Desta 1622 - diskuze
Moderátoři: rezis, Leo, Malboro
Desta 1622 - diskuze
Tak jsem si pořídil náhodou tuto Destu BVH 1622 . Kamarád stěhoval provozovnu a už to nechtěl převážet.
Tři roky to nejelo ale už maká po výměně karbesu, svíček , zavaření nádrže a dalších oprav.teď jsme předělali desku na vidle, protože byla na starý typ bez ukosů a já mám vidle s ukosama a na ně i nástavce. Tak jsem si přes víkend pěkně zafrézoval , jako nikdy a
už tam pasnou vidle s ukosama.
Tři roky to nejelo ale už maká po výměně karbesu, svíček , zavaření nádrže a dalších oprav.teď jsme předělali desku na vidle, protože byla na starý typ bez ukosů a já mám vidle s ukosama a na ně i nástavce. Tak jsem si přes víkend pěkně zafrézoval , jako nikdy a
už tam pasnou vidle s ukosama.
Zetor crystal 8011, VZV Irion 3.5 tuny od Shreka, plato 2.7 t
Desta s motorem 1203, rada
Ahoj kluci, sehnal jsem si destu s motorem z 1203,
je to stejná jako tady v tom inzerátu http://stroje.megainzerce.cz/manipulacn ... 241375.htm
Vše super, motor jsem rozhejbal, zdvihání funguje, ale nejde mi servo s volantem se skoro nedá hnout. Já sem zatím ani nepřišle na systém jak je tam posilovač udělanej. Netišíte někdo jak to tam běhá a co by to mohlo být? Před rokem prý vše normálně fungovalo a jezdili s ní. Je to skvělej pomocník, ale ted to neuřídím ani oběma rukama. Díky moc
je to stejná jako tady v tom inzerátu http://stroje.megainzerce.cz/manipulacn ... 241375.htm
Vše super, motor jsem rozhejbal, zdvihání funguje, ale nejde mi servo s volantem se skoro nedá hnout. Já sem zatím ani nepřišle na systém jak je tam posilovač udělanej. Netišíte někdo jak to tam běhá a co by to mohlo být? Před rokem prý vše normálně fungovalo a jezdili s ní. Je to skvělej pomocník, ale ted to neuřídím ani oběma rukama. Díky moc
Re: Desta s motorem 1203, rada
Nazdárek, máš krásného veterána, Desta BVH 1622 S. Vítej v klubu Katalog stáhneš zde: http://uloz.to/x8tjeh2/bvh-1622-s-exe
S problémem ti moc neporadím, ale principielně je to udělané tak, že pod volantem je normálně převodka řízení a spodkem vozíku jde dozadu šťouchačka, na které je navěšená pístnice servořízení, vozík má dvě čerpadla.
Dej foto
S problémem ti moc neporadím, ale principielně je to udělané tak, že pod volantem je normálně převodka řízení a spodkem vozíku jde dozadu šťouchačka, na které je navěšená pístnice servořízení, vozík má dvě čerpadla.
Dej foto
- libča
- Příspěvky: 310
- Registrován: sob říj 30, 2010 11:18 am
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Desta s motorem 1203, rada
Je to podobné jak u traktoru páka od skříňky řízení jde na pístnici a tomu pomáhá točit.Jooo a čerpadlo je tam jen jedno.
Re: Desta s motorem 1203, rada
díky moc za návod!! tak mám teda nakonec typ.: BVH 1522, rv.: 1963,...
at pod tim lezim jak pod tim lezim, vidim jen mechanickou převodku řízení a od ní rovnou spojovačku ke kolům. Po cestě žádnej válec nevidim a hadice jdou jen do nádrže a k čerpadlu a apk dopředu na vidle. Ale moc to nechápu, protože na místě s volantem vpodstatě nemám šanci otočit ani obouma rukama.. tak nevim jestli 1522 byla vybavena posilovačem. Co myslíte? díky moc
at pod tim lezim jak pod tim lezim, vidim jen mechanickou převodku řízení a od ní rovnou spojovačku ke kolům. Po cestě žádnej válec nevidim a hadice jdou jen do nádrže a k čerpadlu a apk dopředu na vidle. Ale moc to nechápu, protože na místě s volantem vpodstatě nemám šanci otočit ani obouma rukama.. tak nevim jestli 1522 byla vybavena posilovačem. Co myslíte? díky moc
Desta 1622 Diesel dvouválec
Zdravím, měl bych dotaz ohledně této Desty 1622. Mám ji nově a rád bych si ji poupravil pro jízdu do terénu.
Chtěl bych přidělat do předu dvojmontáž a tak by mě zajímalo jestli stím zde máte někdo zkušenosti, jak na to, z čeho případně použít. Vepředu jsou kola 7-12.
Dále bych se chtěl zeptat jestli jste někdo nezkoužel dát pryč zadní závaží. Myslím že by to pak hodně pomohlo, protože teď když je Desta bez nákladu sedí jak kačena na zadních a předek hrabe na trávě i pomalu na rovině. Chci stím stejně přepravovat jen náklady do cca 1 tuny a to myslím že tam závaží být nemusí.
Děkuji, za jakoukoliv odpověď či radu.
Chtěl bych přidělat do předu dvojmontáž a tak by mě zajímalo jestli stím zde máte někdo zkušenosti, jak na to, z čeho případně použít. Vepředu jsou kola 7-12.
