BSS P53 vs MV 2-028
Moderátoři: rezis, Leo, Malboro
BSS P53 vs MV 2-028
Zdravím Vás pánové.
jak poznám kterou z vleček mám doma?
Mám doma vlečku 5t ale nevím zdali je to BSS nebo MV. Potřebuji ji hodit na papíry tak se ptám co shánět.
Foto zde: http://tomasagr.rajce.idnes.cz/Vlek_5t/
jak poznám kterou z vleček mám doma?
Mám doma vlečku 5t ale nevím zdali je to BSS nebo MV. Potřebuji ji hodit na papíry tak se ptám co shánět.
Foto zde: http://tomasagr.rajce.idnes.cz/Vlek_5t/
Re: BSS P53 vs MV 2-028
Nevím ktery je to vyrobce,ale každopádně je to ta z meho pohledu lepší,protože ma sasy z ucek misto tech ohybanych plechů,ktery hnijou...co se týká papírů,tak jak jednou udeláš stk a oni to vyfoti,tak tak to bude.
Re: BSS P53 vs MV 2-028
Mohu potvrdit obojí:
1. Je to MV2-028.
2. Na STK není pravděpodobné, že by byli schopni tyto 2 typy vleků (tedy MV2 a P53S) rozlišit. Jejich parametry jsou téměř stejné a celková koncepce taky. To bys musel narazit na někoho, kdo to opravdu dobře zná, ale to by byla náhoda, protože dnes je v provozu tolik typů vozidel, že je nemohou znát detailně.
Libor
1. Je to MV2-028.
2. Na STK není pravděpodobné, že by byli schopni tyto 2 typy vleků (tedy MV2 a P53S) rozlišit. Jejich parametry jsou téměř stejné a celková koncepce taky. To bys musel narazit na někoho, kdo to opravdu dobře zná, ale to by byla náhoda, protože dnes je v provozu tolik typů vozidel, že je nemohou znát detailně.
Libor
Re: BSS P53 vs MV 2-028
na tom stk taky nejsou blby,tech vleku jezdi dost a to umisteni vzduchojemu na tocne-P53S a na ramu-MV2 bije do oci..
Re: BSS P53 vs MV 2-028
Je to MV. Mém jí doma.Moje je tovární značka ,typ: MV 2-028/2 STS. Je taková jakou máš ty.Já ji mám z roku 1988.Mám na ní kulaté náprava.Ty máš hranaté,proto myslím,že jí máš staršího data výroby.Jinak je stejná.
Myslím,že má výhodu v tom,že je dělaná z úček které nehnijí a dají se lehce opravit-vyměnit.Výrobce je STS Humenné.
Česká z Brandýse má rám z profilového plechu-hnije a je špatně opravitelná.
Myslím,že má výhodu v tom,že je dělaná z úček které nehnijí a dají se lehce opravit-vyměnit.Výrobce je STS Humenné.
Česká z Brandýse má rám z profilového plechu-hnije a je špatně opravitelná.
- malotraktorpetr
- Příspěvky: 5295
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
- Bydliště: zator loucky
Re: BSS P53 vs MV 2-028
Libor_P: Prrrrr nejsou stejne Mv vlecky maj jinaci oje a take jinaci delku soupravy bacha nato a jsou tma konstrukcni zmeny P53 ma omega profil a mv maj ucka dale se lisilo taky zavasenim pozicek a odrazek pokud by stala nova P53 MV TAK OBE JSOU NA OKO ROZDILNE
Re: BSS P53 vs MV 2-028
Já píšu: jejich PARAMETRY jsou TÉMĚŘ stejné a celková KONCEPCE taky. Nepíšu, že jsou stejné.
A tady přidávám 2 fotky MV2-028:
http://pavlistal.rajce.idnes.cz/MV2-028/#MV2_1.jpg
http://pavlistal.rajce.idnes.cz/MV2-028/#MV2_2.jpg
Je to originální stav - vzduchojem na rámu točnice, poziční světla nejsou na plechových držácích a rám je částečně z lisovaných plechových profilů... A přece je to MV2-028. Jak je to sakra možné?? Jaktože to není P 53 S ??
Ale to jen pro pobavení, vše v dobrém, nechci rozpoutávat žádnou polemiku. Na těch fotkách je MV2-028/3 - třístranný sklápěč - v původním stavu.
A tady přidávám 2 fotky MV2-028:
http://pavlistal.rajce.idnes.cz/MV2-028/#MV2_1.jpg
http://pavlistal.rajce.idnes.cz/MV2-028/#MV2_2.jpg
Je to originální stav - vzduchojem na rámu točnice, poziční světla nejsou na plechových držácích a rám je částečně z lisovaných plechových profilů... A přece je to MV2-028. Jak je to sakra možné?? Jaktože to není P 53 S ??
Ale to jen pro pobavení, vše v dobrém, nechci rozpoutávat žádnou polemiku. Na těch fotkách je MV2-028/3 - třístranný sklápěč - v původním stavu.
- malotraktorpetr
- Příspěvky: 5295
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
- Bydliště: zator loucky
Re: BSS P53 vs MV 2-028
zadna vlecka neni origo vsecko ma nejakych 40 let a na kolchozech se vsecko prediupovavalo a delaly generalni pravy tak ze co bylo na sklade se tam jeblo vidim to unas aj kola na 5t na nakterych byli 9,00-16 a dnes tam jsou 8,25-15 proste je to jedno ale byli tam odlisnosti ja si delam vlecku od novoty a mam origo p 53 S a papiry mv ;)
Ume probehla uplna generalka ted cekam na pilu ktera my nareze desky 35mm a zhobluji doma anadelam falce na kovani 28mm ;) Kola sem dal 10,0/75-15,3 kvuli vysky a ram byl docela dost potrhany oje mam delsi kvuli lepsimu couvani
Ume probehla uplna generalka ted cekam na pilu ktera my nareze desky 35mm a zhobluji doma anadelam falce na kovani 28mm ;) Kola sem dal 10,0/75-15,3 kvuli vysky a ram byl docela dost potrhany oje mam delsi kvuli lepsimu couvani
Re: BSS P53 vs MV 2-028
Souhlas . Bastlilo se to jak se dalo........Mám P53S a je s kulatýma nápravama, ale když sem ji sháněl, viděl sem i ty, co měli hranaté jak MV2.ohla se osa, byli rádi že nějakou sehnali a lupli ji tam.....najednou se v P53S z r. 1972 ocitla náprava z MV
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.
Re: BSS P53 vs MV 2-028
Také mohu potvrdit, že je to MV2-028, mám je doma obě. Od pohledu jsou rozdílné - ta BSS je o poznání pevnější - šasi aj nápravy (mám MV2 hranaté, BSS kulaté). Ty uzavřené profily pod podlahou (BSS), jak už psal někdo výše, jsou z pohledu rezivění poněkud nešťastné, ale vzhledem k tomu, že ten vlek používám jako mobilní silo, je celoročně přikrytý plechem a "do ulic" vyráží jen za pěkného počasí, tak mne to až tak netrápí. Pokud bych ho rekonstruoval asi bych zdola navrtal pro odtok vody díry (pokud tam nejsou už od výroby).
- Zetor5211
- Příspěvky: 142
- Registrován: čtv led 03, 2008 5:46 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: BSS P53 vs MV 2-028
Zdravím, chci se zeptat taky mám doma tuto vlečku 5t BSS P53S na kolech 8,25-15 ale chtěl bych tam dát jiné kola 10,50-16 i s disky 6 děr jako mají pezety a jiné 5t pasovalo by to na náboj ty kola s disky 10,50-16? děkuji za rady
Zetor 5211, zetor 7211, BSS P53S, BSS P73S a nesené nářadí
- malotraktorpetr
- Příspěvky: 5295
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
- Bydliště: zator loucky
Re: BSS P53 vs MV 2-028
pasujou kola z 7t ktery ma 10,50-16 origo tento rozmer tam byl pokud to mas napsane v tp
Re: BSS P53 vs MV 2-028
Ahoj, pézety (tedy pětituny PZs 50) i sedmituny měly sice rozměr plášťů 10,5-16, ale osmidírový disk. Takže na pětitunu typu P53S ti tato kola namontovat nepůjdou. Musíš sehat dísky se šesti dírami...
Libor
Libor
- Zetor5211
- Příspěvky: 142
- Registrován: čtv led 03, 2008 5:46 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: BSS P53 vs MV 2-028
Mám možnost koupit tento 5t vlek údajně by to měl být BSS P 53S... nebo to je MV2-028? vlek má nové sajtny i s nástavby, pneu 90%, nový lak, přetěsněný oba písty a před 2 roky udělané komplet go brzdy, 3krát brzdové válce dva vpředu jeden vzadu, vypadá ve velmi slušném stavu, co myslíte vyplatí se koupě?... děkuji za názory
- Přílohy
-
- IMG_9579.JPG (9.43 KiB) Zobrazeno 7787 x
-
- IMG_9578.JPG (9.75 KiB) Zobrazeno 7787 x
-
- IMG_9580.JPG (9.77 KiB) Zobrazeno 7787 x
-
- IMG_9577.JPG (9.11 KiB) Zobrazeno 7787 x
-
- IMG_9576.JPG (9.88 KiB) Zobrazeno 7787 x
-
- IMG_9575.JPG (9.59 KiB) Zobrazeno 7787 x
Zetor 5211, zetor 7211, BSS P53S, BSS P73S a nesené nářadí