Vlek 7t bss upraveny

vleky, káry, vozíky, návěsy, cisterny, vyvážečky, hnojáky, ...

Moderátoři: rezis, Malboro, Leo

Zpráva
Autor
miso123456
Příspěvky: 3
Registrován: ned bře 07, 2021 8:04 am
Bydliště: Ružomberok

Vlek 7t bss upraveny

#1 Nový příspěvek od miso123456 »

Zdravim chlopy potreboval by som nejaké rady kúpil som 7T po nejakých úpravách viď foto riešil niekto už ťažké plechové bočnice nejakú pomocnú strunu alebo niečo podobné na zatváranie. Pretože jeden má veľký problém zatvoriť
Obrázek
Obrázek

Pavel
Příspěvky: 8260
Registrován: sob črc 07, 2007 12:56 pm
Bydliště: dobrovice u mb

Re: Vlek 7t bss upraveny

#2 Nový příspěvek od Pavel »

pera jako mel trambus

miso123456
Příspěvky: 3
Registrován: ned bře 07, 2021 8:04 am
Bydliště: Ružomberok

Re: Vlek 7t bss upraveny

#3 Nový příspěvek od miso123456 »

Neviem si predstaviť nejaké foto?

Uživatelský avatar
Šéďa
Příspěvky: 2707
Registrován: ned lis 27, 2011 4:31 pm
Bydliště: Nejdek u K. Varů

Re: Vlek 7t bss upraveny

#4 Nový příspěvek od Šéďa »


red.bill
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv led 25, 2018 12:16 pm
Bydliště: Jilemnice

Re: Vlek 7t bss upraveny

#5 Nový příspěvek od red.bill »

Z trambusa/liazky je to nepoužitelný, je moc nízký přední čelo... Leda laborovat s vlastní pružinou... Na systém alá tatra jsou zase moc krátký panty a neotevřel bys bočnici.

pavel sk
Příspěvky: 12730
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Vlek 7t bss upraveny

#6 Nový příspěvek od pavel sk »

Zohnat panty s bocnic Vojenskych Tatier 815 valnik alebo aspon okukat a vyrobit. Tie to mali na principe toznej pruziny. Zlozena bola s dlhsich platkov oceloveho plechu na sebe. Jenym koncom boli ukotvene v osi pantov o bocnicu a druhy koniec bol o ram korby. S tym systemom som tie obrovske bocnice na vojne zatvoril sam ako nic. V otovorenej polohe dokonca plantali a museli sa dole stlacit a zaistit v strede srobom.

red.bill
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv led 25, 2018 12:16 pm
Bydliště: Jilemnice

Re: Vlek 7t bss upraveny

#7 Nový příspěvek od red.bill »

Nemusí shánět vojáka, mají to všechny starý S3 sklopky... Ale je to nepoužitelný, to musí úplně překopat panty... Ono to potřebuje dost místa kolem sebe... Když vzpomenu můžu to zítra trochu na tatře oměřit.

miso123456
Příspěvky: 3
Registrován: ned bře 07, 2021 8:04 am
Bydliště: Ružomberok

Re: Vlek 7t bss upraveny

#8 Nový příspěvek od miso123456 »

No to by bolo super keby si mi to pomeral

red.bill
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv led 25, 2018 12:16 pm
Bydliště: Jilemnice

Re: Vlek 7t bss upraveny

#9 Nový příspěvek od red.bill »

Něco jsem naměřil a vychází to +/- autobus(30let stará korba) 40mm osa pantu od rámu korby(krajový u profil kde jsou navařený panty) a 35-40mm od spodku bočnice. Průměr pantu jsem neměřil, ani rozteč pantů... tatra má na kraji korby cca 80 válcovaný účko. Na něčem slabším se to asi bude kroutit. Jak psal Pavel je to na jedný straně chycený k pevnýmu pantu na rámu korby a druhý konec se otáčí společně s bočnicí. Ty listy pružiny se málo kdy podaří vydělat bez poškození. Co vím z doslechu tak ve většině případů při pokusu o jejich demontáž popraskaly... Nejlepší budeš mít to omrknout někde naživo... Tady je to trochu vidět https://www.parma.cz/cz/reference/gener ... 6x6-2.html levá strana první a poslední pár pantů.

Odpovědět

Zpět na „Dopravní technika“