Identifikace traktorové vlečky

vleky, káry, vozíky, návěsy, cisterny, vyvážečky, hnojáky, ...

Moderátoři: rezis, Leo, Malboro

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jindra
Příspěvky: 707
Registrován: pon črc 16, 2007 8:44 am
Bydliště: kousek od Jičína

Re: Identifikace traktorové vlečky

#31 Nový příspěvek od Jindra »

taky bych to viděl na WP ten rám mám doma ( doplněný ještě plechem takže to dělá jako jekl), ale na káru, která má pak vést 3 t mi přijde málo, je to účko 100 výška, a jen ze 4 plechu, na vlek to asi stačí, ale na káru je to podle mně málo
kdo si hraje nezlobí

Ondrab
Příspěvky: 4
Registrován: ned led 13, 2019 9:55 am
Bydliště: Milevsko

Re: Identifikace traktorové vlečky

#32 Nový příspěvek od Ondrab »

Díky za tip. Vyhledal jsem si obrázky WP-3,5 a vypadá to že to je ono.
Korba je napevno. Jsou to vlastně 4 účka navařená příčně po metru na rám. Na účkach leží plech, který je zespoda podléně vyztužen proti prohybu slabším profilem.
Takhle velká kára je pro moje využití nevhodná z důvodu vjezdu a otáčení na dvoře i v lese. Máme tu dost kopců a můj traktor mi přijde dost velká.
Zkusím ten rám nějak vyztužit až to budu dělat. Ještě sem měl nápad použít obě nápravy, dát je za sebou doprostřed, ale kvůli listovým perům by byly daleko od sebe a při zatáčení by šli smykem.
Obrázek

Uživatelský avatar
Hranostaj
Příspěvky: 1378
Registrován: ned říj 30, 2016 11:49 pm
Bydliště: Plzen jih

Re: Identifikace traktorové vlečky

#33 Nový příspěvek od Hranostaj »

Kdyby ses chtěl zbavit přední nápravy tak bych měl zájem.
No možná i o tu zadní.

Uživatelský avatar
Jindra
Příspěvky: 707
Registrován: pon črc 16, 2007 8:44 am
Bydliště: kousek od Jičína

Re: Identifikace traktorové vlečky

#34 Nový příspěvek od Jindra »

na menší káru by ten rám mohl stačit, já to bral kdyby byla korba2X4 m :)
péra bych vyhodil
kdo si hraje nezlobí

Ondrab
Příspěvky: 4
Registrován: ned led 13, 2019 9:55 am
Bydliště: Milevsko

Re: Identifikace traktorové vlečky

#35 Nový příspěvek od Ondrab »

Káru jsem chtěl dělat s rozměry 3x2m. Delší určitě ne, spíš užší na šířku nápravy (podle toho jak dobře se s tím bude jezdit do vrat, mám je v zatáčce).
Zadní nápravu použiju na tu káru. Doufám, že ty 3 tuny vydrží. O přední už se zajímal soused. Jedno kolo z té přední si chci nechat jako rezervu.
S těma pérama ješte nevím jestli je tam nechám nebo ne. Do teď sem měl káru dělanou z multikáry a když se naložila, tak se na těch pérech dost houpala.
S tou přestavbou to rychle nebude. Budu rád, když začnu letos. Zatím ho budu používat tak, jak je.

Odpovědět

Zpět na „Dopravní technika“