BSS P53 vs MV 2-028

vleky, káry, vozíky, návěsy, cisterny, vyvážečky, hnojáky, ...

Moderátoři: rezis, Leo, Malboro

Zpráva
Autor
tomasagr
Příspěvky: 264
Registrován: pon lis 19, 2012 10:48 pm
Bydliště: brno venkov

BSS P53 vs MV 2-028

#1 Nový příspěvek od tomasagr »

Zdravím Vás pánové.

jak poznám kterou z vleček mám doma?

Mám doma vlečku 5t ale nevím zdali je to BSS nebo MV. Potřebuji ji hodit na papíry tak se ptám co shánět.

Foto zde: http://tomasagr.rajce.idnes.cz/Vlek_5t/

Rolník74
Příspěvky: 477
Registrován: stř bře 20, 2013 2:21 pm
Bydliště: pardubice

Re: BSS P53 vs MV 2-028

#2 Nový příspěvek od Rolník74 »

Nevím ktery je to vyrobce,ale každopádně je to ta z meho pohledu lepší,protože ma sasy z ucek misto tech ohybanych plechů,ktery hnijou...co se týká papírů,tak jak jednou udeláš stk a oni to vyfoti,tak tak to bude.

Uživatelský avatar
Tonci
Příspěvky: 566
Registrován: úte říj 21, 2008 3:09 pm
Bydliště: PU

Re: BSS P53 vs MV 2-028

#3 Nový příspěvek od Tonci »

Je to MV2/028 :)
Zetor 6748

Libor_P
Příspěvky: 186
Registrován: sob pro 26, 2009 7:07 pm
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: BSS P53 vs MV 2-028

#4 Nový příspěvek od Libor_P »

Mohu potvrdit obojí:

1. Je to MV2-028.
2. Na STK není pravděpodobné, že by byli schopni tyto 2 typy vleků (tedy MV2 a P53S) rozlišit. Jejich parametry jsou téměř stejné a celková koncepce taky. To bys musel narazit na někoho, kdo to opravdu dobře zná, ale to by byla náhoda, protože dnes je v provozu tolik typů vozidel, že je nemohou znát detailně.

Libor

bastlir
Příspěvky: 426
Registrován: úte bře 10, 2009 11:18 am
Bydliště: Sedlčany-Benešov

Re: BSS P53 vs MV 2-028

#5 Nový příspěvek od bastlir »

na tom stk taky nejsou blby,tech vleku jezdi dost a to umisteni vzduchojemu na tocne-P53S a na ramu-MV2 bije do oci..

LOJZEK92
Příspěvky: 103
Registrován: ned lis 15, 2015 1:14 pm
Bydliště: Olomouc

Re: BSS P53 vs MV 2-028

#6 Nový příspěvek od LOJZEK92 »

Je to MV. Mém jí doma.Moje je tovární značka ,typ: MV 2-028/2 STS. Je taková jakou máš ty.Já ji mám z roku 1988.Mám na ní kulaté náprava.Ty máš hranaté,proto myslím,že jí máš staršího data výroby.Jinak je stejná.
Myslím,že má výhodu v tom,že je dělaná z úček které nehnijí a dají se lehce opravit-vyměnit.Výrobce je STS Humenné.
Česká z Brandýse má rám z profilového plechu-hnije a je špatně opravitelná.

Uživatelský avatar
malotraktorpetr
Příspěvky: 5295
Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
Bydliště: zator loucky

Re: BSS P53 vs MV 2-028

#7 Nový příspěvek od malotraktorpetr »

Libor_P: Prrrrr nejsou stejne :) Mv vlecky maj jinaci oje a take jinaci delku soupravy :) bacha nato :) a jsou tma konstrukcni zmeny P53 ma omega profil a mv maj ucka dale se lisilo taky zavasenim pozicek a odrazek :) pokud by stala nova P53 MV TAK OBE JSOU NA OKO ROZDILNE :)

Libor_P
Příspěvky: 186
Registrován: sob pro 26, 2009 7:07 pm
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: BSS P53 vs MV 2-028

#8 Nový příspěvek od Libor_P »

Já píšu: jejich PARAMETRY jsou TÉMĚŘ stejné a celková KONCEPCE taky. Nepíšu, že jsou stejné.

A tady přidávám 2 fotky MV2-028:

http://pavlistal.rajce.idnes.cz/MV2-028/#MV2_1.jpg

http://pavlistal.rajce.idnes.cz/MV2-028/#MV2_2.jpg

Je to originální stav - vzduchojem na rámu točnice, poziční světla nejsou na plechových držácích a rám je částečně z lisovaných plechových profilů... A přece je to MV2-028. Jak je to sakra možné?? Jaktože to není P 53 S ??

Ale to jen pro pobavení, vše v dobrém, nechci rozpoutávat žádnou polemiku. Na těch fotkách je MV2-028/3 - třístranný sklápěč - v původním stavu.

