pro ono schválení musí mít. Ovšem jen těžko změním názor na to, že slovenský zákazník je šizen a že stroj jako takový je nabízen v nestandartní a ke všemu nižší kvalitě výrobce a to se musí změnit.
A ďalšia vec nechýbalo málo a všetky pluhy pre Vari mali pochádzať od nás len som neprístúpil na cenu. Boli na skúškách a obstáli na 1. dopadli lepšie než tie české- pardon čínské. Tie české ( staré) priznávam to bol ešte kus dobre odpracovanej práce. Ale vieš DYK cena je cena a čína je čína. Tak že kto koho ukrátil o kvalitu ja som kvalitu dodal za danú cenu, výrobok obstál len niekto je aký je nehnevám sa je to biznis. Ale o tom ako to funguje ťa nebudem poučovať myslím že to pochopíš. A čo sa týka toho že kto koho o čo obral niekedy bol Veri systém niečo neprekonatelné ale môj osobný názor čo sa vyrába teraz opakujem moj názor je to všetko už iba čínsky shit. Videl som karburátory a motory ktoré sem dovážajú a celé zle. Jediné čo sa udržalo je podľa mna Agzat nehovorím to preto že som Slovák ale preto že je to pravda . Starý dobre urobený kvalitný stroj.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod