Jednonapravova vlecka 3S
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
Re: Jednonapravova vlecka 3S
Vždyť to víčko je rovný. Tak by přeci stačilo vyšroubovat ty šestky, kterých hlavy jsou mezi víčkem a kotoučem, kotouč provrtat i pro ty šestky a přitáhnout ho rovnou na plochu víčka. Tím to přestane držet čistě na střih, ale začne to držet i na tření a navíc to bude držet za jednou tolik šroubů (i když část budou šestky).
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Jednonapravova vlecka 3S
Sice to nikde není vidět rozebrané, ale tipuju, že o to víčko se zároveň opírá ložisko, aby nevyběhlo.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Jednonapravova vlecka 3S
To je dost možné, ale pokud je víčko rovné, dosedací plocha kotouče na víčko také, tak není moc co řešit. Víčko tam zůstane a bude přikryto kotoučem. Jedině snad případný ohřev ložiska, pokud by se sekla brzda
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Jednonapravova vlecka 3S
Tady nepomůže nějaký výpalek.To víčko má dva průměry.Vnitřní s příslušnou délkou,která drží ložisko a venkovní s otvory pro šrouby,o který se bude opírat brzdový kotouč.Ale je tam ještě na vnitřním průměru zápich,ve kterém je prachovka.Nějaký plstěný kroužek.Jednoduchá práce na soustruhu s velkou tolerancí.To zvládne každý,a mělo by to být OK.
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Jednonapravova vlecka 3S
Proc? Vicko necham puvodní, předělat zavity všechny na M10 a tu mezeru mezi kotoučem a vickem vyplnim vypalenym plechem a nemusi ani prevarovat ty drzaky trmenu, neni to idelani, ale jednoduche.
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
Re: Jednonapravova vlecka 3S
To vicko je tak, jak pise Slavek55. Sice sustruh doma nemam, ale problem ztocit to na rovnu plochu alebo popripade urobit este sedlo pre kotuc problem neni. Svagor by mi to v praci urobil. Len je teraz otazne s tou hrdzou. Jestli bude vlecka stat 4mesiace tak si myslim ze tu hrdzu lahko neodstranim. Tomu asi nezabranim. Traktor a vlecka stoja vonku. Pod ziadnym pristreskom. Ta hrdza mi nehraje dost do karet. Co myslite?
Kazdy sme nejako zacinali.....
Re: Jednonapravova vlecka 3S
Vicko urcite by chcelo zobrat na sustruhu. Vrchna cast nieje rovna. Je tam tak 2mm vystupok so seriovym cislom.
Kazdy sme nejako zacinali.....
Re: Jednonapravova vlecka 3S
Tak treba lan dover defender ma kotouc drzeny jen srouby vepredu i v zadu a to 5ks tusim 12 nebo 14mm prumer a auto ma max celkovou hmotnost 3,2t plus vlek az 4,2t a max rychlost konstrukcni 155km/h. a vim o kusech co maji najeto hodne prez pul milionu km a jeste jsem neslisel ze by upadnul kotouc. Osobne mam najeto neco kolem 160t.km a nikde se nepovolil ani neutrh sroub a i podle navodu se srouby maji menit jen pokud nesou znamky opotrebeni. Ja uz mam treti kotouce a srouby puvodni bez znamek opotrebeni.
Re: Jednonapravova vlecka 3S
Ano a konstrukce kotouče je tomu přizpůsobená.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Jednonapravova vlecka 3S
Tej korozie by som sa tak nebál. Pokial ti na to nebude doslova tiecť voda alebo pes osikovať, tak sa urobi len jemný povlak, ktorý prvým brzdením zíde dole a kotúč sa očistí. Keď ma prihrdzaviet, tak prihrdzavie aj bubon. Aj doňho sa dostáva vlhkosť a po brodení v ňom zostane často aj bordel. Off roadaci by ti vedeli porozpravat
Re: Jednonapravova vlecka 3S
Čo sa tyka uchytenia tak srobamy ich má chytenie každé druhé 4x4. Frontera ich má chytene na naboj 6 srobamy M12x1. Sroby sú pevnostne 10G. Zadné sú len na poloos narazené a priťahuje ho len koleso.
Re: Jednonapravova vlecka 3S
Nedalo mi to spavat
Musel som to prerobit. Naprava hotova. Zajtra ked sa podari tak ju dam aspon do zakladu. Kotuc som dal medzi naboj a vicko. Teraz to drzi 3xM10 a 3xM6. Sruby budu pevnostne. Mozno urobim na miesto M6 M10. Ale myslim ze to bude stacit aj takto.
Musel som to prerobit. Naprava hotova. Zajtra ked sa podari tak ju dam aspon do zakladu. Kotuc som dal medzi naboj a vicko. Teraz to drzi 3xM10 a 3xM6. Sruby budu pevnostne. Mozno urobim na miesto M6 M10. Ale myslim ze to bude stacit aj takto.
Kazdy sme nejako zacinali.....
Re: Jednonapravova vlecka 3S
To už vypadá mnohem lépe.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Jednonapravova vlecka 3S
Jestli to víčko nedrželo ložisko na jeho místě, tak takhle je to už pevnostně i funkčně jinde.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.