Moje 3,5 t
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
Moje 3,5 t
Představuji svého pomocníka vlek 3,5 t ....
Koupeno koncem roku 2009 v nélezovém stavu , za cenu papírů . Rok výroby 1960 , první majitek JZD , v T.P. je zápis , že už v roce 63 vyžaduje střední opravu . Tyhle vlky dosávaly pěkně zabrat . Kupodivu v roce 73 zapsán 2 majitel , od kterého vlek mám .
Jel jsem pro něj traktorem celkem 150 km . Bylo to 30.12.2009 . Vjel jsem v 5 hod. ráno a přijel v 20:30 hod. Druhý den napadl sníh... Vezl jsem s sebou 8m kabelu a 2 světla . Na místě jsem to nakašíroval na vlek , vyměnil píchlý kolo , zapříhl a jel . Na jaře probíhaly opravy .Oplechování bočnic , celkové odrezení + nátěr , rozhýbání , vyčištění a promazání brzd , řádné provedení elektroinstalace , povaření podlahy , promazání svisláků a ložisek kol , nové hadice brzd atd. Ve finále proběhla STK . Bohužel do dnešních dnů nesklápí . Za posledním hřebenem chybí hřídel ukončená rohatkou na ruční sklápění . Kdyby někdo předělával na hydrauliku nebo tak , tak jsem zájemce , aby to bylo v cajku . Časem plánuju nové bočnice . Závěrem musím říct , že proti pravě již prezentovaného rumuna to byla pohoda .
Koupeno koncem roku 2009 v nélezovém stavu , za cenu papírů . Rok výroby 1960 , první majitek JZD , v T.P. je zápis , že už v roce 63 vyžaduje střední opravu . Tyhle vlky dosávaly pěkně zabrat . Kupodivu v roce 73 zapsán 2 majitel , od kterého vlek mám .
Jel jsem pro něj traktorem celkem 150 km . Bylo to 30.12.2009 . Vjel jsem v 5 hod. ráno a přijel v 20:30 hod. Druhý den napadl sníh... Vezl jsem s sebou 8m kabelu a 2 světla . Na místě jsem to nakašíroval na vlek , vyměnil píchlý kolo , zapříhl a jel . Na jaře probíhaly opravy .Oplechování bočnic , celkové odrezení + nátěr , rozhýbání , vyčištění a promazání brzd , řádné provedení elektroinstalace , povaření podlahy , promazání svisláků a ložisek kol , nové hadice brzd atd. Ve finále proběhla STK . Bohužel do dnešních dnů nesklápí . Za posledním hřebenem chybí hřídel ukončená rohatkou na ruční sklápění . Kdyby někdo předělával na hydrauliku nebo tak , tak jsem zájemce , aby to bylo v cajku . Časem plánuju nové bočnice . Závěrem musím říct , že proti pravě již prezentovaného rumuna to byla pohoda .
-
- Příspěvky: 150
- Registrován: pon led 03, 2011 4:09 pm
- Bydliště: okr. Pelhřimov
Re: Moje 3,5 t
pěkná
Re: Moje 3,5 t
chtěl bych se zeptat jaký brzdoví válec je na vleku já ted chci dělat vzduch na své 3,5 tuně a nevím jaký koupit
všechny moje fotky zde ;)
https://www.rajce.net/a15087402
https://www.rajce.net/a15087402
Re: Moje 3,5 t
Ahoj, zaujímalo by ma kto je výrobca a aký je to typ (označenie) vlečky podľa TP? Môžeš sa s nimi pochváliť? Brzdy sú len na zadnej náprave? Dík
Re: Moje 3,5 t
Chlapci prominte už sem se sem dlouho nedíval. Válec brzd musím oměřít.Vyrobce sou Brandýské Strojírny Typ 3.5 s Brzdy pouze zadní náprava. Tvuj vlek Tuším není klasická 3.5t ALE konský ?
Re: Moje 3,5 t
Ten brzdovej válec měřeno venkem má cca 127mm
Re: Moje 3,5 t
ahoj tu máš ten vehement na to klikotočení, sem to musel ukradnót dyž nebyla s pánem řeč, prvně mě to slíbí pak na mě poslal manželku že to nesmim odmontovat že v hutich pré by to chybělo, ani mě to nešel řict sám z očí do oči, jenomže já už sem to měl odmontovany a než stará bába doběhla tak sem to hodil do auta a ujel sem
Frézování, soustružení a jiné činnosti v dílně, Zetor 50 super
Re: Moje 3,5 t
Bato moc dík žes k vuli mímu vleku skoro nasadil život. Chrochtám blahem.
Re: Moje 3,5 t
Dobrý den,
sháním pneumatiky na přívěs 3,5t (stejný jako představen v tomto vlákně), 7,5-20 nebo 7-20. Nemůžu je nikde najít ani nový ani použitý. Nevíte někdo jak z toho ven?
Díky
sháním pneumatiky na přívěs 3,5t (stejný jako představen v tomto vlákně), 7,5-20 nebo 7-20. Nemůžu je nikde najít ani nový ani použitý. Nevíte někdo jak z toho ven?
Díky
Re: Moje 3,5 t
No jo krásná:) Co to je za rok?
Než si založíte spořící účet Najďete si spořící účty srovnání
Re: Moje 3,5 t
Dík za slova chvály.Stále je co vylepšovat.Rok výroby 1960.Taky sem řešilproblém s gumama.Vzadu mám 7,5-2O Předek 6.50- 20. Myslím si že by vydržely 6-50 i v zadu. Taky ty dvě 7.5 Nem užu sehnat. Jinak sem viděl celý vlek obutý na 8.25 Těch je všude dost .
Re: Moje 3,5 t
Pokud bych tam chtěl dát jiný gumy 6,5 (8,25)-20 je možný je namontovat na ráfky který tam jsou teď (7,5-20)?
Re: Moje 3,5 t
ABYCH PRAVDU ŘEKL TAK JÁ MÁM TY 6.5 OBUTY NA UŽŠÍCH DISCÍCH . DOSTAL SEM JE K VLEKU. ALE VIDĚL SEM NA VLASTNÍ OČI NA ORIGO DISCÍCH- PODLE MÍHO T. P. 5,00s/20 NAZUTY 8.25/20
Re: Moje 3,5 t
Ahoj, tak už se heveruje nebo né? mimochodem dneska sem taky vozil dřevo jeném lidim tu od nás s dědiny, maji to na spálenišťu co před měsicem hořel les a tak sme byli černi jak čerti s pekla a naložili sme teho nejak moc dřeli mě kola o podlahu
Frézování, soustružení a jiné činnosti v dílně, Zetor 50 super
Re: Moje 3,5 t
Tak to mi taky vadí u tý 3,5t jenže já mám obuto 8,25 a chci dát 6,5 a mělo by se to zlepšit.Mladej vozil kamarádovi panely na podezdívku a taky byla podlana vzadu vyleštěná--na předku jsou asi silnější pera.