Stránka 1 z 1

Vlek 7t bss upraveny

Napsal: ned bře 07, 2021 8:08 am
od miso123456
Zdravim chlopy potreboval by som nejaké rady kúpil som 7T po nejakých úpravách viď foto riešil niekto už ťažké plechové bočnice nejakú pomocnú strunu alebo niečo podobné na zatváranie. Pretože jeden má veľký problém zatvoriť
Obrázek
Obrázek

Re: Vlek 7t bss upraveny

Napsal: ned bře 07, 2021 8:55 am
od Pavel
pera jako mel trambus

Re: Vlek 7t bss upraveny

Napsal: ned bře 07, 2021 1:01 pm
od miso123456
Neviem si predstaviť nejaké foto?

Re: Vlek 7t bss upraveny

Napsal: ned bře 07, 2021 1:29 pm
od Šéďa

Re: Vlek 7t bss upraveny

Napsal: ned bře 07, 2021 9:06 pm
od red.bill
Z trambusa/liazky je to nepoužitelný, je moc nízký přední čelo... Leda laborovat s vlastní pružinou... Na systém alá tatra jsou zase moc krátký panty a neotevřel bys bočnici.

Re: Vlek 7t bss upraveny

Napsal: ned bře 07, 2021 9:22 pm
od pavel sk
Zohnat panty s bocnic Vojenskych Tatier 815 valnik alebo aspon okukat a vyrobit. Tie to mali na principe toznej pruziny. Zlozena bola s dlhsich platkov oceloveho plechu na sebe. Jenym koncom boli ukotvene v osi pantov o bocnicu a druhy koniec bol o ram korby. S tym systemom som tie obrovske bocnice na vojne zatvoril sam ako nic. V otovorenej polohe dokonca plantali a museli sa dole stlacit a zaistit v strede srobom.

Re: Vlek 7t bss upraveny

Napsal: pon bře 08, 2021 9:09 pm
od red.bill
Nemusí shánět vojáka, mají to všechny starý S3 sklopky... Ale je to nepoužitelný, to musí úplně překopat panty... Ono to potřebuje dost místa kolem sebe... Když vzpomenu můžu to zítra trochu na tatře oměřit.

Re: Vlek 7t bss upraveny

Napsal: pát bře 12, 2021 6:02 pm
od miso123456
No to by bolo super keby si mi to pomeral

Re: Vlek 7t bss upraveny

Napsal: pát bře 12, 2021 9:54 pm
od red.bill
Něco jsem naměřil a vychází to +/- autobus(30let stará korba) 40mm osa pantu od rámu korby(krajový u profil kde jsou navařený panty) a 35-40mm od spodku bočnice. Průměr pantu jsem neměřil, ani rozteč pantů... tatra má na kraji korby cca 80 válcovaný účko. Na něčem slabším se to asi bude kroutit. Jak psal Pavel je to na jedný straně chycený k pevnýmu pantu na rámu korby a druhý konec se otáčí společně s bočnicí. Ty listy pružiny se málo kdy podaří vydělat bez poškození. Co vím z doslechu tak ve většině případů při pokusu o jejich demontáž popraskaly... Nejlepší budeš mít to omrknout někde naživo... Tady je to trochu vidět https://www.parma.cz/cz/reference/gener ... 6x6-2.html levá strana první a poslední pár pantů.