Kára za traktor + použití na veřejných komunikacích
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
Re: Kára za traktor +použití na veřejných komunikacích
Ironie víš, to potřebuju já za 6945.
Re: Kára za traktor +použití na veřejných komunikacích
Vlečku s SPZ koupíš lehce, jen je to vše o penězích. Inzerce jsou plné a pokud chceš novou, tak výrobců je opravdu hodně.
- MILDAZETOR
- Příspěvky: 913
- Registrován: stř lis 05, 2008 7:45 am
- Bydliště: Brno
Re: Kára za traktor +použití na veřejných komunikacích
A jak to řešíte Vy ostatní???
Re: Kára za traktor +použití na veřejných komunikacích
řešit se to da jednoduše navěs ns3 nosnost 3T s spz cena 103000 bez dph vyrobce nove veseli
ale myslim že je nas tady malo kdo si ho koupi aby ho za tu cenu využil sem tam si něco dovest to raději pojedu s velkou vlečkou s spz kterou pořidim za 30000 a spravenou 5ti tunku takže asi tak a na bazaru se tady tyto 2kolky s spz objevuji strašnš malo
ale myslim že je nas tady malo kdo si ho koupi aby ho za tu cenu využil sem tam si něco dovest to raději pojedu s velkou vlečkou s spz kterou pořidim za 30000 a spravenou 5ti tunku takže asi tak a na bazaru se tady tyto 2kolky s spz objevuji strašnš malo
- MILDAZETOR
- Příspěvky: 913
- Registrován: stř lis 05, 2008 7:45 am
- Bydliště: Brno
Re: Kára za traktor +použití na veřejných komunikacích
Pěkná, ale ta cena taky, ale zase máš klid. Jak jsi s tou vlečkou spokojenej, cena vůči kvalitě provedení? Jaké máš pro ni využití - myslím jestli s ní jezdíš téměř každý den nebo to máš jen na nějaký ten dovoz 10-20x za rok? Dík za odpověď.
Re: Kára za traktor +použití na veřejných komunikacích
Tuhle vlečku mají v nedaleké vesnici za obecní traktor. Když jsem na to koukal jak je to udělané, tak jsem to dobře seplul, žádnej zázrak. Slabý podvozek- i když nebyl přetěžován, tak byl už prasklý a vyvařený a dodatečně vyztužený, dále vlek NS-3 nemá spodní otevírání bočnic pouze vrchní. Dále zadní čelo je tak blbě konstrukčně vyřešené, že co chvila byly rozbité koncové světla, dále je na podlaze je slabý plech, podlaha byla vylisovaná do rámu, dále tažné oko je chycené na šroubech, které rády uvolňovaly a vyčvachtávají se otvory a za tohle chtějí 130.000kč s DPH!!!!!?????? Jsou i jiní a výrobci, který mají kvalitněji provedené vleky a levnější!
Re: Kára za traktor +použití na veřejných komunikacích
Tohle je Polský Pronar a co do konstrukce, kvality zpracování může ZDT strčit do kapse a conově je i o něco málo levnější.
Re: Kára za traktor +použití na veřejných komunikacích
ja tu vlečku nemam ma ji znamej ma ten navěs ns5 5ti tuna a jak pišeš tak to už ma taky zkroucene proto jsem psal že než kupovat tyto vlečky za ty prachy tak je lepši mit pořadnou 4 kolovou vlečku s spz kterou koupiš levně
- MILDAZETOR
- Příspěvky: 913
- Registrován: stř lis 05, 2008 7:45 am
- Bydliště: Brno
Re: Kára za traktor +použití na veřejných komunikacích
To je pravda,že starší 4kolu koupíš s spz celkem za přijatelnou cenu, ale né vždy ji potřebuješ (potřebuješ odvézt krmení, dřevo, cement,atd. v menším množství a na to brát 4kolu je taky dost nepraktické pokud nemáš velké prostory pro manipulaci ať už doma, v lese, atd.) a pak se ta dvoukolka hodí, ale zas je tu ten problém s SPZ a jsi zas v háji pokud musíš jet po silnici. A teď co s tím???
Re: Kára za traktor +použití na veřejných komunikacích
Až budou finance tak to chci udělat jednonuše,koupím rozmetadlo nějaké menší hodím na to korbu s majlerem což zásah do podvozku není a nechám to udělat jako přestavbu ale musí mít to rozmetadlo štítek na jehož základě mě vystaví papír že to rozmetadlo je tovární výroba a bylo schválené na provoz na podzemní komunikaci.todle už mám zjistěné že to de a bez problémů jenom někde sehnat 30-35000,- Šlo by to udělat i se sběračem ale to už by byla větší přestavba a to se mě nechce
- MILDAZETOR
- Příspěvky: 913
- Registrován: stř lis 05, 2008 7:45 am
- Bydliště: Brno
Re: Kára za traktor +použití na veřejných komunikacích
I to je řešení. Už toto řešení má někdo vyzkoušený? A Jak proběhl postup? Podělte se i s ostatníma.
