Tondův bagr

nakladače, jeřáby, lopaty za traktor, stohařr, zdvižky, ruky..

Moderátoři: rezis, Malboro, Leo

Zpráva
Autor
zefram.c
Příspěvky: 16
Registrován: úte lis 09, 2010 12:04 pm

Tondův bagr

#1 Nový příspěvek od zefram.c »

rok výroby - 2013
motor - Ursus S312C
převodovky - jěštěrka Gliwice
nápravy - jěštěrka Gliwice
brzdy - jěštěrka Gliwice
kola - z Tatry 805 a z jěštěrky
hydraulika - podkop z UNIMOGu výrobce Schaeff
váha asi 3 tuny

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

zefram.c
Příspěvky: 16
Registrován: úte lis 09, 2010 12:04 pm

Re: Tondův bagr

#2 Nový příspěvek od zefram.c »

Jěště pár informací. Pokud se hrabe nohy lze roztáhnout libovolně. Při pojíždění se nastaví nohy rovnoběžně a řízení probíhá současným natáčením obou nohou. Ta malá kola se dají sundat. Nasadit je lze do třech různých pozic. Má dvě rychlosti dopředu a dvě dozadu.

Vlada
Příspěvky: 496
Registrován: stř lis 19, 2008 10:19 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Tondův bagr

#3 Nový příspěvek od Vlada »

mooc pěkný,podle komponentů síly dost a spotřeba nízká,dobrá volba. 8) na kolik tě vyšel?
neuznavam slovo "nejde",všechno jde něco holt na h....

zefram.c
Příspěvky: 16
Registrován: úte lis 09, 2010 12:04 pm

Re: Tondův bagr

#4 Nový příspěvek od zefram.c »

Neměl jsem odvahu to spočítat celý :-)
Ty nejdražší části - podkop 500,- Euro
Motor s převodovkou a diferákem - 8000,-Kč
Ňákou tisícovku stál repas motoru - bylo do něj napršeno a zarezl jeden píst k vložce, takže jsem to musel vyměnit.
železo na rám a nohy bylo cca 10 000,- Kč
Jeden z rozvaděčů jsem kupoval za 4000,- Kč druhý byl s podkopem.
Potom jsem vyměnil všechny hadice a manžety v pístech to bylo taky dost peněz.
A brutálně drahý jsou hydraulické fitingy.

Vlada
Příspěvky: 496
Registrován: stř lis 19, 2008 10:19 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Tondův bagr

#5 Nový příspěvek od Vlada »

svatá pravda,kupoval sem redukce k rozvaděči,a pár kolínek k pístnicím,a jenom na čelní nakladač mě stály asi 900kč,málem my vypadly oči.jenže jinak to udělat nejde.až budu rozvaděč měnit,tak dám za redukce půlku toho co stojí novej rozvaděč :pistol:
neuznavam slovo "nejde",všechno jde něco holt na h....

Uživatelský avatar
Radek01
Příspěvky: 981
Registrován: stř pro 05, 2007 10:01 am
Bydliště: Hranicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Tondův bagr

#6 Nový příspěvek od Radek01 »

Je pravda, že ty redukce jsou příšerně drahé, já jsem koupil po jedné od každého kusu a zbytek jsme doma vyráběli na soustruhu, něco jsem vykuchal ze starých hydraulických hadic a povařil k trubkám.

Bagr vypadá dost dobře a při té váze bude mít i velkou sílu. Jen se zeptám, když už máš pojezd, neuvažoval jsi o nějakém zahrnování. Třeba jenom dozadu něco na způsob pluhu. Hodně by to ušetřilo práci se zahrnováním.
Já memám pojezd, takže musím zahrnovat lžící podkopem a dost to zdržuje, navíc to není tak pěkné, jako když to zhrneš. Třeba jenom něco takového jak měly staré bělorusy napředku. A používal bys to zároveň jako zadní zapatkování.
Jinak se mi tvůj výtvor hodně líbí. 8)
Potřeboval bych aby měl den mnohem více hodin, ať stihnu alespoň zlomek toho co plánuji. (www.coolsvatba.cz)

zefram.c
Příspěvky: 16
Registrován: úte lis 09, 2010 12:04 pm

Re: Tondův bagr

#7 Nový příspěvek od zefram.c »

Díky.

Uvažoval a mám to tam i částečně připravený. Ale na straně hnané nápravy je to dost lehký a hned to hrabe. Chci tam dodělat ještě uzávěrku, ale i tak to na hrnutí moc nebude.

Uživatelský avatar
Radek01
Příspěvky: 981
Registrován: stř pro 05, 2007 10:01 am
Bydliště: Hranicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Tondův bagr

#8 Nový příspěvek od Radek01 »

Ahoj.
No když máš čerstvý výkop a máš ho zahrnout, tak to nechce moc velkou sílu a kdyžtak se můžeš odrážet podkopem. Nebo si ho udělej hydraulicky vysunovací (něco na způsob manipulátoru) a pak najedeš k hromadě, zapatkuješ předek, vysuneš lžíci, zahrneš, odpadkuješ no a lehce dočistíš s pomocí pojezdu.
Ale samozřejmě záleží na tobě, co máš v plánu a na co všechno budeš bagr využívat, jen píši, že mi z vlastní zkušenosti chybí zahrnování. Asi to budu (při chvíli času) řešit nějakou svahovkou.
Potřeboval bych aby měl den mnohem více hodin, ať stihnu alespoň zlomek toho co plánuji. (www.coolsvatba.cz)

Uživatelský avatar
cekald
Příspěvky: 71
Registrován: ned led 17, 2010 8:20 pm

Re: Tondův bagr

#9 Nový příspěvek od cekald »

:potlesk: :potlesk: :potlesk: Jsi proste sikula pane ZEFRAME... 8)

Ivan50
Příspěvky: 1030
Registrován: sob led 07, 2012 4:18 pm
Bydliště: Považska Bystrica

Re: Tondův bagr

#10 Nový příspěvek od Ivan50 »

Cauko :)
Nevieš nahodou aka prevodovka by pasovala na tento motor bez priruby?Lebo niekde na tomto fore som čital,že v3s alebo avia ale teraz neviem presne a nemožem to najsť :)

zefram.c
Příspěvky: 16
Registrován: úte lis 09, 2010 12:04 pm

Re: Tondův bagr

#11 Nový příspěvek od zefram.c »

Můžu Ti změřit co potřebuješ. Tady je za motorem hydroměnič a potom převodovka. Otázka je kam by jsi to chtěl přesně nacpat. Já udělal za převodovkou ještě jeden převod do pomala, aby to někam vyjelo. Mám totiž kola z T805 a ty jsou větší než originál.

Milda
Příspěvky: 1292
Registrován: sob lis 24, 2007 8:46 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Tondův bagr

#12 Nový příspěvek od Milda »

Ivan50 píše:Cauko :)
Nevieš nahodou aka prevodovka by pasovala na tento motor bez priruby?Lebo niekde na tomto fore som čital,že v3s alebo avia ale teraz neviem presne a nemožem to najsť :)
Myslím že bez použití mezikusu ani jeden uvedený motor..
nic není nemožné.......

Odpovědět

Zpět na „Manipulační technika“