Předělání na zadosklopku
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
-
- Příspěvky: 3056
- Registrován: ned led 20, 2008 5:07 pm
- Bydliště: Podžalí
Re: Předělání na zadosklopku
Majler bych možná měl. Neuskutečněný projekt tak mi zbyl. Tuším z pětituny ale jist si nejsem. Vlastní tělo měří 38 cm plus koule nahoře a dole plus dole uložení a je na 50ti cm. Jestli bys měl zájem tak napiš sz, ofotil bych, vysunul atd.
Re: Předělání na zadosklopku
50 už je moc,ten už by koukal moc dolu
Re: Předělání na zadosklopku
kdo si hraje nezlobí
Re: Předělání na zadosklopku
Ahoj, tak jsem mezi prácí doma prolezl ty majlery. Vždycky jsem oměřil ten největší rozměr. Většinou je to vrch koule a spodek koule. Přijde na to ještě většinou ta myska, ale to je už jen nějakej centymetr navíc. Průměry jsem neměřil, akorát na vejšku. Mám všechny zasunutý, vysunutý bych musel vynosit a vysunout z ,,depozitu"
Tak:
Avie třípísťák vejška 450 mm.
Majler z 5 tuny dvoupíst ten má dole rovnou plochu a je uchycen na houpačce, od spoda k vrchu koule 400 mm.
Majler z 7 tuny třípíst zase dole rovná plocha uchycení na houpačce od spoda po vrch koule 400 mm.
Majler Liaz čtyřpíst od spoda koule po vrch koule 550 mm.
Majler t 9 tuny mám rozebranej v dílech a musel bych to pohledat a dát dohromady.
Majler z Rumuna myslím že 4 píst bohužel na půdě zaskládanej krámama ale myslím, že bude skoro jako ten liaz vysokej.
Ještě u malé kárky Německej majler dvoupíst, dole rovné dno, nahoře tyč s dírou a výška 450 mm.
Nu pochodil jsem to a měřil a psal na papír. Tak jen informačně ty míry. Ale co by se ještě hodilo, tak určitě majler z Multykáry. Ten bude hodně nískej a myslím že to je 4 píst. Kámoš ho měl jednou doma a ukazoval mi ho. Ale ty moc nejsou. Kdyby přijel třeba na víkend zeptal bych se ho na rozměry. Ale myslím, že je hodně nískej.
Mě právě u té malé kárky kouká majler pod nápravou celkem kus. Ale nevadilo to zatím. Akorát ,jsem za něj jednou chytil v lese za pařízek a měl jsem štěstí nebyl velkej a já byl rozjetej a jen to nadsočilo a nic se nestalo.
Tak:
Avie třípísťák vejška 450 mm.
Majler z 5 tuny dvoupíst ten má dole rovnou plochu a je uchycen na houpačce, od spoda k vrchu koule 400 mm.
Majler z 7 tuny třípíst zase dole rovná plocha uchycení na houpačce od spoda po vrch koule 400 mm.
Majler Liaz čtyřpíst od spoda koule po vrch koule 550 mm.
Majler t 9 tuny mám rozebranej v dílech a musel bych to pohledat a dát dohromady.
Majler z Rumuna myslím že 4 píst bohužel na půdě zaskládanej krámama ale myslím, že bude skoro jako ten liaz vysokej.
Ještě u malé kárky Německej majler dvoupíst, dole rovné dno, nahoře tyč s dírou a výška 450 mm.
Nu pochodil jsem to a měřil a psal na papír. Tak jen informačně ty míry. Ale co by se ještě hodilo, tak určitě majler z Multykáry. Ten bude hodně nískej a myslím že to je 4 píst. Kámoš ho měl jednou doma a ukazoval mi ho. Ale ty moc nejsou. Kdyby přijel třeba na víkend zeptal bych se ho na rozměry. Ale myslím, že je hodně nískej.
Mě právě u té malé kárky kouká majler pod nápravou celkem kus. Ale nevadilo to zatím. Akorát ,jsem za něj jednou chytil v lese za pařízek a měl jsem štěstí nebyl velkej a já byl rozjetej a jen to nadsočilo a nic se nestalo.
Re: Předělání na zadosklopku
čo tak urobiť podobný system zdvihu ako má multikára dumper. Je tam majler taký istý ako v normalnej multikáre, ale dokaže dozadu vyklopiť korbu skoro na 90 stupnov... Ale da sa to jedine ako zadné sklapanie nie na boky...
Od 4:40 minuty je to vidieť ako to tam je...
Od 4:40 minuty je to vidieť ako to tam je...
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
Re: Předělání na zadosklopku
Ahoj, no vím že kámoš jednou vymýšlel vyklápění valníčku na klasickej píst. Že by tam udělal takovej mechanizmus a uprostřed ten píst. Bylo by to naležato pod korbou. A až by pustil tlak do pístu, přez ty páky by to zvedlo korbu. Nejhůř by to bylo po začátku na sílu a potom až by to překonalo tu ,,mrtvou" polohu by to zvedlo už lehce. On to měl kvůli vejšce, aby to nebylo vysoký a nečumělo to dolů. Ale nevím, jestli to nějak dodělal. A říkal, že podle délky těch pák to vyzvedne korbu.
Nebude to něco podobně jak píšeš? On taky říkal, že by to korbu zvedlo skoro na 90°.
Nebude to něco podobně jak píšeš? On taky říkal, že by to korbu zvedlo skoro na 90°.
Re: Předělání na zadosklopku
ja som dal korbu z klasickej multikary ale ten mechanizmus som tam nechal. pri dlžke korby čo ma mulina to dviha v pohode 3,5 tony makadamu. ked je tak naložená a kypujem proti brehu už musim pridať plyn.. nestiha čerpadlo, ale na rovine v pohode na volnobeh... Ta kara tu je dlhšia takže to bude musieť trocha doladiť, ale je to výborné riešenie aj z kratkym majlerom je super naklon dozadu..
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
Re: Předělání na zadosklopku
Mailer z multikáry ( asi?) mám možná taky nakreslený, mrknu se po rozměrech, myslím že to byl třípíst.
mailer z rumuna je třípíst, zdvih cca 750 mm, zasunutou délku nevím, ale má atypické koule ( myslím 55 nebo 60 kdežto naše mailery mají 50 a 70 ( liazka spodní)
mailer z rumuna je třípíst, zdvih cca 750 mm, zasunutou délku nevím, ale má atypické koule ( myslím 55 nebo 60 kdežto naše mailery mají 50 a 70 ( liazka spodní)
kdo si hraje nezlobí
Re: Předělání na zadosklopku
tak obrázky na ten mailer nemám takže rozměry odemě nebudou
kdo si hraje nezlobí
Re: Předělání na zadosklopku
Díky za info, v úvahu by připadal majler ze 7 tuny,nevíš kolik je výsuv?ota píše:Ahoj, tak jsem mezi prácí doma prolezl ty majlery. .....................
Re: Předělání na zadosklopku
Něco sem tu našel,ale moc to teda nevysouvá :/
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =6&t=18077
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =6&t=18077