Předělání na zadosklopku

vleky, káry, vozíky, návěsy, cisterny, vyvážečky, hnojáky, ...

Moderátoři: rezis, Malboro, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Peta0202
Příspěvky: 120
Registrován: stř bře 06, 2013 8:30 pm
Bydliště: Týn nad Vltavou

Předělání na zadosklopku

#1 Nový příspěvek od Peta0202 »

Zdravím všechny,chci přes zimu předělat tuto vlečku na sklopku dozadu.
Ložná plocha je 320x126 cm
Hever chci dát těsně před přední nápravu.
Chci se zeptat z čeho použít majler (popř.kde sehnat),aby zvedl cca 3tuny,zasunutý byl max 33cm a vysunutý cca 120cm a ůhel korby pak bude 45°.
Jaký materiál použít na rám korby.
Děkuju za reakce.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
workoholik
Příspěvky: 801
Registrován: pát pro 20, 2013 3:05 pm
Bydliště: Považská Bystrica

Re: Předělání na zadosklopku

#2 Nový příspěvek od workoholik »

Nie je rozumnejšie túto predať a postaviť úplne novú. Ide mi hlavne o konštrukciu, ktorú vyklápaniu zákonite treba prispôsobiť. Tiež som mal vlečku a potreboval som na vyklápanie, nakoniec som robil úplne novú :-/
https://www.youtube.com/watch?v=mYJvoFl ... e=youtu.be

Uživatelský avatar
ola
Příspěvky: 6104
Registrován: úte říj 21, 2008 8:09 pm
Bydliště: Kůsek od Vsetína

Re: Předělání na zadosklopku

#3 Nový příspěvek od ola »

Ahoj, všecko ide předělať a v určitě to výjde laciněj, nehlědě na čas, jak prodať, nakůpiť matroš a dělať novů. Jo a nejak furt nemožu májíť tu pořední nápravu, co před ňu chceš dať ten hever, co?
Čím věčí kladivo, tým věčí odborník, kurva podaj ně to pořádné kladivo!
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240

Uživatelský avatar
Peta0202
Příspěvky: 120
Registrován: stř bře 06, 2013 8:30 pm
Bydliště: Týn nad Vltavou

Re: Předělání na zadosklopku

#4 Nový příspěvek od Peta0202 »

Samozřejmě před nápravu :D To "přední" tam nepatří :)
Určitě to předělám,novou stavět nebudu,nevyplatí se to ani náhodou.

doca
Příspěvky: 483
Registrován: sob lis 15, 2008 10:06 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Předělání na zadosklopku

#5 Nový příspěvek od doca »

45 je dozadu málo, originál sklopky mají dozadu 60 stupňů - až povezeš mokrou hlínu tak ji nevysypeš.
taky bych šel cestou nové káry, než tohle předělávat - musíš dodělat nový nosný rám, kvůli heveru to dát o dost výš nad zem, převařit oj, kde budou panty, jak moc ti půjde zadek káry k zemi při sklápění atd ........

Uživatelský avatar
Peta0202
Příspěvky: 120
Registrován: stř bře 06, 2013 8:30 pm
Bydliště: Týn nad Vltavou

Re: Předělání na zadosklopku

#6 Nový příspěvek od Peta0202 »

Možná bych se dostal na 50°,záleží jaký se sežene hever...Proč převařit oj? Chci káru co nejnižší,kvůli nakládání dříví v lese,proto i hever potřebuju max 33 cm zatažený,abych se nedostal pod nápravu... za předpokladu,že rám korby bude z materialu 120mm,myšleno na výšku.Panty plánuju navarit na stávající rám dozadu.

oshurty
Příspěvky: 1356
Registrován: čtv led 15, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha 6

Re: Předělání na zadosklopku

#7 Nový příspěvek od oshurty »

obávám se, že na 120 cm výsuvu bude zástavbová délka někde kolem 50 cm

trago105
Příspěvky: 759
Registrován: čtv pro 18, 2008 11:43 pm
Bydliště: Pardubicko

Re: Předělání na zadosklopku

#8 Nový příspěvek od trago105 »

ono hodně záleží jakej sežene majler- jestli na kolíbce nebo spodní uložení, rozdíl cca 10cm

Uživatelský avatar
Jindra
Příspěvky: 705
Registrován: pon črc 16, 2007 8:44 am
Bydliště: kousek od Jičína

Re: Předělání na zadosklopku

#9 Nový příspěvek od Jindra »

Liazka nebo trambus mají mailer se spodním uložením má zástavbu nějakých 550 mm, vysunutý asi 1550 a sežere nějakých 16 l oleje, podobně to má myslím u tatra 148 Hyva nebo podobný mailer s kolíbkou bude kratší ale zas ne o tolik ( typuju zástavba tak 400 mm) ale cena bude asi hodně někde jinde
Naposledy upravil(a) Jindra dne úte říj 06, 2015 8:21 pm, celkem upraveno 1 x.
kdo si hraje nezlobí