Dík i za ostatní..
Dík i za ostatní..
Re: Kára za traktor +použití na veřejných komunikacích
prý když Tě chytí s károu bez SPZ tak můžeš dostat až 25000 pokutu a papíry na půl roku do čistírny.
káru s papírama bych bral všema 10, ale novou když potřebuju 10x za rok na silnici je trochu přepich
zjišťoval co by stála nová náprava aby k ní byly doklady o schválení, s daní to vycházelo asi 13000, ale pak tu jsou gumy, ráfky, tažný oko, komponenty brzd a je to 30 litrů jen to hvízdne a to ještě není ani chlup železa na rám a korbu :-( a pak to papírování ( to teda zjištěný přesně nemám) takže je pak lepší mít vlek a naučit se couvat :-( :-(
káru s papírama bych bral všema 10, ale novou když potřebuju 10x za rok na silnici je trochu přepich
zjišťoval co by stála nová náprava aby k ní byly doklady o schválení, s daní to vycházelo asi 13000, ale pak tu jsou gumy, ráfky, tažný oko, komponenty brzd a je to 30 litrů jen to hvízdne a to ještě není ani chlup železa na rám a korbu :-( a pak to papírování ( to teda zjištěný přesně nemám) takže je pak lepší mít vlek a naučit se couvat :-( :-(
kdo si hraje nezlobí
- MILDAZETOR
- Příspěvky: 913
- Registrován: stř lis 05, 2008 7:45 am
- Bydliště: Brno
Re: Kára za traktor +použití na veřejných komunikacích
Jó to máš svým způsobem pravdu. Dnes málokdo potřebuje čtyřkolu, většině stačí kolem baráku nějaká ta dvoukolka do max 2,5-3T ať už kvůli nákladu nebo manipulaci a prostoru, jak na dvoře nebo v lese a pod.. Se čtyřkolou není problém couvat nebo ji přepřihnout do předního závěsu a natlačíš ji téměř kamkoli (tedy pokud ten tvůj traktor má přední závěs).
Re: Kára za traktor +použití na veřejných komunikacích
poldikxx: Tak jestli tomu dobře rozumím tak stačí štítek z jednoosé nápravy (RCW,trhač lnu.sběrák),udělat přestavbu a SPZ je na káře.To je to takhle jednoduchý to se mi ani nechce věřit.Jakej je postup,kam se všade musí s papírama?
- bulanek88
- Příspěvky: 495
- Registrován: čtv úno 26, 2009 10:23 pm
- Bydliště: Dušejov (Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kára za traktor +použití na veřejných komunikacích
Taky by mě to zajímalo, já mám nachystaný tech. osvědčení z podvalu na balíky (jen taková kartička s rozměrama, váhou, výrobcem atd.) a chtěl jsem jen svařit odpovídající podvozek, vyrazit číslo, sjednat pojistku a jet, nevím přesně jak je to v tý kartě napsaný, ale něco ve smyslu že slouží jako náhrada za tp (jsou tam vypsaný paragrafy podle kterých je to schválený), dál je tam že nemusí mít SPZ a není registrován.
A teť se tady dočtu že mi museji vystavit nějaký papíry , to by mě trefil šlak, naposled když jsem chtěl papíry na Eresa, tak jsem měl všechny podklady ze zkušebny, evidenčku, eresáka v perfektním stavu a stejně došlo na vyhrožování aby mi je dali , tak pochybuju že mi něco vydaji když tam nakráčím s kartičkou a ještě budu chtít přestavbu.
Kdyby to šlo, tak bych prosil o nějaký návod jak nato, nejlépe ve všech bodech doložený zákonem, protože jinak tam budu zase za blba a když se nebudu mít pořádně čim vohnat tak mě zase .
Díky za odpověďi, českým státním systémem znechucený zemědělec .
A teť se tady dočtu že mi museji vystavit nějaký papíry , to by mě trefil šlak, naposled když jsem chtěl papíry na Eresa, tak jsem měl všechny podklady ze zkušebny, evidenčku, eresáka v perfektním stavu a stejně došlo na vyhrožování aby mi je dali , tak pochybuju že mi něco vydaji když tam nakráčím s kartičkou a ještě budu chtít přestavbu.
Kdyby to šlo, tak bych prosil o nějaký návod jak nato, nejlépe ve všech bodech doložený zákonem, protože jinak tam budu zase za blba a když se nebudu mít pořádně čim vohnat tak mě zase .
Díky za odpověďi, českým státním systémem znechucený zemědělec .