Dále bych se chtěl zeptat jestli jste někdo nezkoužel dát pryč zadní závaží. Myslím že by to pak hodně pomohlo, protože teď když je Desta bez nákladu sedí jak kačena na zadních a předek hrabe na trávě i pomalu na rovině. Chci stím stejně přepravovat jen náklady do cca 1 tuny a to myslím že tam závaží být nemusí.
Děkuji, za jakoukoliv odpověď či radu.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Bez závaží to jezdí líp, to jo, ale bezpečně s tím zvedneš tak 200kg, tunu ani omylem.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Tak to jsem myslel že fakt víc- samotná ještěrka by furt ještě vážila dvě tuny (teď má tři). Ale nejsem matematik abych si do dovedl spočítat - asi budu muset zkoušet.
Ještě mě napadlo, že bych to závaží aspoň přestěhoval někde mezi nápravy, resp. samozdřejmě použil jiné, to by taky mohlo pomoct, ne?
Ještě mě napadlo, že bych to závaží aspoň přestěhoval někde mezi nápravy, resp. samozdřejmě použil jiné, to by taky mohlo pomoct, ne?
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
vidím, že řešíme stejnou věc. Mám stejnou destu a taky uvažuju o tom, že dám dopředu tupláky. Doma mám 3 páry pneu 7-12 takže musím sehnat akorát ráfky. Myslím, že to pak bude lepší i na té trávě.
Věrný člen agresorů.com
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Tupláky - taky jsem nad tím uvažoval, ale obávám se, že lepší to nebude, naopak. Ten předek se totiž neboří, naopak se boří zadek, a předek jenom hrabe. Pokud dáš tupláky, tak to ještě zhoršíš, protože stejná váha bude působit na větší plochu pneu => zmenší se tlak na podklad a bude to hrabat ještě víc. Podle mě by bylo naopak lepší nechat jednomontáž, ale s nějakým více záběrovým vzorkem, nějaký kompromis mezi nosnotí a záběrem. Rozšířit by chtěly ty zadní pneu, aby se ta váha toho závaží více roznesla. Tam ale není moc prostor, ty origo pneu se do těch "podběhů" vlezou tak akorát. Ve zkratce - z této ještěrky asi nikdy terénní destu neuděláš, její užívání je hold nutné přizpůsobit podkladu a počasí.
Bez toho závaží to samozřejmě něco zvedne, ale taky to musíš někam převézt. Nevím jak dieselová, ale ta benzínová váží 2.5t a že by diesel motor vážil o půl tuny víc se mi nezdá. Samotné závaží váží okolo tuny. Ne že by se to bez závaží hned převrátilo, ale stačí při popojíždění nějaká nerovnost a může být průser, o zvedání někam do výšky ani nemluvím. Rozumný kompromis by asi byl vyměnit závaží třeba jen za půltunové a úměrně přepočítat nosnost.
Bez toho závaží to samozřejmě něco zvedne, ale taky to musíš někam převézt. Nevím jak dieselová, ale ta benzínová váží 2.5t a že by diesel motor vážil o půl tuny víc se mi nezdá. Samotné závaží váží okolo tuny. Ne že by se to bez závaží hned převrátilo, ale stačí při popojíždění nějaká nerovnost a může být průser, o zvedání někam do výšky ani nemluvím. Rozumný kompromis by asi byl vyměnit závaží třeba jen za půltunové a úměrně přepočítat nosnost.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
já to napsal blbě, já tam chci dát ty tupláky z důvodu aby to bylo stabilnější. Já už mám připravené jedny gumy a ty budou brát snad líp.
Věrný člen agresorů.com
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Snaha o úpravu desty do terénu je beznadějný počin. Nepomohou ani dvojmontáže s řetězy. Najdi si jinou náplň práce.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Jo, vpodstatě souhlasím. I když nám by asi většině stačilo zvládat "terén" v podobě travnatého plácku mírně dokopce. Prostě na takové to domácí žvýkání.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Touto destou bez závaží jsem vytahoval právě to závaží z auta, bylo to tak na hraně, zadní kola už se přizvedávala
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
No moje představa taky není že sní budu jezdit po tankodromu ale, spíš abych mohl vyjet třeba po zahradě, kde je velmi mírný sklon (cca do 2 stupňů). Myslím že jak přesunutí těžiště dopoředu mezi nápravy tak stím navazující dvojmontáž by mohlo zásadně pomoct a bude k dobru.
Honzozauta jak se tedy změnilo ježdění s Destou bez toho záváží. Stojí to za to?
Já mám papírovou hmotnost Desty tuším 2920kg, pak mám tam udělanou masivní střechu - ta taky něco váží a nesmím zapomenout na sebe a dost přes metrák živé váhy - proto ty dvě tuny. Benzinová asi bude o dost lechčí.
Koukal jsem že novější Desty už měly právě to závaží spíše před zadníma kolama aby něco šlo i na předek.
Jěště, jak tedy řešíte ty dvojmontáže. Spojujete nějak ty original disky nebo řešíte jinak?
Honzozauta jak se tedy změnilo ježdění s Destou bez toho záváží. Stojí to za to?
Já mám papírovou hmotnost Desty tuším 2920kg, pak mám tam udělanou masivní střechu - ta taky něco váží a nesmím zapomenout na sebe a dost přes metrák živé váhy - proto ty dvě tuny. Benzinová asi bude o dost lechčí.
Koukal jsem že novější Desty už měly právě to závaží spíše před zadníma kolama aby něco šlo i na předek.
Jěště, jak tedy řešíte ty dvojmontáže. Spojujete nějak ty original disky nebo řešíte jinak?