Uživatelský avatar
Peta0202
Příspěvky: 120
Registrován: stř bře 06, 2013 8:30 pm
Bydliště: Týn nad Vltavou

Re: Předělání na zadosklopku

#10 Nový příspěvek od Peta0202 »

Právě na majleru to vše visí,hledám různě po netu a nic nevyhovuje mým požadavkům,neválí se někomu něco doma? ;)

Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 21924
Registrován: úte říj 21, 2008 10:21 pm
Bydliště: Nepoměřice

Re: Předělání na zadosklopku

#11 Nový příspěvek od ota »

Ahoj, malinko se připojím do reakcí.
Hlavně se neboj, že šasi, nebo rám korby je třeba dělat z tlustejch želez. Já jsem vždycky dělal všechno ze strašně tlustejch želez a dával na každym raději o výztuhu víc. Potom jsem dělal malou kárku za malotraktůrek. Tak na 8 koleček hlíny. Udělal jsem to jen z 50 mm uček. Svařil rámy a dal dozadu panty. Hever jsem tam dával a pantatík že mi to nevyklopí a že se mi to zkroutí. Tak jsem hever dal podle rady dopředějc aby to vyklopilo. Starej osel, mohl jsem ho dát hned za panty! Ten hever vyklopí tři takovíhle káry jako nic. :(
Kámoš má velkou káru za traktor. Opravdu bytelnou. Už spoustu let. Taky když stavěl pořát laboroval s majlerem na vyklápění. Jestli zvedne, jestli dost. Nakonec ho dal co nejvíc dozadu. Krásně to vyklápí. Ale vyzkoušel si co to zvedne! Půčil káru švárovi a on do ní nakládal hlínu, když kopal bazén. On tam zapoměl nástavky co měl na obilí. Švára naložil na káru ce se udrželo. A to ještě jak tam jezdil kolečkama tal to ušlapal a udusal. No kára jako hrad. Kámoš ji zapřáhnul a jel domů. Asi po 15 km mu prasklo jedno kolo. To má 8,25x16 a 16 plátnoví! Hodil rezervu a po asi 5 km prasklo druhý kolo. Dojel domů už to neměl daleko a přivezl kolo nasadil ho a jel domů. Zajel na stráň vzal za páčku a kouká, kouká a nic. Tak mi to nezvedne ten majler. Bude to muset scházet trochu lopatou. Tak vylezl a kouká co to s károu je! No a on majler zvládnul fůru, ale místo aby zvednul korbu, prohnul celé spodní šasi dolů. Kurva jako rohlík. Mít kámoš flintu po ruce, postřílel by co by se kolem šustlo. Šasi káry v prdely! Majler z valníku původně, to přeci jen zvednul, ale na opačnou stranu! :D
Tahle kára co máš na obrázku půjde upravit na sklopku v pohodě. Majler by to chtělo třeba z Avie, nebo na té kolíbce z valníku. Ale jsou dvou a třípístové. Ty třípístové jsou míň, hůř se schánějí. Můžu Ti oměřit majler Liaz, kolik má zasunutej na vejšlu. Mám ho tady sice rozebranej, ale tak nějak by se to dalo oměřit. Možná i tu Avii bych mohl oměřit. Ale když si vzpomenu, hlava děravá. No i ten s houpačkou taky, ale to bych musel vplazit pod káru. :smich: No uvidím, na co si vzpomenu. :red:

oshurty
Příspěvky: 1356
Registrován: čtv led 15, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha 6

Re: Předělání na zadosklopku

#12 Nový příspěvek od oshurty »


Uživatelský avatar
Peta0202
Příspěvky: 120
Registrován: stř bře 06, 2013 8:30 pm
Bydliště: Týn nad Vltavou

Re: Předělání na zadosklopku

#13 Nový příspěvek od Peta0202 »

ota: Oměř mi prosím vše na co přijdeš,diky :)

Uživatelský avatar
Peta0202
Příspěvky: 120
Registrován: stř bře 06, 2013 8:30 pm
Bydliště: Týn nad Vltavou

Re: Předělání na zadosklopku

#14 Nový příspěvek od Peta0202 »

oshurty: Ten nevypadá špatně,ale co je to za věc tam dole na válci,přívod oleje?

Uživatelský avatar
Jindra
Příspěvky: 705
Registrován: pon črc 16, 2007 8:44 am
Bydliště: kousek od Jičína

Re: Předělání na zadosklopku

#15 Nový příspěvek od Jindra »

dole je kostka s omezovačem zdvihu. na TGG 16 kdyžtak večer hodím nějakou míru
jinak se dá podívat na : http://obchod.fimas.cz/fotky7833/fotov/ ... G1_mal.jpg
jsou tam i rozměry
kdo si hraje nezlobí

Odpovědět

Zpět na „Dopravní technika“