Uživatelský avatar
malotraktorpetr
Příspěvky: 5295
Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
Bydliště: zator loucky

Re: BSS P53 vs MV 2-028

#9 Nový příspěvek od malotraktorpetr »

zadna vlecka neni origo :) vsecko ma nejakych 40 let :) a na kolchozech se vsecko prediupovavalo a delaly generalni pravy tak ze co bylo na sklade se tam jeblo vidim to unas :) aj kola na 5t na nakterych byli 9,00-16 a dnes tam jsou 8,25-15 :) proste je to jedno ale byli tam odlisnosti :) ja si delam vlecku od novoty a mam origo p 53 S a papiry mv ;)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Ume probehla uplna generalka ted cekam na pilu ktera my nareze desky 35mm a zhobluji doma anadelam falce na kovani 28mm ;) Kola sem dal 10,0/75-15,3 kvuli vysky :) a ram byl docela dost potrhany oje mam delsi kvuli lepsimu couvani :)

chuck77
Příspěvky: 2491
Registrován: stř led 29, 2014 1:23 pm
Bydliště: ZR

Re: BSS P53 vs MV 2-028

#10 Nový příspěvek od chuck77 »

Souhlas 8) . Bastlilo se to jak se dalo........Mám P53S a je s kulatýma nápravama, ale když sem ji sháněl, viděl sem i ty, co měli hranaté jak MV2.ohla se osa, byli rádi že nějakou sehnali a lupli ji tam.....najednou se v P53S z r. 1972 ocitla náprava z MV :)
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.

Steve01
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 03, 2016 7:45 am
Bydliště: u Vsetína

Re: BSS P53 vs MV 2-028

#11 Nový příspěvek od Steve01 »

Také mohu potvrdit, že je to MV2-028, mám je doma obě. Od pohledu jsou rozdílné - ta BSS je o poznání pevnější - šasi aj nápravy (mám MV2 hranaté, BSS kulaté). Ty uzavřené profily pod podlahou (BSS), jak už psal někdo výše, jsou z pohledu rezivění poněkud nešťastné, ale vzhledem k tomu, že ten vlek používám jako mobilní silo, je celoročně přikrytý plechem a "do ulic" vyráží jen za pěkného počasí, tak mne to až tak netrápí. Pokud bych ho rekonstruoval asi bych zdola navrtal pro odtok vody díry (pokud tam nejsou už od výroby).

Uživatelský avatar
Zetor5211
Příspěvky: 142
Registrován: čtv led 03, 2008 5:46 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: BSS P53 vs MV 2-028

#12 Nový příspěvek od Zetor5211 »

Zdravím, chci se zeptat taky mám doma tuto vlečku 5t BSS P53S na kolech 8,25-15 ale chtěl bych tam dát jiné kola 10,50-16 i s disky 6 děr jako mají pezety a jiné 5t pasovalo by to na náboj ty kola s disky 10,50-16? děkuji za rady
Zetor 5211, zetor 7211, BSS P53S, BSS P73S a nesené nářadí

Uživatelský avatar
malotraktorpetr
Příspěvky: 5295
Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
Bydliště: zator loucky

Re: BSS P53 vs MV 2-028

#13 Nový příspěvek od malotraktorpetr »

pasujou kola z 7t ktery ma 10,50-16 origo tento rozmer tam byl pokud to mas napsane v tp 8)

Libor_P
Příspěvky: 186
Registrován: sob pro 26, 2009 7:07 pm
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: BSS P53 vs MV 2-028

#14 Nový příspěvek od Libor_P »

Ahoj, pézety (tedy pětituny PZs 50) i sedmituny měly sice rozměr plášťů 10,5-16, ale osmidírový disk. Takže na pětitunu typu P53S ti tato kola namontovat nepůjdou. Musíš sehat dísky se šesti dírami...

Libor

Uživatelský avatar
Zetor5211
Příspěvky: 142
Registrován: čtv led 03, 2008 5:46 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: BSS P53 vs MV 2-028

#15 Nový příspěvek od Zetor5211 »

Mám možnost koupit tento 5t vlek údajně by to měl být BSS P 53S... nebo to je MV2-028? vlek má nové sajtny i s nástavby, pneu 90%, nový lak, přetěsněný oba písty a před 2 roky udělané komplet go brzdy, 3krát brzdové válce dva vpředu jeden vzadu, vypadá ve velmi slušném stavu, co myslíte vyplatí se koupě?... děkuji za názory
Přílohy
IMG_9579.JPG
IMG_9579.JPG (9.43 KiB) Zobrazeno 7787 x
IMG_9578.JPG
IMG_9578.JPG (9.75 KiB) Zobrazeno 7787 x
IMG_9580.JPG
IMG_9580.JPG (9.77 KiB) Zobrazeno 7787 x
IMG_9577.JPG
IMG_9577.JPG (9.11 KiB) Zobrazeno 7787 x
IMG_9576.JPG
IMG_9576.JPG (9.88 KiB) Zobrazeno 7787 x
IMG_9575.JPG
IMG_9575.JPG (9.59 KiB) Zobrazeno 7787 x
Zetor 5211, zetor 7211, BSS P53S, BSS P73S a nesené nářadí

Odpovědět

Zpět na „Dopravní technika“