Stránka 1 z 3

Devítituna po GO

Napsal: ned lis 01, 2009 6:35 pm
od FandaP
V roce 2000 jsem koupil jen kvůli papírům vrak 9t vleku. Vloni se mi jej zželelo, sehnal jsem další papíry a proběhla GO. Nejdražší byla kola a disky.

Re: Devítituna po GO

Napsal: ned lis 01, 2009 6:45 pm
od staník
Moc pěkná práce 8) Jen bys ještě mohl trochu podat raport jak to vypadalo a jak to šlo a na co to vyšlo :D :friends:

Re: Devítituna po GO

Napsal: ned lis 01, 2009 6:57 pm
od FandaP
Nemělo to kola, elektriku, brzdy v háji.... V podstatě zůstal jen rám a podlaha.

Už si to moc nepamatuju, dělalo se to přes zimu v dílně.

disky 10.000,- Kč
gumy 20.000,- Kč
brzdové válečky 3.000,- Kč
písty 6.000,- Kč
světla, kabely, 700,- Kč
hadice 2.000,- Kč
ložiska, prkna, pakny a barva to nevím kolik
ceny bez DPH.

Samozřejmě hromada práce, v podstatě zůstal jen rám, který jsme opískovali.

Původně byl na nať z řepy - velká síťová nástavba

Re: Devítituna po GO

Napsal: ned lis 01, 2009 7:02 pm
od Vinea 30Hp Comfort
Pěkná práce 8) vypadá jako by vyjela právě z fabriky ;-)

Re: Devítituna po GO

Napsal: ned lis 01, 2009 7:11 pm
od FandaP
Další fotečky

Re: Devítituna po GO

Napsal: ned lis 01, 2009 7:13 pm
od FandaP
Vinea 30Hp Comfort: Taky jo . ale z naší vlastní. :smich: :smich: :smich: :smich: :vysmech: :vysmech: :vysmech: :vysmech:

Re: Devítituna po GO

Napsal: ned lis 01, 2009 10:11 pm
od Citron
A kolik tě stál původně když jsi ho kupoval?

Re: Devítituna po GO

Napsal: ned lis 01, 2009 10:21 pm
od FandaP
V roce 2000 asi 6.000,- Kč s SPZ a slušnejma gumama na jedné nápravě - obojí skončilo hned na jiném vleku.

Re: Devítituna po GO

Napsal: ned lis 01, 2009 10:26 pm
od Karel
Krasna práce. Ještě ty sajtny bych jednou přetřel. A na rohy červenobile šrafy. Uplně stejna jakou sem měl v družstvu stravil sem na tom měsic prace ale ten vysledek.

Re: Devítituna po GO

Napsal: ned lis 01, 2009 10:38 pm
od FandaP
Sajtny jsou nejdříve napuštěné tmavým luxolem, co zbyl a akrylát na to nechtěl chytat. Třeba na to dojde, ale až v zimě, až nebude venku práce.

Jinak to už je náš druhý vlek takto zrepasovaný, první má sajtny i ohoblované na pero a drážku (a je v garáži), ale vzhledem k tomu, že tento bude jezdit hlavně na suť mi to přišlo zbytečné.

Re: Devítituna po GO

Napsal: pon lis 30, 2009 8:36 pm
od Tom T
Devítituny byli nejlepší vlečky pak přišli osmituny a ty jsou za trest jsou krátké,vysoké a furt to leží na boku.

Re: Devítituna po GO

Napsal: pon lis 30, 2009 9:31 pm
od Kutil3
Souhlasím s Tebou nebot jsem slyšel názory starých kozáků a jako vlek to byl prý jeden z nejpovedenějších 8) Máme ji taky, ale nevyužitou, tak ji ted prodáváme, ale v takovém lesku jako tato není :), pěkná práce 8) .

Re: Devítituna po GO

Napsal: ned pro 06, 2009 12:50 am
od FandaP
Díky. Máme 2 devítituny a maxximální spokojenost. :)

Re: Devítituna po GO

Napsal: ned pro 06, 2009 1:34 pm
od Citron
Až si někdy vzpomeneš, změř mě jakej je průměr celýho kola na tý 9 tuně. Díky

Re: Devítituna po GO

Napsal: pát led 15, 2010 12:27 am
od FandaP
změřím...